Új hozzászólás Aktív témák
-
#97716736
törölt tag
-
#97716736
törölt tag
válasz
kinghaxor
#8219
üzenetére
Nekem Drivervben 70, 100, es 0 az osszes.
Ha te jatekban 100%-on hasznalod, az kurva eros lehet, eleve a T500-as erosebb mint a T300.
Az en ertekeimmet nezve a tiedhez kepest az eleg durva.

Mondom en az otthoni Honda Civicemhez lottem be, meg vezettem mar jopar szervokormanyos autot, es egyiknel se kellet kapaszkodni brutalisan a kormanyba.
Szoval valoszinuleg te szereted ha kapaszkodni kell.(#8217) guftabi96 Szamarvezetot tessek csak kikapcsolni.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
#97716736
törölt tag
válasz
kinghaxor
#8215
üzenetére
Nekem a Gain az 65%, a minimum force az 6%. Jatekon belul meg az FFB controller settingsnel 80-100kozott szoktam beallitani a kocsikat. Driftnel meg nyilvan 60-75% kozott. En probalom azt az FFB eroseget beallitani, amit igazabol egy szervo kormany nyujt.
Nem tul eros, viszont erzed az autot. Felesleges nagy FFB-vel jatszani, mert az mar nem realisztikus.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz
kinghaxor
#7964
üzenetére
Ha valakinek hasonló problémája van mint nekem és lut file-t használ az ffb-hez, az próbálja ki, hogy a file-t ideiglenesen kirakja valahova és nélküle indítja el a játékot. Így játék közben nem lesz ffb. Ha ez megvan akkor a játék menüjében el kell indítani az automata kormány beállítást és végig csinálni a lépéseket újra. Ha megtörtént akkor exit és vissza kell rakni a lut file-t a helyére. Nálam a következő indításkor megjavult az ffb. Újra olyan erős lett mint volt.
-
Chosen
addikt
válasz
kinghaxor
#7865
üzenetére
Az ajánlásodra kipróbáltam én is. Egyelőre annyit érzek, mintha kisimult volna az FFB, az egész tartomány sokkal egyenletesebb.
Így néz ki 50 mintából készített LUT-om. Középső kék vonal az elméleti erő és a narancssárga az amit már a kompenzált érték. Látható, hogy az elején az FFB lyuk környékén masszívan több erőt ráad, a közepén amikor már beindul a szerkezet ott pedig visszavesz kicsit. Főleg a merevebb felfüggesztésű autóknál érezni a változást.
-
guftabi96
addikt
válasz
kinghaxor
#7868
üzenetére
Na, kipróbáltam még tegnap este.
Nem rossz, nem rossz.
A GT40-et próbáltam, mert azzal eléggé szenvedtem, és sikerült elég jól irányítani. 5 kört mentem vele Nürburgringen, ezalatt volt 3 olyan mentésem, hogy még én is azon csodálkoztam, hogy ezt hogy fogam meg
(kisebb ellenkormányzások meg ugye kb minden kanyarban)
Bár előtte elég régen mentem már vele, szóval nem tudom, hogy a sok update közrejátszik-e, de amikor kijött, akkor meggyűlt vele a bajom rendesen. -
neilszab
őstag
válasz
kinghaxor
#6840
üzenetére
A topik pang, mert nincs téma, de attól még versenyek rendszeresen vannak és résztvevőkből sincs hiány. Ez lesz például ma este: Lotus Exos T125 - Monza!


AC FunRace: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5368
Nyári AC program: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5364 -
#70869248
törölt tag
válasz
kinghaxor
#3871
üzenetére
itt van egy pár:
AC fmod patches -
kinghaxor
aktív tag
válasz
kinghaxor
#2633
üzenetére
Hú hát nagyon béna voltam.
Mondjuk életemben nem mentem még ezen a pályán és az autót is alig vezettem még. Remélem azért nem tartottam fel senkit. Még csak ismerkedem a szimulátorozással, de gondoltam kipróbálom milyen egy verseny. Persze pár millió kört még le kell futnom mire érdemben bele tudok szólni a versenybe. -
barcalaci84
őstag
válasz
kinghaxor
#1758
üzenetére
g27-nél szerintem nincs értelme (amúgy se ) a dampingnak...
minden 0-ra az ffb gain-t meg 50-90 közt amekyik még nem túl birkózós...
ha nagyon rázna a kormány akkor egy kis filterrel ki tudod "simítani" úgy hogy igazából nem lesz gyengébb az erő...
autó kuplungot kapcsold ki és kerreg mint az őrült ha nem eléggé nyomod a kuplungot...
a mechanical damage ha bekapcsolod akkor simán kinyírod a motort egyből egy durvább leváltásnál ha nincs revmatch...és ha az autoblip-et is kikapcsolod akkor pedig muszály leváltásnál kis gázfröccsöt is adnod jó pár H-váltós autónál különben mész a susnyásba
...pl bmwe30 -
válasz
kinghaxor
#1758
üzenetére
Ha kikapcsolod az autokuplungot - azt hiszem ezt külön kell akkor is, ha pro módot állítod be - akkor nem fogsz tudni minden fordulatszámnál váltani (azokban az autókban, amikben H váltó van). Ha nincs meg a rev match, akkor recsegő hang lesz, sebesség nem. Azt viszont nem tudom, hogy az engine damage mellett van-e clutch/gearbox damage is jelenleg, de az biztos, hogy ha most nincs, akkor később lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Milyen légkondit a lakásba?
- LEGO klub
- OLED monitor topic
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS PRIME H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT OC 8GB CHIEFTEC Libra 600W
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- CTO Bontott 0perces TÜZES EZÜST MacBook Air 13.6" M4 10C/1G 16GB 512GB Gar.: 1 év APPLE világgar
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

(kisebb ellenkormányzások meg ugye kb minden kanyarban)
Mondjuk életemben nem mentem még ezen a pályán és az autót is alig vezettem még. Remélem azért nem tartottam fel senkit. Még csak ismerkedem a szimulátorozással, de gondoltam kipróbálom milyen egy verseny. Persze pár millió kört még le kell futnom mire érdemben bele tudok szólni a versenybe.

