-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz maajsz #30202 üzenetére
Itt nem a fogyasztás az elsődleges szempont, persze nem mellékes. A kérdésem inkább arra a megfigyelésre iráányult, hogy ha pl az egyest kihúzatom 4000-ig, meg a kettest is, elveszem szépen a gázt, szépen áttolom a váltót, majd ráengedem a kuplungot, nincs az a rántás, ami 3000 körüli fordulatnál még megvan. Gondolom a kettőstömegű kerék miatt lehet ez a jelenség. Igazából a szilenteket kímélném a futóműben, meg a motorbakot, mert gondolom nem tesz nekik jót ez a rántás. 4000-es fordulatnmál egyenletesebbnek tűnik a haladása a gépnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen