-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Skimaster
senior tag
válasz Spancer RE #30298 üzenetére
Én töröttet nem vennék az biztos,a kereskedéses nem rossz így ránézésre....lehet jobban meg kellene nézni,ha bibi van nem hozod el.
-
Spancer RE
aktív tag
válasz Skimaster #30302 üzenetére
Tőled és brickm-től is kérdezem, néztétek a Google drive képet a jobb hátuljáról?
Annyira vészes lenne? -
MPowerPH
félisten
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #30278 üzenetére
Nekem az elsők koptak el, és idén januártól van michelin pilot sport 4-es, hátul meg elvan a 3as. Nekem a ps2-es és a ps3-as is 30k km-eket bírtak hául, gondolom a ps4-es is hozza majd ezt a szintet. Ezek a gumik a legjobbak esős időben, szárazon pedig ha nem is a legjobbak, azért a dobogón vagy a dobogó közelében lehet, és cserébe nem lesz kuka 20k km után.
-
brickm
őstag
válasz Spancer RE #30304 üzenetére
Szerintem is eléggé meg lett zúzva. És az még oké is, hogy visszalakatolták, de a dekni dimenziók nem nyúltak\zömültek az ütközés következtében? Azok is vissza lettek húzva?
Még egy beletolatás(lökhárító törés belefér, de egy teljes elem és alatti rész lezúzása NEKEM sok...)Amúgy 1M3-ért magántól is tudsz törésmentes e46-ot venni. Olajat cserélsz, meg akkut, szűrőt, ha kell szilentet, azt tső. csak tankolni kell. olyat meg ne vegyél 1M felett, amin még lengőkarokat, szervszivattyút, meg generátort is kell b zizni, mert olyat kapsz 700-ért is.
-
STC Speed
őstag
Sziasztok!
E46 FL sedannál mire érdemes odafigyelni? E46 osom még nem volt.
Nem kell több oldalt írni,elég nekem pl a gyakori rohadási pontok, ha tudtok nekem mondani.Köszi
-
stickermajom
addikt
válasz brickm #30300 üzenetére
Ez ilyen. Ellenállásokkal van megtűzdelve, hogy a rádió felismerje AUX-ként, ezáltal felül-áteresztő szűrőként működik. Páran csinálnak kisebb ellenállással ellátott AUX-ot, azzal csak akkor tudsz AUX módra váltani, ha már eszközt is dugtál rá.
Fájdalmasan rossz a minősége. Én meguntam a szórakozást a különböző kábelekkel, vettem egy Dension Gatewayt bele. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz STC Speed #30312 üzenetére
Sziasztok!
Ez engem is érdekel, pont E46 kapcsán jöttem kérdezni.
Első saját autó lenne, most még csak ott tartok, hogy próbálom leszűkíteni 3-4 típusra, hogy mit lenne érdemes vennem. Egyik kiszemelt a hármas E46 320i, klasszikus szedán vagy akár kombi kivitelben.
Jól jönnének konkrét tapasztalatok ezen párosításról (BMW 3 E46, 320i).
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30314 üzenetére
Amit a többi autónál is. motortető alatti csövek állapota, szűrőket kiszedni, milyen az állaguk, olaj állaga. Ha habos trutymós a motorolaj, valszeg az egészbe bele volt sz rva. kerülendő. ajtók alja nincs e leverve, visszafoltozva, újrafestve. Sárvédők nincsenek-e rohadva, lepingálva. A csomagtartó teteje alatti részt nézd meg. Az illesztések nincsenek-e szétcsúszva, hamar meg lehet találni a negyedelt kocsit, a hátulját nem tudják szépen visszahegeszteni.
a hűtőrendszert nézd meg mindenképp. a tartály alja ha lóg, cserés lesz. 40k.
szervószivattyút hallgasd meg. a motor alapjáratát is hallgasd meg, kartergáz képződést is keress.
nézd meg az akkut...ha valami ezeréves lepukkant nóném f s van benne, gondolhatod mennyit költöttek a verdára...
érdemes megnézni nincs-e kiszedve elem a kipufogóból.
az extrákat próbáld ki!!!
féktárcsák állapota, felülete nincs-e összehasgatva, fékbetétek, kengyelek állapota. ha hót rozsda sokat állt a kocsi.
a kormánymű holtjátékát is ellenőrizd. Szilenteket figyeld meg, menetközben nem kopognak-e, váltás közben a difiszilentet.(én ebbe szaladtam bele) hirtelen ezek jutottak eszembe. -
nagyúr
Sziasztok. Rendelt már valaki bmw logo-t kulcsra ebay-ről? Melyik az amelyik gyári minőségű, van tapasztalat? Én 2 fajtát találtam: amelyiket külön kell ragaaztani és ami öntapadós. Milyen az eredeti?
-
ktg3
őstag
Tudtok segíteni? M52B28 motorhoz kéne nekem kulcs, olvasótekercs, ews doboz szentháromság. Ha jönne vele vezérlő az sem lenne baj. Hol kéne nézelődni ilyen ügyben?Az a baj, hogy amikor vettük külön a bontott motort, akkor nem igazán kaptunk ilyeneket hozzá (csak vezérlőt).
-
nagyúr
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz brickm #30315 üzenetére
Köszönöm!
A vásárlás még odébb van, egyelőre csak infókat gyűjtök, hogy tényleg az E46 kell-e nekem. Szóval olyan tapasztalatokra vágyom, hogy milyen hosszabb távon együtt élni egy benzines 320-assal, ha jól látom a Wiki alapján, ez is kétféle motorkóddal jött (facelift előtt és után?), meg érdekelnének a fenntartás költségei, mik azok az alkatrészek, amiknek a cseréjére mindenképpen érdemes félretenni egy kis pénzt?
Van a családban is meg kollégák között is Toyota fanatikus, alapvetően az a mondás járja, hogy agyonverhetetlenek, meg baromi tartósak, csak az olajat kell cserélgetni, de amikor rákérdezek, hogy ha valamit mégis javítani kell, akkor az mibe kerül, rendszerint csak nyelnek egy nagyot.
Van a közeli rokonok körében egy E36-os, mindig mondja a rokon nekem, hogy ez baromi olcsón fenntartható, de ezalatt ő általában a tákolást érti, utángyártott meg bontott alkatrészekkel. Ha megkérdezem, hogy mi lenne ha normális alkatrészekkel, tisztességes szerelőnél csináltatná meg, arra az a válasz, hogy "ja, hát arra nincs pénz". Egy másik E36-ot már lezúzott, mert egy romhalmaz volt, megállni is alig tudott vele a szar alulméretezett fékekkel (de hát az volt éppen olcsó a bontóban).
Szóval az érdekel, hogy tisztességes törődéssel mi pénz egy E46-ot fenntartani. Személyes ismerős csak egy van, akinek volt E46 (az is dízel), de ő szalonból hozta ki és 6 éves korában túladott rajta, közben végig márkaszerviz, nem sajnálta rá a pénzt, az ő tapasztalatai így 2016-ban már nem annyira mérvadók.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli1222
őstag
Sziasztok!
98-as 528i-be milyen akksit ajánlotok? A válaszokat előre is köszönöm!
-
pityeszka
őstag
válasz Stauffenberg #30320 üzenetére
Itt az én listám amit eddig beletettem másfél év alatt. A dőlt betűsek nem voltak szükségszerűek.
olajcsere: motor, váltó, difi, szervo, fék - LM 5W30+mann szűrők, üzemanyagsz. is
eibach pro kit rugó, 3-2,5 cm
ablakfólia
angel eyes
váltózsák
alpine fejegység
lengőkar hátsó nagy szilent, poiliuretán
difi hátsó nagyszilent, poliuretán
első stab. pálcák + szilent
légterelő
kuplung + pár kütyü hozzá
kettőstömegű
szimeringek, váltó, főtengely
alsó kuplung munkahenger
poli hátsó toronycsapágy
oljaszűrő ház tömítés
olajacsere LM 5W40 + mann szűrőkplusz a tankolások, szóval bele ment egy kevéske pénz, de megérte mert imádom.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz pityeszka #30322 üzenetére
Na majd ha lesz egy kis időm ezeket lefordítom forintra is. Köszi!
Mondjuk ablakfólia meg angel eye nálam biztosan nem lesz, iszonyodom mindenféle beavatkozástól, ami a gyári megjelenést rombolja. Nekem akkor szép bármelyik autó, ha minél inkább megmarad a gyári állapot.
-
Anubris
őstag
válasz Stauffenberg #30323 üzenetére
Nem tudom régebbi típusoknál hogy volt, de pl az új F30-nál a jobban felszerelt változatok led-es angel eye-al vannak ellátva. Tehát ez egy gyárilag preferált megjelenés.
Szerintem sokkal jobban néznek is ki vele mint az alap halogénes lámpával, egyszerre látod, hogy egy BMW jön mögötted. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz Anubris #30324 üzenetére
Az angel eye már a facelift utáni E39-en megjelent 2001-ben, szóval nem újkeletű dolog. Egy E46-tól korban nem idegen, de tudtommal az E46 sosem kapott gyárilag ilyen extrát (de majd kijavít valaki, aki jobban ért hozzá).
Én tanultam érintőlegesen formatervezést az egyetemen és nagyon tudom tisztelni a formatervezők munkáját. Nem rondítanék bele, főleg egy telitalálat designba nem. Nekem minden nem gyári optikai tuning esetén kilóg a lóláb, elrontja az egységet. Nyilván azért érzem így, mert egy keveset konyítok hozzá (avagy ebben is megvannak a "korok és stílusok", mint megannyi művészetben). Ha az utcán meglátok egy optikai tuningolt bármilyen autót, azok nekem eklektikusan hatnak.
Persze értem én, ha valaki ezekre a beavatkozásokra gerjed. De én nem.
Én előbb megfordulok egy patika gyári állapotú E30, E36, E46 után, mint bármilyen tuningolt példány után. Nálam az az erény, ha az autó egy időgép, ami a nullkilométeres szalon állapotba repít vissza. Szerintem ehhez kell több elszántság, így megőrizni egy mérnöki műtárgyat.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Anubris #30327 üzenetére
A gyári angel eye szerintem is nagyon szép, de egyik-másik utángyártott megoldás olyan, hogy nagyon gázul tudnak kinézni (főleg mikor úgy világít, hogy még a déli napsütésben is kiveri a szemed).
Nehéz dolog a jó optikai tuning. Bár én az autentikus gyári állapot híve vagyok, azért elismerem, hogy vannak ennek a műfajnak is istenei, csak kevés a tényleg jó műhely, ahol tudják is, hogy mit csinálnak.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stauffenberg #30326 üzenetére
talán kapott a coupé, de nem biztos
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Kiskokó
veterán
Hali
Nem tudom van e itt jobban jártas ember esetleg BMW szerelő.
2 kérdésem lenne.
Adott egy BMW 530XD F11 20121. ennek a motornak mikor van a hivatalos vezérműlánc csereperiódusa?
2. az F11 -re (kombi) az F10-el ellentétben tényleg nem lehet felrakni 19" ban két széles felni szettet csak egy széleset ?
Köszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30320 üzenetére
igen 52-es B20-as motorral 150PS és 54B22-es 170PS-es motorral jött a 320i. Előbbi 98-tól utóbbi 02' évvégétől.
Mennyit kell rá költeni? Nézd ez attól függ. Ha kifogsz egyet, amiben megvétel után félévvel lerohad sok drága ketyere, akkor sokat..nagyon sokat...nem is éri meg talán annyit rákölteni.... de ha olyat veszel amit leelenőrzöl rendesen, az említett dolgok rendben vannak, vagy rászámolod a pénzt, amiből azokat meg lehet venni és ki lehet cserélni, akkor egy elég gazdaságosan fenntartható kocsid lesz. Mondjuk mihez képest, azért ez csak egy BMW, drágák hozzá a cuccok, de van ettől jóval drágább,m plusz bontóban sok jó cucc van, amihez olcsón hozzá lehet jutni, ha benne vagy a teamekben.
Amikre mindenképp tegyél félre ha 320i-t veszel:
-Olajcsere 7Liter 5w40
-Olajszűrő
-váltóolaj, difiolaj, fékolaj
-szervóolaj
-üzemanyagszűrő
-jó gumik. szart ne vegyél bmw-re mert meghalsz vele. Inkább vegyél minőségi 16-os cuccot alá, mint szar 17-18ast olcsóbban, amivel kicsavarodsz az első masszív kanyarban esőben.
JÓ FÉKEK, ellenben az előző pont lép érvénybe .Hiába megy egy autó baromi gyorsan ha nem tud megállni.
feltételezve, hogy a szilentek, lengőkarok, váltó, difi, motor nincs kinyírva drifteléssel, nem rohad a vas, nincs törve, negyedelve...
Az ültetéses kocsikkal óvatosan, biztos hogy seggelned kell kb mindenhova, ha nem akarsz felakadni.Szerintem ezekkel nyugodtan számolhatsz hacsak nem olyat veszel aminek ismert az előélete valamilyen formában (ismerősön keresztül vagy ilyesmi), mert akkor esetleg kihagyhatod az olajok cseréjét, ha tudod, hogy valóban karban volt tartva a verda.
A fogyasztásra is kalkulálj rá, nem fog 6-7 litert enni, azt garantálom neked. A trafipaxokat is figyeld, mert ezzel bizony könnyű bűnbe esni. Viszont ha meg nagypapisan vezeted, akkor kb 2 literrrel többet fog enni városban.
Sokan sumákolnak a fogyasztással kapcsolatban minden autótípusnál igazából. Őszinte leszek veled, nekem most városi közlekedés mellett félnagypapásan 11.3 litert eszik. HA megkenem kicsit a száját városban 10-10.5-.re leszorul, de ezt behozza a trafibüntetés hamar, szóval óvatosan!
150es tempó körül egyenletesen haladva még klímával is megvan 8literből.Sőt kb minden sebesség mellett leáll a fogyasztás 8-9 literre, HA EGYENLETESEN MÉSZ EGY FORDULATON. De hozzáteszem azt is, hogy nekem jó széles 18as gumik vannak alatta, amik azért dobnak kicsit a fogyasztáson.Jól gondold meg mit veszel, az ilyen 5-6-700 ezres "170000km-es karcmentes fullextrás" sztorikat messziről kerüld. Egy középfelszerelt normáis műszaki állapotú korának megfelelő külsejű, kisebb karcolások, de rozsdamentes külsős e46 alufelnivel olyan 1M2. 1M alatt tuti kell még rá költened vagy 200k-t. SZERINTEM LEGALÁBBIS!
Toyota...hm. Avensis 2.0D4D- volt az első kiszemeltem, amikor autóvásárlást komolyra fordítottam... Nem azért vettem e46-ot mert ezt olcsóbb fenntartani, vagy javítani, de azt azért elárulom neked, hogy egy sor 4 d4d 1400ccm-es motort, amiben még tömítéseket kell cserélni, olaj kell bele..stb stb kb 100-150ezerrel többért veszel, mint egy 52esb20-as motort, amiben ugyan még mindig kell cserélni cuccokat, ahogy az előbb említettben is, de akkor is olcsóbb 100-al....nemmindegy. meg azért egy 2000-es sor6 mégsem egy 1.4d lássuk be, ezzel nem kell kikapcsolni a klímát ha előzöl Plusz míg a toyotákban a motorcsere nem feltétlen egyszerű művelet, bár miben az...?! De a BMW motorok cserélgethetők aránylag könnyen. 16i helyére veszel egy 28i-t beteszed és mész...nem kell semmit áthegeszteni, meg kinlódni, míg pl toyota yaris verso line terra és linea sol között már visszapillanó tükröt sem tudsz felcserélni, mert másabb a felfogatáa...nocomment.
Na jósokat idedumáltam.
Persze hozzáteszem azt is, hogy nincs meg régóta a 320i-m, de ezeket a tapasztalatokat szürtem le eddig mióta használom. (ja és igen, szeretem, jó gép.)[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz KaiotEch #30325 üzenetére
Pedig a legtöbben eltakarodnak előle...
Más:
Megjavult az AUX-om magától. Tegnap próbáltam egy külső kihangosítós auxos dologgal, de még sz rabb volt mint a telefonommal.
Hagytam a francba. Ma bedugtam a telefonomat és rendesen hangosan szólt meg adta a mélyeket is. Szuper. Bár tudnám mi lett vele..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #30334 üzenetére
Ráadásul 25i meg 30i gyakorlatilag nincs itthon, kintről meg még sokkal többe van..
Pláne hogy már megy föl az áruk. -
brickm
őstag
válasz maajsz #30333 üzenetére
Attól függ a patentnak TŰNIK mit takar. szépen le volt mosva, meg levaxolva, meg leszilikonozva a motortérburkolat, vagy mechanikai szempontból jó?
Minden autóra igaz, hogy ha mechanikailag nem volt karbantartva, meg vigyázva rá, akkor hiába szép, meg fullextrás, sokba fog kerülni, hogy használható legyen. Az meg baromi ciki, ha elmész vele valahova és onnan nem jön haza saját lábán mert kifekszenek benne a lengőkarok, vagy megáll a váltó, esetleg a motor vagy a hűtőrendszer. Ilyen értelemben bármelyik autó lehet költségmentes egy jódarabig, ha nem számít az üzemi stabilitás. Aki mániákusan szereti rendben tudni a dolgokat az meg úgyse bízza az előző tulaj szavára magát jórészt, és mindent megpiszkál hogy rendben tudja a gépet. Az meg ugye költség.Amúgy 1M8-ért már egész korekt 325i-t lehet kapni.
És valóban ~2M-ért már inkább e39-est érdemes venni.[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
Elvétve látok 30i-t de azok 2M+, sok az smg-s, 25-28i tényleg kevés ami nincs lerúgva. Ami szerkezetileg jó állatpot, bőrös-félbőrös manuális mondjuk ülésfűtéssel aligha akad.
Nekem formára az e46 jön be, de elhiszem hogy egy e39-el jobban járhat az ember fia.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz brickm #30331 üzenetére
Engem nem zavar, hogy hosszú lett a sztori, pont ilyenekből akarok minél többet olvasni.
Megvallom őszintén nagyon bejön az E46, ez van most a kívánságlistám elején. Csak mindenkitől (BMW-t még soha nem láttak belülről) azt hallom, hogy a gatyámat is lezabálja a fenntartása, vegyek inkább Astrát vagy Swiftet. Unom is már ezt a károgást, mert szerintem rendben van, hogy egy ilyen autót magasabb költségszinten lehet fenntartani, mint egy kőműves melós verdát, csak azt akarom kideríteni, hogy mi az alaptalan rémtörténet és mi a valóság.
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30339 üzenetére
Hát.én jártam astrával. H astrát még venni is akartam. De eléggé túlárazottak. Normális kinézetű és állagú nincs 1M7 alatt...namost egy maximum 1.6os opelről beszélünk...nameg ülj át egy astrából egy e46ba és meglátod melyik a szimpbb corsát is dicsérik
. Azzal is járkáltam...ülj bele meg egy e46ba...aztán vissza.sírni fogsz... G astra....á hagyjuk.mint egy hamisított e36316i compact amiben gyujtásszegény 2henger.
Alkatrészek terén meg nem hinném,hogy egy h astra sokkal olcsóbb lenne,mint egy e46. Erre legjobb példa, bárdi autón megnézed a főbb alkatrészeket egy 98as matizhoz meg egy 98as e46-hoz. Meg fogaz lepődni...
És azért szívesebben költ az ember,legalábbis én tutira egy e46-ra, mint egy matizraHa meg veszel egy 3ast 1M3ért átiratod, bebiztosítod még 1M450körül leszel, a fennmaradó 300at ha rátolod bőven jobban jársz mint az astrával, amire szvaz szintén kellett volna még költened vétel után.
Mielőtt felhoznád, 2003-4-5ös accordpt is akartam e46 előtt, de alkatrészügyileg az se nyert...plusz nem annyira szép mint az e46. Meg az csak nem sor6... Plusz azt se kapsz normálisat 2M alatt jórészt,mert akinek van és jó hülye lenne eladni, akinek meg szar van eladó az a kutyának se kell így pang a piac.
-
NoZoli
tag
válasz Stauffenberg #30339 üzenetére
Először is, el kell dönteni, hogy mit vársz el egy első autótól. Élményt, takarékosságot, olcsóságot, praktikusságot, megbízhatóságot... Olyan autó nincs, amiben minden tulajdonság megvan. Főleg nem, használt autókban. Az E46 sorozat ráadasul, már a 11-18 éves kategória, ami bármely típusnál/márkánál kritikus kornak számít. Főleg, abban a korszakban, amikor már az autóipar is a fogyasztói társadalomnak gyártja az autókat. Típushibákkal, elporladó karosszériával. Az E46 is rendelkezik, elég sok típushibával. Némelyik már az elporladó karosszériával is.
De még ilyen korában és állapotában is prémium autónak számít, ezt be kell látni. Az E46 ezért, azoknak ideális, aki az élményt keresi elsősorban. Ugyanakkor, erre az élményre, hajlandó ráfordítani is némi pénzmagot, nem csak a vásárlásnál. Talán, túlzás nélül, az autód lesz a(z egyik) hobbid az E46-tal. Így, ezt a kérdést is célszerű feltenni magadnak a vásárlás előtt... Kell-e nekem egy új hobbi?
Ezt én nem márka-, és/vagy típusrajongóként mondom, mert ez (még) nem alakult ki bennem az elmúlt 4 hónap alatt. Emiatt úgy érzem, elfogult sem vagyok. De az élményt sikerült megtapasztalnom és már csak azért megérte nekem az eddigi ráfordítás. -
Skimaster
senior tag
válasz Stauffenberg #30339 üzenetére
Aki egy BMW-T egy Opelhez hasonlít, annak csak Opelje volt,BMW vagy más prémium még biztos nem. Én 8 éve járok 10-12 éves prémium vasakkal, de már sosem fogok egy 5 éves nem prémium márkát venni.. Egy ilyen korú prémium nekem még mindig többet ér....
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz NoZoli #30341 üzenetére
"Először is, el kell dönteni, hogy mit vársz el egy első autótól."
Pont ezért vagyok itt (meg más fórumokon, más típusok topikjaiban is). Halljak minél többféle véleményt. Az eredeti keretem amúgy 700-800 ezer, ebben kerestem valami racionális választást, amit problémák és sírás nélkül elhajtok a következő 2-3 évben, aztán váltok valami komolyabbra. De persze mindig ott motoszkál bennem, hogy nem valami nagypapás első generációs Toyota Avensisbe kéne beülni, az E46 mégis egészen más dimenzió.
Nem vagyok már 18 éves (lassan tízzel odébb vagyok), simán benne van az is, hogy 2-3 év múlva, egy-két előléptetéssel odébb már nem az E46, hanem inkább az E90 fog foglalkoztatni.
(#30342) Skimaster: Igen, ezért emeltem ki, hogy BMW-t belülről még nem láttak. Ez mégiscsak egy tech/kütyü fórum, mindannyian ismerjük azt az embert, aki azon vartyog, hogy miért kell neked drága telefon, miközben a fele annyiba kerülővel is lehet telefonálni és tényleg nem érti/érzi a különbséget. Idegesítőek, na...
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30343 üzenetére
7-800 000 körül ne vegyél e46-ot, max e36-ot. Illetve kombit...azok mennek 800 körül. Meg a jobbvolános szedánok. MEg a külföldi lejárt okmányosok, amire a regadó, műszaki, átírás biztosítás négyessel máris 1M felett jársz és még nem vettél a kocsiba semmit.. Én is ebbe a kategóriába kerestem annó, aztán majdnem kiábrándultam az e46-ból miatta.
A legtisztább venni egyet, ami javarészt jó állapotban van, nincs lerúgva 1M1-2-3 -ért a kisebb hibáit(mert lesznek) javítani, aztán lesz egy f sza autód, aminek fenn kell tartani az állapotát.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz brickm #30344 üzenetére
"7-800 000 körül ne vegyél e46-ot"
Eszem ágában sincs. Ezért mondtam. hogy ez az eredeti keret, de egy E46-ért szívesebben nyúlnék mélyebben a zsebbe.
" Illetve kombit...azok mennek 800 körül."
A kombival nincs bajom, bevállalnám azt is, sőt!
"MEg a külföldi lejárt okmányosok, amire a regadó, műszaki, átírás biztosítás négyessel máris 1M felett jársz"
Külföldről csak magánimportban hoznék bármit is, így legalább a nepper-sarcot nem kellene megfizetni, cserébe tőlem igényel sokkal több kutatómunkát. A szomszédom ebben elég tapasztalt, szívesen segítene (szerelő, erős német-prémium becsípődéssel, szóval a karbantartásban is lenne segítségem).
-
Anubris
őstag
válasz Stauffenberg #30343 üzenetére
Én hasonló cipőben járok barátnőmmel.
Ő neki is kellene egy autó olyan 1,8m körül. Először az 1-es BMW volt a vágyálma, de mivel annyi helyen hallani,l hogy sokat kellene utána rákölteni, lehet hogy valami H Astra lesz a dologbol 1,2-4 körül.Persze nem vagyunk megelégedve sem a válaszható motor és autó belsejétől sem.
Én is gondoltam helyette neki egy E46-ra, de nem akarom rábeszélni, hogy aztán majd engem szidjon, hogyha azzal is gondok lesznek. Legjobb szerintem az lenne ha venne egy IV-es Golfot, azok már 500ezer-ért is vannak, aztán semmivel sem jobban felszerelt a H Astra.Nekem is kéne idén autót vennem, egyelőre egy 316/318D F30 a terv, de még ezeknél a 3 éves autóknál is félek hogy mennyi probléma lehet vele, vásárlás után.
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30345 üzenetére
Na. Az már egy jó nyomvonal. Ha van hozzá segítséged, aki ért is hozzá, érdemes olcsóbban venni olyat, amire munkát és pénzt kell fordítani, mert akkor lesz egy tuti biztos géped. Tudod hogy mit tettél bele, mikor tetted bele. Akkor leginkább a vasra kell figyelned, ne legyen negyedelt, rohadó kocsi, tornyok ne legyenek megmenve. Meg a motor, váltó...
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Anubris #30346 üzenetére
Tudod mindig relatív, hogy kinek mennyi a sok ráköltés. Most így nagyjából kezd a helyére kerülni a kép, hogy mivel járna egy E46, azt mondom, hogy beleférne a fenntartása nekem, de barátnőmmel azért tervezünk másra is költeni (lakás, utazgatás, talán a gyerek sincs már olyan távol, stb). A tervezhető költségeket kedvelem, a meglepetéseket kevésbé, csak emiatt ódzkodom kicsit az E46-tól.
Most egy rokonom akarja eladni a 2006-os G Astráját, benzines 1.4-es (láncos, nem szíjas), klímás, közepesen felszerelt, ismert előélet, van benne ugyan 280 ezer kilométer, de műszakilag nagyon egyben van, gondját viselték. Nekem odaadná 800 ezerért (amúgy többért hirdetné). Nem vagyok finnyás, eljárnék egy ilyennel pár évig, csak nem olyan rossz első autó (másnak ilyen sem jut elsőre) és az E46-hoz képest sokkal olcsóbban fenntartható.
De csak egy baj van az egésszel: Én nagyon akarom azt a szerencsétlen E46-ot.
-
brickm
őstag
válasz Stauffenberg #30348 üzenetére
Van ismerősnek G astrája, 2004-es. Annyit költött arra a nyomorult autóra váratlan hibákra, hogy annyiból bőven fenntarthatná az e46-ot is.
Gondolom kifogott egy szart...de na. -
rwin5
őstag
Sziasztok!
Ezer éves álom, hogy legyen egyszer egy ilyen, hasonló típusú bmw-m, és most árban szerintem (de mivel nem vagyok szaki ezért írok ide) elég tűrhetőt találtam.
Ennyiért így képekről nagyon szörnyűnek néz ki? (szerintem szép ) Motortere is oké szerintem korához képest, hasonló korút 1-2m ft közt találtam de akadnak 1m körül olyan ami egy széthullott roncs, vagy csak én ítélem meg rosszul.
Mennyinél állna meg az összes, ha az ember szépen fel akarná újítani a dolgokat benne? Karosszériázást már nagyjából nézegettem, bár élőben nem láttam mennyire rohad az autó.
köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...