-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Leonardo91
senior tag
Sziasztok
Valaki tud segíteni E46 balosításában?
Kérem privátban írjon ha valaki tud| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
Urglen
csendes tag
válasz CharlieDrop #30836 üzenetére
Köszi,
Akkor könnyen lehet, hogy ha teljesen alászedem, akkor nekiér a dobnak, mert 14mm-el beljebb is kerül a felni. Pogi kellene rá stb... Akkor inkább nézek rá valami ET20-ast.
Üdv Alex
-
MPowerPH
félisten
No, fent vannak az uj elso fekek. Most keserves 1000km, aztan remelem rendeben is lesznek.
ui.: Nezzetek a kepen a felnikozepeket. Az osszes ilyen, vagy rosszabb. Ez mitol van? De ahogy elneztem, az osszes BMW felnivenel tapasztalhato. Filozok a felnifelujitason, es nem festes, hanem diamond cut.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #30854 üzenetére
Nekem nem ilyen, viszont nem is domborodik így ki az embléma, mert nálad fémnek tűnik, nálam meg csak ilyen kipöccinthető bmw műanyag [link]. Sebaj, enyém a széleken van néhol lepadkázva
Ha már ilyen látványos a féked és a felnid is ilyen levegősebb, mi tart vissza attól, hogy a féknyerged mondjuk piros/kék legyen? Így gondoltam a színt, mert látom h valami már piroslik ott.ui.: kb. 2 hét és havernak meglesz a 3ezres szervíz az f33 440i-jében, meglátjuk mit muzsikál ellenem
Kb. 4-5 kocsihosszra számítok 130-210km/h között, és akkor elborul az agya h az kb. semmi, és az így is erősen valószínű gyári m-kipufogószett mellé a chipelést is kéri és felemelteti 360 lóerőre
Az ő kocsija már 1925kg hála a ingyen adott xdrive-nak, szóval a 0-100 is "csak" 5,4 alatt megy.
Évi 850ezer Ft lesz neki a casco miatt a fenntartás, és akkor még nem is ment a kocsival semerre. Most bejáratósan 12,1-et írt neki a computer. Ha a nyári kalandozásokat beszámítom, simán évi 30ezreket megy majd vele eleinte, és mondjuk 350Ft-os üzemannyaggal számolva akkor még a 850hez jön alsó hangon 1,3 milla üzemanyagköltség + nekem anno egy olajcsere 75-115ezer Ft közöttre rémlik szakszervízből, tehát évi 2,5millió Ft-ot rákölthet a kocsira, ami az én kb. évi 1mFt-os költségemhez képest enyhén szólva jóval több, de hát megengedheti magának. Ha a cascotól eltekintenék, még akkor is majdnem dupla annyiba fáj egy ilyen autó, nagyon beteg. -
MPowerPH
félisten
Nekem is sima BMW-s muanyag. Par helyen az enyem is padkazva van, de javithato lenne, annyit le lehetne faragni a felnibol. Viszont azt nem ertem, hogy a kezepein miert marodott korbe. BMW minoseg....
Mi tart vissza? 1 eve lettek megcsinalva a fekek, rozsdatlanitas, es le lettek fujva hoallo ezust festekkel. Itt most nagyon fekporosak, tisztitas utan azert jobban neznek ki. Na meg ahhoz kepest, ahogy kineztek a festes elott, egesz vallalhato, tekintve, hogy mar a 3-4 eves autoknal is egy mero rozsda a nyereg.
A szebbik megoldas, amit Te is linkeltel, az szinterezes. Gondolkoztam rajta, de nem koltok ra, mert folosleges. £400 lenne korbe, meg leszedni az autorol oket, elkuldeni postan, aztan varni 1 hetet, majd visszaposta, tehat 2 hetig all az auto.
Van olcsobb megoldas is, ami ilyen felragaszthato cover. Poenbol filoztam egyen, de idaig nem akarok lesullyedni. Az eltakarja, amit el kell.
Nekem egyebkent sargaban tetszik, mint az M Performance.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
^Boss
őstag
sziasztok!
valaki rendelkezik esetleg egy kb. 3000-res, ~286LE-s 5-ös BMW-vel, vagy olyannal ami közel áll hozzá paraméterekben? (extrák terén körülbelül közepes szintet mondanék)
a kérdésem: a biztosítások terén mire kell számítani, mennyit visznek el évente? köszi
-
BeZol
őstag
Nekem 2008as a kocsim, 170kw/231 lóerő, és eleinte 75ezerről indult az éves díjam, most meg baleseti adóstul 31.194 Ft B07-es bónuszban. A teljesítményadó több, az 78ezer Ft most.
Ismerősnek most a 440i-hez évi 250ezerről indul a teljesítményadó, de minél régebbi egy kocsi, ez annál kevesebb. Itt kiszámolhatod [link]. Ha 2006os a kocsi, akkor 146ezer lesz, szóval tuti több, mint a biztosítás lenne, hacsak nem friss jogsis vagy és nincs semmi bónuszod, de akkor is meg kéne állnia max. 75nél a biztosításnak. -
^Boss
őstag
köszi! ez már jó kiindulóalap!
még egy kérdésem lenne, ezt már offba teszem, nem teljesen BMW, de ha már benne vagyunk, remélem elfér.
eddig még kocsitulajdonos nem voltam, első kocsi amit vezettem édesapám nevén volt, második édesanyámén, aztán asszony. tehát feltételezem B0-ban vagyok.
megérné-e a drágább kocsit más tulajdonos nevére venni (B10-es emberről lenne szó, így olcsóbb lenne a drágább díj), míg az olcsóbbat a sajátom (ezzel nőne végre a bónusz fokozatom, még sosem volt baleset az én hibámból, illetve gondolom fajlagosan kevesebbet bukok azzal, hogy nincs igazi bónusz fokozatom még). vagy erre a trükkre már gondoltak a kedves törvényhozóink, és nem igazán működőképes? köszi előre is, ha valaki tud segíteni! -
-
lali81
tag
sziasztok!
tesóm E46 kompaktot szeretne, mennyire lehet lyukra futni egy ilyennel?
[link]
A szokásos dolgokon kívül (olajfolyások, futóműbajok, stb) kell valamitől tartani?
Mennyit eszik városban egy ilyen gép?
köszi! -
#56573440
törölt tag
válasz lali81 #30868 üzenetére
Hááát nem igazán van jó hírük az n-es négyhengereseknek az e46-osokban...
Persze szerintem ez is nagyban függ attól, hogy mennyire volt rendesen ellátva amivel kell, de... 16-os eleve nem egy erőgép, rendesen forgatni kell hogy menjen... Az meg elég rizikó hogy előtted hogy használták ilyen téren, mennyire lett lerúgva...
Ezt tényleg csak akkor rizikóznám be, ha korrektül géppel, padon, alulról, felülről és keresztben is átnézettem, és azt mondja egy specifikus szerelő hogy rendben van...
-
^Boss
őstag
válasz CharlieDrop #30870 üzenetére
itt egy picit más a helyzet.
akinek a nevére venném: B10
én: A0 ezekszerintviszont annak, akinek a nevére venném, egy kicsi, olcsó kocsi kell, az kerülne az én nevemre.
így relatíve kevesebbet kellene fizetni a BMW után gondolom, mert ott többet ér a B10. viszont ha nem okozok balesetet, végre elkezd felmenni a Bónusz fokozatom köszönhetően annak, hogy a kicsi kocsinál én leszek aki a biztosítást köti.ez így korrekten hangzik, vagy valahol elnéztem valamit?
-
nagyúr
válasz lali81 #30868 üzenetére
Érdekes ízlése van a tesódnak. Compact szerintem nagyon ronda. Érdemes átnézetni, foghatsz ki jót(értsd kevesebbet kell rákölteni) és hulladékot is. 1500 euro-ról van szó, tehát ne várj nagy csodát tőle. Fogyasztás változó. Városban ha csak 1-2km-eket jársz vele sűrűn váltogatsz, akkor megeheti simán a 12L-t.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
Hali!
Denso klíma kompresszorba tömítéseket hol lehetne venni?
A képen látható tömítő szeparálja el a 2 gázteret egymástól (szerintem) nálam ez mehetett ki
[link] -
lali81
tag
válasz #56573440 #30869 üzenetére
@blackrulz Ok köszi kicsit belemélyedtem a témába közben segítettetek...
N42B18 nem sok jót írnak a srácok .. pedig év motorja is volt..
újban biztos jó volt mondjuk@KaiotEch: ronda..hát igen nem olyan nagyon szép, dehát ízlések és pofonok, neki bejön,.
12L városban? hmm ez fontos infó..esetleg 18d/20d-vel jobb választás lenne?
-
#56573440
törölt tag
válasz lali81 #30875 üzenetére
1400 kilót mozgatsz egy 115 lovas motorral. Csodák nincsenek. Ha meg nyomod neki hogy haladj is, akkor ott vagy, mintha vennél egy 2 literes 20i-t vagy társait...
Légkondival meg pláne mókás lehet ez a teljesítmény...
Vagy nagyobb motorral aminek nem kell kiforgatni a szemét, vagy valami mást érdemes nézegetni, főleg ha nagyon árérzékeny az illető -ilyen idős bmw-nél ha tutira akarsz menni 3 kilót én félretennék a "szerelőre lesz bármikor" perselybe, mert ha komolyabban hozzá kell nyúlni egy jó műhelynél hamar szaladnak el a költségek... (a sz@rnál kicsit később amikor 5. alkalommal viszed vissza mert még mindig ugyanaz a baja)hiába öreg meg "olcsó" nem egy golf vagy egy swift, lehet rá költeni szemmel igen jól látható összegeket ha gatyába akarod rázni és ott is tartani.-
-
MPowerPH
félisten
Micsoda? Igy elszalltak a teljesitmeny adoval? LOL. En meg panaszkodok hogy sok a biztositas itt kint.Azert, meglepodtem volna, mert ezek huzos osszegek.H.Ezredes: Letisztitottak mindentol, tarcsak csere, betetek csere, kopasjelzo, fekcso csere, uj olaj bele, legtelenitve, es kesz.
Irtam privit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz #56573440 #30877 üzenetére
Monduk itt a 16i az 1.8 liter szoval "nyomatekosabb" mint a regebbi modellek. En tavaly nezegettem ismerossel ilyet, gondolkodott a vetlen es meglepoen jol ment ahoz kepest. Amugy 1270 kilo az az 1400. Az en 528i -im nyom 1470 -et. Szoval pont a compotba nem olyan rosz az. Varosba szaladgalos autonak teljesen jo.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
#56573440
törölt tag
-
H.Ezredes
őstag
Fájó szívvel de kedves fórumtársunk Isual megválik kocsijától. Mióta megvette hozzám hozta a kocsit amit én lelkiismeretesen szervizeltem. Mindent kicseréltünk rajta ami csak adódott vagy probléma lehetett a jövőre való tekintettel. De most mégis úgy döntött,hogy megválik tőle. Ha valakinek érdekes lehet egy csalódás mentes 25D az feltétlen nézze meg. Tényleg kimagasló az állapot minden tekintetben és rengeteget költött rá ő is illetve az első tulaj is. Ha a fórumból veszi meg valaki továbbra is hozhatja hozzám. Kapott még egy optimalizálást is így ~ 200Le/420Nm elég fickós is ellenben a fogyasztása igen csekély 7L körül mozog
BMW E39 525D 2003/04 M-packet ,Kéziváltó,Ülés fűtés ~ 200Le/420Nm
Magyarországon üzembehelyezett autó. Második tulajdonosa vagyok a gépjárműnek. Nagy becsben tartott gépjármű. A korát meghazudtoló műszaki és esztétikai állapotban. Első tulaja is gondos gazdája volt mindent időben kicseréltetett. Vezetett szervizkönyve van. FRISS SZERVIZZEL! Rengeteget költöttem én is rá, hogy az állapota ilyen is maradjon. Garázsban tartott és külföldi utakra ( Németország, Svájc) volt használva leginkább. Az elvégzett szervizekről és alkatrészekről részletes lista van. Valós Km. Átvizsgálható igény szerint. Kapott egy optimalizálást is. Jelenleg ~ 200Le/400Nm Fogyasztásai baráti 7L Természetesen azért 13 éves kocsiról van szó ezért vannak rajta apróbb sérülések. Az autó mellé jár még Éves autópálya-matrica - 2016-ra! Nyári gumik Continental SportContact 3-ak 2 szezont futottak. Illetve a KGFB is 2017.02-ig érvényes ez is kifizetve. Jár még mellé Gyári style 48-ra szerelt 16 Téligumi szett is ( Michelin ) szintén 2 szezont futottak. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok. További képeket szívesen küldök igény szerint. Csalódás mentes gépjármű. Érvényes Magyar okmányokkal. Vizsga 2017.05-ig CSERE NEM ÉRDEKEL !!!!! Az ÁR IRÁNYÁR !!!!
190E Km-nél
új kettőstömegű /kuplung
új turbó új hardy tárcsa
Komplett olajcsere260E Km-nél
Olajcsere
MAHLE Levegőszűrő
MANN Olajszűrő
MAHLE Gázolajszűrő
QWP Aktív szenes pollen
BMW 5W-30 Gyári olaj 8L
BMW Kartergázszűrő
Xenon beépítve
J. H Z kar TRW
B. H Bumeráng TRW
B. H csúszó szilent TRW
E. Stabilizátor Gumi szilent FEBI
Fékfolyadék cs. ATE262E Km-nél
INA Klíma görgő
INA Generátor görgő
INA Szabadonfutó 2 DB
INA Feszítő elem klímának
CONTITECH Generátor szíj
CONTITECH Klíma szíj
SKF Vízpumpa és gyári tömítés
BMW termosztát
Fagyálló + ioncserélt víz
Hűtő kitakarítása
LEMFÖRDER B. H kis lengőkar
Állító csavar
Klíma Venti bontott
Multikormány beépítés
Vizsgáztatás
Futómű állítás280E Km-nél
Mahle Üzemanyag szűrő
Mahle Levegő szűrő
MANN Olajszűrő
BMW Kartergázszűrő
Castrol 5w30 Titanium FST C3 Motorolaj 8L
TECNECO FM aktívszenes pollenszűrő
váltóolaj csere BMW MTF LT2
Szívócsonk összes tömítés VICTOR REINZ
Hátsó tárcsák ATE
Betét ATE
Kopásjelző TRW
Nyomásszabályzó szelep Pierburg 2DB
Légtömegmérő Pierburg297E Km-nél
Olajleválasztó szűrő(betét) FEBI
Olajszűrő MAHLE
Levegőszűrő BOSCH
Aktív szenes pollenszűrő
Motorolaj CASTROL TITANIUM FST LL04 C3 5W30
B. H Z kar TRWVehicle Identification Number WBADL91090GW70761
Type DL91
Model 525d - EUR
Development Code E39
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M57
Displacement 2.50
Power 120
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Black Sapphire Metallic - 475
Upholstery Standardleder/lightgelb - O7LG
Production Plant DINGOLFING
Production Date 2003-04-30Standard Equipment
520 Foglights Nebelscheinwerfer
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
851 Language Version German Sprachversion DeutschOptions
210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)
302 Alarm System Alarmanlage
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
337 M Sport Package M Sportpaket
339 Satin Chrome Shadow Line
358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe
415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
434 Interior Trim Interieurleisten
441 Smokers Package Raucherpaket
464 Skibag Skisack
470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
650 Cd Player Cd-laufwerk
661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business
705 M Sport Suspension Ii M Sportfahrwerk Ii
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket
775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall
880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur
945 Consideration Of Price Dependency Beruecksichtigung Preisabhaengk[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30886 üzenetére
Igen az nincs is benne csak ezt még a "régi" leírásból másoltam ide.... De fönt már nem szerepel benne
Egyébként így szépen csináltam meg a leírást de a rohadt hahu elb@ssza az egészet..... Egy fos fönt a leírás...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
válasz lali81 #30875 üzenetére
Én most ott tartok, hogy 280km és fél tank, de napi 2*4km-t járok. Ha hosszabb távra megyek, akkor kijön a 800km/tank 318i-vel. Vezetési stílus nálam: 2000 max 2500-nál feljebb váltok.
Egyébként biztos lehetne az ECU-val játszani, hogy nyomatékosabb legyen, vagy épp kevesebbet egyen, de én gyári állapotában szeretem az autót, amikor már tuningolva van, az valaminek a rovására megy.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz KaiotEch #30888 üzenetére
"amikor már tuningolva van, az valaminek a rovására megy." Semmi baja nem lesz... Főleg nem egy 18i-nek És nekem elhiheted mert 1 minden nap ezeket szerelem 2 annyit módosítottunk,hogy sose fogy el.... Nem mind1,hogy ki és mit csinál.. De a tieden amúgy se lehet olyat csinálni,hogy szétmenjen...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KaiotEch #30890 üzenetére
Egy ~ 10Le/15-20Nm . Fogyasztáscsökkenése nem kimondottan lehet számítani ennél a motornál. A rugalmasságban számít igazából. Jobban gyorsul. Nem kell visszaváltanod x-y helyen ahol mondjuk már visszaváltanál de szívó benzinnél és kismotornál igazán nagy csoda nincs.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
válasz brickm #30891 üzenetére
Ott azért hamarabb bemelegszik, akkor már máshogy fogyaszt. Amúgy ez függ az üzemanyagtól is én Auchanba szoktam tankolni, illetve ha digitális mérőórát nézem(frissen nullázva) a szemem kiguvad mikor állok a kútnál hogy fizessek, és alapjáraton 39,5L/100km-ig mászik fel
(#30892) H.Ezredes: Az a 10Le az akkor chiptuning, az pont annyit dob rá. Azokat szokták 50eJMF-ért osztogatni, ami nekem nem éri meg
[ Szerkesztve ]
-
Henry1990
tag
Hello!
E60 ccc modul javításához ért valaki? foglalkozik itt valaki ilyennel?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
brickm
őstag
válasz KaiotEch #30893 üzenetére
Nekem sz r a gombom, nem tudom lenullázni.. 😀Jut eszembe meg kkéne azt is csinálnom mert olajcserénél is azzal lehet nullázni az meg a hétre be van tervezve.. Ejj ejj
Ja vettem 8liter eneos 5w40-et,mann filtert olajszűrőből, levegő szűrőből, pollenszűrőből. Már csak egy denso tömítőkészlet kéne a boldogsághoz. 😊 nem akarom a sajátomat lecserélni egy bontottra.Nem próbáltam az auchan benzint, nem is tervezem. Eléggé lepontozták. Igazából az aszony matiza is mindig omv benyát kapott, a bimmer pláne azt kap nálam. Super95, 98 vagy 100ast. Mikor hova sikerül beállni.
-
nagyúr
válasz brickm #30895 üzenetére
Én is néztem anno Eneos-t, meg Liqui Moly-t(aztán utóbbi lett), rendes Castrol-t nem tudtam hozatni Németországból(bár nálunk az itteni már tönkretett egy 400-as motort, meg az Audi-t is). Olajszűrőből Mann jó, nekem Mahle volt azt cserélnem kellett mert szar volt(bár lehet csak én fogtam ki egy selejt darabot). Nekem az itteni Auchan üzemanyaggal nincs baj, ott annyit tudok, hogy a szűrők időben vannak cserélve. Egy időben OMV-ztem(akkor még diesel autóm volt), nem nagyon győzött meg. Egy időben mondták, hogy hát ők nem a MOL-tól veszik, hanem maguknak hozatják. Hát szerintem egykutya.
A 100-as lehet azért jobb, mert az legalább eléri a "rendes" 95-ös oktánszámát
[ Szerkesztve ]