-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz B-L-A-C-K #31398 üzenetére
Az a poén az egészben, hogy lehet nála tökéletesen máködik, nálad meg kijön minden baja...csak úgy.
Én ismerőstől vettem, 2év alatt 750ezret költött rá, számlával igazolva, plusz ismerősi körben vannak a szerelői is. csomó mindent kicserélt, erre nálam tönkrement minden majdnem, amit ő nem cserélt. Gyakorlatilag ketten újraépítjük a kocsit...illetve lehet három lesz belőle, mert kezdem unni de az más kérdés.Amúgy ha a szűrők olajak, csövek jók benne érhet ennyit, legalábbis én adnék érte ennyi, ha tényleg szép a fényezés és nem csak a képen tűnik annak.
Mindenképp nézd meg a hűtőrendszert, nem lóg-e a tartály alja, e46 betegsége, akkor meg cserélni kell az egészet bontva vagy 40k, ha ügyesen keresel, plusz rommá kell szedni az elejét.
Próbáld ki a klímát. A diag hiába mondja hibátlannak, a kompresszort nem teszteli!! csak a vezérlést, meg a lamellákat mozgatja át, szervókat ellenőrzi.
Érdemes diagoltatni amúgy, mert pl az állóvízkeringetés(segédszivattyú) is a legtöbben sz r, ezeket meg nem hallod (jó esetben, csak ha már kivan a lelke) Üzemanyagszivattyút lehet teszteltetni diaggal, hallani ha nagyon kerregős a hangja. -
brickm
őstag
válasz tibby74 #31400 üzenetére
De nekem mindkettő sz r. Kezdte a jobb, kiállt kipörg+abs hibára, de időnként megavult. Majd jött a km óra leesése is. Az meg egyértelműen a bal hibája. Most kiszedtem a jobbot(vagyis kivéstem) a diag hozza a balt még, de nem láttam értelmét azt is szétverni mert egyelőre többet jó, mint nem. Így párat kell vennem.
elvileg nekem is lesz 50%kedvezményem, de még akkor is 50 a kettő, VISZONT AMI REMEK HÍR!! előbb kaptam mailt, lesz klíma kompresszorom tuti jó, garanciás 15EZERÉRT!!! itthon 40-ért akartak adni, vagy 15ért zsákbamacskát. BestBuy, feldobta a napom.komolyan.B-L-A-C-K
1M3-1M4 amugy.CharlieDrop
Ismerős kölke (frissen lízingelte épp) kórházból kifele végig ordított, de tényleg ordított, fülsükteítően. Betette a bimmerbe azt a kölök elhallgatott. még rendesen méregette belül, mi a helyzet
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz B-L-A-C-K #31401 üzenetére
Mivel biztos rá kell költened 50-100 között,ha nincs nagy gondja, szerintem 1.5 nagyon a max. Ha el akarja adni,nem csak bohóckodik, meg árulgatja,akkor oda fogja adni,ha nem,akkor 3 nap múlva megint jön egy új,lehet jobb ajánlat. Ha 17 cipő kell rá,mert az azért kell,akkor az mindjárt neked 120-130 fáj! Ezeket is kell nézni!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz brickm #31404 üzenetére
Azért nézve a kínálatot 1,3-1,4ért ilyen felszereltséggel ilyen állapotban én még sehol sem láttam.
(#31402) brickm: Hát nem tudom mi legyen, nem bánnám ha 1,5 évig évi ~15e km-rrel nem kellene a kötelező szervizen kívül hozzányúlni, de ugye ehhez szerencse is kell. Másik kiszemeltem egy valamilyen kombi H-s astra, de azért egy ilyen csak kényelmesebb lenne mint az a fapados kocsi.
Skimaster: 17-es kerék már csak extra lenne, nekem így is megfelel, nem villogásra veszem én, csak hogy kényelmes használatra.
[ Szerkesztve ]
-
envagyok
veterán
Carly for Bmw-re segít valaki pü.ben elérhetőséget?
KöszönömKeresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
-
brickm
őstag
Srácok, elől a nagy ventinek amúgy kéne forognia így nyáron? vagy csak akkor ha megy a klíma is?
Még sose hallottam\láttam az enyémet forogni, pedig elvileg elég hangos ha megy. -
nagyúr
válasz brickm #31412 üzenetére
Csak ha megy a klíma. Én már szétszedtem majdnem darabokra az enyémet, mert sose ment. 105C°-nál nyit a termosztát, de nekem még akkor sem indult. Még hideg volt kézzel a hűtőrács. Most hogy klímázok, megy, de olyan csendes, hogy alig hallani, pedig jól fúj. Amúgy ki tudod próbálni, hogy működőképes-e egyáltalán, ha szembe állsz a géppel, motorháztető felnyit és bal legalul, ahol van egy vastag fekete cső, ami megy a hűtőbe, ott van egy érzékelő(9-es a képen), gyors csatlakozóval, ha lehúzod, fullra kell menjen a venti.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz brickm #31395 üzenetére
Na megkérdeztem mindent (tudom élőben mondtad de korrekt a gyerek így nem beszél hülyeséget így sem):
A levegőcsövek nemrég voltak cserélve. BMW szervizben átnézette az egészet, rendben van minden más, Hűtőrendszer jó, tartály alján semmi nem lóg. Aksit pár hónapja cserélte, nem tudom már milyenre (nem jegyeztem meg telefonban), de annyit mondott az egyik legdrágább volt. A féktárcsák, fékbetétek mondta viszont kicsit gyenge pontja, szerelője szerint ~10 ezret tudnak még menni.
-
BossBoss
őstag
válasz brickm #31412 üzenetére
Nekem pont hétfő lesz cserélve, mert klimára se indul a venti(állítólag típushiba). Feltöltettem a klímát, kompresszor kíváló, erre mondja a klímás, hogy hopp, nem megy a venti az elején. Mondom fasza. Még rá volt dugva a gép és mutatta a computeren, hogy látod ha nem megy a venti megy fel a nyomás és egy idő után így elszáll az egész. Szóval holnap érkezik a venti. Remélem megoldja.
Ha jól emlékszem neked is 318i-d van?(M43TU)
BLACK:
A vízkiegyenlítő tartály is típushiba.Egy idő után elreped... Mikor vettem nekem is csere volt (kiegyenlítő tartály+érzékelő 40k).
[ Szerkesztve ]
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz stickermajom #31420 üzenetére
Pont,hogy jobb a FL és,hogy xenon és nyitható a hátsó ablak külön És sokkal jobb a CR mint az adagolós... De mind1 én már nem mondom semmit....
(#31419) BMW001
35D ++++ Az ülés szellőztetésért kár Pont LCI előtti de ez tetszik
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31421 üzenetére
Az itt kint az angoloknal nagyon ritka, nem egy kozkedvelt extra, ugye nincsenek nagy melegek. Az FL -bol is van mar 20k folott 30D, de mindegyik fapad ezekhez kepest. Nekem a 30D is bejon, meg ha SE is, de szinten jol felszerelt.
Mik a fobb technikai kulonbsegek a ket verzio kozott?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31422 üzenetére
PL lámpák + eleje hátulja motorokban módosítás NBT navi , digitális műszercsoport szoftveres frissítések új színek bőrkárpitok , kormány azt ne kérd,hogy soroljam föl az összes különbséget
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #31423 üzenetére
3 eve volt, mikorra eladom, mar lesz 3,5 minimum. Szoval azert nem volt ez kis intervallum.
Ezredes: motor nem erdekel... Azok rendben voltak mar elotte is. Navi mit takar, miben mas? A digi muszercsoport is extra volt, fapadban nincs benne, az a legkevesebb.
Pl a faceliftes kormany undorito, az nem tetszik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
Pénteken lehúzták a kocsim elejét, dupla zárón nő előzte a sort a végén(a lámpánál), én meg kerültem ki az előttem szabálytalanul jobbra kanyarodót(de a vicc az egészben, hogy a második zöldnél indultam csak el óvatosan) így pont olyan szerencsétlenül kapta el a b oszlopával az autót, hogy még én tűntem a rendőrnek vétkesnek, így a nő nem ismerte el jegyzőkönyvezés stb.
Tudtok olyan helyet ahol számlára van párban e39 fehér indexes halogen-es lámpa, gyári is érdekelhet, de jó lenne angel eyes-os ?
Sikerült eltörnie a lámpa testnek is a vese is kipattant, de sajna az összes füle a lámpa testnek eltört, így sajnos járni se tudok vele....Én ezt találtam, de nem ismerem a boltot: [link]
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
inkább a 20D mint az N46 v az N43 közvetlen befecskendezéssel.... M47TU2D20-vel vagy N47D20 ezen mondjuk vezérlést kell cserélni ha nem volt de nem olyan vészes mint sokan gondolják. Csak azért nem megvenni mert rá kell költeni butaság... De adott kocsiból könnyebb segíteni. Én egy jobban felszereltet néznék mindenképp
(#31427) BMW001
LCI M-es kormány nekem nagyon tetszik.... NBT(CIC-HIGH) navi gyorsabb többet tud szebb a kinézete a hardver része sokkal erősebb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31433 üzenetére
Csak 350k. Mi az? Plusz a friss vetel utani gyorsszerviz, es mar 400k+. Es ha meg gumit kell venni... Szoval erted, sok penz az.
H.Ezredes: Kijelzo felbontasa nem igen valtozott az adatok alapjan. A hardvert ugye nem tudom, mert nincs rola info, de a sima CIC -es is nagyon gyors mar. Ennel nagyobb power csak a google maps -hoz hasonlo terkepekhez kell, meg a 3D -hez.
De akkor ez nem tart majd vissza. Inkabb egy FL elotti, full extras, mint egy kis kijelzos FL utani fapad, felmanualis ulesekkel az elen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31434 üzenetére
inkább ~300K Csinálok akciót rá
Felső vezérlés készlet 1 lánc 2 vezető 1 feszítő patron
Alsó vezérlés készlet 1 lánc 2 vezető 1 feszítő
Olajpumpa lánc
Hátsó vezérmű fedél tömítés
H főtengely szimering
Karter tömítés
Szelepfedél tömítés
Injektor ill kisebb tömítések
Mahle levegőszűrő
Mahle olajszűrő
Gyári 5W30 LL04 C3 6L motorolaj
segédanyagok
Új fagyálló
klíma töltésNyilán ha kell még más is az az megint más...
De mikor egy E60-63 35D-re is előre/hátra 300K a fék akkor most mi az ami sok vagy kevés ?!?!?!
Egyébként sokkal többet tud 3D is pl de nézd meg magad..
The list of hardware upgrades (vs. the current) which will power these upgrades include:
Intel processor 1.3Ghz vs Renesas 600Mhz
1GB RAM (vs 512Mb)
8GB flash (vs 512Mb)
Nvidia graphics (vs Fujitsu)
200GB hard drive (vs 80Gb)sokkal többet tud az egész rendszer tényleg amúgy is...
De egy jól felszereltet vennék én is nem fapadot
(#31435) Eagl3
Ezekre nem igaz már... Sajnos már nem olyanok mint régen...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Egy nagyon régi szerelem. Ha lenne 30 misim szekérre..
Amúgy itt a topikban van valakinek 8-asa?
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Synthwave #31438 üzenetére
Nekünk régen volt 850i kézi váltóval
Most csináltunk 8-asba egy teljesen motorfelújítást
Másik ügyfelünknek 850 CSI-je van az brutál jól néz ki egyben van nagyon [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
Balatonfüreden lehet még a mai nap ingyen zsír új jaguarokat vezetni.
XE (3as bmw méret), XF (5ös), F-pace (talán x3-as?).
Én még szombaton regisztráltam a helyszínen az F-type-ra Nekem szombat délelőtt már csak hétfő 17:30-ra adtak időpontot, de ma néztem a jaguar honlapján a többi járműre az időpontokat, szinte pangás van. Be is irattam barátnőmet az F-pace-reRemélem hagyják majd, hogy jól megtapasztalhassam a hangját, még ha csak coupe is ugyan. Egy csávót láttam vele menni egy kört, nagyon hamar visszaértek, pedig jó lenne, ha a sétányról legalább tihanyig el lehetne vele hajtani.
-
NyalokAA
aktív tag
Sziasztok!
Sikerült berepeszteni a könyöklőmet a vezetőoldali ajtón ( olyan mintha körömmel felszúrtam volna ) koszos lehetett a könyököm vagy a sok dörzsölődéstől nem tudom . A repedés pedig egyre nagyobb és zavaró , realoem-en az alábbi cikkszámot találtam 51417279295
megtudnátok erősíteni , hogy az alábbi alkatrészre van szükségem ? esetleg , ha valaki árat is tudna rá ?[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz H.Ezredes #31439 üzenetére
És mik vele a rövid-, ill. hosszútávú tapasztalatok? Fenntartási / szervízköltségek, megbízhatóság, szubjektív és objektív vélemény.
Ha odajut egyszer a dolog, ezek pretty much lényegtelenek, de azért érdekel.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
szőröscica
addikt
Az F20 facelift előtti változata mennyire sikeres konstrukció? 116i és 118i érdekelne leginkább (az 1.6 turbók).
Az LCI változatban javítottak a hangszigetelésen még? Mert én csak LCI-set vezettem, de az nagyon halk volt, viszont az nem férne bele a keretbe.
-
H.Ezredes
őstag
válasz NyalokAA #31441 üzenetére
51 41 7 279 295 cikkszáma igen 37 495 Ft
(#31442) [oWn]f4te
Akkor javaslom egy 8-as megvételét ha csak hobbi autó és nem sajnálsz rákölteni milliókat. ~20L fogyasztás mindegyik öreg már így rengeteg mindent kell cserélni. pl gumicsövek üzemanyag csövek V12-be gyertyakábelek rotorok stb stb .Mindennapi használatra nem ajánlom de hobbira is csak akkor ha tényleg sok a felesleges pénz. Véleményem szerint tényleg fanatikusnak kell lenni hozzá.
(#31443) joamilestoné
Motorok közül 16i-18i bármelyikkel veheted mert szoftveres különbség van.... Ha van olcsóbban és jobban felszerelt 116i akkor azt vedd és teljesítmény növelés után bőven a 18i fölött leszLCI nem rossz nekem nagyon bejött LCI előtt kicsit butább főleg a gyengébben felszereltek. LCI összességében komolyabb autó benyomását kelti persze vannak filléres megoldások de összességében nagyon pozitív hatása van
(#31444) PhobioNN7
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
Jó kis móka volt. Jobban szól a V6-os, mint más sor6 vagy v6, de semmi extra, hangosabb és kész, meg ha elvettem a gázt, akkor durrogott. Az a baj, hogy ilyen, vagy legalábbis ehhez hasonló hangokat szinte minden nap hallani. Aztán beindították nekem a V8ast. Alkarnyi hosszan ömlött ki a 4 kipufogóból a füst, szikrázott, csattogott, nagyon beteg. Ettől független 25milla helyett még akciósan is 41 Na ilyen hangot évente 1-2szer ha egyáltalán hallok.
Az a helyzet, hogy túlárazott a jaguar. Nagyon hasonló élmény érne mind hangzásban, mind kocsikázásban egy m235i volánjánál, és még spórolnék 10+ millió Ft-ot...
Azt a brutális versenymotorhang-szerű v8-as hangot nem tudom mi tudja ennyire utánozni, de 41 helyett 13ért egy mustang v8 csak-csak elérné a kívánt hatást.Egyébként az tetszett nagyon az f-type-ban, hogy nem kellett benyomorogni az ülésbe, kulturáltan lehetett ki-beszállni, és egy gombnyomásra lehet teliüvölteni az utcát Tetszett, de ennyi pénzért nem hinném, hogy ezt venném. Kb. olyan, hogy audi-merci-bmw alternatíva a jaguar, volvo. Na ennél a kocsinál is ezt érzem a saját kategóriájában, hogy egy alternatíva a többi viszonylag tucattermékhez képest.
Az f-pace-t is vezettem. Hát, vmi nem stimmel ott az üléspozícióval. Tőlem balra rengeteg hely, az ülés a kormánnyal szembe, de a pedáloktól jobbra nem maradt vmi sok hely a lábamnak. Ott szerintem valamit nagyon elmértek, vagy én vagyok gnóm, de térdnél és lábfejnél nem stimmelt a helykínálat. Magam mögött még volt miután beültem egy tenyérnyi széles hely a lábam előtt. (184,5cm magas vagyok)
A 20d motor oda kevéske. 105ig még elrepeszt, aztán betompul, és nagyon tolakodó a 4hengeres diesel hangja. Most vezettem előtte levő nap új passatot 2.0d 150lóerővel, az sokkal de sokkal kulturáltabb volt.
Ja és az f-pace is 17 milla ilyen 180 lovas motorról. Annyira meg nem jó szerintem, főleg nem ezzel az alapmotorral, mert ez így egy rendes előzéshez bizony kevés. A 150 lovas passat sokkal fürgébb a 200kg súlyelőnnyel is. (vagy 300, nem rémlik)
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal