-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #30600 üzenetére
Igen tudom, viszont nem találom hogy ennél is ugyan az a guminyomás a megfelelő ?
[link]Amúgy a kép nem adja vissza itt ott vannak rajta sérülések, de annyira alkalmi vétel volt hiba lett volna otthagyni, meg így a pogácsával bármi felmegy végre.
Plusz a pogácsa is 10 csavaros így marad a kerékőr szettem is, meg majd új csavarokat is szerzek mert a gyárik elég leharcoltak, mármint nem fényezett csavarok, hanem sima.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #30602 üzenetére
A 15-ös ami rajta van 205, szóval csak jobb lesz.
-
Eyesis
őstag
válasz Eyesis #30572 üzenetére
Na hali...
1) az volt, hogy az akksi nem volt rendesen rögzítve, kicsit csúszkált, és még nem a kocsit égette porig, hanem csak kicsuszott az akksinál az a kábel. Már rendesen a helyén van az akksi, és a hibakód is ki van ütve.
2) hát állítólag ha nincs szerencséje az embernek akkor n zárlat után letiltja az elektronika, és elég macera a javitas. szóval marad a sima lámpa csere
3) elvileg a gumival együtt a kivágás és vissza rakás is olyan 30-40ezer forint.. Most erre gyűjtök
4)esre van ötlete vkinek?
Köszi
Eyesis
-
brickm
őstag
válasz ADAM1337 #30603 üzenetére
205\16 a legoptimálisabb a magyar utakra, stabilitás szempontjából. ismerős végig próbálta a 200alattiakat, 225-öst, de a 205\16 volt a legjobb.. 160-nal jár a nagyon nagyon szar utakon is és nem dobálja az út, meg nem fogja a nyomvájú. Télinek én is ilyet vettem most, de még nem volt fent, csak a 18\225-ös, de ezt nagyon viszi az út.
-
MPowerPH
félisten
Vaaa, nekem is vegre fent vannak a nyari abroncsok. Visszatertem a gyari szelessegre, ujra 225, 255 -ot kapott elore-hatra. Ezek utan a sz@r teli Dunlopok utan megvaltasok a SC6 -ok. Meg csak bejaratasi fazisban vannak, de mar most egy alom, mintha masik autoban ulnek. Hetfon jonnek a fekek elore, betetbol vegul Ferodo DS2500-as lett, remelem megerte az arat. Ha ez a kombo sem valik be, es hullamos lesz a tarcsa, akkor felgyujtom.
Don't Tread On Me
-
GrooveHero
addikt
Ha már jerekeknél és felniknél tartunk tudtok abban segíteni, hogy spacer nélkül, tehát gyárilag milyen felnik mennek fel egy e60 525d-re? Felniket hol tudok válogatni?
Köszi elöre isWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
STC Speed
őstag
válasz MPowerPH #30600 üzenetére
Nekem az e46 gyárilag Style 44 -el jött ki, és ezek is vannak fent az autón, a kezelésiben, az ajto melletti guminyomás cimként,realoemen is a 225/45 R17-et ír mind a 4 kerékre.
Egyébként E46 -ra peremezés nélkül,mekkora 18 as kerék fér fel?
Tehát mondjuk 8X18 ET35? és ez is már feszülő gumikkal?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #30610 üzenetére
De ertsed meg, hogy nem megfelelo. Az E39 gyari merete a 235 45 17(tok mind1, milyen szeles felnin van, de gyarilag azok is 8" -osak), aminek nem valtomerete a 225 45 17. A ket kerek kozott van atmeroben kulonbseg, mivel az E46 -ok gyarilag is kisebb kerekekkel gurultak le a szalagrol. Ez ebben a formaban E46 -ra jo, E39 -re nem, es ezert akar szolhatnak is muszakin, mert nincs benne a meret az auto altal 'tamogatottak' kozott. A nemeteknel ez automatikus buko... A 225 szeles gumi E39-en hivatalosan csak 16" -al mukodik, 225 55 16 -al.
8" -os felnire pedig jo a 225 es a 235 szeles gumi is, itt nem az dont....Az megint mas kerdes, hogy a gumikalkulator zoldet ir ra, de hivatalosan ez se nem valtomeret, se nem gyari meret.
A /45 -el pedig sem 215 -ost, sem 245 -ost nem tudsz felrakni, mert mindket esetben ugyan ugy megvaltozik a kerek atmeroje, pont ugy, ahogy a 225 eseten is, mivel a hivatalos a 235. Nezd meg az E39 gumimereteit.
De segitek, ez egy 540i -je, ami magaba foglalja az osszes lehetseges gyari meretet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #30612 üzenetére
Addig, amig hivatalos szervek nem szolnak erte.... Osztrakoknal, nemeteknel ez bukta lenne. Az en velemenyem pedig az, hogy a szelesebb guminal csak a meg szelesebb a jobb. Ha meg az atmerot nezzuk, akkor jobban preferalom a nagyobbat, mint a kisebbet, ha mar elterunk a gyaritol. Meg az E39 sem veletlen kapott egy merettel nagyobb kereket, mint a kisebb E46. Ugy, ahogy az E38 -as is nagyobbat kapott, mint az E39. Ha a kenyelem kell, akkor ott a 16", es ahhoz jo a 225 -os szelesseg.
Es tovabbra sem erted, nem a szelesseggel van a baj, hanem a kerek ossz atmerojevel. A 225 45% -a nem egyenlo a 235 45%-aval. Ugye ez az ertek adja ki az oldalfal magassagot, amit hozzaadva a felnihez megkapod az atmerot. Az oldalfal magassaga ez esetben alacsonyabb lesz, mint a gyari, tehat peresebb lesz a gumi, ami akar meg kenyelmetlenebb is lehet, es e mellett a sebessegmero is tobbet fog csalni, pluszban ha az ASC -t megkerdezed, az sem komalja a gyaritol eltero kerekatmerot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Épülget a kis 850 motorja
Az alkatrészek csak egy része van fotózva.... Olyan lesz ez a motor mint az új Mondjuk annyiba kerül mint kocsi ára :/
Blokkot úgy érzem sikerült eltakarítani rendesen
(#30586) BMW001
Apám megcsinálta magának az okosságot E38 750-re E60 35D tárcsa fúrás maratás. Átmérőből esztergálás és persze szabályzás... Na erre kíváncsi leszek.... Könnyebb a tárcsa maga ugye ami elég pozitív.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz STC Speed #30612 üzenetére
e39 nem lesz kezelhetőbb, sokkal rosszabb kisebb kerekekkel, a nagyon pocsék magyar utakon sokkal rosszabbul csillapít, a km nem lesz megfelelő és ezen kívül aki ért hozzá az le is sajnálja a hármas kerekek miatt...
valaki kérdezte a 8"-os 18"-at e46 alá, nekem 8,5"-k voltak alatta semmi baj sincs vele, bár nekem már nem elég komfortos ezért is adom el őket. 48-as ET, X5 felni, stlying 69
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #30617 üzenetére
Hanyas ET-vel volt Neked?
-
ADAM1337
nagyúr
Feldobtam a nyomtávszélesítővel a felnit, szerintem pofásan áll a style44 az e39en, holnap dobok képet róla.
Így most et22re van lekonvertálva(25mm nyomtáv szélesítővel ami még agy adapter is 74,1röl 72,6ra) a szélesítvel tehát nem jön ki a kaszniból, teljesen szolid maradt. -
H.Ezredes
őstag
válasz STC Speed #30616 üzenetére
Van némi köze hozzá de azért ez egy teljesen új fejlesztés hozzá képest. Nem két M20-as blokk össze aztán csókolom...
(#30617) CharlieDrop
Nekem is ez jutott eszembe... Nem illik rá és egyből látom,hogy nem rá való
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #30617 üzenetére
Pont errol beszelek. Ha egy auton nem oda valo meretu kerekek vannak, akkor az feltuno egy kicsit hozzaertonek. Ha mar elteres van, akkor felfele szabad kicsit csalni. Komfortosabb, es ugy a km ora gyarilag belott csalasa is majdnem eltunik.
ADAM1337: ET22-vel meg boven jo vagy, nem erhet bele, mar csak a gumi szelessege miatt sem. Nekem anno az ET15-el, 255 gumival a 10" -os felnin mar beleert.
Kepet dobhatsz. Mert barhogy is, a felni teszi az autot eleg sok szazalekban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #30620 üzenetére
Most a szomszéd parkolóban is áll egy e39 N-es rendszámmal és gyanítom azon is 3-as szett van, de majd megnézem csak ömlött az eső...
e39-en és az utániakon már akkor is látszik, hogy valami nem kerek, ha laikus vagy, annyira elveszik alattuk a kisebb szett
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
^Boss
őstag
Sziasztok!
Egy 320d bmw-t neztem ki, egyelore ugy tunik, hogy olyan lesz a nyero, amiben csak cd-s radio van. 2011-es modellrol lenne szo. Kerdesem: kb mennyibe fajna egy gyari hifi/navi rendszer beszereltetese egy markaszervizben?
Koszi!
-
r.levente75
addikt
Én annó az e30-ra akartam első, hátsó krómozott lökhárítót venni, gyárit. Mindennel a legutolsó csavarral együtt lett volna egy milla.
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #30629 üzenetére
Baromsag...
Adam: Faszan nez ki, egybol fiatalodott a verda tole.
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #30629 üzenetére
jó lesz ezeket szervizelni 10-15 év múlva vagy még korábban
-
MPowerPH
félisten
Sracok, szerintetek az elkepzelheto, hogy helyre hoztam a feket azzal, hogy tegnap elmentem sz@rra fekezni? 60-20 mi/h, ezt megcsinaltam kb. 15x, majd hagytam kihulni. Nagyon forro volt, de a tarcsan reggelre megjelent egy kicsit kekes/szurkes sav, ami igaz nagyon halvany, de mintha megszunt volna a razas. Majd hazafele kiprobalom rendesen, de biztos kutba ugrok, ha ez megjavitotta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #30639 üzenetére
Ezek milyen tárcsák ?
Elsők gondolom, de mégis típust tudsz küldeni, illetve a hasznos felületből mennyi van, 15e km nem túl sok, maximum ha tényleg akkor terhelést kap.
Nekem 6-7ezerrel ezelőtt nézte a szerelő meg, én most rálestem de kb alig kopott valamit igaz ebből 2ezer pálya volt, és én inkább elengedem a gázt típus vagyok nem fékezgetek. -
MPowerPH
félisten
Az a baj, az ATE lyuggatva is meghullamosodott volna. A gyari meg 130k lenne elore, es a lyuggatassal a gari is buko lenne(meg az meg plusz 30k), tehat nem kockaztatnek. Pluszban mar irtam, lyuggatva nagyon hangos nekem, zavarna.
Mar megvettem a tarcsakat, csak a beteteket kell kicserelnem, mert amit eloszor akartam, az nem kozutra valo.
Csak ha most meg hirtelen megjavult, akkor kuldom vissza oket.
Adam: Olvastam, hogy ha mar erzodik, hogy rossz, meg lehet probalni egy kicsit terhelni oket. Szepen fokozatosan felepiteni a homersekletet, majd hagyni, hogy kihuljenek.
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
Lőttem egy képet az új felniről,nem rossz de nekem igy még elég magas.. Fog kapni egy 35mm -es ültetést hamarosan [kép]
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #30637 üzenetére
Kicsit megégetted Egyébként kíváncsi leszek,hogy ettől megszűnik-e neked a rázás De mint mondtam ha legelsőre gyárit rakunk föl nem lett volna problémád. A lyuggatás meg nem kötelező természetesen de !! nem is lett volna bajod vele. 635D-re is előre hátra gyárit tárcsa gyári ebtét került lyuggatva mai napig semmi baja nincs pedig a 6-os nehezebb és folyamatosan finoman fogalmazva dinamikusan halad a kocsi Lassan cserélni is kell az egész szettet. De ő is teljes mértékben meg van elégedve vele.
(#30644) Highend55
Véleményem szerint is mehet lejjebb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30645 üzenetére
Nem tudom, igazabol brake fade meg csak el sem kezdodott, mikor vegeztem. Igy nez ki:
Ebbol mit tudsz kiolvasni? Tudod a gyarival kapcsoltban mit mondtam. Amikor azt latom, hogy az 1 eves BMW-en csurom rozsda a tarcsa, beleertve a huto csatornakat is, akkor mindig azt mondom, hogy igenytelenseg.(nem tom latod e, de az ATE -n nincs rozsda )
Egyebkent nem vicc, de tenyleg olyan, mintha meggyogyult volna. Ma este direktbe felmegyek a palyara, hogy kiprobaljam, akkor mar nem lesznek sokan.
ADAM1337: E39 -el volt egy ilyen torturam. Brembo tarcsak lettek rapakolva. 2000km utan raztak, de mind a 4! Lett rajuk gyari hozatva. 3000km mulva ugyan az, igaz csak az elso kettonel, hatsok rendben voltak. Garancia, penz vissza, ATE. Az mar jo volt, nem razott. Most meg az E92 -nel egybol ATE, es szar. Akkor milyet erdemes venni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #30648 üzenetére
Ez becsapos, mert van rajta nyomtav is... Szerintem 5er -re nem illik, mert eleg hulye hangja van, mikor beleer a kerekivbe. Sot, az minden auton gaz, meg ugye a guminak sem hasznal. Pont nem regen tett fel a csavo egy fotot E90 forumra, hogy a hatso 255 -os gumijanak az oldalat megette a kasztni 2000km alatt a 20-as nyomtavszelesitovel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
Nyomtàv van elöl kellett,hogy felmenjen rà a felni +15mm,hátra nem tervezem majd eldöntöm h&r 35mm vagy eibach 45/40mm veszem,regi autómon h&r volt ès elégedett voltam vele.
Angel eye -al mittudok kezdeni ugye enyém nem Fl sárgàsan világít nem olyan erősen..Ujabbaknak sokkal szebb[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Noble Chair EPIC
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000