-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
E34M5
csendes tag
válasz dragonfx #972 üzenetére
Videom még nincs az enyémről sajnos. Majd csinálok valamit.
Az E30 327i turbo -m után amikor megvettem az E34M5-öt nagyon búgócsiga filing volt benne egy ideig.
1770kg az nagy súly. Inkább 100-tól érezni, hogy tud ez menni. Autópályán nehéz utolérni.Turbósítás? Marha nagy lóvé. Elég volt az E30-at turbósítani. Annyi pénz ment bele, hogy azért simán tudtam volna venni egy rendes mocit is bele. Túl sok munka, túl sok kinlódás, túl sok lóvé volt. Nagyon sokat kellett szerelnem. Az E34 meg csak megy csak megy csak megy. Mimcs vele semmi szerelgetés.
Az egyik barátom egy M5 3.8-as mocit rakott be az E30-ába. Na az megy....nagyon megy.Pia,nők,száguldás...
-
Gézengúz
addikt
válasz dragonfx #998 üzenetére
Szia!
Merre lax??
Tudok ilyen hangszórót és még sok másmilyen Blaut...féláron rendelni ehhez képest....Ugyebár Bosch csoport.....
Akár sd-usb rádiós kütyüt is...Ha nem lax nagyon messze akár még meg is érheti.....
Csövi....
ui. megnéztem árlistában...4 ropi alatt van....ja és mk II
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1063 üzenetére
Még nem 100%, de valószínűleg ott leszek
Én egy másik fekete E36-tal találkoztam a napokban - piros lámpánál vesztegeltem, amikor begördült mellém...
Nézek át - látom a srác a másik gépből bámul ugyanígy át ( alig látszott ki a kormány mögül ), majd felemelte a hüvelykujját és nekiállt billegetni a fejét, hogy jó a verda - azt hittem hanyattvágom magam, olyan röhögőgörcs kapott el - de azért intettem én is, hogy az övé sem kutya... Villantani szoktak - én is szoktam. De ilyet...
Én előbb kaptam zöldet ( balra kanyarodtam ), úgyhogy nem tudom milyen jószág volt konkrétan - de a kályhacső a helyén volt a farán, azt hallottam
Szaporodnak a bömbik kisvárosunkban - egyre több E36-ot látok
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
GodHeart
senior tag
válasz dragonfx #1063 üzenetére
Hát ha éppen nem fogok melózni, akkor lehet.. merre lesz? Előző nyáron augusztusban sopronban volt, ha jól emlékszek.
dehát addig sok mindent kell a kicsikén alakítgatni. egyenlőre most került bele a szervó kormánymű, most gumikat kell vennem a felnire, jó lenne ködlámpa is ami mégis optikailag szebbé tenné.
Egyébként meg.. hátha valaki ért hozzá.. mitől van az, hogy a motor egész jól húz de 5500-nál egyszerűen megtorpan.. olyan mintha leszabályozna.. de ha tovább nyomom a gázt felszenvedi, de szószerint felszenvedi magát 6000 környékére. Egy 1.6os E36-ról van szó. Haverral a benzinszűrőre és a injektorokra gondoltunk, de még egyiket sem cseréltük ki. A motorban egyébként nem rég lett kicserélve a vezérműszíj márkaszervízbe, szóval a főtengely belett állítva a helyére, de ugyanúgy csinálja.. Valaki találkozott már ilyen problémával? Plusz ha számít valamit, mikor hirtelen rálépek a gázra, aztán autó nem indul meg kapásból, hanem hirtelen elindul.. majd a másodperc törtrészére megtorpan és utána indul meg rendesen.. elvileg ez sem normális
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1081 üzenetére
A Tiédben a bal oldalon van a gyújtótrafó, abból megy egy kábel a motor felső első részén lévő
műanyaggal burkolt doboz alá ( olajbetöltő sapi előtti doboz ) - és abból jönnek ki a kábelek a gyertyákhoz ( ez lehet akkor a gyújtáselosztó ). Emlékszel? megkértelek sopronban, hogy hadd kukkantsak be verdád orrába - megleltem azt a képet, amit akkor csináltam rólaNálam a trafó helyén van egy fekete dobozka, abba jön be a gyújtóelektronika felől ( Engine Control Module /DME/ ) a vezérlőjel, ebben a dobozban nekem hengerenként egy-egy gyújtótekercs csücsül - nincsen mechanikus gyújtáselosztóm.
Tényleg tévedtem De nem gondoltam, hogy ennyire eltér a két motor egymástól
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
God Vazzeg
veterán
-
GodHeart
senior tag
válasz dragonfx #1081 üzenetére
hmm? szerintem én arról beszéltem.. azt kaptam le és cseréltem ki. ilyen 3 kis prücök van benne, meg sztem pörög benn valami, és onnan kapják a gyertyák a szikrát. ha jól értem. Tom hogy drága, havernak szerencsére volt otthon elfekvőben egy zsír új. De ettől igazából semmi nem javult.
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1093 üzenetére
"Emlékszel? megkértelek sopronban, hogy hadd kukkantsak be verdád orrába - megleltem azt a képet, amit akkor csináltam róla " - Ha gondolod átküldöm, vagy feltöltöm valahová
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1098 üzenetére
Most csak próbára lesz nálam 1 hétre. Ha tetszik az 540i, akkor végleges autócsere lesz a dologból. Csak a fogyasztástól függ a dolog. Most sikerült egy 14l körülire kihoznom, ami annyira nem is sok ekkora tempóhoz viszonyítva. De még ígyis elég volt visszatankolni.
Azt mondta a tulaj, hogy 10-11 -es átlaggal el lehet vele járni normálisan.
Azon gondolkozok, hogy gázosítom... Azzal azért jóval gazdaságosabb. Szerintetek érdemes, vagy egyáltalán szabad ilyen autóba gázt vezetni?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1108 üzenetére
ÁÁÁ... A méret az elég. A 7 -est már nem tudnám elviselni, az már nekem nagy.
A lóerőkkel vannak gondok. 2 éve használom az 528i -t. Az elején még nagyon jó érzés volt lenyomni a gázt, főleg fater 2.0 -ás Mondeoja után. De aztán egyre jobban megszoktam. Mára már egy 2 -es padlótól se borzongok el. Meg ezek az új fejlesztésű szemtelen kisdízelek ( Accord, Corolla, 320D, WV stb.. ) igen csak megszoktak dolgoztatni. Azok kis rugalmasak, és 170 -ig nagyon pariban tudnak lenni, főleg egy chiptuning után. Ezekhez már lassan kevés lesz az 528i. Viszont az 540i még lazán otthagyja az ilyen mitugrászokat, és még erőltetni se kell, mert az is nyomatékból meg 8 hengerből megy.
Az M5 vagy M3 még nagyon drága, nincs rá keretem. De biztos egy M5 lenne igazi, bár az mégtöbbet zabál. Régebbi autót meg nem akarok, ez a 2000 -es évjárat is lassan már öregnek számít, és erről már nem akarok visszalépni.Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #1128 üzenetére
Fejlemény: állítottam több levegőt a vasnak, és hihetetlenül megindult, magasabb tartományban jobban húz! Légtömegmérőben kellett 2 foggal jobbra rakni Ja és mostmár kipörög 6k-ig, de ott csattogni kezd a gyújtás, visszadurrog Erre valami ötlet?
(Sok lenne az előgyújtás? Vagy azzal függ össze hogy lyukas a középdobom? )
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1185 üzenetére
Nem feltétlen. Amikor én felhívtam egy tuningcéget, hogy mit lehet csinálni az autómmal, hogy kicsit erősebb legyen pont ezt javasolták. Egy chipet bele, emelni a benzinnyomáson, és egy direktszűrőt, hogy kapjon elég levegőt. De azt bevallották, hogy a fogyasztást is megdobta volna, nem is gyengén.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1191 üzenetére
1 hónapja volt nálam egy 540i 2 hétig. De úgy döntöttem, nem kell, még nem nekem való. Arról nem is beszélek, hogy 15 literrel járkáltam százon... Rosszabb volt az, hogy állandóan azon kellett aggódnom, hogy elveszik a jogsimat. Megszoktam az 528 -at, előzésnél mindig padlót nyomok, és álltalában 160 -nál be is fejezem. De az 540 -ben ez a határ 200 volt. Szóval félelmetes. Még nem kell nekem sok lóerő, mert abból csak baj sülhet ki. Majd ha már kicsit vissza tudom fogni magam, mikor valaki bekóstol.
Az M5 -öt azt el se tudom képzelni milyen lehet... Tök mindegy, hogy E39 400Le, vagy E60 506 Le, mindegyik életveszélyes és brutális.Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #1203 üzenetére
Eddig csak messziről láttam, és nekem többen is mondták hogy M5. A felni is stimmelt, szóval azért gondoltam. De a tulaj lenyugtatott, hogy csak M-packet Ha hallom a hangját, akkor már hallom hogy diesel, hülye nem vagyok
Szerk: felraktuk a duplacsöves rendszert, egyszerűen hihetetlen lett a gép, 3200-3500 közt egyszer csak elkezd húzni mintha pics@nvágnák, nagyon kellemes Kicsit nagyobb lett a hangja, és úgy csattog vissza mint az állat Mondjuk a nagyobb hang annyira nem gyerebe, lehet vissza lesz rakva az előző dob, csak alakítani kell rajta, mert ugye ez dupla csöves bemenetet kér
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1211 üzenetére
Az az igazság, hogy ő se tudja, és én se tudom. Talán túl nagyot tépett a váltón, és kicsit maga felé húzta. Szerintem ez váltófüggő is, mert én is próbálkoztam ezzel az eset után, és igencsak más mozdulat kell a 3. -asból 2. -ba, mint 4. -be.
Azt, hogy szarrápörgött azt nem hiszem, mert a limiter az benne van, és fogott is rajta rendesen.
Nem tudom mi lesz, de rossz volt nézni, főleg rossz volt hallgatni...Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #1216 üzenetére
Relatív, hogy nagy-e a 2000-es motor vagy kicsi. Itt az erő nem 90 alatt nyilvánul meg 100%-ban hanem afelett. Persze tudok szép dolgokat művelni 3-4 ezres fordulatról megindulva. A mai autók többsége esélytelen, egy darabig tudják tartani a sebességet de azokból elfogy az erő.
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1230 üzenetére
Ez a gép vagy 1500 kg. Az a baj, hogy haver ha versenyez nem gondolkozik, csak erőből vált... Ha kicsit maga felé húzta, akkor könnyen megvan a 2. fokozat, ,mert tényleg izomból csinálta. Holnap kiderül a dolog, a szervizes úgyis megmondja, ha valami gebasz van.
Tényleg jók a dízelek, ma megszorongatott egy Mondeo 2.2 TDCI 170 -ig. Valszeg chiptuningos volt, mert utánna hagytam hogy megelőzzön és füstölt mint a gyárkémény. Valszeg volt benne chip. Szóval egy 3.0 -ás diesel BMW chippelve bőven elég kell, hogy legyen. Ott 200km/h alatt nem sok ellenfél van...Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #1230 üzenetére
150 ló 1.5 tonnára nem oylan rossz arány ám. Főleg ha beindul, ott már nem számít annyira a súly. E36-hoz viszont kevés az 1.6, ez kb. olyan mint e34-hez az 1.8-as motor, közlekedésre jó de nem sport autó. Az 520-as sem sport kocsi max sportosabb. A 325 már sport nak nevezhető szvsz
A gyerek váltása meg szerintem túl van tárgyalva mint már írtam csak a kocsit sajnálom és az ilyennek nem való BMW. Üljön stiftbe. Hogy lehet 3. tiltásnál 2-es be tenni? Egyáltalán miért feszegeti azt a kurva sebváltót? Az enyém régebbi, mégis olyan könnyedén veszi a sebességet, hogy sok mai autó megirigyelhetné. Persze érződik a kor, nagyon picit valahol meg lehet kopva, mert néha nem csúszik be teljesen úgy 200-ból 1x
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1263 üzenetére
Ez alól kivételt képeznek a pörgős japcsi gépek. Asszem egy Nissan Skyline is simán pörög 10.000 RPM felett, és ott még erősebb. A gyári limit asszem 9000 körül van. de pl. a BMW soros hatos motorjait nem érdemes pörgetni, és a V8 -asokat se, mert úgy vannak megcsinálva, hogy már alacsony fordulaton megjön az erő. Én is néha észreveszem, hogy nem érdemes 6000 fölé pörgetnem, mert ott van a lóerőcsúcs, attól kezdve már nem olyan fürge. És ilyenkor felkapcsolásnál pont a nyomatékcsúcsra esik vissza a fordulat, szóval megvan ez csinálva.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1263 üzenetére
A limiter csak annyit tud csinálni, hogy nem ad több naftát a gépnek és ha kell, a beszívott levegőmennyiséget is csökkenti a pillangószeleppel, tehát megelőz...
De itt csóresz motor a kerektől kiindulva pörgette meg a motort gyorsabban, mint amire tervezték, a hajtásláncon keresztül - ebbe a limiternek sok beleszólása nem volt, mert nem tudott beleavatkozni - nincsen hozzá eszköze...
Ha tényleg eltört a láncfeszítő és a lánc szabadon kóricált a vezérlésen és átugrott pár fogat, ott bezony könnyen elképzelhető, hogy szétverte a szelepeket a dugattyúkon és ki tudja hol álltak meg a szelepvégek...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1336 üzenetére
M-es váltó- és kézifékszoknya? Nem rossz
Bár én maradnék inkább a feketénél - maradi vagyok kicsit ilyen téren
A kék LED-ek viszont nagyot ütöttek a másik topikban
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1343 üzenetére
Messze van, messze van - képes voltam Debrecenben megvenni az autót, nekem ne mondd mi van messze, meg mi nem
Tavaly csak azt csesztem el, hogy visszafelé a 84-es úton jöttünk - a szokásos "úton haladunk kátyúk között feeling" helyet a "kátyún haladunk, de időnként bevillan némi út is" érzés lett úrrá rajtam... Ritka pocsék állapotban volt az az út - a sötétben kifejezetten szar volt jönni rajta...
Holnap megyünk a drágaságommal szervizbe - némi gumineműt cseréltetek benne - holmi szilenteket, meg gömbfejeket. Alig várom, hogy kész legyen
E hónap 26-án lesz egy éves nálam a gép - alighanem tortát is kap egy szál gyertyával[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1345 üzenetére
Persze - a tortát én fogom felzabálni
Amikor megvettem, pont egy kagylós kút esett útba, ott az első adag nafta, amit én pakoltam bele verseny üzemanyag volt A kutas srác kiakadt, amikor mondtam, hogy talán 10 perce sincs, hogy vettem az autót
Pedig a hónapban is készülődök egy hasonlóan hosszú túrára - csak készüljön el a verda
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1347 üzenetére
Figyelek, mert sokba tud kerülni a dolog
De amúgy sem vagyok az a száguldó típus - szeretek megérkezni is, nemcsak elindulni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #1349 üzenetére
Octavia RS? Láttad mit össze szívtak Debrecenben egy egyszerű Marutit üldözve húsvét hétfőn?
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-