-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4269 üzenetére
Dragon, én a régebbi 530i -ről beszéltem. Az a motor, amit még 2003 -tól az E60 -as is kapott. [231Le/300NM]
A felújított 3.0 -ás moci jó hogy odaveri.MADV12: Nem, nem mesélte. Ott ültem az anyós ülésben, és Miskolcról Bp. -re a szakszervizbe menet mutatta meg a srác, mit is tud. Megvoltak róla a papírok is, be lett méretve. Kicsit több mint 300Le lett. És ha úgy nézed, hogy egy alap Calibra viszi a 250 -et simán(ezt én magam próbáltam), akkor reális, hogy +100 lóerőre ilyet megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4274 üzenetére
"4247>>"jah igen rendes forgalmijuk van, aztán itt meg is szűnt a hasonlóság a Te 316I-d vagy egy 1,6-os G4 közt."--> lol ezen még szerintem a a BMW-sek is röhögnek hogy ezt nem érted meg, hogy itt baromira nem arról van szó hogy G4 vagy 316i
anyám ember, übereled saját magad...
"nincs mit magyarázni...320d ugyanugy bekapja a 8at ha tolod neki 320i nemtolva 8liter tény a dízellel dinamikusbab leszel viszont valszeg fele annyi idő után lesz generál...és kb 3x jobban szennyezed a levegőt."-->Dodinak még mindig áll a fogadása.
"na jól van már...eza golf..ez utcai autó neked? ..te mondtad nempálya versenyautókról beszéljünk...amugy sok sok millio ráköltéssel az enyémből is lenen ilyen....amennyit erre költöttek azt az enyémre költenék az is menne így....és elverné az 1.9 pdthdihtpvti.t..is..."-->nem kell hozzá sok millió, az idei építési listánkon egy ilyen kaliberű autó is szerepel
"kw rugokat lengeéscsillapítókat és futóműveket gyárt.. a kasztni merevségéhez mi közük...hjó futomű attólmég a kasztni nem elsz aerodinamikusabb...."-->hogy jön a futóműhöz az aerodinamika?, az tény hogy a G1-nek 1 a CW-je, de kérdem ez hogy jön a kanyar stabilitáshoz?
"carbon tető jöhet enyémre is meg máshova és könnyne lehet 1000alatt...."--> de nincs a tieden carbon tető és nem vagy 1000 alatt, érted nincs (ezen se volt nem tudom honnan jött..)
G4 turbos jah aha FWD vagy AWD?
miért kell VRT meg a 16VG60, mert ilyen még nincs, dizel meg minden sarkon van, miért kellett nekem GTi hogy az ilyen emberek megtanulják azért mert BMW/Opel/Honda/VW konszern jel van a kocsijuk elején akkor attól még a kocsijuk nem a széria legerősebbje/legjobbja..
egyszerűbb lenne azt elismened hogy a 316i-dnél van jobb kocsi ami öregebb és nem BMW?
hopsz bocs off
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #4277 üzenetére
"ska tod benézek ide és még itt sok hsz.en átt a VW dízel istenítés megy az elég durva nemgondolod??."
VR6-Fan
"PD a francokat jó cucc a szériák 50% szar volt olyan meghibásodási rátával hogy sírva fakadsz.."Ez lenne az istenítés??
Részemről egy szakmai beszélgetést olvastam. És mivel ő a WV szereti, és környezetében nem egy átépítés volt ő erről tud teljes tudással, bele éléssel véleményt írni. Mint ahogy Te a BMW-ről.
Este van fáradt lehetsz, nem kell egymást marni[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4295 üzenetére
B@szod, tegnap ájuldoztam a gép előtt az új RS Focus -re. Nekem is nagyon megtetszett. Bár akkor inkább már egy Lancer EVO10, csak kár a 4 hengerért.
Gebriel: Persze, azok. Azért azt meg kell hagyni, hogy az autógyárak a dieselek fejlesztésébe elég sok pénzt öltek bele. A benyások kicsit elvoltak hanyagolva, mostanáig. Élő példa a BMW, akik újra elkezdték fejleszteni a benyásokat, pl. új 3000 -es motor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #4295 üzenetére
"EZ GÁZ AMI ITT VAN...BMW.S TOPIK BMW.S EMBEREKKEL...ÉS VOLVO, VOLKSWAGEN, OPEL...MI JÖN MÉG??..SUZUKIRÓL NEM AKARTOK BESZÉLNI MEG MOSZKVICSRÓL.NA LÉPEK IS MERT ÉN EBEB A SZÉGYENBE NEM VESZEK RÉSZT MOST."
Uhh ez neked szégyen szegény
De részben igazad van ez egy BMW topic[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4295 üzenetére
na itt mutatkozik az akkora hozzá nem értésed, megint.
tudod mi a titka szívó 1,6 200le-s motornak értelmes élettartammal?
jó gép műhely+jó anyagok+sok szelep+még több levegő+3X annyi benzin mint levegő (persze az arányszám elégé sac/kb)
és a varázsszók:kugelfischer/weber/digi spricnis befecsik(na jó ezt nem így hívják az tuti )
de gondolom egyikről se tudod mi?
többet vissza se találj
BMW001:az a nagy baj hogy a benzines fejlesztésnek jelenleg vége, mert van rétegzet keverék képzés aztán csokolóm (VW-nél FSI, nálatok nem tudom mi )
a dízel technologia még most éri a fénykorát mivel most vannak olyan anyagok amik azt az adott terhelést elviselik amit a fejlődő dízelek létrehoznak, szóval a benzines aggregát szép lassan lefognak épülni, sajnos.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4304 üzenetére
Azért gondolom a Z4 -nek jobbak a légellenállási mutatói, meg kicsit kisebb a tömege is. Nekem olyan 7,3 körül van 100 -on, szóval lelépne elég rendesen.
Dragon, ha én mondom, akkor hidd el. Jól tudod, hogy ha nem ültem volna ott, és nem láttam volna, akkor nem erősködnék. de a saját szememmel láttam.Tessék: [link] Lehet a leírtak szerint volt megcsinálva, nekem annyit mondott a gyerek, amennyit leírtam. Ezen adatok szerint a 4x4 miatt az új M5 -öt is odaverné. Én mikor próbáltam 100 -as sprintet, akkor ültem benne először, úgy lett 5, valamennyi sec. De asszem korán váltottam, meg szarul indultam. Le is bénáztak...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4304 üzenetére
elnézést, lehet figyelmeztetve leszek, Te aberált barom szerinted a Te dugóidat/szelepidet a kinder tojásból szedték elő anno a gyárban ?
és újra Te aberált barom a KW/Weitec gewindéknek mi a tököm köze van a motor teljesítményéhez ?
Te abárált barom a kugelfischer-weber-hez milyen elektronika, mit kell azon átírni ? (legalább a fáradságot veted volna hogy utánuk nézel)
és Te.. már le se írom..szerinted hogy lehet egy szívó motorba több levegőt meg több bengát bejutattni nem benzin nyomás emeléssel amit nagy pumpával vagy több pumpával érsz el ?
[link]nesze szívó 1,8-as 250le-vel, ha találsz a videon turbot akkor jövök egy korsóval!
nem érted hogy kevés vagy ahhoz hogy bárkivel értelmes (fél) szakmai vitát folytas?
többiektől elnézést a hang nem miatt!
BMW001:régi 850-es Volvovba T6-os motor
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4309 üzenetére
"hát az ültetéssle ha lejjebb vana kocsi alacsonyabb jola légellenállás aerodinamika ergo mtoornak könnyebb vinnie a kasztnit valszeg lóerőnövekedés lesz tapasztalható...csíra.leveztve ha nem vágnád a rajzpapírt."--> bocs de ezen szerintem az összes mindenki röhög aki a topikot olvassa
nem gondolod ha csak megültetsz egy széria kocsit rontod az aero dinamikát álltalába? mert a kocsi alatt kevesebb levegő jut átt ergo annak a hosszabb úton kell távoznia a kasztni fölött.
igen itt a példa 2 órára erről vakkerálók hogy kugelfischer meg weber
miért lenne nagy ördöngösség? hirtelen nyomaték/ló váltózás nincs ergo a gyári váltó elírja erősített csapágyakkal.
és ki a szart érdekel? egy topik társad leírta hogy egy szint felet a ló csak pénz kérdése és nem márkáé.
lúzer
BMW001:ilyenkor jön a sok elektronika ami úton tart, elveszi a gázt fékez amikor szükségesnek érzi.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #4304 üzenetére
" a 850 neked viszi a 3 kilót? "
305-öt tud, de egyenes úton csak kb. 295-re tud gyorsulni. (És "ici-picit" több mint 300 LE) Kis lejtőn 305 a vége de azt utána tudja egyenes úton tartani.
Csak azt nem tudják sokan, hogy ilyen sebességtartománynál minden extra km-enként min. 10+ paci kell a további gyorsuláshoz. ( na meg a többi apróság )E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #4371 üzenetére
Ha átforrasztod/átütöd a motorszámot az bűncselekmény amit keményen bűntetnek is.Azzal viszont nem tudnak mit tenni ha: veszel egy komplett típusazonos motort (mondjunk 316 helyett nyugodtan lehet pl. 325i csak az a fontos, hogy olyan motor legyen amivel kapható volt anno az E30) lemaratod savval azt a részt amin az azonosítója szerepel belerakod a kocsiba elgurulsz vizsgáztatni írásban nyilatkozol róla, hogy ez az eredeti motor de megsérült/kirohadt az a rész (senki sem nézi meg azt, hogy valójában nem is egy 1.6-os motor van benne) stb ...
... és a vége az lesz, hogy kapsz egy új motorszámot.MOD: Ezt a részt inkább kiszedtem.Biztos ami biztos...
A következő vizsgán már csak a megfelelő műszaki állapotra kell ügyelni mert minden hivatalos és papíros.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4399 üzenetére
Dragon, nem az E60 -ról beszélünk. Azokkal semmi gondom nincs, kis, erős motrok, ki lettek kicsit hegyezve.
Mi az E39 520D -ről vitázunk. Az még messze nincs kispiccezve, és egy elég gyenge kis diesel. Akkor már megvolt a Mondeo TDCi, ami talán a legjobb volt akkor. Annak a közelébe se ér, semmilyen tekintetben.Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4445 üzenetére
az én szaromba csak 139le van (szorítkozunk a gyári adatokra) igaz csak 1,8, jah és 84-es fejlesztés
de a Lancia Kappa-ba lévó 2lityis motor 175 paci (szívó sor, 5 henger)
az F1-nek meg nem túl sok köze van az utcai, fél utcai autókhoz, max a tapasztalat szerzés.
Hondáról meg annyit hogy mutas nekem egy bömit 4 hengeres 2.0-as 240le-s szívó agregáttal, nincs több kérdésem.
választ nem várok!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4543 üzenetére
Nincs semmi baj a vitával, ha értelmes keretek között folyik. Tegnap tök jól levezettük pl. azt is, hogy a "könnyű" sportkocsik között az M3 CSL jobb mint az NSX-R, tényekkel alátámasztva.
Szerintem max. 1 ember van, aki tényleg túlzásba viszi egy off márka istenítését meg a többi hülyeségeit ebben a topikban. VR6 pedig teljesen reálisan leírt egy-két dolgot, szerintem abban hiba nincs.
Nem BMW istenítés kell ide szerintem, elég lenne ha főként BMW-kről menne a diskurzus. Objektív és szubjektív szemszögből, de nem aránytalanul kisarkítva egyik irányban sem.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4543 üzenetére
tényleg elhiszem hogy atyai gonddal érzel a topik iránt, ezzel semmi probléma.
-de én nem flémelni járok ide.
-nem szaroztam egy márkát se már jó rég óta, nem is áll szándékomban.
-a flémelés az lenne ha Te átmennél vagy a VW konszernes topikba vagy a Hondások vagy az Opelesekhez 0 műszaki tudással amit az aláírásom is jól példáz.véleménye lehet mindenkinek nyilván neked is, ezt ki is nyilvánithatod, de az azért nem mindegy hogy milyen formában. felőlem abba a topikba mész amelyikbe akarsz és azt írsz be amit akarsz, csak az egy reális valóságos dolog legyen, vagy csak lejáratod magad.
Gyok2:ez a VR6 hangra jött?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4553 üzenetére
egyáltalán nem isten a VR6-os motor meg van a hibái, de ez most hogy jön ide?
Bmökhez nem értek, elismertem. pecához kicsit konyítok, bringákhoz már kevésbé.
a kasztni formavilága meg mindenkinek egyedi, nekem pl a 80-as évekből származó G2 formavilága az isten és? lehet izlés ficamon van ez van, de én ezt egyáltalán nem keverem ide.
"mert az úgy is van.leszorítóerő jobb lesz."-->ez viszont gond, annak megörülök hogy nem zavar.
én pont nem mondanám elfogultnak nem túl sűrűn hallani azt tőlem hogy a konszern az isten, ezért nem értem 1face forumtárs hangnemét sem én se a BMW-t nem fikáztam, se a konszert nem istenítettem és ahogy már leírták én nem fikázni jövök ide. maximum téged talállak meg mert néha oltári nagy baromságoakat tudsz leírni, de ott is inkább azért veszem fel hogy észrevedd hogy valami nem smafu a godolat meneteddel. mint ahogy néha várnám hogy probált alá támasztani az érveid, de úgy látszik hiába.
az hogy gond van a kocsiddal istenem. hány éves, hogy hajtod? nincs több kérdésem, ez vele jár el kell fogadni, nem egy új autó mint ahogy az enyém se vagy másé sem, én is beáldoztam a kényelmet a légzsákokat az ABS-t meg egy halom funkciót a vezetési élményért.
Dragon mielőtt válaszolsz légyszíves olvasd át még1x figyelmesen amit írtam.
1face:nem nagyon értem ezt a hangnemet, én nem ész nélkül kötözködni jöttem ide minden probálok higgatan végig gondoltan leírni, erre egyből jön a konszern szarozás, no még is ha már így megy a szarozás akkor támaszd már alá, ne csak úgy logjon a levegőbe.
SpeedR:hondás témához a S2000-ezres motorjának le/liter arányát vetísd ki az NSX motorjára csak, úgy kb megkapod a motor nem csúcsra járatott teljesítményét
az meg hogy jobb a bömi több lóval logikus, az lenne a durva ha majd 100le hátránnyal is verné a honda.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4573 üzenetére
a kocsikat a verseny sportan azért ültetik(hülye kifejezés mert nem csak egyszerűen a hasmagasságot csökkentik mint a hobby tuningosok) hogy növeljék a kanyar stabilitást (ergo gyorsabban mehessenek be a kanyarba, az aero dinamikához nem túl sok köze van a szépséghez meg végképp nem, sportban nem az esztétikum számít.
de a verseny sportot ne kevered egy széria kocsihoz nézd meg a Te 3-asod alját és nézd meg egy M3-asét tuti találni fogsz 1-2 légterelőt ami a Tieden pl nincs.
ezzel lehet javítani az aerodinamikát, az ész nélküli ültetése pl csak rontani szokás, mert ugye ezek a lécsatornák nem jutnak a kocsi alján elég levegőhöz is, ergo elvesztik a szerepüket.
pl ott az én tégla golfom, még is kicsivel jobb (vagy pont ugyan olyan) CW-m van mint egy 6gen civic VTI-nek, érdekes.
a széria autó gyártásban meg az esztétikum és a kényelem szabja meg inkább egy kocsi magasságát, mint a csúcs kanyar sebesség.ültetéssel azért óvatosan, ha BP-n használod a sárkányt elég gyorsan gallyra teheted a futóműved.
amúgy tényleg mi lett a kocsiddal?
Gyok2:nem tudom nekem annak a szűk V motornak a hangja és motorkarakterisztikája az etalon, az érces nyávogok vagy a nagyon mély brumogos annyira nem jönnek be. total car testBMW001:én már felraktam. Andris elég jól keni azért gyorsulást témát.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4598 üzenetére
Lehet, hogy nem túl designos a Veyron (nekem sem tetszik igazán), de abban biztos lehetsz, hogy nagyon komoly aerodinamikai fejlesztés van benne. Még anno, amikor megjelent láttam egy képet az alján kialakított szélcsatornákról, amik gondoskodnak a megfelelő leszívó erőről és a fékek hűtéséről. Az autó végsebessége valahol 400kmh körül van, és még ott is van megfelelő tapadás. (Viszont a gumival sokat szívtak, hogy tartósan is bírjon ekkora terhelést.) Az ára 1-1,3 millió euró körül van tehát olyan 300-400 millió forint.
(#4585) dragonfx
M-Packetet lehet kérni mindegyikre, de a kipuff az nem tartozik bele. Az valami utólagos cucc lehet. -
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #4607 üzenetére
Az tuti, hogy én is eldugnám a tervezők asztaláról a körzőt - az utak is tele vannak egyformán gömbölyű krumplikkal.
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #4623 üzenetére
Veyronon 4db turbo van: Minden hengersorhoz tartozik egy turbófeltöltő, azaz összesen négy turbó dolgozik a motor levegővel történő ellátásán.
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4632 üzenetére
Nem tudom miért eszik másoknak ennyit, érthetetlen. Meg kell tanulni használni, és akkor jó lesz. Az első pár hónapban nekem is 9 fölött volt a fogyim, aztán ahogy megéreztem az autót, ez lecsökkent. Tudni kell, hol kell váltani, milyen fordulat az igazi az adott helyzethez stb... Városban ez is benyakal 12 -őt, de ha azt veszed, hogy egy 1.6 sport Clio is megeszik 11 -et, akkor nem rossz az a 12.
Igan, biztos számít a karbantartás is, meg az, hogy 12.000 fölé nem engedem az olajat benne. Azért az enyémre rá mondható, hogy rendesen karban van tartva. Ahogy rossz lesz valami, viszem cserélni. Ha szerelő azt mondja lassan cserére érik ez, akkor már cseréltetem is. Talán ez is benne van, de inkább az, hogy meg kell tanulni használni.
Semmilyen nemű adalékot nem rakok, nm bízok ilyenekben. Bár már gondoltam a ProLong nevű adalékra, sokan dicsérik, és úgymond nem tescos anyag. Lehet az nem lenne hülyeség, és arra még a szerelőm is azt mondta, hogy csak használhat. Mondjuk a legdrágább olaj van a kocsiban, azon tényleg nem szoktam spórolni.
Nektek van tapasztalatotok a ProLong -al kapcsolatban? Vagy ismerősöknek esetleg...Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4647 üzenetére
na hozz egy dizel (vagy benzin) bömit ami turbos autózzuk ki féltank benzint üveg hangon majd állítsuk le izzó turboval, meg látjuk mekkora lesz a gép teljesítmény vesztése.
és még akkor se lehetne a bmw-re fogni, max a turbo beszállítójára miután az user-t jól pofánt vágta valaki mert egy barom.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #4726 üzenetére
Van több termékük is: [link]
Ja, én is tervezek még egy újrafóliázást is, mert ami most rajta van, már kezd csíkos lenni, megkopik ahogy le/fel van húzva az ablak
Nekem csak 14-es alu van, de olcsó rá a gumi legalább. Ültetve van az enyém is, elég komolyan, le is verem az alját mindenhol
Szerk: kézi polírhoz próbáljátok ki ezt: [link]
[ Szerkesztve ]
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #4729 üzenetére
Én akarok most csináltatni kartel védőt, nyáron levertem a kartelt, elfolyt az olaj, épp nyaraltunk. Jó volt szerelőt keresgélni Kiálló aknatető
Én a pasztát próbáltam, és nagyon jó, még a vizet is pergeti. Motor tisztítót jó hogy írtad, nekem is kelleni fog majd. Én még azt is tervezem, hogy a csöveket letakarítom és átfújom szilikonnal. Szerinted jó ötlet?
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4726 üzenetére
Én tegnap takarítottam ki a motorteret, igaz nekem egyszerű dolgom van, mert többségben csak a műanyagok látszanak.
Matt festésre meg azt mondom Te is vidd el lepolírozni s kocsit, egy jó kis gépi polírnál nincs jobb. Én is már alig várom, hogy vihessem, utána megyek fotózkodni a géppel. A nyári gumikat mikor leszedtem, szépen lemostam, befújtam ilyen színtelen gumiápoló(talán megőrző/puhító) spray -el. Oldalfalát meg fekete gumiápolóval, hogy ne legyen fakó. Most szép fényes fekete, a tél alatt volt ideje beivódni az anyagba. Azt is amint jobb idő lesz, viszem átrakatni, már elegem van a szar téliből.Polírpasztából meg a Standox vagy Glasurit durva szemcséjű a legjobb, azzal szépen le lehet vakarni az "elhalt hámréteget". Utána én a Platinum lak protector -t ajánlom, nekem nagyon bejött. És tényleg csak egy sima rongyal le lehet húzni a madárkakát, nem kamu...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #4774 üzenetére
Az enyém most nagyon csúnya, ősz óta nem volt lemosva, szinte szürke. De pár nap, nem lesznek már fagyok, és húzom ki a slagot autót mosni
Készül a kipufogódobom is, savállóból, dupla átmenő, bélelve gyapottal! Mielőtt lecserélem, előtte csinálok egy videót a mostanival, mert ez se semmi, olyan hangja van, mint a mennydörgés
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4774 üzenetére
Nah, Dragon kicsit utána jártam. Van kétféle 316i és 318i. Van egy a sima, és van az amit mondtam is, hogy visszabutítottak software -esen. Elég sok 316i és 318i szaladgál ezzel a motorral. Az alap verzió az valószínűleg a 318is új motorja, ugye abba is kétféle motor volt. Tehát a 143 lovat butították vissza 116 -ra és 105 -re. Ezt 5 perc alatt ki lehet iktatni, mindenféle csere-bere nélkül, és van egy 143 lovas autód. És itt most megjegyezném, hogy jobban megy ez a 4 hengeres, mint a 2000ccm -is 6 hengeres. Mondjuk ez a gyári adatok alapján is kiderül.
Ma azt is megnéztem, az autó papírjában 316i szerepel, de a ccm az 1895. A lóerő meg épp az adott modellé, tehát még jobban is jársz vele, mert a teljesítményadód kisebb lesz.Nagyon könnyű kis pörgős motorok, ki is próbáltam ma egyet, és nem is rossz.
Ha ilyet akarsz vásárolni, rá kell kérdezni a ccm -re, és akkor tudod melyiket érdemes megvenni.
Engem meg győzködnek az E46 330i -re, de nem az Xdrive -osra, mert azzal gyengébb, és sokat zabál.
Tessék, ez olyan motorral van szerelve. És csak egy kis zsé, és egy szörny lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4765 üzenetére
"Elég közel vannak az árak, szerintem e46ból 320i a legjobb"
És ebben azért megcáfollak. Mert a 2.8 -as ilyen téren a legjobb választás, de ezt már nem győzöm ismételgetni. A nyomatékossága miatt ugyan annyit eszik mint a 2.0 -ás, de ha akarod akkor piszkosul tud menni. Normál használat esetén fogyasztás terén mind egy hogy 2.0 vagy 2.8.
Amúgy ezeknél még jobb motor a 3.0, aminek az alapja a 2.8 -as.Ezekbe a motorokba nagyon belekeveredtem most, jó lenne találni valami E46 motorkrónikát, ott biztos szépen le van írva, hogy miért adtak ki 316i és 318i -ket 1.9 -es motorral, és honnan származik az a motor.
Ahogy nézegetem, akkor ezek az 1895ccm -es motorok 8V -sek. Mondjuk ahhoz képest lóerőben is ott vannak, nyomatékban brutálisak, és talán ezért könnyebbek is, és ezért mennek olyan veszettül. Csak tudnám, hol használták először ezt a mocit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me