-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3848 üzenetére
Nah, hát a hűtőrács lamellák azok tényleg mozognak az X6 -oson. Én is meglepődtem ezen.
És annyit mondtak, hogy fékenergia visszanyerő rendszer is van benne, bár ez nem nagy újdonság. A mostani 3 -ashoz is lehet rendelni ilyen rendszert. Azt nem tudom ezen esetben hogy isműködik, de biztos a generátort szabadítja meg a munkája egy részétől.
De igen, a 2db akksiba tölti bizonyára.
De ez minden teljesen computer vezérelt, te semmit nem érzel belőle.Igen, teljesen más a karakterisztika. Dieselnél fontos, hogy a turbok sorba legyenek kötve, így kiküszöbölhető az egy turbos dieseleknél tapasztalható megtorpanás alacsony és magas fordulaton. Ott ahol meg kell, még több erőt ad, mivel mindkettő tolja.
Benzinesnél ugye ilyen gondok nincsenek, ott azért a párhuzamos megoldást alkalmazták.
Csávók tegnap jöttek le Mo.-ra a Balaton Szálló miatt. Nem az X6 -al jöttek, az kint van Moszkvában. Csávó vett egy hófeér E90 M3 -at. Sajnos még nem láttam, pedig nagyon kíváncsi lennék rá. Elvileg holnap én is megyek Zalaegerszegre, remlem még ott lesznek és megtudom pillázni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3850 üzenetére
Nah, a hó miatt nem mentem Zalaegerszegre. Ők meg elmentek, M3 -at otthagyták a szállodánál, nem kockáztattak. Helyette a másik gyerekkel mentek tovább, ő Audi mániás, egy Q7 V12 TDI -je van meg egy RS6 -osa.
Viszont ma jönnek is vissza, meghívtak kajálni minket Mohácsra egy halászlére. És szerintem ide is a Q7 -el jönnek, nagyon kíváncsi leszek. Majd fényképezek, ha lesz rá alkalom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3872 üzenetére
5.1 alatt van százon.
Egyedül E90 M3 verné oda, E46 0.1-el kikapna.RS6 ABT az valóban nagyon odab@sz...De az a váltó, ami ekkora nyomatékot kibír...Kb 10.000KM-enként kell benne váltót cserélni, mondjuk 5-6 misikért.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3874 üzenetére
800NM.
Szerintem chip+1,2-1,3bar környéke.
Turbócserét ebbe már nem nagyon lehet csinálni...
Mondjuk most olvasom autobildet, van benne egy fekete abt audi a5-ös, 2.7tádé, basszus, 8sebességes automata. Enyémbe 5 van, 6. elkelne, de basszus, 8gang.... Tudnak valamit a karikások...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3904 üzenetére
Jah, csak nincs olyan gépem, és pasztát se tudtam még szerezni sehol. Ezt a Standox durva polír pasztát javallották, de nem lehet kapni, max. nagy kiszerelésben 30k/vödörért.
Van itthon Platinum lakk protektorom is, azt addig nem is érdemes rákenyni, amíg nincs legyalulva az 'elhalt hámréteg'...Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #3999 üzenetére
Nem volt gyári E30 327i. (ETK-ban sincs benne) Szerintem te a 325e-re gondolsz, ami 2674 köbcentis volt.
Ez egy nyomatékra és kedvezőbb fogyasztásra hangolt motor. Sokkal gyengébb, és kevésbé pörgős mint egy 325i, de szinte alapjárattól húz és működtethető 91 oktános benzinnel is.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #3999 üzenetére
A linkelt e36-tal kapcsolatban:
"viszont van rajta m-pack"
Valami bodykit van rajta, de hogy nem gyári M-packet az szinte biztos. Érdekes továbbá, hogy egy 25i-n miért egy csöves a kipuff ?
További vevőriasztó tényezők: gagyi hatású hátsó lámpák, olcsó kinézetű szárny, machiált óracsoport (fehér skálázás?), racsing pedálsor, utángyártottnak tűnő visszapillantó tükör. (lehet hogy gyári?)
Valamint a fényképek sem túl jók. Miért nem tisztán van lefotózva? A bőrbelső jónak tűnik (M3), de miért van rajta az a piros huzat a fejtámla körül?Egyébként mindenezek ellenére lehet, hogy nagyon egyben van az autó és kedvező vétel ennyiért. (km futás nincs feltüntetve)
A 323i tetszik. Jól néz ki ezzel a bodykittel, pedig a gyári megoldások híve vagyok.
Remélem nem lesz sértődés Fonzy, mert ez csak az én véleményem, és ugye nem lehet mindenki ízlése egyforma.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4021 üzenetére
Már melyik kap be? Az E36 320? A sima E36 328i se fogna meg, max. jönne utánam. Chip sokat dob ám a mocin nálam is, főlegalacsony fordulaton.
Azért azt nem tagadom, hogy ár én is szeretnék cserélni. Egyfolytában nézelődök, hátha találok valami erősebb gépet. És nem csak márkán belül keresgélek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Fonzy_
tag
válasz dragonfx #4019 üzenetére
A Fekete E36-ba 2000-es moci dübörög
Ültetés? igen... tavaj kinéztünk egy K&W álitható sport futóművet. Meg is vettük volna, ha nem pillantjuk meg a Keskin felnitA 25i-t pedig így vettük, erröl nem tudok mit mondani. Egyszer belecsúsztunk egy árokba, azóta biztosra tudom, hogy az első lökös (M3) utángyártott+ toldat
A Gyári "kicsit" drágább... -
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4024 üzenetére
És Dragon.. Életben maradnál egy E36 328i -ben? Csak azért kérdezem, mert ennek a 316i -nek is szoktad nyomni rendesen. Ha ezt a 28 -assal csinálod, könnyen balul sülhet el.
Nekem is nehéz volt átszokni a 2.0 -ás Mondeo után erre, mert az elején mindig túlpörgettem, túl sok volt a padló és a visszaváltás. A Mondeonál kellett is, hogy menjen is... De itt életveszély volt.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4041 üzenetére
Nem forr fel. Télen jó megoldás, én is nézegettem ilyen takaró lemezt. Annyi levegőt kap még így is. Nyáron a 40C -ban sem forr fel.
Csak városban? Hát... Nekem addig van gond, ameddig nem melegszik fel. Közúton kb. 20km kell ahhoz, hogy meleg legyen a motor, ami ugye nagyon sok. Így városban szerintem 13 körül enne, hideg motorral, de a 14 se kizárt.
Így vidéki utakon még 9 alatt maradok hideg motorral is. Viszont melegen már nincs gond, nagyon jó a fogyim mostanában, főleg a szerviz után.Am hidegen minden auto így viselkedik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4071 üzenetére
Jah. A magyar utakra teljesen fölösleges, sőtt!!! talán futóműgyilkolás is 18" -os kereket feltenni. Még a 17" is sok, főleg ha minőségi az út... Nekem vigyáznom kell a sportfutóműre, nagyon kényes a kátyúkra. Azért csak magas gumit, tehát 16" -os kereket merek használni. De még egy -egy nagyobb kátyú után az autó így is remeg egyenes úton. Elég gyakori vendég vagyok futómű állításon.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4146 üzenetére
Dragon, akkor olvasgasd a hozzászólásokat a VW -es totyikban. Kérlek szólj hozzá, mert valaki nincs tisztában a dolgokkal de erősködik. Azt hittem téged senki se überelhet, de ha szoktak néha szídni, akkor nem jogos... Azok után a hozzászólások után főleg nem...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4189 üzenetére
Igen, E34-re nyugodtan felrakható az E39 felni, de tehermentesítő kell rá, mert nem egyforma a kerékagy. ET-ileg viszont ugyanaz.
Szerintem a régebbi, klasszikus bömikre inkább gyári felnik valók, az újakon viszont jól mutathat egy másfajta, minőségi felni. (Alessio és társai kicsukva)
-
MPowerPH
félisten
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #4269 üzenetére
"egy dízel sosem jöhet közelébe egy benyás autonak...sem tartósságban sem élményben, és lassan fogyiban is utolérek emrt gyakorlatban a dzíel a zabál áma turbó miatt."
Ha már Forma-1-ről szó volt.
La mans nem egy elhanyagolható verseny és az Audi igen ott van, és DISEL[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4269 üzenetére
na ezt nem kellett volna dragon!
nyugi a tiedet még egy ős 1,6 TD is elkenné. no félre a tréfát..
"egy dízel sosem jöhet közelébe egy benyás autonak...sem tartósságban sem élményben, és lassan fogyiban is utolérek emrt gyakorlatban a dzíel a zabál áma turbó miatt."-->ezt már párán próbálták neked meg magyarázni szerintem olvasd el újra azokat...
"Az hogy engem megenne egy G4 1.6 azt meg hiszem ha látom..lehet most nincs jó formábana vas...de lesz ez így se ....chippel sportkipuffal esélytelen lenne a golf.van súlytöbblete szerintme bőven."-->légyszíves linkelni olyan h.sz.-t amiben erről volt szó
"A golf1-2kel is csak addig vagyok emberek amíg nem jön egy kanyar....utána csá...egyből be is ér az m3 ...akár e46 akár e90."--->[link] jah és 1,6-os (semmi ördöngöség, egy jó KW merev kasztni, kis súly, meg kellő benzin és levegő.)
am pont neked szólt hogy amihez nem értesz nem biztos hogy komolyan bele kéne szólni.
"vagy dícséred a bmw.t vagy egyszerűbb ha nem írsz ennyi."-->mi vagy Te krőzus? (Baknkba, meg E-Kluba úgy se hallod sűrűn..)
nem tudom részemről értelmes forúmozásnak tűnt amit Andris és jó magam csinált, és a többi BMW-s, csak Te szítod megint itt feleslegesen a tűzet, de előszőr helyesebben tanulj meg írni mint én[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #4272 üzenetére
"vagy dícséred a bmw.t vagy egyszerűbb ha nem írsz ennyi. "
Most Te miről beszélsz.
Te itt egy ugyan olyan fórumozó vagy mint mindenki más. Azt írok amit akarok nem Te fogod megmondani."ja és előb tanulj meg linkelni"
Te meg legyél egy kicsit, találékony és pár karaktert törölj.
De megtanulok linkelni azért, de csak akkor, ha Te meg megtanulsz helyesen írni.Nem akarom elrondítani a topicot ilyen nevetséges dolgokkal. De vegyél vissza szerintem, azért mert neked béemvéd van nem kell tirpáknak lenned.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...