-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
válasz dragonfx #6047 üzenetére
Telibe van hiszen az is teteje van rajta......! Meg a mociháztető meg a küszöbök meg a sárvédők...ajtók ....folytassam?
Az is ből nem sok maradt
Moci maradt váltó maradt... Az is m42-et meg eladom váltóstul mindenestül.. így döntöttem...Visszajön belőle egy kis lóvé...Szerencsére elég sok alkatrészem marad az isből ami használható hiszen jó állapotú volt... a mociban is csak 121*** km..
Akksit hogyne sajnálnám most valami noname szutyok van benne, bár kifogástalan egyelőre.. -
Gézengúz
addikt
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #6058 üzenetére
Mennyi lenne a regdíj kb?
Gyok2: Nekem ez megfelelne, ha rendben lenne. Aztán fokozatosan költenék rá.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #6086 üzenetére
Ha auto váltós volt, akkor meg is van a magyarázat. Manuállal esélyem nem lett volna, pont a lóerő többlet miatt. Én meg is lepődtem rendesen... Mert mondtam, hogy ott 14+ ló van. Bár nyomatékban meg gyengébb volt 30NM -el. Ezért nem kell auto váltós, azzal a 28i is piszok lomha. Viszont ez a 325i jobban megy mint az E60 530D, így ránézésre.
Csak emlékeztetlek, hogy nekem is 6,9s alatt van százon. Amúgy nem Xi volt, az tuti. Mindig feltüntetik, auto váltót már nem szokták. Szal ott a pont, mert súlyban tényleg egyenlőek voltunk.Don't Tread On Me
-
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #6125 üzenetére
Nemhiába nézegettem én az E30-akat.
Nem sok autó hagyná le az fix. Nekem is inkább ez kéne, mint egy E36.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #6217 üzenetére
Dragon, én majdnem ugyan erről beszéltem. Annyit mondtam, hogy ezek az E39 dieselek 150k km -ig voltak jók, utána már kuka, hiába fut annyi az utakon, sokat kell rá költeni. Az új E60 -qas dieselek is jók nagyon, 150k -ig megint csak. Utána jönnek a gondok. Kevés ember vigyáz rá, és míg egy benzinest ha valaki annyira nem becsül meg, nem lesz nagyobb baja, addig egy diesel autó nagyon megszenvedi. Sokkal kényesebbek. Ha a kezdetektől kezdve normálisan van használva, és rendesen van szervizelve, akkor talán még 250k km -el is jók. De az ilyen olyan ritka mint a fehér holló. A diesel autó az nem benyás, hogy addig nyomhatod neki, amíg kedved tartja. Nem versenyzésre, nem driftelgetésre való. Sok kipörgetés nem jó neki, tartósan magas fordulat se ideális, és persze kerülni kell a túl alacsony fordulatot is.
Én erről beszélek. A diesel autót akarsz venni, akkor vegyél újonnan, vagy vegyél olyat ami még kötelező szervizes korát éli. Mert utána már ki tudja, hogy becsülik. Pl. mikor elhozod, és bejáratási fázis van....Ha ott azt kihagyod, pont az van, hogy 150k km körül kakukk a motornak.
Én mindig sok km -es dieselkről beszéltem, és az öreg dieselkről. E60 -asokat azért nem szidom, mert még viszonylag fiatalok, a többségben nincs annyi km. És azért az a diesel már sokkal megbízhatóbb mint az E39. Lerobbanni nem fogsz vele, esetleg nagyobbak lesznek a szervízszámlák. De 160k fölött már nem kellene. 80k -nál még megvenném.Más: Nem rég értem haza Bp. -ről. Mondtam, hogy haver 540i -jével mentünk. Persze oda-vissza én vezettem, még jó hogy kihasználom az ilyen alkalmakat.
Hát, egy álom az az autó, úgy ahogy van. Ritka 6 gangos, imádom azt a váltót. És a motort is...Eszméletlen hangja van, mondjuk ez az M -es kipuffrendszernek is köszönhető. Odafelé nem siettünk, autópályán 130 tempomattal,+ kis város, bár forgalom kicsi volt. 11,2 lett az átlagom, ami azért nem rossz. Simán 10l alatt lehet vele maradni, csak városba ne menj. Város előtt 10l alatt is voltam.
Nah, aztán hazafelé megkergettem. Chippelt az autó, szóval még jobban megy a maga 300 lovacskájával. De valami eszméletlen. Jött két sporttárs...Az egyik egy új A6 2.7T, a másik egy újabb E350 -es merci. Versenyeztek, de az Audi nem bírt a Mercivel, nagyon kergette. Nálunk 540i felirat természetesen nincs kirakva, csak egy szép M logo.
Nah, persze hogy levillantott. Lehúzódtam, elengedtem, akkor nézem hogy jó gépek. 28i -vel nem is erőltettem volna, na de ezzel. Szépen utánuk, még csak 5. -ben nyomatékból. Megvártam míg pálya üres villantottam, Audi félre is állt. Szépen beálltam a Merci mögé. Előzte a sort, de azért arra is rávillantottam. Az meg szépen lassított 140 -re, gondolom meg akart szívatni, hogy majd alacsony fokozatból kezd kigyorsítani. Ahogy elhagytuk a sort toltam egy 3. -at, aztán egy 4. -et és már 200 on is voltam. A csávó a Merciben csak bambult, pedig ő is tolta, mert jött azért vagy 10m -el lemaradva. Mondtam, hogy nem játszok tovább, mert elveszik a jogsimat. Erre 210 -nél elkezd a Merga villogni. Onnan húztam egy 5. -et, és szépen eltoltam ameddig el nem tűnt a tükörben. Sajna óra csak 250 -ig mért, természetesen tiltás nincs az autóban. GPS szerint 278km/h -al mentünk, klímával persze, és még nem volt vége. Brutális hangja van mikor pörög a V8, valami utánozhatatlan.
Egyszer ha lesz lehetőségetek próbáljátok ki. Jobb mint egy hullámvasút.
Automata nem tud ennyit, 6 gang nagy előny.Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #6318 üzenetére
engem az zavar, hogy a mostani autóm papíron 125kw (valójában 150, mert chippelt), és érhet 2-2.5 milliót. nekem kell fizetni dupla teljesítményadót. aki meg vesz tegyük fel egy 100kw körüli 8 millás dízelt (passatot, avensist, bármi hasonlót), neki nem kell duplát fizetni. pedig ez egy úgymond luxusadó.
-
Paarthurnax
senior tag
válasz dragonfx #6377 üzenetére
Tudom nagyon jól, hogy milyen motor van benne. M50-es. 25ös motor ment volna bele egy E36ból, de ahelyett 20-as blokk 25ös hengerfej került bele. Borzasztó történet...csúnya átverés...
Azért adtam el, mert külföldön élek jelenleg és minek rohadjon otthon az udvaron. Ha egyszer haza megyek, nehogy újra kezdjem...Diablo 3 - BoGyesz#1484
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #6474 üzenetére
Am, vigyázzatok ha mentek. Előre megkérdeztem pár rendőr ismerőst, hogy ők erre külön készülnek e. Mármint a BMW találkozóra. Mert ugye az köztudott, hogy mint az állatok, úgy megy a találkozóra mindenki.
Szóval vigyázzatok, rejtett trafik Soltvadkert környékén.Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
válasz dragonfx #6529 üzenetére
Persze hogy vigyázok.
Hát tudj a fene, lehet xar már ez a gumi.
Mindig vigyáztam a gépre, de életben nem gondoltam, hogy dombon felfelé meg tudja ezt csinálni.
Mit mutat ez! Nyers erő!!!!Picsába, szerencsére megúsztuk, de nem sokon múlott.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #6552 üzenetére
Hát igen, és szépen egyben van. Inkább megvenném ezt, mint azokat, amikre 130k km -eket írnak, ami irreálisan kevés, a belsejük még szét van hullva.
Meg az egy tulaj, hát brutális, és ritka dolog. Ilyenkor jut apa mindig eszembe, mikor a Sierra ráncfelvarrásakor megvette újonnan a Sierra 2.0 CLX -et fullosan klímával Németből, ami akkor nagy szó volt. És beletett 650k+ km -et, motorja ezek után is hibátlan volt, de szegény ment a bontóba.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #6598 üzenetére
Nem kipufogó hangról volt szó.
Hanem ha odateszed a füled a nyitott motorháztető alá egy E39 mondjuk 528i-ben, meg a tiedben, mindenféle sportdob, recsegő, puffogó sz#r nélküliekhez, akkor meghallod, hogy a 4 hengeres egy rakás...
Következő generációs 1-esben, meg 3-asban le akarják cserélni mostani 4 hengereseket 3 hengeresre, meg 6 hengereseket 4 hengeresekre.
V8 helyett meg lesz V6+kompi+turbó...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #6598 üzenetére
mert nincs kiegyensúlyozva rendesen, azért szar a járáskultúrája.
remeg, ráz. egy bmw-ben is, egy mercedesben is. eleinte ha máshol nem, a kormányon, meg a váltón érzed, aztán ahogy kopnak a tartó bakok, csak rosszabb lesz.sor6 az igazi, de már egy 5 hengeres is jobb.
sor6 dízelbe beülsz, a halálán sem rázza úgy az autót, mint egy 4 hengeres benzines. -
E-Max
tag
válasz dragonfx #6600 üzenetére
Elmesélem, az újak még szarabbak.
Ez a 326 lovas 6 hengeres dupla turbós szörny sem muzsikál oly szépen, mint az én régi 523i E39-em...
Pedig nem az a csúcs, hanem E39 M5, E60 M5...
Turbó, meg minden fittyfene nélkül...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #