-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2715 üzenetére
Úgy kevés, mert a sima 530i az 265 lovas. Tehát a 2db turboval nyertek 41 lovat, ami kevésnek hangzik. Mondjuk sokkal rugalmasabb az auto.
Az új M3 420 lovas gyárilag, szóval nem tom. Rugalmasságban ha megvan chippelve olyan 360 lóra a 335i, akkor rövid,kis gyorsulásoknál simán odaver az M3 -nak.Vangelis: a régi időket nem ismerem... A Volvo az 200 óra gyárt használható autokat, addig sok technikai probléma volt a gépekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2721 üzenetére
Ja, nem a kézifék ott a kulcs... Ott valami a fékkel van babrálva. Még arra gondolok, hogy rákapcsolt hátsó fékkörnél is csinálják ezt. Bár kicsit kegyetlennek hangzik, de szerintem megvalósítható, mivel elől sokkal nagyobb a fékhatás.
Ja, 200 fölött jön meg az M5 lóerőtöbblete és az hogy 8 hengeres. A köbcenti az megint más, de az is rásegít, bár az nem túl nagy előny egy turbos auto ellen.Don't Tread On Me
-
rien
senior tag
válasz dragonfx #2742 üzenetére
Köszi, megnéztem mindet, de sajna ennyim nincs rá 1m környéke a vége ha olyan, hogy húde akkor lehet több ( a galantot csak a látványra raktam be, most perpill nem volt olyan ami jó lenne árban is meg nem is ez a topik)
Mindenesetre nagyon örülök, hogy kérdeztem........az azért már árulkodik, hogy fél éve árulja ha ez volt az ára. Nos akkor nézelődök tovább.Gyok2: nekem 1,8-as , 110 Le-ős kadett gsi-m volt (nem tudom hány kilo) az azért jól ment abból ültem át a 2,5-be amit 2,0-nak vettem, durván ugyanaz a Le lett volna mindkettő, a bömi első szervizekor derült ki, hogy valójában 2,5-es motor van benne csak úgy lett műszakiztatva (gondolom ismeretség). Én mindenkinek mondtam a vétel után, hogy jobban megy a nehezebb bömi, kinevettek, hogy áááááá ugyanúgy megy az kb. Aha
De én nem értek az autókhoz csöndben is maradok és rátok figyelek.----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2742 üzenetére
523i -t nem szabad venni... Vagy 520i, vagy 528i ha több kell. Vagy az újabb 525i, ami már 192 le -s.
De át kell nézetni rendesen, mert 200.000 km környékén annyi hiba jön elő ezeknél az autoknál, hogy olyat még nem éltem.Lehet pár hónapon belül eladó lesz az 528i -m, majd ide is belinkelem hátha valaki rákap.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2754 üzenetére
Nem tom dragon. Bár most megcsináltattam rajta mindent, persze saját pénzből mindenre nem futotta. Imádom ezt az autot, de most kicsit kétségekbe estem. Majd meglátom mi lesz... De egyenlőre nem tudom mire cserélném le. Néztem Audi A6 2.7T -t is, de azt mondják az Audikkal mégtöbb elektronikai gond van. Ha cserélek vagy diesel lesz(akkor meghülyültem ) vagy valami turbos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2762 üzenetére
Ahh, nem hiszem. Az a gond ott, hogy az még az a 3000 -es 184le -s diesel, ami a BMW egyik legmegbízhatatlanabb motorja. Rengetegen panaszkodnak rá, és nem csak a 3 -as szériában, de az 5 -ösben is.
Úgy gondoltam vagy Audi diesel, vagy BMW benzin. Mert az audi dieselei nagyon jók, viszonylag megbízhatóak, a bmw benzinesei meg a valaha volt legjobb benzinesek, főleg a 28 -as és a 30 -as.Don't Tread On Me
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #2852 üzenetére
Na....kibogoztad a képet
Én most költöztem haza...........egy jó időre. ezért hoztam az autót is
De nincs napi használatban, legfeljebb egy-egy "szép" vasárnap amikor kihozom a garázsból.
Találkozókra szívesen mennék bármikor
Igazság szerint ez nekem egy "ékszer" amit leginkább csak show-ra és kiállításokra vittem és a kinti BMW-s club összejöveteleireE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #2852 üzenetére
" 9 az igen tisztességes..mennyi km van benne? "
Én a 2. tulajdonosa vagyok és az első tulaj elég sok km.-t varázsolt bele , 160 ezret, erre tettem én 7 ezret 6 év alatt. De ennek ellenére a Doxa óra az kutyafasza
Nagyon sokat költöttem rá........és még nincs végeE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #2852 üzenetére
Dragonfx..............még ezt is kibogozhatnád........nekem még mindíg nem működik
[IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y257/madv12/14092007454-s.jpg[/IMG]
[IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y257/madv12/DSCF9050.jpg[/IMG]E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2866 üzenetére
V12, 5576cm3, ohc motorvezérlés, 380Le@5300Rpm, 550NM/4000Rpm, 1900kg
Ezek ugye hengerenként 2db szeleppel voltak ellátva?
Nem tom, én utálom az automatát, de manuál 6 az nagyon jól hangzik.Nem titkolom, egyszer szívesen megnézném a CSi -t, kiráz a hideg ha belegondolok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2881 üzenetére
Azért nem olyan csúnyák. Link Nekem is ez tetszett mindig is. Mondjuk, úgy, hogy most neki van pénze autóra, de hamarosan nekem is lesz, így átveszem tőle ezt. Ezután úgysem fog mást akarni. Én meg ezt kipofozom szépen.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
hoby36
senior tag
válasz dragonfx #2911 üzenetére
Ez tényleg másfél éves volt csak.Ott volt a garancialevél az oldalán.Ez tök hirtelen adta meg magát.Eddig simán indult mindig.Most4-5 napig nem mentem vele és meg se nyekken.Pedig nyáron kibírta 1szer majd 1 napig,hogy folyamat szólt a cd benne./Persze végig álló motornál. /
A logikában semmi sem véletlen!
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2927 üzenetére
Nem drága az.[link] Szerintem ilyen van benne. Haver az E39 -be vett valami utángyártottat, de alig világít. Nem is értem mi lehet a baj, szabályosan féltem éjszaka.
A külön AE meg kb. 15k, azok csak karikák. Én pl. olyannal oldottam meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2947 üzenetére
Mocinak elég ez, viszont ez szebb, mint egy E36 coupé. Viszont van pár érdekes dolog. Pl. elektromos abla elöl-hátul. Na ezt, hogy? Faberakást nem láttam egy darabot sem, pedig írja.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2968 üzenetére
Már beszéltem Vangelissel. Mivel a kinézet fokozottan fontos és mviel nem egyedül döntök, így engedni kell. Már annak is örülök, ha BMW lesz és nem Civic. Úgy fest ez a BMW tetszik asszonykának is, úgyhogy örülök, hogy meggyőztem egyáltalán és ennyi pénzért nem a honda lesz. Vicc, hogy ugyanennyibe v. drágábban van és még a km is sok bennük és 2003-as évjáratok. Először ezt megszereti, aztán önként akar majd minimum 320-ast.
Szerk: Nekem ez is tetszik. És ugye az sem mindegy mennyit kell rá fizetni.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2999 üzenetére
Hibalista
Vizpumpa
Görgők
Hátsó szilentek
Hátsó toronycsapágyak
Nagyhűtő
Kuplungszett
Lendkerék
KerékcsapágyEzek menynire költséges dolgok? Ez pont egy '99-es 323-as hibalistája.
Ez esetleg? Bár itt meg hiányzik a légzsák. Lehet volt törve.
Vagy ez.
Ez sem rossz.
És ez.
Ennyi a választék.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3031 üzenetére
Tiszta szakaszon 160, parkolók és felüljárók előtt meg 150. Így pont van annyi időm, hogy 140 -re lassítsak, ahol még nem büntetnek. Meg amúgy is, minek 130 -al menni, mikor még 140 -nél se büntetnek?
Jah, amúgy ezek a dieselek nagy királyok, de én se hiszem hogy ilyen igénybevétel mellett megchippelve sokáig bírják.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me