-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5503 üzenetére
Generátor tökéletesen tölt, hála az égnek. Itt valami sunyi gyors fogyasztó van...
Azért most elviszem gyorsban megnézetni, hátha az okosok tudnak valami jobbat is mondani. Ettől még most úgy néz ki amíg nem leszek biztos a dologban, lekapom az aksit, a biztonság kedvéért, ha hosszabb ideig áll.
Aksi tuti jó bele, 74Ah -ás. Az előző ami volt benne, még az előző tulaj által betett 48Ah -s volt. Elvileg csak dieselekhez kell ilyen batár aksi.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5633 üzenetére
Azért ebben nincs igazad. Nézd meg ezt. F430 megalázza a sima M6 -ot, de ugye a ferrari erre is lett tervezve. Kanyargós pályán egy ilyen F430 még a Gpower -es M6 -ot is agyon verné, gond nélkül. Azért egy F430 F1 forma 1 -ből átvett technikákkal rendelkezik, elég komoly gép. Árban meg még jobb is, nem kóstál annyit. Egy ferrari azért kuriózum, bárki bármit mond. Sok lenne a zsé, én is azzal járnák, már csak a hangja miatt is.
Én ezért imádom a ferkákat. A hangjuk utánozhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5651 üzenetére
Dragon, pályaversenyre gondoltam. Egyenesben esélyes se lenne.
Hát, szerintem megerősítették a motort kicsit, a 12 órás versenyen már szépen helyt állt. Viszont az a 20l/100km versenykörülmények között nagyon jó, szerintem. Egy ilyen benyás, mondjuk 2.0 Turbo a 40 -et is lehet benyakalná.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #5654 üzenetére
azért a ferrarinál nem csak egy ültetést van a futóműbeli különbségben a BMW-hez képest
hangokból meg Audi R5 turbo motor (2,1l/ 800le)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #5661 üzenetére
az lehet hogy egy 2km-s nyíl egyenes pályán elkenné a bömi, sőt valószínű.
de mi van ha verseny pálya van, tele kanyarokkal?
azért Böminek nem lesz olyan futóműve mint a Ferkának se olyan gyors és pontos váltója.az erő nem minden.
bár én akkor is AWD párti vagyok, azon belül Audi S1 quattro, azt valószínüleg a Ferkát is meg viccelné egy verseny pályán, bár az igazi ellenfél audi oldalról az IMSA GTO vagy a trans AM lenne.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #5663 üzenetére
légy nyugot ez a két audi nagyon sok minden durván tuningolt kocsinak oda kösszöne.
trans AM-IMSA GTO
ezek hengerenkét bekapnak 1,5l benzin percenként"Ferkának mitől annyival jobb a futóműve??hogy porba van ültetve???"-->párszor elmondtam már neked hogy egy puszta ültetéssel semmire nem mész.
nekem is 4cm-vel lejjebb van a GTI-khez képest a kocsim, de még nem cseréltem ki a gátlókat/szilenteket/gumi pogácsákát keményebb/jobbra addig max optikailag ért valamit.
szóval ezekben van eltérés a ferkákban, meg a ferká tuti adaptív felfüggesztéses (kerekenként változtatja a rugózás mértékét és milyenségét), szerintem az nincs a Bömikben.
jah és ne feled a turbosoknál van turbo lyuk
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #5665 üzenetére
te hallod ezek a 80-as években voltak 800lovasok, és nem 1-1 verseny hétvégéig birták ezt a teljesítményt, és lám lám ma se járunk sokkal előrébb, ha a megbízhatóság is egy szempont.
jó mindegy lényegtelen, megint kiütközik azt hogy a technikához még annyi közöd sincs mint nekem, elhiheted hogy egy pálya versenyre épített kocsinál nem az "optikázást" tartották szem előtt, hanem a minél nagyobb leszórítő erőt. tipikusan jellemző hogy ebben a korszakban a többi (nagy német) gyártó sokkal durvább spoilerezést rakott a kocsikra, bár teljesen feleslegesen.
ha a gyorsulásra gerjednék akkor valami ilyesmit nézegetnék.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5663 üzenetére
Hidd el Dragon, Ferkának sokkal jobb a futóműve is, és a váltója is, mint akármelyik BMW -jé. Nem beszélve arról a leszorító erőről, amivel az auto odapréseli magát az úthoz. Nézd csak meg egy F430 300 -nál mennyire tapad az útra, és nézd meg, hogy egy ilyen tuningolt M6 mit generál. Meg fogsz lepődni, mert a Ferka lehet dupla annyit tud.
A futómű az nem csak attól lesz jobb, hogy ültetve van. Sok más dolog is közrejátszik.
Na és a váltó...Hát egyik utcai autóban sincs olyan, mint az új Ferrarikban
Tényleg nem összehasonlítható a 2db autó, nincs is értelme. Főleg, hogy ez a tuningolt M6, sokszor drágább mint egy F430.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #5673 üzenetére
Pollenszűrő nem kifejezetten a klíma miatt van bent - tekintve, hogy a külső levegőt nyomja be alapban az utastérbe a szellőztető ventilátor, így muszáj megszűrni a klíma nélküli változatoknál is.
Ha szedted már ki a sajátodat, láthattad, hogy egy év után annyi trutyi van rajta ( apróbb ágdarabok, levéltörmelék, por, különböző méretű virágmagvak ( az akác különösen hálás )), hogy az is csoda, hogy jut át rajta levegő.
A tiednél ráadásul a középkonzol mögött van és néhány esetben ki kell vennni a kesztyűtartót is, hogy rendesen hozzáférj a szűrőhöz, mert jobbra lehet kihúzni a középkonzol mögül. Esetenként le kell szedni a kesztyűtartó mögötti biztosítéktáblát is.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5673 üzenetére
Nekem nem gond a szűrő. Felnyitom a motorháztetőt, és a két oldalt van a pollenszűrők helye. Kipattintom a műanyag fedelet, és kiszedem a 2db pollenszűrőt.
Hát, Ferka váltó már rég az SMG meg DSG váltók fölött jár. Ezek mind sehol nincsenek ahhoz képest, amit az tud. Nézd meg csak a váltási sebességet. Mint az F1 -es autókban, mert ugye onnan származik az a technika is.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #5676 üzenetére
Hat csavar a kesztyűtartó - biztitábla körmökkel van a helyén - azokat szétfeszít, kibuktat.
Pollenszűrő takaró műanyagjának kallantyúja elfordít, szűrő kihúz, kicserél - tadám
Ennyi - körülményesnek tűnik leírva, de egyébként egyszerű, mint egy maflás
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #5684 üzenetére
Nekem E30 nem kellene már...
Inkább egy E39 M5+kompresszor.
Tegnap volt szerencsém egy új A6-oshoz, a 3.0TFSI-hez, V6+kompresszor, 290ló, na az amit művel...
Sokkal durvábban megtolja, mint a turbó, kompresszor nagyon brutális!
Egy olyat vagy akár kettőt betennének E39 M5-be, azt hiszem darálna keményen.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5702 üzenetére
Nem Dragon, ezek a motorok abszolút szarok voltak. 150k km -nél már jöttek a gondok, 200k km -nél meg már nem is érdemes használni az ilyet.
Ezek a BMW dieselek nem Merci motorok, mint Pl a 300TD, ami simán elmegy 300k km -et, és meg se kottyan neki. Mert nem hiszem, hogy minden 4 éves 530D -ben 200k+ km van. Hidd el, a benyások is mennek annyit. A 20D -k azok már jobb motorok voltak, kevesebb gond, és egészen más felépítés, ugyanis ott csak 4 henger van. Nem összekeverendő."184 meg 195 ló 3.0d.ből??elég satynya...."
Hidd el, akkoriban az nagyon is jónak számított. Álom dieselek voltak mind, újonnan.
Aki meg dieselt chippeltet, az olyan is. Nagyban megrövidíti a motor élettartamát, nem beszélve arról, amit a váltó a nagy NM -től kap. Láttam már új(!) chippelt 530D -t is váltócserére várva. Asszem az nem olcsó mulatság automatába, de még manualba se. Pedig csak +40 lót kapott, meg ki tudja mennyi NM -t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5705 üzenetére
Őhm, szerintem senkinek se éri meg a havi 150k -s szerviz.
SpeedR: Ebben nem értek veled egyet. A BMw -s szakemberek is megmondják, hogy jók voltak a diesel BMW -k E39 -ben, de 150k km -ig voltak tervezve. Utána már használhatatlanok voltak a sok nyűg miatt.
A csúcs akkoriban a Merci dieselei voltak, csak úgy mint ma is ők járnak az élen ebben.
És asszem ha végignézed a népítéletet, benyásra, és azon belül a motorra nem is látsz panaszt. Nézd meg az 530D -et, ott minden második panaszkodik a szervizelés terén. És igen is, nekem az is sokat mondott, hogy egy hivatalos BMW szervíz előtt tolongtak a diesel BMW -k. Sőt, ez a legjobb érv ellenük. Ugyan úgy benyások is állhattak volna ott, de nem tették. Benyás BMW -t 6 hengerrel még nem hallottam lerobbanni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5767 üzenetére
Ahogy mondjátok, ő találta ki. És igen, Lotus volt, még ültem is benne, le is vagyok fényképezve.
Nah, ma kicsit odacsaptam a lovaknak megint. Áh, hát brutális. Kezdek rájönni, hogy mindenre elég ez az autó, amit itt nálunk ki lehet autózni az utakon. Egy 323i -vel szórakoztunk egy jót, meg mögöttünk erőlködött egy Opel Astra 1.6.
Mikor lehetett, erőből elmentem a 323i mellett, éppen csak vágtam egy 4. -et és már előtte voltam. Utána néztem a visszapillantót, szépen szakadozott lefelé, Astra addigra már eltűnt. Aztán ránéztem az sebességmérőre, és 220 -at mutatott majdnem. Mondom ehhh, hát ez nem autópálya. Az ember észre se veszi, és már 200 fölött van.
Utána gyorsban visszavettem, erőmű részen sok a kommandós mérőkocsi. BMW megelőzött, de nem ment el. 110 -el haladtunk. Azt jött az Astra is, pár perc múlva. Szegény, biztos kitaposta a lelkét is. Nah, de megadtam neki az örömöt.... Persze akkor se szaggatotton, hanem tilosban előzött meg mindkettőnket, úgy hogy majdnem nekiment a szembejövőnek. Hülye kis ugri-bugri... Biztos megvolt a győzelmi mámora, kis tizenéves pöcs ment a barátnővel.Jah, összben 7,6 most az átlagom, pedig végig 120-130 között mentem, alá csak nagyritkán ha előzni kellett. És ami a legérthetetlenebb, haver jött utánunk lemaradva az 1.6 -os Golf IV -el. Neki 7,9l lett az átlaga. 8 percet vártunk rá.... Nah jó, Remus rendszer van alatta, biztos rádob 1 lityit...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #5785 üzenetére
Nősülni még lehet, de már gyereknek van barátnője, bár a kicsi még nem beszél, van esély rá...
E39 M5 az egy lehetség, de ha nem érzem elég erősnek(mif@sz, sokat ittam volna? erőőőőősss azz...)akkor teszek rá esetleg egy kompit...
Mivel az alfa kb 2milliót ért piaci áron, mi meg több mint 3-ért adtuk el, ezért most az e46 330i sem lehetetlen, úgy volt, hogy 2-ért eladjuk, 4-ért veszünk egy másikat, de így 5 és 6 között is tudok nézelődni...
Csak a végén nehogy asszonypajtás meggyőzzön, hogy neki Mustang V8 kell...
Múltkor már győzködött, látott egyet 6-ért, hogy kell neki egy olyan...
Mondjuk elgondolkodtató, mert egy 2-3 éves Mustang V8 300 lóval, hmmm...
Nekem akkor már ez kellene: [link]
Bálna árából kijönne, de elég furcsán néznének rám.Hmmm, van egy két érdekes mustang, ez pl 845ló:[link]
Ez csak 610:[link]
Ez 42 éves, és majdnem 600 ló:[link]
Ez is oda...500ló, 1 éves:[link][ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #5791 üzenetére
Ennyiért nem nagyon veszel 850lovas ferrarit...
Egyébként ha már ferrari, abból csak F430 cabrio-t vennék, vagy esetleg egy Lambot, bármilyet, de Cabrio, LP560,640 az igazi...
Orosz kolléga tavaly nyár elején vett egy Lambo Murcielago LP640 cabriot, fehéret, megmutatta, beültem mellé(vezetni nem vezettem sajnos ) hát az nem semmi...
Ezerszer inkább kéne az, mint ferrari(na jó, max egy enzo...)# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #5799 üzenetére
E46 és E39 között van különbség, nem is kicsi!
E46 sokkal szűkebb, én pl a sedanba el sem férek se hosszába, se széltébe, cabrioba még csak csak, de többibe nem.
Nagyon hasonlít belül a két autó, de E46-ban gyengébb minőség van...
Nem rossz autó az sem, de azért nem egy E39...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #5835 üzenetére
Az elsőt hasonlítsd össze az enyémmel: [link]
A 2. igazi kotla autó, nem passzolnak az elemek, stb..
A 3. nagyon szép, de mire regadót kifizeted, forgalomba helyezed, addigra több mint dupla ennyibe lesz Ja és a jobb eleje törve volt, csúnyán van megcsinálvaMás baj nincs velük
[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
válasz dragonfx #5827 üzenetére
Ha érezhetően kevesebbet fogyaszt az 1.8as akkor az is elég lenne, nem áll szándékomba kergetni a lóerőket és a mp.-ket, de nem tudom, h pl a biztosítás szempontjából mennyivel kerülne többe egy 2.0, mint egy 1.8as vagy 1.6os.
Alapvetően egy kényelmes, biztonságos kocsit szeretnék, ezért is inkább az E34 5ös szériákat nézegettem. Haverokkal mindig szenvedünk, h h üljünk, mert sosincs elég hely, a majd 2m-mel ritkán tudok én és a mögöttem ülő kényelmesen ülni.Az automatához meg természetesen nem ragaszkodom, de eddig 2szer vezettem automata kocsit és bevallom baromira élveztem.
Let's begin, de gozaimasu!
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5902 üzenetére
Áh, nem. Anya elment piacra az autóval múlt héten. Mikor hazajött nem nézte senki, csak beállt. Aztán délután áll ki megint, mert ha rá van állítva az ülés én nem férek be a garázsban. Szóval áll ki, és nagy puffanás. Első lökös jobb oldalon leszakadt. Megnéztem, valaki oldalról nekiment, de csak a sárvédőhöz illeszkedő csücskének, és az meghajlott, a lökös pedig leesett a jobb konzolról. Csavar konzolok is eltörtek, amik a belső sárvédő ívet oda fogják a lökös belsejéhez.
Valszeg, valaki belement, nagyjából visszatette, hogy ne lehessen látni. És mikor álltunk ki, akkor nagyot puffan az autó, van egy kis ugró. Akkor megint kiugrott.
Még jó hogy így kiderült a dolog, szemét disznók. Jobb lámpamosóm is eltört...
Ma reggel vittem Bp. -re, holnapra kész az autó.
Szerelőnél nem gyenge felhozatal állt.
Volt 2db E39 M5 az udvarban, egy S500, egy CLS320CDi, egy E320CDi, és egy újabb A8 4.2 quattro a garázsban. Kint állt egy Impreza WRX STi, és egy gyönyörű E38 750i.Mondta, hogy töke ki van már, hogy ilyen szarokat, mint Audi meg Merci hordanak hozzá. A diesel mercik turbo cserére vártak, S500 -ban és a 4.2 -es Audiban meg megállt egy-egy henger.
M5 -nek nagyon szép a hangja, akkor nézték hogy pörög fel a motor.Viszont első osztályú munkát végez, azért is hordja hozzá ennyi ember az autóját. Nálam volt egy klíma pucolás, plusz a lökös forrasztása új lámpamosóval. 10k -ból kijött az egész.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5924 üzenetére
Jah... Hát üvegszálból egy teljes M-pack 110k lenne, fényezés nélkül. Két elem 40k, plusz a kis szárny 10k. Tehát 160k lenne így. Nem tudom...
Találtam műanyag eredeti M -es lökösöket, 50k -s darabáron. Fényezés nélkül, ugye más színben. Kijönne az is 150k -ból fényezéssel.Vagy ezt eladni, és venni +300k -ért egy fullos 528i -t, M-packal. És akkor az tényleg full-full extrás lenne. Lehet megérné a dolog. Majd kicsit nézelődök használt autón, meg hasonló oldalakon, hogy ilyen beszámítósdi játszana e.
Amúgy hétfőn viszem az autót, ki meg lesz csinálva a sárvédő, le is lesz fényezve az egész. Mázlira pont azon volt 3 hosszú, mély karc, amit valaki még anno kulccsal belehúzott. És ki lesz javítva a lökös csöcske is, azt is szépen lefényezik, és hejre hajlítják. Mégis jobb így, mert ha ez nem lesz megcsinálva, csak torlódnának a hibák, és a végén így roncs lenne. Így már csak egy dolog zavarja a szememet, mégpedig a kőfelverődések az elején. Sajna most nincs 40k -m azt megcsináltatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5931 üzenetére
Jah... Kicsit jó lenne beújítani. Ha találnék egy fullos 6 gangos 530i -t, akkor elégedett lennék. E46 -okat nézegettem, hogy egy 330i, de az nem elég nagy, meg belülről nekem egyáltalán nem tetszik. E39 elegánsabb, valahogy kellemesebb, és persze nagyon sok a hely.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5933 üzenetére
Jah, annyi ló. Meg a 6 gangos vátó, és uge az már "modernebb" motor, jobb a környezeti besorolása is. Fogyasztásra az is ugyan ott van, nagyon eltalált motor az is, nem véletlen, hogy még az E60 -akban is alkalmazták a rácfelvarrás előtt.
Drága lenne ezt az autót felextrázni, navi, gyári memóriás sportülések, állófűtés, dupla hővédő üvegezés stb... Rengeteg minden van, amit bele lehetne még tolni. Ezek így egyben már 1,5 millába fájnának. +M-packett gyáriban 300k, mert csak a lökösök hiányoznak.
Inkább egy 530i, 2002 -es évjáratban.
E36 belső se tetszett, E46 még inkább nem. Coupé nem ok, 4 -en szűkös a hely. Én inkább a limo kivitelt szeretem.
Meg hogy őszinte legyek, nekem még mindig az E39 a BMW -k között, ami a legjobban bejön. Bár az E90 -3 -as coupé már nagyon szép.
Amúgy motorikusan ez az 528i is elég mindenre, a mostani luxus autókkal simán pariban van, 530D meg hasonló diesel szörnyek mögött nem kell elbújni, mert simán egy tempot megy velük. És ugye még jól is fogyaszt... De azért jó lenne egy új. Ha lehetne találni új motoros 540i -t, ami már nem 286, hanem 333 lovas, akkor arra is befizetnék nagyon szívesen.tibi666: Jah, hogy van benne chip. Auto váltós?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5947 üzenetére
7 -es méretű autó nekem soha az életbe nem kellene, ilyen az A8 -as audi is, és az S merci is. Soha soha soha. Szerintem 540i fenntartása nem olyan drága, inkább csak több pénzt kellene félretenni benyára.
Pont ahogy SpeedR is mondja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5962 üzenetére
Jah, a nagy S2000.... Pedig az az M3 se az a zoral, csak simán versenyre van felkészítve.
Persze, 260 ló körül van a 120D most, azért nem gyenge. És a gyári 6 gangos váltó, amihez hozzá nem nyúltak, simán bírja a strapát. Az a nem semmi.
Azért a Túraautós futómű sokat hoz nekik a konyhára, meg ugye keveset fogyaszt az autó. Versenykörülmények között !csak! 20 liter. Az semmi...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5973 üzenetére
Azért nem biztos. Asszem a Honda csinálta meg anno, mikor megjelent a friss fejlesztésű diesel motorjuk, letesztelték az autót. Asszem náluk 2.2 i-CTDi a neve ennek. Ott csináltak valami ilyet, hogy 24 órán keresztül padlógázon mentek az autóval, persze körpályán. Asszem 213km/h -s átlagot értek el vele, és végigbírta. Most nem vagyok biztos benne, hogy 12 vagy 24 óra volt, de az akkor se rossz. Persze biztos buherálva volt, de hiteles tesztnek számított.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #5994 üzenetére
kombiból nem igazán vannak.
meg az 528 is amit linkeltem, 15 ezer km-en 2-3 liter olajat benyel.
a 28as motorok olyanok, hogy 270 ezer km körül elkezdik zabálni az olajat és meg kell őket gyűrűzni.diesel lesz ebből, méghozzá 99%, hogy az az 525da, amit dicsértem az előbb.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #6031 üzenetére
Nah, itt vannak az elképzelések.
Szeretnék előre egy toldatot, hátulra egyet, egy tető spoilert és egy hátsó olyan íves szárnyat.Itt egész jó árban vannak, és jól is néznek ki.
Ezekre gondoltam:
BMW E39 szárny 6197
BMW E39 szárny 8968
BMW E39 toldat első 29195 vagy BMW E39 toldat első 5551
BMW E39 toldat hátsó 5552[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me