-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1445 üzenetére
Szerintem a trafi lehetősége még meg se fordult a fejében. Azt mondta, hogy majd a szembe jövők úgyis jeleznek.
Én már nem foglalkozok vele, tudom, hogy egy állat. Sajna most hétvégén megyünk négyesben Sikondára grillezni, és ragaszkodik hozzá, hogy az ő kocsijával menjünk. Ki akarja próbálni a szerpentinen is, csak egy a bibi. A kényszerszerviz miatt nem maradt pénze nyári gumit venni. Most ott a kanyarokban majd elkezd vitézkedni a téli gumival, és ráadásban még meleg is lesz, hát nem tom mi fog kisülni belőle. Már előre félek....Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1453 üzenetére
Hát igen, 4 henger az már nem 6. De egy kellemes pörgős blokk, talán a mostani 2.0 -ák között a legjobb.
Az a 2.5 -ös is azért olyan erős, mert jobban ki van hegyezve. Ezek qa régebbi BMW motorok még elég rendesen le vannak folytva, ami talán nem is akkora baj, mert így tartósabbak.
A németek szerintem bőven 200 fölött használják ezeket, ahol lehet.De valahol olvastam, hogy van egy fordulatszámtartomány, amin és ami fölött nem tanácsos órákig tartani a motort. Asszem ezen a bizonyos fordulaton van a lóerőcsúcs is. Tehát erre támaszkodva a 200 még bőven belefér. Nálam a lóerőcsúcs 5500RPM -en van, ami 5. -ben 230km/h.
Tehát olyan 220 -al tartósan is haladhatnék, nem ártana. De ez áttételfüggő is, amit persze a motor erejéhez állítanak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1471 üzenetére
Mondjuk attól nem kell nekem se félni, hogy itt Mo. -n tönkremegy a motor, mert még a 180 is kockázatos, nemhogy a 250. Nincs is olyan autopálya, amin 40 percnél tovább lehetne menni 200 fölött, mert mindegyik olyan rövid.
Nyáron megyünk németbe, ott majd lehet tolni neki rendesen. Talán az lesz az utolso nagy utam a drágámmal, szóval még akkor egyszer jól megrugdalom.Anno, mikor megjelent az új Accord diesel, a 2.2 i-CTDi, csináltak egy tesztet.
24 órán keresztül mentek az autoval egy körpályán, és a nap végére 215 km/h -s átlag jött ki. Persze közben megálltak vele tankolni, meg vezetőtváltani, de végigbírta a napot.
Pedig az egy diesel, és ott tényleg végig padlón mentek vele. Mondjuk utánna lehet kukába dobták, de jól bírta a kiképzést.
Régebben ezzel reklámozták sok helyen... Ha valamit tévesen írtam le, akkor elnézést, de már régen olvastam ezt a cikket.Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1478 üzenetére
ÁÁÁ, Accord nem kell, még véletlenül se. Maradok BMW párti, és ha tehetem nem is lesz más autom. Most arra dolgozok, és gyűjtögetek, hogy cserélni tudjam egy fiatalabbra. Igazábol egy E60 -as az álmom 3.0 benzinben, vagy E46 330IX.
Németből tudnánk behozni egyet, semmi pénzért kis turpissággal.
Ebben ami most van 190.000km van.Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
-
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #1663 üzenetére
Láttam sok E36-ot, pirosat is, számodat nem vittem, most már mindegy. Van sok kép, nemsokára tolom fel őket!
Engem úgy lehetett felismerni, hogy ezüst E30, kékre kifestett fékek, és iszonyatosan visszacsattogó kipufogó.. Sokan kamerázták a vasamat, biztos lesz a neten róla videó Ereltem neki
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #1668 üzenetére
Nemtom. Csak nem neked volt a fehér-piros hátsólámpád?
Szerk: én kinnt álltam egy kisutcában, már csak ott volt hely. Nem difteltem, kis gondok vannak az autóval, holnap viszem megnézetni, örülök hogy kibírta a talit Nekem is tetszett, őrültek voltak a driftesek, mi is eláztunk párszor, aztán 6 után meguntuk és eljöttünk
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz dragonfx #1722 üzenetére
Nekem még soha nem sikerült 9 literbe beleszaladni...
modnjuk nekem csak 320i van.
A haver wagonja is megeszi vérosban a 13 litert klímával, pedig csak 1,5 ös.....vagy 1,6 ..
Nekem meg 8 liter körül mozog a fogyasztás-Néha azért kitolom tiltásig
Tök midnegy be van e kapcoslva nekem a klíma, észre sem venni a fogyasztáson.
Hajrá benya
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1730 üzenetére
Én már utaztam E46 320D -ben, és annyit be kell vallani, hogy nyomatékból simán lehet vele autozni, huzatni se kell mert alacsony fordulatról húz. Budapest - Parma távolságon pedig olyan 130 -as átlaggal 6,4l jött ki fogyinak, ami azért nem gyenge. De cserébe hazafelejövet megadta magát a turbo, és az út felét így kellett megtennünk, füstcsíkkal a hátunk mögött.
A havi szervizét meg meg se említem...
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #1748 üzenetére
Ok, köszi. És szervízbe vinni milyen sűrűn kell/érdemes? Pl mennyi egy komplett fényezés, sportfutómű, sportlégszűrű stb.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #1750 üzenetére
Köszi. Akkor már csak meg kéne találnom az "áldozatot".
E36 320-at szeretnék. Évjáratban melyiket érdemes?A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #1759 üzenetére
Nem ismerem, de így kitakarítani kupecok szokták az autót. Nyugodtan elhiheted, láttam már pár ilyet.. Nyugodtabb szívvel nézegetek egy koszos autót, mint egy csillivillit, mert az előbbinél látszik hogy natúran úgy áll, ahogy használták, itt meg általában újrafényezés, gittelgetés, stb van elfedve ezzel. De nekem mindegy, természetesen meg kell nézni élőben is, de ez az első benyomásom
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #1780 üzenetére
Onnan vettem észre, hogy elkezdett fogyni a víz, és mikor utána töltöttem taknyos volt a víz teteje, meg habos megnéztem az olajat és az is taknyos volt, megmutattam szerelőnek, innen már egyenes út volt a szétszedés. A motor nem rendetlenkedett, utolsó pillanatig szépen járt, elvégre üzemanyaggal ugye nem keveredett el, illetve a hengerbe nem jutott be Ma nyomáspróbázzák és síkolják ha megfelel, remélem du érte tudok menni, és holnap összerakjuk Remélem szép hangja lesz a szelepeknek, azt is állíttatom hamár szét volt szedve
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #1783 üzenetére
Nekem semmi jele se volt, a motor szépen járt még szerelés előtt is lábán ment az autó.. Csak addig hígult volna az olaj, amíg már elveszti a viszkozitását és szépen beállt volna a motor. Jobb ez így A vízeltünésre nem tudok reagálni, nekem nincs ilyen, ha kevés a víz és jelez, én mindig öntök bele
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1900 üzenetére
"...gondolom álnéven ezért regiosztráltál a miylne autót vegyekből hogy itt belerondítsd valamibe."
Gondolhatod, hogy álnéven regelt. De nem is ezen van a hangsúly. Meg kéne neki mutatni egy igazi BMW -t, egy kört vinni vele, és egyből máshogy látná a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me