-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoyalAirForc
tag
Olvasgatom rendszeresen az észrevételeiteket, tapasztalataitokat... Évek óta használom ezt a kártyát, de soha még csak hasonlókat sem tapasztaltam, amiket itt olvasok....
-
Fifi
őstag
válasz RoyalAirForc #15253 üzenetére
Kivételesen szerencsés ember vagy. A helyedben gyorsan lottót is vennék!
-
Ka999
tag
Megjött a support válasza... Remélem nem baj, ha bemásolom ide, hátha másnak is hasznos lesz a jövőben.
Ha túl hosszú, törölhető...Thanks for getting in touch, and I'm sorry to hear that you’re having issues with this transaction.
I’ve had a look and what's happened here is that Helly Hansen Magyarors didn't take the money before the authorisation hold expired.
When you make a purchase, the merchant first sends us a message that you owe them money – 38382 HUF in this case. Due to the way Curve processes transactions, we charge the money from your underlying card immediately and the merchant has up to 7 days to take the money from us. This is called an authorisation hold.
If the merchant doesn't claim the money within 7 days, then we automatically return it to you. I can see the money was returned to you on 11/16/23; this should be reflected on your underlying bank statement within the following 1-5 working days.
If you can't see this refund on your bank statement card ending 6101 within 5 working days from 11/16/23, please provide your bank with the following ARN (Acquirer Reference Number) and they should be able to locate it for you: "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx".
Then, I can see that today, 11/16/23 the merchant sent an offline charge to recover the amount that had been refunded. Sometimes merchants process transactions 'offline.' This means that the payment isn't processed at the time you make the payment but later.
We charge the card which is selected in the app at the time when the offline payment is processed. This means you'll receive the notification later, and it might not be on the card you had selected at the time you made the payment. If this is the case, you can use our 'Go Back in Time' feature to move your transaction to another card – you can learn more about it in our FAQs.
I’ve attached a screenshot for your reference below.
This means you haven't been charged twice. Instead, you've been charged, refunded and charged again.
I'm sorry for any confusion this might have caused. Have a great day, and please let us know if there's anything else you'd like our help with.
[ Szerkesztve ]
-
-
ACE-
addikt
Na, amit eddig ingyen kaptunk van akció 3 hónapig havi 1 EUR-ért megkapjuk... jeee, kihagyhatatlan ajánlat...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Ma reggel MBH bank(volt Takarék) automatából vettem fel 4E Ft-ot Curve kártyával. 4869.82 került levonásra. Az alkalmazásban, felvételi díjnak írja. Meg tudná valaki mondani, hogy miért? Vagy ez mostmár így fog működni MBH bank automatáinál?
Curve alkalmazásban ezt írta:
Fee 869.82 HUF / ATM Withdrawal Fee -
TrollBalint
addikt
válasz Madycsa #15262 üzenetére
November 15-től változtak a Curve díjai, és készpénzfelvételre nem is ajánlott a továbbiakban.
pictigjis: Meg szerintem az ügyfélszolgáltnak is kis extra munkája, ha elkezdenek ezért irogatni az ügyfelek
Most látom csak, hogy Te nem is picitigjis vagy, hanem "csak" pictigjis... Hiába, a megfigyelőképességem az .... nagyon magas szintű
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Madycsa
tag
Köszönöm szépen a válaszokat!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz TrollBalint #15266 üzenetére
no para, az ertelme vegul is ugyanaz a sztorija amugy annyi, hogy a felesegemmel 21 eve vagyunk egyutt, gimis kora ota, es eleinte nehany "szerelmeslevelezesben" hivott igy. nemreg turtunk elo nehany ilyet, hat szakadtunk a rohogestol, kicsit kinunkban is. de meg kicsik voltunk, na
-
pictigjis
Topikgazda
viszont amilyen pici vagyok, annyira nagyot szopok ezzel a curve-vel. a rengeteg kínlódás csak azért éri meg, mert a back in time-ok miatt a curve pénzt termel nekünk, de ami nekem kijut idén, az tényleg döbbenet
a legfrissebb: ma reggel rányomtam az idei második kártyacserémre. azon túl, hogy egyszer októberben és novemberben is blokkolódott az accountom egy a segítségemmel azóta remélhetőleg tényleg javított hiba miatt, vasárnap óta az volt, hogy mobillal nem tudtam fizetni. a háromszor kifizetett tankolás után a héten eddig inkább a fizikai kártyát használtam, azzal működött minden, nem volt gond. tegnap délután a lidl-ben az önkiszolgálónál fizettem, szaros 2000 huf, próbáljunk rá mobillal, hátha jó már. persze elutasítva, ahogy vasárnap, 306-os hibakóddal, ami "authorization has expired"
itt már elkezdtem gyanakodni arra, hogy valami digitalizálási gondom (IS) lehet, bár ennek részben ellentmondott, hogy a kártya a feleségem telefonjában is benne van, ő pedig tudott vele fizetni néhányszor a héten. ahogy mondani szoktam, a curve-nél bármi és annak az ellenkezője is megtörténhet, ez se egy megszokott hiba
nálam eleve az történt, hogy akárhányszor betettem a kártyámat a walletba, az appban ott maradt a kártya alatt az "add to apple wallet" gomb, mintha nem érzékelte volna, hogy hozzá van adva. lockoltam, unlockoltam a kártyát, erre elkezdődött az, ami áprilisban "vótmá": folyamatosan jöttek a notificationök, hogy a kártya használata felfüggesztve, aztán ready to use, mindez tízperces blokkokban minden eszközön. az értesítéstörténet alapján hajnali kettőig ez így ment, akkor felkiáltójeles "suspended" állapotban maradt a kártya. mivel vótmá', tudom, hogy innen nincs kiút, a support hónapokkal ezelőtt se tudta megszerelni, úgyhogy igényeltem új kártyát
az új hirdetmény szerint ingyenesnek kellett volna lennie, természetesen nem volt az, 5,99 euróba került, de most már úgyis mindegy, írok mindjárt még egy panaszt, és elvből visszakérem. kártyacseréknél a régi fizikai szokott működni az új aktiválásig, most nem ez történt, teljesen döglött lett a régi kártya, se neten vásárolni, se készpénzt felvenni nem lehet vele. a jó hír, hogy az új virtuálissal viszont minden működik, paypassos atm-ben sikeresen vettem fel 19 ezret - ezzel az is kiderült, hogy a fizető usereknél valószínűleg sikerült jól beállítani az ingyenes készpénzkereteket, mert annyit vont le, amennyit felvettem
hát itt tartunk, hogy már megint egy új fizikaira várok, és megint írogathatom át mindenhol a kártyaadatokat
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok,
nálam az X csomagnál továbbra is azt mutatja, hogy decemberben 4.99 EUR-t vonna le
Illetve ha úgy döntök, hogy visszalépek az ingyenes csomagba, akkor ugyanúgy új kártya, és még a szállítást is ki kell fizetnem, mintha új belépő lennék? -
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #15269 üzenetére
nem voltak túl bőkezűek, de a revolut már valóban jelezte az új kártyáért levont 6 eurós refundot, a 134 ezres hiányzó gbit megjött tegnap, a többi is remélhetőleg meg fog. lapozzunk...
Arjuna from the complaints team here - Thanks for getting in touch and I hope you are doing well.
I am sorry to hear about the recent issues that you have been experiencing, please know that these have been flagged to the relevant teams to look into further. Please know that I have refunded your delivery fee and you should see this return to your card ending 5969 within 5 working days.
I am glad to see that a member of the Customer Experience team was able to assist you in regards to the missing GBIT refunds, I am sorry that you had experienced this as a gesture of goodwill I have credited your Curve cash balance with 10 GBP.
I am sorry that you had to contact the complaints team in regards to this and if you would like to continue with the formal complaints process I will log this on your behalf.
If not thank you for your patience and understanding and I hope you have a lovely weekend!
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
A curve megint beterhelt egy olyan vásárlást, ami nem teljesült, de beterhelődött a bank számlán ( 11.10 ). Várjak aztán majd jóvá íródik, vagy jelezni érdemes a curve felé? -
ddsteel
aktív tag
A Curve egy újabb gyöngyszeme. Jó, jó, rosszabbul vált, mint eddig, na de ennyire? 1073 HUF = 50 EUR. Ilyen még nem volt. Volt sok elutasításom, 2x-es (vagy többszörös) terhelésem, de olyan nem, hogy egy vásárlás után random kb 17x-es szorzót alkalmazzon. Gondolom majd jóváírják, de azért ez több mint fura. Már megint...
-
Doky1988
senior tag
válasz ddsteel #15277 üzenetére
Az a baj a Curve egyre rosszabb sajnos.. Havi szinten többször van 050-es elutasításom, volt 074es hibakódom is.. Nagyon nem bízom már benne, mert rengeteg az elutasításom.. Megvan még jelenleg a Curve fiókom, de mivel Raiffeisen kártyám nemtudom Wallet alá tenni, így Curvevel használtam, de annyi elutasításom van a legrosszabb pillanatokba persze, mikor ezren vannak mögöttem kb, hogy nagyon gáz.. Revolutra szoktam mostanság topupolni, azzal sehol nincs elutasításom, egyszerűen működik.. Sokáig Curve Standard csomagban voltam, most Curve-X az utóbbi időben, de ugyanúgy utasítgat el olykor.. így le is mondtam tegnap a Curve-X-et, nincs értelme.Igazából 2 kártyám volt alatta, a Raiffeisenem, meg a Hitelkártyám.. meg most a plutus..Plutussal az a bajom, hogy rengeteget kell fizetni ahhoz hogy kapj értelmes PLU mennyiséget.. és azért van ennyi tranzakció alatt bőven euro árfolyam ugrás, vagy csökkenés, ha úgy adja drágábban jövök ki mint egyébként HUFban..
DokY | www.zsolti.hu
-
iceQ!
addikt
válasz Doky1988 #15281 üzenetére
Hasonlóan vélekedek én is...Volt Curve X, már visszamondtam. Nekem nagyon megbízhatatlan lett ezzel a sok elutasítással. Rafi kártyám van nekem is, de lehet hogy nálam is marad a Revo topup.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
ddsteel
aktív tag
válasz Doky1988 #15281 üzenetére
Nekem az elején volt sok 050-es elutasítás, utána, és amióta plutusozom, azóta szinte alig volt decline, de azért volt persze, csak nem sok. Én most mindennel visszamegyek ingyenesbe, mert amíg a plutus ingyen van (asszem februárig írta valaki az ingyenességet), addig azért havi EUR250 után kapom a PLU-kat. Aztán amikor végre lehet már (jó lenne már) akkor visszaváltom a PLUkat és kiszállok az egészből. És most, hogy a Magnetben is van NFC lehetőség, a Curve sem fog kelleni. De addig azért használnám. Persze, ha ennyire trágyán működik, akkor lehet, hogy előbb kiszállok. És igen, most már nemcsak macera az egész, hanem drágább is.
-
pictigjis
Topikgazda
-
Oliverda
félisten
válasz Doky1988 #15281 üzenetére
Az elutasítások döntő többsége mögött az OTP terminálrendszere áll, ami a Curve hosszabb láncú tranzakció végrehajtásával kvázi összeakad, időtúllépés miatt elszáll a folyamat. Ha nem OTP-s terminálnál fizetsz (vagy nem magyar bankkártyát választasz ki az appban), nem jön elő a probléma.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
iceQ!
addikt
válasz pictigjis #15284 üzenetére
Beállítanám Revora az auto feltöltést de félek, hogy eszer valaki elkezdi leszopkodni a pénzem és akkor megb*szhatom
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Doky1988
senior tag
És azt hozzáteszem, hogy ez nem kártya hiba, mint sok helyen irják pl facebookon is, hogy cseréljünk kártyát.. ezévben 3. kártyám! És mégis...
#15283 ddsteel
Én is Plutusoztam egy ideig, de én úgy mértem fel, hogy itthon a folyamatos EUR átváltás miatt nem igazán éri meg, főleg így hogy asszem 15 euro körül lesz az everyday csomag, egyébként meg 250EURig ad PLU-t.. Ettől jóval többet fizetek kártyával, kb 400.000 körül...
Az a baj igen, hogy ott a fizetős csomag a Plutuson, plussz hozzájön ugye az EUR árfolyam ingadozása, hol jobban jársz hol rosszabbul.. Viszont annyi PLUt meg nem kaptam, hogy megérje úgy, hogy előfizetek az everyday csomagra, plus folyamatos váltása a Curvenek, én nem éreztem azt, hogy ebből pfú de jól jöttem ki sajna Nagyon sok a probléma mostanság a Curvevel..
#15284 pictigjis
Revoluttal az égvilágon semmi gondom nincsen, éppen hogy hozzáérintem a terminálhoz a telefonom, már nyomja is a pipát, veri is kifele a terminál a blokkot és heló.. semmi késedelem nincs, 2 éve revolutozok SOHA nem volt elutasításom vele sehol itthon. Külföldre meg nem járok..
#15285 Oliverda
Tehát azt mondod, ha pl Revolut vagy Wise, esetleg Plutus van a Curve mögött, akkor nem kapsz elutasítást? Hát de itthon pl ha Raiffeisen plasztik kártyával, vagy érintősen fizetek, esetleg RaiPayel telefonon, mert ugye úgy működik csak telefonon a Raiffeisen kártya, akkor semmiféle elutasításom nincs, megy minden a maga módján! De az tuti ha Curveel fizetek terminálnál, az mindegy hogy plasztik kártyával vagy telefonon Google Payyel, gondolkodik a Curveön elég sokat a terminál mire elfogadja...[ Szerkesztve ]
DokY | www.zsolti.hu
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Doky1988 #15287 üzenetére
a "cseréljünk kártyát" tanács amúgy ebből a fórumból indult, csak ahogy terjednek az információk, úgy torzulnak el olykor. a kártyacsere NEM megoldás minden problémára. volt egy időszak, amikor sok usernek szüksége volt rá, most véletlenül pont nekem újra kellett (alapos okkal, elég hosszú türelmi időszak után), de NEM alkalmazandó folyamatosan és állandóan
-
Doky1988
senior tag
válasz pictigjis #15288 üzenetére
Csak érted pl, ha már van Revolutom, és használom is, akkor minek rakjam Curve mögé pl? Van aki Curve mögött használja a Revolutot is.. Készpénzt én nem szoktam felvenni nagyon, 1-2 10.000forint van nálam max, mindenhol kártyával fizetek, Revolutot meg belehet tenni Google Pay mögé
[ Szerkesztve ]
DokY | www.zsolti.hu
-
-
Oliverda
félisten
válasz Doky1988 #15287 üzenetére
"Hát de itthon pl ha Raiffeisen plasztik kártyával, vagy érintősen fizetek, esetleg RaiPayel telefonon, mert ugye úgy működik csak telefonon a Raiffeisen kártya, akkor semmiféle elutasításom nincs, megy minden a maga módján!"
Erre írtam, hogy a Curve hosszabb láncú tranzakció végrehajtásával akad az OTP hulladék fizetési rendszere. Ha közvetlenül magyar kártyával fizetsz, akkor az országhatáron belül fut le az adatcsere, Curve-nél viszont oda-vissza pattog Dublin és Budapest között legalább kétszer. Nekem a Revolut kártyát kiválasztva nagyon régen nem volt 074-es vagy 050-es hibám."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TrollBalint
addikt
válasz pictigjis #15290 üzenetére
Alapvetően én arra használom (használnám) a Curve-t, hogy egy bankkártya legyen nálam a sok helyett és én tudja megválasztani, hogy melyikkel akarok fizetni. Mivel sokaknál előfordul a gond, ezért inkább viszek magammal egy tartalékot, ez többnyire a Revolut, de innentől kezdve meg már kezdi értelmét veszteni a dolog. Készpénzt nem akarnék magamnál nagyon tartani, ha nem muszáj. Akkor meg az, hogy két kártya van nálam, vagy egy, az már mindegy.
Oliverda hozzászólására reagálva:
Viszont legközelebb, mielőtt fizetek, megnézem milyen a terminal Márcsak kíváncsiságból is. Egyébként mindegy OTP-s terminál ilyen, vagy csak a régebbiek? Mert azt is el tudom képzelni, hogy a bolt nem frissítette, mert minek (nem tudom az pénz-e nekik, de biztos vagyok benne )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Doky1988
senior tag
válasz TrollBalint #15294 üzenetére
Igen a revolut tapasztalataim szerint sokkal megbízhatóbb mint a curve.. soha nem volt elutasításom, topupért meg hétvégén se kell plusszba fizetni.Wise is jó csak ott topupért is fizetni kell.40000ftnál 328ftot pl. Nem egetrengető összeg, de revolut nem kér ezért pénzt.
[ Szerkesztve ]
DokY | www.zsolti.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!