-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zerodot
aktív tag
válasz pictigjis #15648 üzenetére
Nekem is ezt írta ma Ifeoluwa A. a tegnap nyitott ticketemre.
Egyúttal vissza is térítette a reklamált hétvégi fee-t, hihetetlen módon 24 órán belül megoldva a problémát, pedig ez csak egy apró tranzakció volt. Érdekes módon most nem kellett a speciális teamnek átküldenie...
A múltkori ugyanilyen (fx fee) reklamációmra persze másfél hónapja semmi válasz. Pedig ott több tranzakciót is reklamáltam, inkább azokat térítenék már vissza...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #15653 üzenetére
igazából lassan, de mégis haladunk: az épp most kiderült, hogy ez sajnos nem változott, így az erstés kártyáimra biztosan nem lesz manuális gbit
But in regards to your original message the MCC that is used when performing a manual GBiT is 8999 'Professional Services'.
de a kért nyolc tranzakciót ettől még megcsinálhatnák már
[ Szerkesztve ]
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a GBiT számláló hogyan működik?
A "rolling 30 days" úgy értelmezendő, hogy ha az utolsó 30 napban volt 3 GBiT, akkor az legelső GBiT időpontja + 30 nap a következő lehetőség legkorábbi időpontja?Köszönöm!
-
Roux
csendes újonc
Sziasztok!Nekem ma megjelent hogy válasszam ki a 12 céget,ahonnan jön a visszatérés.Megcsináltam.Jött is ,hogy innentől kezdve ez van érvényben.Külön örültem annak,hogy a Simple is a listában van.
Xiaomi 11 pro 5g
-
simati
csendes tag
Sziasztok,
apukámnak lejár a Curve kártyája, ezért már küldik az újat, viszont azóta minden tranzakciónál Declined szerepel: Make sure you are using the details of your active Curve card for this transaction.
Lehetséges, hogy már nem él a régi kártyája?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz simati #15672 üzenetére
erre kb. az a valasz, hogy azert, mert csak. egyszeruen ilyen a rendszer
az uj kartya egyelore csak virtualis, mas a lejarata es biztonsagi kodja, mint a meg uton levo uj fizikainak. kartyacsere utan ujra hozza kell adni az appban mar lathato, uj (virtualis) kartyaszamot a gpayhez/apple payhez. utobbihoz a fizikai megerkezese es aktivalasa utan meg egyszer, gpay eseten ez a valtozas mar automatikusan befrissul
az, hogy a kartyaszam automatikusan atirodik az ujra gpayben/apple payben, elvileg szolgalhatna azt a celt, hogy beavatkozas nelkul minden mukodjon tovabb, de a gyakorlatban egyszeruen nem igy van
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
Ez komoly, hogy még mindig megy ez a dupla (vagy akárhányszoros) terhelés? Nekem a Raiffeisennél van számlám, és csak úgy tudok telefonnal, Google pay-jel fizetni, hogy a Curve-be van téve a Raiffeisen kártyám, a Curve-öt meg elfogadja a Google pay.
Naponta többször használom, de pár napja pl. úgy jártam, hogy az Aldiban fizettem (volna), elutasította. OK, próbáljuk újra, megint elutasította (persze, ilyenkor mindig hallgatom, hogy biztos nincs egyenleg...kellemetlen). Jó, hát akkor elővettem a Raiffeisen kártyámat, és azzal fizettem. 12ezer Ft volt, de ezt előtte ugye 2x sikertelen tranzakció üzenettel ugyanúgy beterhelte. A Raiffeisen mobilbankban szépen látszik a 3x12ezer Ft.
Ez a második ilyen 2 hét alatt, és korábban is megtörtént jó néhányszor
Értem én, hogy visszatérítik (az egyik már vissza is jött), de baromi kellemetlen, figyelgetnem is kell, lehetne akár nagyobb összeg is, és főleg: mi van, ha nincs nálam a fizikai bankkártyám (sportolok vagy strandolok pl. egy órával, stb...).
Gondolom nem csak engem szopat a Curve...tudható, mi ennek az oka? Korábban kérdeztem őket, mindig ráfogták az üzletre (a POS terminálra), de érdekes módon sima bankkártyával soha nem volt ilyen gondom még. -
pictigjis
Topikgazda
válasz st6969 #15675 üzenetére
az aldiban pont rendszeresen előfordul. nem tudom az okát, de már nem is akarom megfejteni, mert két különböző üzletben is jelentkezik visszatérő jelleggel a jelenség. a legrégibb fos otp-s termináljaik vannak, már a kijelzők is alig olvashatók, olyan kopott karcosak. én már nem is erőltetem a mobilos fizetést az aldiban (és csak ott), szépen előveszem a fizikai kártyát és bedugom, úgy sikerülnek a fizetések elsőre. mivel az aldi az egyik cashback üzletem, nem szívesen szórom el az aprót állandóan arra, hogy másik kártyával fizetek. nem kényelmes elővenni a fizikai kártyát, de ezen ne múljon (és még chip+pinnel is olyan lassú, hogy arra szavak nincsenek)
-
TrollBalint
addikt
válasz st6969 #15675 üzenetére
Ha jól emlékszem a topikban volt egy olyan tipp (talán pont Pictigjis-től), hogy a kommunikáció túl lassú a Curve-nek, ezért elutasítja, mire választ kapna a banktól. De majd kijavít, ha baromságot írtam
Nekem már jó ideje nincsen gondom sem, ha magával a kártyával fizetek, sem pedig, ha órával (Garmin órát használok), nekem Unicredit kártya van mögötte, ez sem tudom mennyire számíthat.
Azt is el tudom képzelni, hogy éppen akadozik a banki rendszer és tényleg a kelleténél lassabban küldi a visszaigazolást, figyelembe véve, hogy van még egy plusz út a googlepay meg a Curve között, ezt már lehet a Curve nem tudja kivárni Mivel ez belső működés, így egyszeri földi halandó sohase tudhatja meg, csak találgatni tudunk.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
pictigjis
Topikgazda
válasz TrollBalint #15677 üzenetére
nagy vonalakban így van, sokkal hosszabb a fizetési lánc, mint egy normál bankkártya esetében. kár is sima bankkártyához hasonlítani a curve-öt, mert teljesen más az elv. normális terminálokon többnyire így is belefér az időkeretbe egy-egy tranzakció (szerintem eleve mindenki tapasztalta már, hogy a sikeres curve-ös fizetések is sokkal lassabbak), az aldi mostanában kivétel
-
TrollBalint
addikt
válasz pictigjis #15678 üzenetére
az tény, hogy a sima Curve-s fizetés is hosszabb. Nálam mostanában max annyi tűnt fel, hogy néha az e-mailes számla lassabban jön meg, akár fél napot is csúszik. De a push értesítés az azonnali. Több helyen is fizetek vele, (Auchan, MOL, Spar; ezek a legjellemzőbbek) De direkt azért írtam, hogy milyen kártya van mögötte, hátha ebből is le tudunk vonni valamit.
Mondjuk legközelebb megpróbálom megnézni milyen terminálon fizetek. Szerintem nálunk a céges kantinban sem a legújabb terminálok vannak és ott rendszeresen órával fizetek, és sose volt gondom, de baromi lassú volt. (Reklámozzák is, hogy használd a belépőkártyád fizetésre )Jó az új avatárod De ez nem is pictigjis, hanem kicmacka
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
st6969
őstag
válasz pictigjis #15676 üzenetére
+ TrollBalint
Értem, köszönöm, hát akkor az Aldiban mostantól előveszem a kártyát, bár évek óta járok oda, és nem emlékszem pont ott lett volna dupla terhelésem. Legutóbb pl. a Lidlben ill. a DM-ben volt néhány hete. Bár ilyenkor rögtön a kártyáért nyúlok (pont, hogy ne legyen több, mint dupla terhelés), de ezeknél mégis újra próbáltam telefonnal, és láss csodát, másodjára elfogadta...Na mindegy, lényeg, hogy a jelenség nem szűnt meg. Köszi. -
unicumnext
aktív tag
Nálam pont a másik szereplő szokott szivatni a LIDL az első minden esetben elutasítás, aztán másodjára oke szokott lenni, pedig kb egy időben járok a kettőben mert ott van egymás mellett.
-
Capella
senior tag
Nekem a Lidl fizetés mindig rendben volt. Ami nem megy, az az Auchan. Ott még azt hiszem sohasem tudtam fizetni az órával, mindig át kellett váltani a telóra, hogy a RaiPay fizessen.
Aldiban nem jártam már jó régen.
Általánosságban sehol nem volt gond, csak az Auchanban. A többi elutasítás máshol elvétve és csak elsőre, leginkább, ha nem megfelelően és elég ideig tartottam az órát a terminálhoz.
De kinek mi a tapasztalata... -
TrollBalint
addikt
válasz Capella #15686 üzenetére
Most gondolkodom, hogy Auchanban mivel szoktam fizetni, kártyával, vagy órával, de gondom sose volt. Milyen kártya van mögötte és melyik Auchan? Én a maglódiba járok és rendszerint önkiszolgáló kasszánál fizetek (azért volt már példa, hogy nem ott fizettem és a rendes kasszánál biztos, hogy órával fizettem).
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
ddsteel
aktív tag
válasz Capella #15686 üzenetére
Auchannal nekem is van bajom, igaz, én 1 évben egyszer megyek oda, amikor karácsonyfát veszek Órával ott is elutasít engem mindig. Ugyanakkor mindig Auchan kúton tankolok, ahol viszont sokszor (nem mindig) telefonnal nem tudok fizetni, csak órával. Szerintem az van, hogy a telónak pont úgy van az NFC chip, hogy nem tudom rendesen odatenni az érintéshez. Valahogy a kúton kicsi a hely az érintéshez... Vagy mittomén.
-
Capella
senior tag
válasz TrollBalint #15687 üzenetére
Raiffeisen hitelkártya, Szentendrei úti Auchan.
-
66zio
aktív tag
Megéri USD váltatni a Curvvel most megint.
-
pictigjis
Topikgazda
írtak egy korrekt választ, békén hagyom őket, így jártam. a 3 oldalas pdf-ből kiemelések tőlem
Moreover, I’m sorry that you haven’t been able to use the ‘Go Back in Time’ feature in the app for the transactions after you removed the original payment card from the Curve Wallet. The Product team is currently working alongside the CX team in order to collate examples of customers who have been facing this issue, and the report has already been shared with our engineers who are investigating the root cause of the problem and trying to find a workable solution. In past months, Curve has made some significant changes to how we process transactions in general, as well as to the ‘Go Back in Time’ logic specifically, and at this stage we are unsure where the issue lies and we are unable to provide you with a timeframe for a resolution to this. However, we will keep you updated with regards to this. I appreciate this is one of the benefits offered on the Curve Black plan that you actively use, and I’m sorry for the inconvenience this is causing you.
Overall I’m upholding your complaint due to the issue which prevents you from ‘Going Back in Time’ with a number of transactions, the delay in response you received from the CX team when requesting to move the transactions manually, the login issue and the subsequent inconvenience these issues have caused you. I have refunded you a three-month’s worth of your subscription, as well as credited your Curve Cash account with £20, as the full and final settlement of your complaint. The subscription refund should be reflected in your bank statement within 5-10 working days.
ez különösen cuki:
Just to manage your expectations, we are a small team and have received a sudden increase in demand. This means that, if you respond to this message, it may take a couple of days for us to get back to you.
[ Szerkesztve ]
-
PhoenixSzG
tag
Sziasztok!
Van valakinek friss infója, hogy milyen MCC-vel mennek most az online illetve áruházi IKEA-s vásárlások? -
pictigjis
Topikgazda
válasz PhoenixSzG #15693 üzenetére
áruház 5712, étterem 5814
-
unicumnext
aktív tag
Kis offtpic, mert itt a topicban tudom páran használjátok:
Erste max kedvezmény program változik március 23-tól:
200e » 250e pontgyűjtési alapp
4% » 3% a kiemelt kategória
3 kiemelt kategóra » 2 -
ACE-
addikt
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a Marketworld-nek mi lehet az MCC-je?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
szaboi6512
őstag
Üdv!
Mással is előfordul hogy nem tud belépni a felületre telefonszámmal csak email címmel?
Aztán az sms kódot sem küldi ki, Garmin órához lenne társítva, de sms híján nem megy végbe az identitás ellenőrzése.
köszi
[kép][ Szerkesztve ]
ASUS RT-AX58U "Ez kizárt dolog,mert nem tudom!"
-
ddsteel
aktív tag
válasz szaboi6512 #15699 üzenetére
Olyan még nem. Nekem most belépés után ez jelenik meg, ha rákattintok, hibát jelez, eltűnni nem akar. Elég idegesítő, mert nem látom a wallt tartalmát. Másnál is ez van? [kép]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!