Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    Topikgazda

    válasz Oliverda #10901 üzenetére

    a curve rendszerével (legalábbis nálam és az elmúlt hetekben) az a baj, hogy ilyen elutasítások szórványosan előfordultak korábban is, de a rendszer azonnal indította a refundot, így néhány perccel később már látható volt az appban, hogy "this transaction has been fully refunded", még ha valójában természetesen zárolásban is maradt. a könyveléskor aztán egyszerre volt a levonás meg egy jóváírás, ezzel együtt tudok élni, előfordul

    de mostanában valahogy mindig az van az elutasított tranzakcióknál is, hogy mintha nem dolgoznák fel azokat a rendszerüzeneteket, hogy valójában nem sikerült az adott tranzakció. nekem is volt korábban hasonló atm-es bajom, akkor is rögtön láttam utána a "...refunded" szöveget, így nem aggódtam. de most mindent bekönyvelnek, függetlenül attól, hogy sikeres volt vagy el lett dobva az adott tranzakció. éppenséggel vehettem volna fel 300 ezret is, ekkora összegnél már nagyon nem életszerű, hogy majd akárhány napig türelmesen vár a user, hogy ugyan levonják tőle, de majd egyszer visszakapja

    mivel rajtam kívül nem panaszkodtok erre a jelenségre, lehet, hogy kérni fogok egy új kártyát, túl sokat kellett leveleznem az elmúlt hetekben. akár egyedi hiba is lehet (és a tranzakció adataiból ezek szerint tökéletesen látja a payments team már ilyenkor is, hogy ja, tényleg sikertelen volt, tessék, már küldtük is a refundot)

Új hozzászólás Aktív témák