Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KTU

    addikt

    válasz szabi__memo #1250 üzenetére

    Nálad pont. :K
    Amíg nincs megoldva hogy a kártya adataiból valamit a felhasználó gyorsan tudjon változtatni, ( CVV/CVC kód, másik virtuális kártya, stb.),
    Addig nem használom internetes vásárlásra olyan helyen, ahol ismétlődhet automatikusan a vásárlás, vagy csekély kétségem is felmerül, hogy okos döntés-e ott kártyával vásárolni.
    Erre ott van a Revolut virtuális kártya!
    Ők már bizonyítottak, hogy megfogják a tranzakciót ha írok nekik, vagy akár automatikusan is blokkolják a végrehajtását, míg nem hagyom jóvá, ha gyanúsnak találják.

    Ingyen küldtek ugyan másik kártyát, de addig nincs Curve kártyás vásárlás.

    Mikor gondom volt a Curve-vel, ezt a levelet kaptam, gondolom mindenkinek ezt írják ilyen esetben:

    Hi

    Thanks for getting in touch and sorry to hear you’re having trouble getting your money back from the retailer. Rest assured that your money is safe with Curve and with our Curve Customer Protection we will help you get your money back.

    I will forward your message to our Disputes Team, who will review your request get in touch with you directly. If available, please could you provide the following information for them to review:

    - Description of events
    - Any documentation you have available to show you've tried to resolve the issue with the merchant directly
    - Purchase confirmation

    If you have any questions, please let me know.

Új hozzászólás Aktív témák