-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
válasz
#33403648
#308
üzenetére
Hol láttál te ebben személyeskedést?
Én az övében nem éreztem, a sajátomban meg mindig leírtam, kiemeltem, hogy nálam ilyen. Attól még másnál jó. Eleve igen ritkán futok bele, hogy valami ne működne nálam, szóval légyszi nézd el nekem, ha szidok egy programot, ami ráadásul a pénzemmel játszik. Eleve nonszensznek tartom, hogy addig semmit nem tudsz csinálni, amíg el nem fogadott egy kártyát. Törölni sem az el nem fogadottakat. Mert attól még megjegyzi a szerverükön, mert írja, hogy 'ez már hozzá lett adva', full uninstall és újrarakás után is. Ahogy írta, belépve sem tudsz gyakorlatilag sok mindent csinálni, így (számomra) érthetetlen a filemérete is, a többi banki appomhoz képest (pl. BB, Barklays), amiben azért nem csak 'kattintással kijelölöm mi legyen aktív', hanem utalást indítok, menedzselem a rendes bankszámláimat, stb. Mindegy, ne menjünk bele, biztos van rá magyarázat. Az meg szerintem a fórumra (mármint a szolgáltatás iránt érdeklődőkre) tartozik, hogy igenis lehet sz.pni a programmal, mert ha nem arról szól, hogy hogyan működik, mi a megoldás ha nem megy, akkor mégis miről szól? A személyeskedést én sem szeretem, nem is akarom behozni, egyébként itt amúgy is befejeződött volna az egész, ha írsz, ha nem 
-
N0R
csendes tag
válasz
#33403648
#175
üzenetére
Ugyanígy vagyok én is, először kaptam egy választ arról, hogy a Black megújult, havidíjas lett. Arra írtam nekik, hogy OK, de a Terms-ben az van, hogy aki jan. 28. előtt iratkozott fel, az választhatja a régi feltételekkel. Erre annyit írtak, hogy vizsgálják, türelmet kérnek.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- MacBook Air 9,1 i3-1000NG4 8GB 256GB
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 8700 16GB DDR4 512B SSD RX 6650 XT 8GB Zalman N5 OF ADATA 600W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3338, 100% Akksi
- Lenovo Thinkpad 13 G2 Intel i3-7100 laptop (hiányos, de működik)
- AKCIÓ! ASUS ROG G16 (2025) G615LR 16 - Ultra 9 275HX 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070Ti 12GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



Én az övében nem éreztem, a sajátomban meg mindig leírtam, kiemeltem, hogy nálam ilyen. Attól még másnál jó. Eleve igen ritkán futok bele, hogy valami ne működne nálam, szóval légyszi nézd el nekem, ha szidok egy programot, ami ráadásul a pénzemmel játszik. Eleve nonszensznek tartom, hogy addig semmit nem tudsz csinálni, amíg el nem fogadott egy kártyát. Törölni sem az el nem fogadottakat. Mert attól még megjegyzi a szerverükön, mert írja, hogy 'ez már hozzá lett adva', full uninstall és újrarakás után is. Ahogy írta, belépve sem tudsz gyakorlatilag sok mindent csinálni, így (számomra) érthetetlen a filemérete is, a többi banki appomhoz képest (pl. BB, Barklays), amiben azért nem csak 'kattintással kijelölöm mi legyen aktív', hanem utalást indítok, menedzselem a rendes bankszámláimat, stb. Mindegy, ne menjünk bele, biztos van rá magyarázat. Az meg szerintem a fórumra (mármint a szolgáltatás iránt érdeklődőkre) tartozik, hogy igenis lehet sz.pni a programmal, mert ha nem arról szól, hogy hogyan működik, mi a megoldás ha nem megy, akkor mégis miről szól? A személyeskedést én sem szeretem, nem is akarom behozni, egyébként itt amúgy is befejeződött volna az egész, ha írsz, ha nem 
pictigjis
