-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
huliganboy
addikt
El távolítottam a walletböl majd vissza, illetve fizettem chip+pin!
Így működik az nfc!
Köszönöm srácok!!
-
huliganboy
addikt
válasz
dredjudge84
#14956
üzenetére
Lehet!
Azért a topicot átolvastam. Több én írják, hogy az aktiváló gomb az helyettesíti azt! De holnap tesztelem! Köszönöm!
-
huliganboy
addikt
Sziasztok!
Le járt a kártyám, és kaptam helyette újat.. Azóta nem megy az nfc fizetés, több helyen is próbáltam! Appban aktiváltam a kártyár, walletben az új kártyát mutatja!
Mi lehet a gond?
-
huliganboy
addikt
Sziasztok!
Két kérdés!
Régi Blue kártyám van, és ahogy nézem jó sok minden változott azóta. Problémám szinte soha nem volt vele, csak itthon és az NFC fizetés miatt használom Takarékos kártyával mögötte:1. Érdemes fizetősre váltani a fentiek figyelembe vételével?
2. Ugyan ez a kártya egy másik telón használható egyszerre NFC fizetésre?
Köszönöm!
-
huliganboy
addikt
válasz
PitareNeyba
#7227
üzenetére
-
huliganboy
addikt
Sziasztok!
Pár hónapja követem a topicot, és folyamatosan bizonytalanodtam el az idő folyamán
2020 október végén rendeltem egy blue kártyát, pusztán kiváncsiságból és a mobilfizetés lehetőség miatt. Az aktiválás nem sikerült a kártya utolsó 4 számjegyével, folyamatosan hibát dobált, így 2020 december 05. napján írtam a supportnak.
2020 december 10.-én kaptam egy üzenetete az ismert selfi, szemig azonosításhoz, amit meg is csináltam és jeleztem is nekik.
2020 december 20.-án ismét írtam nekik, de semmi válasz.
2020 december 29.-én ismét írtam nekik, erre 2021.01.05. napján érkezett válasz, mely szerint látják és 1 napon belül javítják a dolgot.
2020.01.06. napján tudtam aktiválni az alkalmazásban a kártyát, melyet a gpay is beszippantott!
Eddig az alábbi vásárlásokat folytatttam:
Kártyás vásárlás: 3 db
Mobil NFC: 5 dbLegkisebb érték 380 HUF
Legnagyobb érték: 28K HUFEgyelőre mind sikeres volt!
Dupla levonás a netbankomban nem látszik!
Plusz költség levonása nem látszik.
Eurofamily (Ecofamily) terminál kérdezte meg, hogy GBP nemben kívánok fizetni, a többi helyen nem volt kérdés, és a pirossal ezt el is utasítottam.Kb ennyi, remélem így is marad, mert itt párótoknak eléggé cinkes a helyzet így én is tartok ettől.
Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Milyen videókártyát?
- Hardcore café
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Spórolós topik
- Autóhifi
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Suzuki topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2927, 100% Akkumulátor
- AKCIÓ! LG UltraGear 27GR93U-B 27 4K 144Hz IPS monitor garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3644
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3253, 100% Akksi
- 2025.12.04 - Frissített Lenovo Gamer árlista (RTX 5090 / 4090 / 5080 / 4080 / 5070Ti / 4070 / 5060)
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi




