Aktív témák
-
OddMan
őstag
Van valakinek leírása arról, hogy hogyan lehet beolvasni egy 3D Studio Max-al generált objektumot? Esetleg forrásprogram is érdekelne. Open GL-ben már csináltam egy-két dolgot, de előre megrajzolt modell nélkül csak kockákat meg gömböket tudtam rajzolni eddig.
-
Monya78
veterán
válasz
PH! kedvence #27 üzenetére
Tök rendes vagy... Ha majd valamivel meg tudom hálálni, akkor nem felejtem el...
-
Monya78
veterán
válasz
PH! kedvence #25 üzenetére
Címem:
5520, Szeghalom, Árpád u. 110/1
/De már csak egy hónapig utánna költözés/
De még azért próbálkozz a netes feltöltésen a posta már pénzbe kerül...
próbáltad a citromaillal küldeni citromailra???
3Mb méretig küldi... -
PH! kedvence
tag
Na szóval. Mailbe adj egy postacímet, ahová elküldhetem. Mert feltölteni sem tudom.
Lefénymásolom és elküldöm. -
feregember
csendes tag
Nezd meg ezt is : nehe.gamedev.net
angolul van , de a peldaprogramok a legegyszerubb szintrol indulnak (egy haromszog kirajzolasa) , es ha megprobalod oket kicsit megvaltoztatni, konnyen rajosz hogy mi mit csinal. Az opengl alapparancsok egyebkent eleg egyszeruek/erthetoek minden eloismeret nelkul. -
Én elolvastam az egész DirectX dokumentációt, és beleolvasgattam az OpenGL-be.
Ó, még valami. Van egy sünis könyv, amiben van egy fejezet pont az összehasonlításról, persze egy-két oldal. A címe: Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés. Szirmay-Kalos László és még két valaki írta. -
Én a DirectX és az OpenGL specifikációkra gondoltam. De látom, nem tudsz angolul, tehát akkor nem jó.
Mire gondolsz jellemzők alatt?
A DirectX az egy cég által felügyelt szabvány, tehát az MS mondja meg, mi hogyan van. Az OpenGL több tagból áll. A DirectX nem bővíthető, ami azt jelenti, hogy vagy benne van egy feature, vagy nincs. Ellenben az OpenGL-hez lehet tetszőleges kiegészítéseket csinálni, max. csak egy adott hardware-en fog futni. Vagyis az OpenGL-be egyből bekerülhet egy újítás, amit mások is átvehetnek, míg a DirectX-nél max. egy újabb kiadásba kerülhet be.
Hogy mire valók? Valós idejű 3D grafikára
A DirectX objektumos megközelítést használ, az OpenGL nem, abban sima C függvények vannak.
A DirectX csak Windows alatt megy, az OpenGL meg szinte bármi alatt.
Úgy hirtelenjében ennyi jutott eszembe. -
Hikvision
senior tag
A VgaNfo oldalon elég sok info van a D3d és az OpenGl-röl Bővebben: link
-
DopeBob
addikt
huu ez engem is érdekelne!
Ha szépen megkérlek nekem is elkuldenéd? -
Monya78
veterán
Megnéztem pontosabban ez jár a srácnak..:
Bővebben: link
Akkor sajnos nem az...
Amúgy van scannered???? Remélem igen -
Monya78
veterán
Milyen doksikra gondolsz??? Letöltök Én bármit csak mond meg mire gondolsz...
De totálisan nem a programozási oldalról szeretnék írni, csak úgy általánosságban a DirectX és OpenGL jellemzőiről, előnye, hátránya, mire való...stb..
Netről már leszedtem vagy 16 oldalnyi nyers anyagot, fórumokról, cikkekből, csak az a bajom nagy része angol...az pedig annyira nem tudom (szavak jelentését tudom, csak a mondatszerkezeteket nem)
-
Monya78
veterán
UP!
-
Monya78
veterán
UP!
Engem is érdekelne a fenti téma... (szakdoga miatt)
viszont nem programozási oldalról, hanem csak úgy általánosságban.... -
becso13
aktív tag
Ilyen oldalakat szeretnék látni, mert sajnos nálam még az angol kizáró ok, de rajta vagyok az ügyön.
Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Az AI megeszi a szoftverpiacot?
- iPhone topik
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Olcsó Notebook! Lenovo Ideapad 3! Ryzen 3 3250U / 8GB DDR4 / 128GB SSD
- Samsung Galaxy Z Flip 4 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest