Új hozzászólás Aktív témák
-
minka721
csendes tag
Küldd el a 1796-ra a STATUS sms-t, kapsz egy választ tőlük, hogy milyen szolgáltatásokravagy feliratkozva-ez (egy kód pl három kisbetű). A 1796-ra újra küldesz egy sms-t STOP szóköz a megadott kód nagybetűvel.Kapsz egy választ: Leiratkozott a szolgáltatásról. Másfél évvel ezelőtt nekem ez a manőver a fiam telefonján 2 napi Digitánia hivogatásba telt.Én akkor a +36 1 328 5063 számot hívtam.Az összes sms váltást elmentettem ,legyen mire hivatkoznom az esetleges gubanc kapcsán. Szerencsére megszabadultunk a "meglepetésektől".
-
mohave
csendes tag
SZIASZTOK! SEGITSÉGET KÉRNÉK!
A KISFIAM MEGRENDELT 1 "INGYENES "CSENGÖHANGOT A 1796 -ROL.A KÁRTYÁJA POLCON VOLT ÉS DEC 17.ÉS 21.-ÉN MÉGIS 2X960 FT-OT LEVETT AZ AZOTA KINYOMOZOTT :-DIGITANIA KOMMUNIKÁCIÓS ZRT-.
A VODAFONE MEGADTA AZ SMS-ÜK ÁLTAL H MI A DIGITANIA ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK A SZÁMA,DE TERMÉSZETESEN SENKI SEM VESZI FEL!CSAK CSÖRÖG.
TEHÁT LEMONDANI NEM TUDOM!!!!!A VODA MEG NEM TUDJA LETILTANI A MÁR MEGLÉVÖ,MÁS SZOLGÁLTATÓNÁL MEGRENDELT SZOLGÁLTATÁST!
VALAKI TUD SEGITENI VMI LEMONDO KODDAL?UJ DIGITÁNIA ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZÁMMAL??VAGY VMIVEL?
ELÖRE IS KÖSZI!!!!! -
Gábor49
csendes tag
Köszönöm azoknak a jelentkezését,akik egyetértenek azzal,hogy a szolgáltatók is legalább olyan hibásak,mint a DADA a kialakult helyzetért.Ezért hajlandók nevüket adni a fogyasztóvédelem felé történő bejelentéshez.Ha, a Pannon nem áll el,az ellenem indított végrehajtástól,akkor megteszem a bejelentést,majd a vizsgálat eredményétől függően
feljelentést teszek.Kizárólag az Ő hibájuk,hogy az eddigi reklamációkat a haszon miatt figyelmen kívül hagyták,és továbbra is támogatják az előfízetőik megkárosítását. -
minka721
csendes tag
Sziasztok! Ki tud segíteni a következő esetben:
A következő smst kaptam a +3690643345 számról:" A férjem sajnos képtelen ................., ha válaszolnál a hirdetésre akkor küldd vissza az Ok szót!" Nem küldtem vissza, de itt meg fog állni a dolog? Felhívtam a szolgáltatómat-Vodafone- adatbázisuk szerint nem állnak velük szerződésben, nem tudtak semmilyen vonalas számot mondani ahol tájékozódhatnék.Az számít csak szolgáltatás megrendelésnek ha Ok megy, vagy már eleve fizetek emelt díjat ennek a fogadásáért? Ha a szolgáltatóm nen tud semmilyen tel számot mondani , várjak hogy jön-e még sms ?Mit tanácsoltok? -
1430
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #127 üzenetére
Szerintem ezért is van még mindig a kínálatban a Nokia 3109 classic, mégha a webshopban nem is kapható
-
kovacsmi_74
senior tag
Kedves 1430, köszönöm szépen az infót, már el is küldtem az sms-t a 1430-ra.
Remélem akkor ezzel tényleg megoldódik a dolog, és bízom benne, hogy a cég (győri Audi gyár) is lassan már felhagy a mai normál kamerás mobilok bevitelének tiltásával. Németországban a VW is már december 1-től nem tiltja, csak bizonyos területeken kell egy VW-s matricával a kamerát leragasztani.
Éppen novemberben kellett a telefonomat cserélni, hát nem nagy választék volt kamera nélküli telefonból. -
Gábor49
csendes tag
Tenni kell valamit,hogy ezek a szélhámosok ne folytathassák a trükkjeiket,és a mobilszolgáltatók ne aszisztáljanak ehhez.Keresem azokat,akiket az évek során a Pannon és a Dadanet közösen megkárosított.
Jelentkezzetek a sandbir@freemail.hu címen! -
1430
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #124 üzenetére
Az 5030 az MMS központ. Valaki MMS-t küldött neked, de mint írtad a készüléked nem MMS képes. Mivel a telefonod nem kezeli az MMS-t, nem jelez vissza, hogy megkapta az üzenetet, ezért a központ az érvényességi idő végéig 24 óránként próbálkozik a kiküldéssel, ezért kapod mindig ugyanabban az időpontban. Javaslom, kapcsold ki az MMS szolgáltatást (küld el a -MMS üzenetet SMS-ben a 1430-ra > díjmentes) és holnap reggel már nem MMS-t kapsz, hanem 2 db SMS-t, így megtudhatod kitől jött az üzenet, és kapsz egy wap címet és jelszót, amivel megnézheted (egyszer) a tartalmat is.
-
kovacsmi_74
senior tag
Először is BUÉK mindenkinek! Tudna valaki ebben segíteni?
5-dik napja kapok naponta egy sms-t "Az üzenet nem jeleníthető meg" szöveggel, a feladó 5030, és minden nap 09:53-kor érkezik.
A készülék egyébként fapados nokia, nem tud még mms-t sem fogadni, wap sincs benne.
A cég ahol dolgozom tiltja a kamerás mobilok bevitelét, azért választottam ilyen készüléket.
Gondolom valami mms üzenet lenne, azért nem jeleníti meg.Elvileg nem regisztráltam be sehova, és szerencsére eddig pénzt sem vett le (Domino-s szám, lekérdeztem az egyenleget), de nem tudom mit kezdjek vele.
A Google szerint valami lenyúlós dolog, bár tőlem még nem szedett le semmit.
Egyébként tuti tippet nem találtam rá a neten.
Tegnap már bekapcsoltam az emelt díjas sms/mms tiltást is a 1777-en, de ma is megkaptam.Valaki járt már ebben a cipőben, le tudom valahogy tiltani?
1430 esetleg te tudnál segíteni, kié ez az 5030-as szám, hogyan lehetne tiltani?
Előre is köszönöm! -
moni60
csendes tag
Elfelejtettem a tel. számot én adtam meg csak azt nem értem hogy fértek hozzá az egészhez hogy csak úgy lenyúljanak.
Persze nem kellett volna kiváncsinak lennem.
A fenti akció egy IQ teszt kitöltése után történt. Kitöltöd az IQ tesztet kéri a tel. számod az eredmény közlésére. Mikor elküldöd a tel.számod, máris 1080 forintod ugrott, ezek után már hetente rövidebb vagy 1080 forinttal. -
moni60
csendes tag
Hát engem ugyan így lehúztak minden hónapban 1080 forinttal, mire bementem a T-mobil ügyfélszolgálatra, ott letiltattam az emeltdíjas ki-bejövő számokat.
viszont nekem azt mondták nem tudják ki fért hozzá a telszámomhoz hogy minden héten letudtak nyúlni tőlem 1080 forintot.
Az egészre csak úgy jöttem rá, hogy nem telefonáltam a tel. díj hónapvégére mindig megemelkedett.
Na most a rendőrség is tud a fenti akcióról nem tudom mit tud tenni-vagy tesz lépéseket??? -
-
piugki01
csendes tag
Igen tundax, most már minden ügyfélnek van jelszava, amit a tulajdonos ad meg szerződéskötéskor, így elkerülhető, hogy illetéktelenek, akár a személyes adataiddal visszaélve, manipulálni tudja mondjuk a szolgáltatásaidat. Gondolom te sem szeretnéd, ha valaki megrendelne neked egy 6000 ft-os havidíjas szolgáltatást, vagy kikérné a híváslistátad, kit mikor hívtál......
Talán ez érthető..... vagy nem?! -
SzAndraas
csendes tag
Szia!
Ha nem olvastam volna a hozzászólásodat, én is könnyen beugrottam volna.
A történet lényege az, hogy jött egy email a következő címről:
Európai Program az Egyéni Turizmus Fejlesztéséért 2009 informaciosiroda@epetf.eu
3 éjszaka ingyenes szállás Európában.
Az Ön kiutalási kódja..., beírtam, továbblépkedtem, különböző űrlapok voltak, amelyeken adatokat kellett megadni, stb., majd a végén írja, hogy ingyenes a szálláslehetőség, de ehhez egy 1500ft-os díjat kell Önnek befizetnie. Választhatod, hogy vagy bankkártyával az akármin keresztül(így 1500ft), vagy sms-ben(így 2000ft), vagy postai úton(így 2500ft). Legkézenfekvőbb volt az sms-t kiválasztani, ekkor jelent meg a következő ablak:
SMS fizetés
Ahhoz, hogy SMS segítségével tudjon fizetni, küldjön egy SMS-t az alább megadott számra. Az SMS szövege az alább megadott jelszó legyen. Néhány pillanat múlva kap egy válasz SMS-t, amelyben talál egy kódot. Ezt a kódot beírnia kell a weblapon található szövegmezőbe, majd meg kell nyomnia a „Megerősítem” nyomógombot.Telefonszám: 06-90-619-919
Az SMS szövege: EUROPA
Az SMS díja: az SMS díja nettó 1600 / bruttó 2000 FtMielőtt elküldtem volna, gyanakodni kezdtem, és a net keresőben rákerestem az adott telefonszámra, és így jutottam el a Te hozzászólásodig is. Aztán a további találatok között mindenféle elektronikai cuccot, rákos gyermekek megsegítése alapítványt is kidobott, mindhez ez a telefonszám volt rendelve. Vigyázzatok, ne ugorjatok be! Ha pedig már megtörtént, akkor érdemes esetleg SIM kártyát, vagy bankkártyát cserélni, mint legjobb védekezés a további visszaélés ellen, de ez már csak az én ötletem.
Üdv mindenkinek!
-
club1
veterán
válasz
Cukorfalatka #115 üzenetére
A fogadott sms-el vonja le a szolgáltatód a számládról a pénzt, ennek aztán egy részét utalja tovább a lehúzós társaságoknak. Egy külső xy cég hogy a fenébe férne hozzá a te egyenlegedhez???
-
Cukorfalatka
csendes tag
Nem régiben én is rákattintottam egy ilyen IQ tesztes sz@rságra már nem tudom melyik oldalon, és kérte a számom, megadtam, kaptam is egy sms-t, mely szerint x összegért megkapom az eredményt. Persze nem küldtem tovább, és azóta nem jött több sms, de több fórumon is olvastam, hogy már az is elég, ha megadom a számom, és máris regelek erre a lehúzos dada oldalra. Ez igaz? Ezek szerint azóta vonnak a számlámról heti 1080ft-ot? Vagy az csak akkor van ha kapok is sms-t?
-
Bálnaborjú
tag
válasz
Viktor0610 #113 üzenetére
Magyarország, XXI. század
fogyasztóvédelem == 0
-
válasz
Bálnaborjú #112 üzenetére
Gondolom, valami (egyelőre nyitott
) jogi kiskaput használnak ki ezek a cégek.
A szolgáltatónak ehhez nem sok köze van -mármint a "lehúzós" részéhez. Az az adott tartalomszolgáltató sara, ha "simán" fel lehet iratkozni ezekre a pénznyelő dolgokra. -
Bálnaborjú
tag
válasz
Viktor0610 #111 üzenetére
és ez szabályos így ? ha bármilyen internetes szolgáltatásra regisztrálsz, legyen az fórum, közösségi oldal, stb.., az a minimum, hogy kapsz egy ellenőrző üzenetet a megadott elérhetőségre, amire válaszolnod kell, és csak azután tekintik érvényesnek a regisztrációdat
ez így minimum aljasság a szolgáltató részéről, mert az "elírás" is csak neki termeli a hasznot, de valszleg fogyasztóvédelmi és törvényességi szempontból is kérdéses.. (már ha létezne Magyarorországon valódi fogyasztóvédelem)
vagy egy visszaigazolásos rendszer használata már meghaladná az átlag Jamba-célközönség felfogóképességét ?
-
válasz
Bálnaborjú #110 üzenetére
Elképzelhetőnek tartom, hiszen a számot beírod az interneten, és már jön is a megrendelt termék, és nem mellékesen viszi a pénzt, amíg le nem mondod...
Előfordulhat, hogy elírta valaki... -
Bálnaborjú
tag
Sziasztok !
Keresztanyám, egy 6x éves hölgy, akit nem érdekel a mobiltelefónia műszaki része, sem az adminisztrációs nyűgök, sem az emelt díjas hülyeségek, egyszerűen csak telefonálni akar a készülékével, a minap azt vette észre, hogy a nemrég feltöltött dominó egyenlege úgy merült le, hogy az utolsó feltöltés óta, azaz kb. 2 hete egyetlenegyszer sem használta a telefonját. Az ügyfélszolgálaton rögtön az +EDSMST -t javasolták, amit meg is tettünk. (megjegyzem, az emelt díjas MMS-eket ez még nem tiltja le, azt külön kell megtenni a 1777-en, az 1/3/3/3/3 menüben)
Kérdésem: szerintetek egy ilyen emelt díjas akármi küldő szolgáltatásra más is regisztrálhat engem ? Ha igen, akkor ez állati nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Keresztanyám biztos benne, hogy ő semmi ilyesmire nem regisztrált.
Előre is kösz',
bbui: én magam bármi ilyen fizetős kép/hang küldő szolgáltatás szándékos igénybevételét a szellemi toprongyság egyik minősített esetének tartom
-
válasz
annacica991 #108 üzenetére
Elvileg (a Google szerint) a 17626-ra szükséges elküldeni az "END TEXT" üzenetet. Persze, idézőjelek nélkül.
-
annacica991
csendes tag
Sziasztok!Én is kapok olyan SMSeket,amiben az áll,hogy csengőhangokat letölteni!Meg hogy a TEXT KLUB tagságod megújult.És amikor veszek feltöltőkártyát,akkor mindig levesz kb 800 ft-ot.De ezeket az SMSeket akkor is kapom,amikor nincs is rajta pénz.És ezt minden nap elküldik vagy 3szor.Hogy lehet ezeket lemondani?Mert nagyon idegesítenek!!!!!!!
-
Eskimo1973
csendes tag
válasz
Viktor0610 #10 üzenetére
Sziasztok!
Ezt én is nagyon beszívtam. A kisfiamnak mondtam, hogy találtam valami ingyenes csengőhang, vagy hasonló letöltést, de amikor megjött az üzenet, akkor már írta, hoyg ezzel beregsiztrált.
Tegnap kézhez kaptam a számlát: 9 x 300 Ft-os sms!
Kb. 3-4 alkalommal jött valami internetes elérhetőség az üzenetdben, amit sose nyitottam meg, de szépen számlázott. Most a mobil szolgáltatómnál letiltottam, hogy bármilyen emelt díjas sms-t küldjön, vagy fogadjon a készülékem! Ez tűnik a legbiztonságosabb megoldásnak. Megvolt a tanulópénz... Ne hagyjátok, hogy behúzzanak a csőbe!!!!
SZép napot! -
thru
csendes tag
sziasztok,
a dada.net-es problémával kapcsolatban irok..
én mire felébredtem 1600,- ft -tal húztak le, majd megérkezett a számla kifizettem, mire kézhez kaptam a következő számlát akkor már 3200,- ft -ugrott a számlára, na ekkor felvontam a harci zászlót, hivtam a magyar és az olasz kirendeltséget, majd semmi követeltem a pénzem vissza!! naná--- csak regisztráltam és még a mobilom sem volt kompatibilis a hülye csengőhangjukkal ez volt a pláne..
szóval csatát nyertem a t-mobilnál szerencsére...ultimátum alapon nem kellett kifizetnem a 3.200,- ft összeget...
szóval igy jártak az olaszok /mivel ez a cég olasz/
szóval nálam ez a hülyeség 1600,- ft -ba került, ha te ügyes vagy és tájékozodsz mielőtt beleugrasz ilyen baromságba, és most ezt a hozzászólást olvasod akkor NEKED INGYEN VAN A TANULÓPÉNZ !! :-)))))) -
Bog
HÁZIGAZDA
A Digitánia üfszolg száma megváltozott, átírtam az #1-ben.
-
-
-
Andi996
csendes tag
felhívtam az ügyfélszolgálatot azt mondta hogy kitörölt és nem kapok ilyen emelt díjas sms-t.Előtte elküldtem a STOP DATA szót is arra is szartak nagy ívben.Küldték tovább.Rá egy 6 perccel küldték az aznapi értelmetlen emelt díjas sms-t.C....................
ezt küldik folyton...MIT CSINÁLJAK????????
-
Andi996
csendes tag
Sziasztok!Ma mondtam le a0616881477 es számon! remélem nem küldenek több ilyet!
-
Andi996
csendes tag
Sziasztok!Én is teljesen kivagyok és elküldtem már nagyon rlgen a STOP DATA szót sms-ben mégsem töröltek.Hogy mondjam le?Kérlek válaszoljatok mert nagyon sürgős!!!
-
-
localhost
Közösségépítő
Érdekes én ilyeneket sosem láttam még, lehet hogy jól működik az AdBlockPlus a Firefoxomban ?
-
maskimx
senior tag
Tudom, hogy nem a ph határozza meg, milyen reklámok jelenjenek meg az oldalon, de mostanában egyre több ilyen csengőhangos baromságot látok alul megjelenni. Ez a csinálj 20 felhúzást, meg 999999 látogató nyert, meg a társai. Ezeket nem volna rossz valahogy eltüntetni a francba, az oldal szellemiségéhez nagyon nem illik.
-
spirit007
senior tag
Pár napja kaptam 8db multimédia üzeneteket egy tök ismeretlen számról .
Megjeleníteni nem lehet ....remélem nem került semmibe ... -
Mr-Pamacs
senior tag
Na most meg üres esemeket kapok különböző ismeretlen számokról, addig oké amíg egy számról jön 1 db egy nap de hogy 3-órán belül 2 különböző számról az már kicsit furi.
Ez most baromi nagy véletlen vagy valaki szórakozni próbál?
Most tiltattam le a 3 emeldíjas sz*rságokat,hátha így nem küldenek. -
Mr-Pamacs
senior tag
válasz
Viktor0610 #89 üzenetére
Sajnos nem elegen találnak ide mielött megadják a számukat.
-
-
Mr-Pamacs
senior tag
Viktor0610: Kaptam egy ilyen levelet most, majd javítsd már az adatokat az egyes hszben:
*** A levél tartalma kérésre kiszedve.
[ Módosította: Thrawn ]
-
laura10
csendes tag
válasz
Viktor0610 #85 üzenetére
Köszönöm a segítséget!!!!!!!!!!!
-
laura10
csendes tag
Sziasztok!
Utálom a jambát!!!! Letöltöttem egy zenét és utána számot kellett cserélnem,mert nem hagytak békén! Mindig küldik az sms-t és még az én kártyámról húzzák le az 500ft-ot.Sajnos a net-et a mobilomon letiltották a szüleim,ezért nem tudom letiltani a jambát! -
Snoop-y
veterán
Sziasztok,
T-s juzereknek kis segítség ha gyorsan akarnak lépni ( ha nem sikerül leiratkozni stb )
Figyelem! Az "emelt díjas SMS tiltás" bekapcsoltatása viszont nem tiltja a Fogadott Emelt Díjas SMS (MTSMS) szolgáltatást, azt külön a "Fogadott EDSMS tiltás"S bekapcsoltatásával tudja aktiválni!
Fogadott emelt díjas MMS (MTMMS) esetén van lehetőség az érkező tartalmak önálló lemondására közvetlenül a tartalomszolgáltatónál. A regisztrációs MMS számmal megegyező hívószámra kell a tartalomszolgáltató által előre meghatározott tartalmú (legtöbbször pl. STOP) normál díjas MMS-t küldeni. A lemondási MMS pontos tartalmát a tartalomszolgáltató köteles feltüntetni minden olyan felületen, ahol szolgáltatását hirdeti, vagy a regisztrációs számot közzéteszi. A lemondó MMS-sel kizárólag az adott tartalom tiltható le.
Havidíjas előfizetők
* 1430: IVR/ Önkiszolgáló ügyfélszolgálat /(hívószám és jelszó megadása)/Szolgáltatások módosítása menüpont/Tiltó szolgáltatások/Fogadott Emeltdíjas SMS Tiltás szolgáltatás
* WAP: t-zones portál/Ügyfélszolgálat-Súgó/Ügyfélszolgálat/ Tiltó szolgáltatások/Fogadott Emeltdíjas SMS Tiltás szolgáltatás (hívószám és jelszó megadása)
* Internet: Egyéni előfizetőknek nyitóoldal/Ügyfélszolgálat/Elérhetőségek/ Önkiszolgáló ügyfélszolgálat/ Tiltó szolgáltatások/Fogadott Emeltdíjas SMS Tiltás szolgáltatás (hívószám és jelszó megadása)
* SMS ügyfélszolgálat: +EDSMST kódszó elküldése a 1430-ra a fogadott emeltdíjas SMS-ek tiltásához, -EDSMST kódszó az engedélyezéshez
* Személyesen és a Call Centerben: a szerződés- vagy folyószámla szintű jelszó megadásával
Domino előfizetők
* 1777: IVR/Szolgáltatások beállítása/ Üzenetküldéssel és fogadással kapcsolatos szolgáltatások
* Internet: Egyéni előfizetőknek nyitóoldal/Ügyfélszolgálat/Elérhetőségek/ Önkiszolgáló ügyfélszolgálat/ Tiltó szolgáltatások/Fogadott Emeltdíjas SMS Tiltás szolgáltatás (hívószám és jelszó megadása)* SMS ügyfélszolgálat: +EDSMST kódszó elküldése a 1430-ra a fogadott emelt díjas SMS-ek tiltásához, -EDSMST kódszó az engedélyezéshez
* Személyesen és Call Centerekben: a Domino jelszó megadásával
-
süni89
csendes tag
Helló én is beleestem ebbe a hibába .
szeretném megkérdezni vkitöl hogy hogyan mondta vissza ezt a ... szolgáltatást?
légyszi vki irjon
elöre is kössz -
Trixi11
csendes tag
válasz
Viktor0610 #79 üzenetére
Hát köszönöm Viktor ez nagyon gyors volt.Remélem dűlőre jutok velük.
-
Trixi11
csendes tag
Sziasztok!
én is egy kjis segítséget kérnék.Megpróbálom leírni röviden.
A Vodafone kiküldött nov.-ben egy 36 ezres számlát.Ebből megdöbbenve láttam hogy 23000 ft emeltdíjas szolg. Felhívtam a szolgáltatót ők mondták hogy biztos regisztráltam valahol és megrendeltem valamit. Ez kb 100 db sms.és úgy kaptam hogy nem is volt hangjelzés+volt hogy másodpercenként jött.(ezt a számlarészletezőről tudom.)
A vodafonnak átutaltattam 13000 ft-ot ami a valós telefonálások utáni díj.A többit nem utaltam.. És a legnagyobb baj hogy nem tudom kidrerítteni hogy ki áll az emeltdíjas sms-ek mögött.A Vodafone azt mondja hogy ő csak a hálózatát adja kölcsön.És derítsem én ki hogy ki a szolgáltató.De ha nem ő az aki ezt a díjat kéri akkor neki mért probléma ha én nem füzetek? Gondolom hogy nem előlegezi meg annak a másik szolgáltatónak az emelt díjas hívásokat.
Hol tudom kiderítteni a köv. telefonszámok ügyfélszolgálatát? 0690612312, 0690641241,
0690619919
előre is köszönöm a segíttséget.Trixi -
A hsz. pannonos részére tudok válaszolni, bár a kérdéseid nem teljesen értem...
A Pannon csak lehetőséget biztosít a tartalomszolgáltatónak a szolgáltatás üzemeltetésére, ez alatt jelen esetben a számla megterhelését emeltdíjas SMS fogadásáért.
Neked nincs közöd a Pannon és a harmadik fél között kötött szerződéshez, de az emeltdíjas SMS elküldésével (v. az interneten, a telefonszám megadásával történő regisztrációval) elfogadod azt, h. a Pannon kiszámlázhatja neked az emeltdíjas SMS ellenértékét.(Az más kérdés, h. én is nagy lehúzásnak tartom a fogadott emeltdíjas SMS lehetőségét, de nem a szolgáltató szemszögéből, hanem a tartalomszolgáltatóéból! A sok apróbetű miatt van a rengeteg ügyfélpanasz...
Egy értelmes felhasználási lehetőség pl. az autópályamatrica ilyen módon történő -kényelmes- vásárlása.) -
Flow
senior tag
Nekem a t-mobile-lal volt hasonló esetem. Egy hiányos, nem létező webhely küldött folyamatosan sms-eket, 400ft körüli pénzt levonva az öcsém kártyájáról. 4-5 alkalom után lett csak gyanús, mert nem is gondolta, hogy pénzt vonnak le ezért. Mondom nyomás be a t-mobilba, és kiabáld le a fejüket. Valami üsz-os azt mondta neki, hogy letiltotta a számot. Mondom miii??? Pénzvissza? ilyenek? Jó, bementem vele délután.
Kedves hölgynek vázoltam a helyzetet, és közöltem, hogy kérem vissza az összes emelt díjas sms (???fogadásá)ért felszámított díjat. Hát olyan nincs. Biztos regisztrált az öcsém valahova. Nem, nem regisztrált, nem küldött smst, stbstb.
"Akkor biztos más adta meg az ő számát".
Na itt kezdtem elveszíteni a türelmemet. Ez így működik? kiszolgáltatnak bennünket a csalóknak? Mégis hogy kerülhet nekem pénzbe valami, amit nem kértem?
Ha nem 2000 forintról lett volna szó, a második mondat után az irodavezetőt hívtam volna.Elmondom, ez k*rvára jó a szolgáltatóknak, mivel jelen esetben 400 forint tetemes része az övék. Ezért szándékosan nem tesznek semmit az ügy ellen. Felháborító.
Történet lezárult bocsánatkéréssel az üsz nő részéről (holott neki aztán semmi kompetenciája nem volt a dologban), és letiltották az emelt díjas sms-eket (közben kiderült, hogy a "délutáni" csóka semmit nem csinált). Azóta szerencsére semmi. Mégis még mindig felháborodok ezen a módszeren...
-
Tuccsi
csendes tag
Egy igen érdekes cég az IKO New Media Kft.
Az alábbi levelet elküldtem a Gazdasági Versenyhivatalnak és a Pannonnak is.
"Milyen jogalapon fogadja be a Pannon harmadik féltől az emelt díjas SMS-t?
Minap észrevettem a gyerekem mobilszámláján egy 9600 Ft-os tételt, ami 20 db Mobil tartalomszolgáltatás volt. Kis utánjárásra megtudtam, hogy ez az IKO New Media Szolgáltató Kft. (honlapja: http://www.ikonewmedia.hu , székhelye: 1222 Bp, Nagytétényi út 29., Ügyfélszolgálatuk telefonszáma: 1/371-4820).
Honlapjuk fejlesztés alatt áll, székhelyük szerint a Campona-ban vannak, de ennek honlapján nem szerepelnek.
A tartalomszolgáltatás emelt díjas SMS-eket tartalmazott, mint kiderült.
Még mielőtt valaki mondaná, a gyermekem elmondása szerint ő nem kapott ilyen jellegű SMS-eket, és biztos vagyok benne, hogy igazat mond.Felhívtam a céget, hogy mondja meg, milyen jogalapon terheli meg a számlánkat?
A hölgy néhány perc alatt sem tudta megmondani, azt igérte, 1-2 nap múlva a technikus kollégák felhívnak az információval. Mondtam, hogy holnap, nem 1-2 nap múlva!Ezek után a következő párbeszéd zajlott le közöttünk:
- Én: A honlapjuk szerint önök a Campona-ban vannak. Melyik emeleten találom önöket?
- Ő: Mi nem az RTL-Klubban vagyunk.
- Én: Tudom. Viszont a Campona nem azonos az RTL-Klubbal.
- Ő: De az RTL-Klub a Camponában van.
- Én: Nem. A Campona mellett van, egy másik épületben. Önök a honlap szerint a Nagytétényi út 29-ben vannak. Meg tudná mondani hogy találok el önökhöz?
- Ő: De nekünk nem ez a székhelyünk…. Egy pillanat, de tényleg ez a székhelyünk, de én nem ott vagyok.
- Én: Akkor hogy találok el önökhöz?
- Ő: Nekünk nincs nyilvános székhelyünk.Felhívtam a Pannont, hogy mondják meg, milyen alapon fogadnak el egy terhelést a számlánkra, függetlenül attól, hogy az emelt díjas szolgáltatóval én szerződésben állok (pl. regisztráltam, küldtem SMS-t, stb.)
- Pannon: Mi szerződésben állunk a tartalomszolgáltatókkal.
- Én: És ehhez nekem mi közöm, ezek szerint minden tartalomszolgáltató bármelyik telefonszámot megterhelhet, mert szerződés van?
- Ő: De biztos regisztráltunk valamelyik tartalomszolgáltatónál…
- Én: És ennek a Pannonnak mi köze. Az én folyószámlám csak akkor terhelheti meg a Pannon, ha én erre ŐT felhatalmazom. Az egy dolog, hogy a tartalomszolgáltatóval én mit teszek.Tehát a kérdéseim és észrevételeim:
Tartalomszolgáltató:
- honlap fejlesztés alatt
- székhelyén nincs regisztrálva
- nem tudják megmondani, milyen alapon terhelik meg a számlát.
- nem tudják hol a székhelyük (ami nincs)Pannon:
- Milyen jogalapon fogadják be az emelt díjas SMS-eket, még ha a tartalomszolgáltató igénye jogos is. Honnan tudja a Pannon?
- Mi közöm a Pannon és egy harmadik fél közti szerződéshez." -
Az első hsz.-ban bennevannak lemondáshoz szükséges infók.
Amennyiben nem menne, többet tudnánk segíteni, ha tudnánk, melyik cég.
-
katacica
csendes tag
Sziasztok!
Én is bele estem ebbe a hibába!
Segítsetek nekem!
Hogyan mondjam le ezt az egész baromságot!
Rengeteg pénzemet lezabálja! -
dancefront
csendes tag
-
-
jooey
csendes tag
sziasztok!Én is beleestem ebbe a hibába de neken 2 nap alatt vont le1200ft_ot
veled tartanék de ha elfogadtad a leirtakat amiröl senki nem tudott,ezért szivtuk meg
tegnap én is lemondtam sms-ben csak ma meg kaptam töluk egy sms-t hogy megvan a1000creditem s hogy lépjek fel s hogy tölcsek le egy csomo baromságot
és még igyis levett400ft-ot
[Négy az egyben.]
[ Módosította: Viktor0610 ]
-
Gare
csendes tag
én szivem szerint valamelyik hatósághoz fordulnék de egy ember nem ember.
aki velem tart szóljon! -
Gare
csendes tag
ezzel a dada.net-el én is jól megszivtam. nagy nehezen sikerült kinyomoznom hogy ki szopja a pénzt a kártyámról. nagy nehezen megtudtam a vezetéség email címét erre a cím nem müxik. megkérdeztem még az ügyfélszolgálaton és elvileg stimmel a cím. csaló banda fel kéne gyújtani az egéx kócerájt ahonnan ezt csinálják!!!!
-
Ádyka
őstag
válasz
Viktor0610 #63 üzenetére
Felhívtam az ügyfélszolgálatos csajszit és aszonta, hogy inaktív már a szolgáltatás a számomon, azaz sikerült lemondanom sms-ben.
-
-
Ádyka
őstag
Most elküldtem mégegyszer: STOP DADA, de most a 17605 számra. Jött egy ingyen SMS
: " A szolgáltatás jelenleg nem működik" Most mi a rák van? Lemondani nem lehet, de küldeni még tudnak emelt díjas SMS-t. Hurráá.......
-
Ádyka
őstag
Éljenek a hülyék, meg én!!! Énis bedőltem hurrááááá.
A második dada-s smsük után elküldtem "stop dada". Semmi válasz, majd másnap 3. SMS, hogy megkaptam a heti adagomat. Köszi. Most megint elküldtem "STOP DADA" semmi válasz. Igen először kis betűvel, most végig naggyal.
Holnap felhívom őket, lemondom (ha tudom) és elkérem a címüket, és elbeszélgetünk velük OK? Van ezeknek olyan ügyfelük amelyik elégedett a szolgáltatással?Amúgy kész ez az ország. Van ez az emeltdíjas betelefonálós játék, hogy pl: "Hány FT van a képen?". Azt ki van szórva pár aprópénz. 5 évestől 100 évesig mindenki meg tudja számolni, be is mondják a helyes megoldást stb. Dehát senki nem nyer, mert rosszul számolt, -mondja a műsorvezető. Ez legális. Miért? Mert ADÓbevétel is van belőle.
Míg a régen menő utcai "Itt a piros hol a piros" játékot tiltják és bűntetik. Mert nem adnak számlát. LOL Pedig ott még talán nyerni is volt esély. Legalábbis nagyobb esély. Pffff -
-
Mr-Pamacs
senior tag
válasz
Viktor0610 #58 üzenetére
"Telefonos" vagy valamelyik szolgáltatónál?
-
-
motogirl
tag
Ha visszaolvasol ebben a topicban, akkor láthatod, hogy nem te voltál az egyedüli, aki ennek bedőlt.
Sajnos sokan esnek áldozatul ennek a b.....omságnak. Ha lemondtad, és más helyen nem regisztráltál, akkor nem fognak többé sms-t küldeni, ha mégis, akkor ki kell nyomoznod, hogy hol rendeltél még ilyen "szolgáltatásokat".
-
boogieka
csendes tag
Sziasztok!
Levettek kb 5000 HUF-t a kártyámról, pedig nemrég töltöttem fel. Felhívtam az információs számot, mondtam nekik, hogy töröltetni szeretném magam, kérték a mobil számomat.
Azt mondta az ügyfélszolgálatos csajszi, hogy jó akkor kitöröltem a számot.
Meg kérték a nevemet, minek?Kiváncsi vagyok, hogy ezek után küldenek-e még csengőhangokat, háttérképeket.
Remélem nem!Aki már lemodta a szolgáltatást/töröltette magát, tudna írni két sort, hogy azóta nem zaklatják ilyen h***gekkel?
Szeretnék megnyugodni, hogy végre hagyjanak békén ilyen bar***ságokkal.
Köszi előre is a válaszokat.
b
-
spirit007
senior tag
Hát ez hihetetlen ...
A nejem vagy fél éve letöltött egy csengőhangot ezektől a bűnözőktől .
Természetesen nem árulta el a dolgot , csak ma derült ki , mikor látogatni mentem (szegény kórházban van , szép kis karácsony ...) és nem tudotott telefonálni , pedig 2 napja töltöttem fel az egyenlegét .
Megnéztem és megtaláltam ennek a tróger bandának a ma reggeli SMS-eit , mivel magyarul és angolul is elküldték ...ja dupla áron .
Furcsa is volt , hogy az utóbbi időben gyorsan fogyott a pénze...
Szóval haza jöttem és megszüntettem "szolgáltatást".A saját érdekében SENKI se kezdjen ezekkel !!!
-
-
-
-
SlAy3r
tag
Sziasztok,
érdeklődnék, hogy valakinek sikerült e már kilépni ebből a f*sból?
Elküldtem a STOP DADA üzenetet, megkaptam a válasz sms-t, miszerint fogadták a kérelmet, küldik a szükséges visszaigazolást.
Azóta semmi...HELP
ui. mellesleg az információs szám nem kapcsolható....
-
Mr-Pamacs
senior tag
Up ennek a fos cégnek
-
Rockxy
csendes tag
Regeltem én is a dada-ra, de megbántam. Ez egy szemét banda.
Figyuzzatok, Mindenki! (aki most dühös a dadára)
Ne a Fogysztóvédelmit zaklassátok ezzel.
A Gazdasági Versenyhivatalnál kell bejelentést tenni.
Beszéltem velük telefonon.
Itt van a link:
http://www.gvh.hu/gvh/alpha?do=2&st=1&pg=54&m5_doc=2361&m90_act=25Fontos, hogy a nevedet, pontos címedet megadd az emilben, mert egyébként nem fogadják el a bejelentésedet! Ja, és illik szalonképesnek maradni.
Az kapott emeltdíjas sms-eket letiltja a szolgáltatód, ha kéred az ügyfélszolgálattól.
Ez alapból, szerintem azért nincs letiltva, mert a mobilszolgáltató is részesedik a díjból.Én egyébként regelés előtt végigolvastam a "Felhasználói feltételek"-et. Semmi rosszat nem találtam benne. Akor még nem is sejtettem, hogy létezik olyan, hogy kapott sms, amiért nekem kell fizetnem.
Itt van az eb elhantolva:
"....előfizetések időről időre automatikusan megújulnak
(pl. hetente), minden lejáratkor ki kell fizetned az adott összeget, vagy az automatikusan
telefonszámládra terhelődik mindaddig míg a Szolgáltatást az erre vonatkozó oldalakon
leírtak szerint meg nem szünteted."Szóval automatikusan a telefonszámládra. De azt nem írták, hogy: ha akarod, ha nem.
És mi van az ingyen sms-ekkel?
Ha fizetsz havonta több, mint 4 ezer Ft-ot, akkor ingyen küldhetsz sms-t, 150-et!
Ráadásként nem garantálják, hogy célba is érnek az üzik.
Hát kösz, ebből nem kérek.Remélem, nem maradok egyedül a bejelentésemmel, a GVH-nál.
-
ez_meg_emaz
őstag
Ennyi ember bedöl a sok hülye reklámnak... hihetelen.
A legegyszerübb megoldás tényleg(mint ahogy már irták) adatkábel + net (dc-google).
Bnöm fizetett anno ien baromságokért. Mondjuk ö tudta is hogy lehuzzák érte és nem érte meglepi mert azt nem ugy hirdették.
Hát sok sikert mindenkinek a lemondáshoz. -
N4r4ncs
aktív tag
válasz
Viktor0610 #43 üzenetére
Igen köszönöm szépen,az #1-ben link megerősítve
-
aquaticgirl
csendes tag
válasz
Viktor0610 #43 üzenetére
hát lehet hogy nekem is Jamba... az a baj hogy csak így láttam hogy hu ingyen csengőhang és nem is néztem hogy hova regisztrálok
de azért köszi, majd próbálkozom, ha nem sikerülne akkor majd még írok
Köszi mégegyszer -
-
N4r4ncs
aktív tag
válasz
Viktor0610 #41 üzenetére
-
válasz
aquaticgirl #39 üzenetére
aquaticgirl:
Így elég nehéz segíteni...
Milyen oldalról jutottál oda, mit tudsz a cégről?N4r4ncs:
Itt lehet lemondani az előfizetést. -
N4r4ncs
aktív tag
A Jambat- hogy lehet elmondani,mit kell leküldeni?? Mert minden héten küldenek valami xart
-
aquaticgirl
csendes tag
és ha nem?
hanem valami másik ilyesmire
akkora hülye voltam -
válasz
aquaticgirl #37 üzenetére
Amennyiben a Dada.net egyik számára küldted az üzenetet, a topik címének megfelelően az első hsz.-ban olvashatod a lemondási infót.
-
aquaticgirl
csendes tag
Sziasztok! Én azt szeretném kérdezni, hogy ....fogalmam sincs hol regisztráltam már ilyen ,,ingyen csengohangra" de én is kapom folyamatosan hogy Szeretnél ingyen Shakira számot, ha igen küldd el a Shakira szót az 1700-ra! Akkor is a STOP szót kell elküldenem és akkor leállnak?
előre is köszi -
vukka
csendes tag
válasz
Mr-Pamacs #35 üzenetére
Sziasztok!
Nos, nekem is sikerült az imént besétálnom dadáék csapdájába..
Kár, hogy csak utána kezdtem fórumokon böngészni..
Nem szoktam naív lenni, sőt most is gondoltam, hogy majd valami pénzt szeretnének bizonyos szolgáltatásokért, na de arról nem volt szó, hogy önkényesen levonnak 960 ft-ot azonnal a regisztáció után!! Ez egyszerűen megtévesztés, becsapás és lopás, amit ezek művelnek.
A fogyasztóvédelem megkeresése jó ötletnek tűnik, mert hiába van a felhasználási feltételek rovat olyan ügyesen megszerkesztve, azért nagyon hiányos, félrevezető, a semmitmondó hosszúságáról meg ugye ne is beszéljünk. -
Mr-Pamacs
senior tag
Remélem egyszer jön egy ember aki felkeresi az egyik vezetőjét ennek a DADA nevű cégnek és 43-as szájat csinál neki egy katonai bakancsal,majd a hátába állítja a kezét.
-
-
atis001
csendes tag
nem semmi jól megszivatott ez a dada ,hogy szakadjon meg .ezt nem hiszem el,nem lehet valahol feljelenteni?
-
Nimrod
addikt
Én már akkor hányok amikor tv-ben, neten, stb. meglátom a hányadék reklámjukat. Parasztvakítás. A kedvencem még mindig az, amikor megláttam egy újság hátoldalán, hogy csengőhangok csak hasonlítanak az eredeti slágerre, de azért ők nyugodt pofával odabiggyesztik az eredeti előadó fotóját és a számok címét sem változtatják. A kedves érdekvédelmi szervezetek ilyenkor hol a fenébe vannak, ülnek a budin és sz@rnak rája?
-
rimbo
tag
Tekintve, hogy az ember elfogadja a felhasználási feltételeket, (okos jogászok remekművei) nem nagyon tudnak mit csinálni ellenük.
Senki nincs kötelezve, hogy igénybe vegye ezt a ''szolgáltatást''. Ha pedig kell, akkor elfogadja az ember az összes pozitív és negatív oldalával együtt. -
byebird
csendes tag
Kedves csapat!
Sajnos az élet azt diktálja, hogy inkább az ''utolsó válasz a helyes'' először regisztrálsz, és utánna nyúlsz segítségére... köszönöm a fórumbeli segítséget, de ettől még nem jutunk előlre. A pénzt mindenkitől levették, és a cég még mindíg létezik. Mit lehetne törvényesen cselekedni, az ehhez hasonló csalással foglalkozó cégekkel?
Üdv: Balázs -
-
bejjus
csendes tag
Óh, köszi, Jud13-nál megtaláltam a kódot, ezért Neki segítek.: a STOP DADA-t a 17618-ra kell küldeni, és doegoeljenek meg
, remélem másnak is sikerül kilépni, aki még ilyen helyzetbe került
-
bejjus
csendes tag
Kedves Mr-Pamacs
Segítenél? Sajnos én is beugrottam, és kitöröltem, hogy a kijelentkezéshez szükséges sms-be mit kell írni. Te hogy szüntetted meg a nyilvántartásod a Dada-nál? Hogy ez mekkora egy °ˇ;+§% társaság, na meg persze én sem vagyok semmi
, Köszi nagyon, ha segítesz.
-
-
Jud13
csendes tag
Én is beleestem ebbe a csapdába, csakhogy kitöröltem az üziket, hátha akkor megszűnnek ezek az emelt díjas sms-ek, de nem jött össze, tudtok segíteni, hogy melyik számra kell elküldeni a STOP DADA szót? Köszi előre is ha tudtok, vagy elmagyarázhatnátok, hogy hogyan lehet letiltani ezeket az sms-eket.
-
riiska
csendes tag
Sajan én is regeltem erre hülyeségre, és akkor kapom akedves smst, hoyg fizessek 960ft-t, amit nme is tudom, hogy honnan szednek le, hisz nincs anyi pénz kártyámn. Lehetséges, hogy majd leszedik akkor, h feltöltök rá pénzt v. csak mákom volt, mer nem töltöttem le azt a vacakot, amit küldk, hogy töltsem le.
-
Mr-Pamacs
senior tag
Nem hittem h ekkora sikere lesz a topiknak (sajnos) de hátha valaki elöbb ezt olvassa és utána regel az ilyen majom cégeknél,ha regel egyáltalán, de remélem nem, hogy menne csődbe az összes.
[Szerkesztve] -
1430
senior tag
Most nem a Pannon ellen akarok írni, mert majd 7 évig voltam Pannonos és semmi bajom nem volt velük, de a T-Mobilenál ha küldöd felénk a hívószámod, be tudjuk állítani a Fogadott Emelt Díjas SMS-ek tiltását, továbbá díjmentes SMS kóddal is aktiválható a tiltás (+EDSMST a 1430-ra). A Pannonnál nem létezik ilyesmi?
Ami az előfizetői jelszót illeti, az nekem is halálom.Mikor betelefonál az ügyfél, hogy elvesztette/ellopták a készülékét és tiltsuk le a számát, elkezd szakadni rólam a víz, és azért fohászkodom, hogy tudja azt az átkozott kódot! Azért több, mint 50% tudja is... Persze megértem, hogy olyan sok kódot kell fejben tartani, de akkor legalább írja le, akinek ez nem megy... Szóval megértem az ügyfeleket, de könnyítsék meg a mi dolgunkat is!
-
A Pannonnak ehhez semmi köze azon kívül, h. ők biztosítják a hátteret a szolgáltatáshoz.
A jelszó a hat darab számból álló (régen alfanumerikus, tehát betűkből álló) kártya-/ügyfélszintű jelszó lehet, amit szerződéskötéskor adtál meg. Erre pont az ilyen esetek miatt illik emlékezni, persze, a felhasználók jelentős hányada elfelejti. Semmi gond, mert amennyiben a szám a te neveden van, egy személyivel fáradj be egy Pannon üzletbe, és hozzatok létre új jelszót. -
tundax
csendes tag
Kösz a javaslatokat, de talán megoldodott!
E-mailt sikerült küldenem nekik és állítolag megszüntették a regemet!
A telefonom pannonos, na azok is elmehetnek valahova!
Valami jelszóról vartyogtak amiről persze fogalmam sincs, anélkül meg nem megy az SMS-letiltás! -
-
motogirl
tag
Az a probléma, hogy nem csak ők vannak egyedül Magyarországon, akik ilyen tevékenységet folytatnak. Ha megnézitek, az összes ilyen csengőhangos reklám alján ott az apróbetűs rész, hogy a lemondáshoz küld a STOP blablabla szöveget. Szerintem is gerinctelen húzás, mert sokan nem olvassák ezt el, és nem egyértelmű az emberek számára, amikor csak egy csengőhangot akart letölteni, akkor miért terhelnek be neki hetente 1000,-Ft-ot. Ez amolyan burkolt lopás... Szépen magyarosan...
-
-
tundax
csendes tag
Üdv
Én egy banneren találtam meg ezeket a patkányokat!
Ingyen sms-t hirdettek, adjam meg a telszámok és ok!
Voltam olyan hülye, hogy megtettem és kapom az sms-t, hogy regeltem 960 Ft-ért!
Azt hittem, fölrobbanok de még nincs vége: nem tudom lemondani!!!!
Valami STOP DADA szöveget kell elküldeni, amire annyit válaszoltak , hogy :
''A szolgáltatás lemondására vonatkozó üzenetedet fogadtuk, hamarosan megkapod a szükséges visszaigazolást!''
Azóta semmi! Valakinek sikerült már lemondania? -
Mr-Pamacs
senior tag
válasz
Drótszamár #7 üzenetére
Már lemondtam, egyébként köszi a figyelmeztetést!
Én is kiakadtam a k***ögökre. Csak sajnos jogilag ugy is ugy vannak megcsinálva hogy ne lehessen őket megfogni,így fölösleges írni a fogyi védelemnek.
[Szerkesztve] -
Drótszamár
őstag
-
Mr-Pamacs
senior tag
Köszi mindenkinek.
Már írtam én is a ''cégnek'', mellesleg tervezem hogy írok a fogyasztóvédelemnek is mivel elég érdekes dolgok vannak az állítólagos szerződésben (valamint sok dolog nincs leírva). Igencsak fogyasztó károsító szaga van a dolgoknak. Pl.: itt az én esetem is.
PL: Ingyenes letöltés (persze miután regisztráltad magad 960-ért, amit a regisztrációs oldalon nem tüntetnek fel.)
Pl az Infó és az árak pontból egy idézet:
4.5 Az aktiválási és megszüntetési díjak és módok, az egyes előfizetésekhez tartozó szolgáltatások mennyisége és típusa, a mobil telefonok kompatibilitása és minden egyéb az előfizetésre vonatkozó információ megtalálható a dada.net erre vonatkozó oldalain http://hu.www.dada.net/.
A link a kezdőoldara mutat ahonnan indultunk és elvileg ahol most vagyunk
Vagy pl: azt írják ugy h ingyenes és h regisztrálj a telefonszámoddal, majd küldenek egy kódot smsben h írd be h be tudj lépni. Persze azt elfelejtik írni hogy ha beírod a kódodat akkor máris lenyúlják a 960-at.
Valamint azt is csak regisztráció után tudod megnézni hogy a telefondra ki tudják-e küldeni az ''ingyenesen letölthető dolgot''.
Úgyhogy SENKI ne regeljen erre a fosra!!!
Sajnos az ember a saját kárán tanul.
[Szerkesztve] -
Blaise
veterán
szerezz be egy adatkábelt, meg guglizz rá a dolgokra és máris kijössz jóval olcsóbban
-
Mr-Pamacs
senior tag
Ismeritek ezt a szolgáltatást?
Olyan kérdésem lenne h amikor megadod a számod és küldik a jelszót a webes felületre és beírod akkor már leveszik a kártyádról a 800+Áfát vagy csak ha letöltesz valamit?Lemondási információk:
DADA.net:
Lemondáshoz küldd a STOP DADA-t a 17605-ra.
Információs szám: 06 1 6881477
Mailcím: mobi-hu@crm.dada.net – erre a címre is megírhatja az ügyfél a panaszát, 24 órán belül választ kap.
Jamba:
Itt lehet lemondani az előfizetést.
Információs szám: 06 1 7774852Technikai szolgáltató Emeltdíjas szám Ügyfélszolg.
TeleMedia Interaktív Szolgáltatások Kft. | 1789 | 06-1-455-7213
TeleMedia Interaktív Szolgáltatások Kft. | 90620620 | 06-1-455-7213
TeleMedia Interaktív Szolgáltatások Kft. | 90620820 | 06-1-455-7213
TeleMedia Interaktív Szolgáltatások Kft. | 90621621 | 06-1-455-7213
TeleMedia Interaktív Szolgáltatások Kft. | 90622522 | 06-1-455-7213
TeleMedia Interaktív Szolgáltatások Kft. | 90622622 | 06-1-455-7213
TeleMedia Interaktív Szolgáltatások Kft. | 90624544 | 06-1-455-7213
TeleMedia Interaktív Szolgáltatások Kft. | 90626526 | 06-1-455-7213
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90621333 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90624333 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90626333 | 06-1-371-4820
Studio10 Kulturális és Komm. Iroda Kft. | 1791 | 06-1-220-6052
Studio10 Kulturális és Komm. Iroda Kft. | 90620750 | 06-1-220-6052
Digitania Kommunikációs Rt. | 1796 | 06-1-328-5063
Digitania Kommunikációs Rt. | 90633838 | 06-1-328-5063
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 1782 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 1783 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90620720 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90624524 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90625525 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90626525 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90635835 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90631732 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90632733 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90634735 | 06-1-371-4820
IKO New Media Szolgáltató Kft. | 90635935 | 06-1-371-4820
Netsize Kft. | 1786 | 06-1-328-5079
Netsize Kft. | 1787 | 06-1-777-4852
Netsize Kft. | 1786 | 06-1-328-5079
Netsize Kft. | 1787 | 06-1-777-4852
Hődör és Társa Kereskedelmi Kft. | 90621511 | 06-20-9625762
Hődör és Társa Kereskedelmi Kft. | 90625550 | 06-20-9625762
Hődör és Társa Kereskedelmi Kft. | 90625511 | 06-20-9625762A könnyebb megtalálhatóság végett beszerkesztettem a lemondásai infót és az információs számokat a hsz.-ba.
[ Módosította: Bog ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kézbe fogható paradoxon lett az iPhone Air
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Bluetooth hangszórók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gusztusos, 11 literes térfogatú Jonsbo ház jött a kompaktabb vasakat kedvelőknek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Minecraft
- Gyúrósok ide!
- Windows 11
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad T14 Gen 3, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3126, 98% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3392, 94% Akkumulátor
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- iKing.Hu - Motorola G86 5G Dark Blue Használt, karcmentes állapotban 8 GB RAM / 256 GB tárhely
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest