-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45687808
törölt tag
Én minden Great Hammert próbáltam már.
Bután is nézne ki ha pont én nem próbáltam volna ki mindet. Én a Great Hammer fan.
Alapsebzésben nem sokkal erősebb. A speciális támadása jobb. A dagi kalapács azért jó, mert egyrészt tetszik, másrészt meg hatalmas poén, hogy akkora a fegyver, hogy konkrétan nem látod tőle az ellenséged, ha rálockolsz.
Az mondjuk az én hülyeségem, de alapvetően poén, és dizájn szinten döntöttem a dagi mellett.
-
Mans20
addikt
A win 10-ben lévő mem tesztet futtattam, nincs hiba. A HDD 100/100 a hd sentinel szerint. Eseménynaplóban az van, hogy a Windows diagnosztizálta, hogy kevés a virtuális memória. Legtöbbet használó programok, DS3.exe, adguard.exe ez a vírusírtó, és az explorer.exe. Lehet visszarakom a régebbi biost is mert azzal nem volt ez. Pár napja tettem fel újat.
-
Weareus
addikt
Jaja, kellett az utolsó adalék, pörögtem is, mint a chemotoxos légy.
Szerk: a linkelt film nagy kedvenc...
Szerk2.: ma előhalászom az összes tűzvédelmemet, maradt egy-két item a lávában egy másik pályán.
Szerk3.: Friede után érdemes visszamenni a madaras faluba és beszélni az npc-vel, jó kis gift vár...
-
#45687808
törölt tag
Helyesbítek: normál végigjátszás esetén nem fogsz úgy eljutni a főellenségekhez. Persze végig lehet rohanni, és itt a másik érdekesség: DS1-ben és DS2-ben sokkal kisebb az esélye, hogy eljutsz egy főellenséghez szimplán úgy, hogy átrohansz. Meg lehet oldani, de lényegesen kisebb az esély rá.
Igen én alapvetően az egészet nézem, mert mint írtam egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz. Meg ugye az alapvető kérdés az volt, hogy konkrétan melyik játék a nehezebb. Nem az volt a kérdés, hogy melyik játékban nehezebb az ellent legyűrni.
Az átkozás mondjuk mindhárom játékban elég tapló dolog, szerencsére elég ritkán van.
Egyébként azért a nehézség nem csak abból adódik, hogy az ellenség milyen. Itt azért megjegyzem, hogy a DS3-ban a legkifinomultabb az irányítás, a legjobb animációval rendelkeznek az ellenségek stb. A 2. részben úgy.. folyik minden. Te kb úgy haladsz a karakterrel, hogy siklasz, vetődés elég pindurka utána is gond nélkül agyoncsapnak, meg ott nem létezik kb. a poise. Emlékszem, hogy egy Hollow Knightnál is ha elkezdi a támadását ő azt ha törik ha szakad befejezi, hacsak nem varázsolsz távolról. Első részben vetődés után meg egy pillanatra megállsz (mintha úgy éreznéd magad, hogy "háhh vetődtem de jól esett"), meg ott kicsit darabos minden. -
#45687808
törölt tag
Mielőtt nekivágnék, mint írtam DS3-al kezdtem először. Természetesen nem állítom azt, hogy könnyű, hiszen én is sokat szívtam mindenhol, de lényegesebb több segítséget ad, mint a többi rész. Egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz, de akkor nézzük őket:
- DS2-ben a kaszt kiválasztása után, ha visszamész a kezdő területre, ahol azok a fekete patkány/egér, egér/patkány szerű teremtmények szaladgálnak, ha eltalálsz akár egyet is, durván azonnal lezúznak a többiek. Ugye ott van még mellette a nagy mamlasz (nevezzük szarvas elefánt embernek
).
- DS3-ban is rögtön az elején ott a Crystal Lizard, lehet vele szenvedni, de lényegesen kevesebbet.
- "tutorial utáni első pályán a lovagok rögtön pofán csapnak".
Ez pontosan így van a többi részben is: DS2-ben a Hollow Knightok szeletelnek fel elég durván, meg ugye ledobja egy sas a Pursuert is (persze el lehet ott menekülni tőle, de ettől még az elején az szinte legyőzhetetlen).
- Valóban az Outrider Knight egy tapló ellenfél, de ez megint csak egy darab ellenfél típus. Mindegyik játékban van egy ellenség típus legalább, ami szanaszét szívat.
- Főellenségek: DS3-ban egyszerűen kb. szinthez vannak kötve. Nem fogsz kis szinten eljutni egy főellenséghez, mert a közellenségek leszednek, mire oda jutsz, tehát el sem jutsz odáig. Ha a közellenségekkel boldogulsz adott területen, boldogulni fogsz a főellenséggel is. Többi részben is így van, de mint írtam sokkal nagyobbat ütnek (pl. lásd Covetous Demon, Mytha, Executioner's Chariot, Looking Glass Knight). Ezzel szemben DS3-ban ami igazán veszélyes lehet pl. Crystal Sage. Pontiff Sulyvahnt akartam írni, de ott egyszerűen akkora a tér, hogy el tudsz tőle futni, ahogy sok más bossnál is van időd gyógyulni, és átgondolni mit kéne tenni (még az egyik legnehezebb bossnál a Dancernél is).
- Amit még érdemes megjegyezni az a fejlesztés: ha DS2-ben elsiklasz a kovács kulcsának megtalálása felől konkrétan a fegyvereidet se fogod tudni fejleszteni jó ideig. Ez is szerintem fontos szempont. DS1-ben pláne nehezebb a fejlesztés, ott még jóval kevesebb alapanyagot is kapsz a fejlesztéshez (én egy végigjátszás után kb. 2 fegyvert tudtam felfejleszteni, ami sima, tehát nem tűz stb.). -
#45687808
törölt tag
Nem tudok egyetérteni a leírtakkal. Mondom ezt úgy, hogy én a DS3-al kezdtem az egész sorozatot anno 2016-ban. Az én szempontjaim:
1. DS1 sokkal szűkebb helyeken játszódik, sokkal több ellenfél jön és lehetetlenebb helyekről, sok esetben a pályák felépítésével is meg kell küzdeni (ugye emlékszünk rá, hogy hányszor volt DS1-ben 2 centiméter széles rámpa, amin küzdeni kellett, és vetődni is alig lehetett. (pl. DS3-ban nincsenek ehhez hasonló szívatások)
Természetesen a sebzésük is igen komoly. Ezzel szemben a DS3-ban ha harcos vagy lovaggal kezdesz, elég sok ütést kibírsz, és azért nagyot is ütsz.
2. DS2-ben jóval precízebben kell vetődni, az irány sem mindegy. Komolyabb behatolók vannak, az ellenfelek sebzése szintén jóval nagyobb. Támadásuk sok esetben kiszámíthatatlan: hirtelen támadnak iszonyat gyorsan, vagy nagyon lomhák és azért furcsa a támadások.
3. Az való igaz, hogy a DS1-ben a legkönnyebb az első főellenség, de az is csak azért, mert több mint a fél életerejét levágod egy fejbe ütéssel.
4. DS3-ban szinte a játék elejétől működik a tábortüzek közti utazás. DS2-ben is, csak DS2-ben az egyszerű ellenfelek is igen komolyan lezúznak (pl. Heide Knight, vagy a nagy szarvas mamlaszok, de az egyszerű Hollow Knightok is).
5. DS3-ban sokkal egyértelműbb, hogy merre kell menni, totál random nem kóborolhatsz el, még ha sok lelket elveszítesz, akkor is nagyjából be van lőve, hogy tudj haladni a soron következő helyszínen, míg DS1-ben konkrétan bármerre mehetsz, (pl. megszívathatod magad New Londoban is már az elején, vagy a katakombákban) és DS2-ben is nagyrészt (pl. Heide's Tower of Flame, egy kis életerő növelés és lélek szerzés után -cat ring miatt- a Gutter felé is mehetsz, nem kell oda feltétlenül létra. Én pl. elsőre azt se tudtam, hogy oda létrával le lehet menni, csak leugráltam)
Mans20: Nem vagy béna, én is sokat szenvedtem az első főellenséggel. De összességében a 2. rész főellenségei sokkal durvábbat ütnek, és nagyon hirtelen és meglehetősen furcsán mozognak. Meg ugye a 2. részben lemegy a nap mire iszol az Estusból.
-
Ry0K3N
senior tag
Használtam. Eltüntette az összes staminámat. Szopjon vele aki akar. Nem úgy van skillezve az a karakterem hogy greatshieldekkel mászkáljon.
De meglett ez is. A legnagyobb szopás O&S volt NG+on mert solare totál eltűnt a híd után az online meg halott a nem remasternél. Most megint ugyanott vagyok NG++ -on. És véletlen belevágtam a londo bonefirenél erre nekemesett. Nem akar ez összejönni
[kép] -
BOBAKILL
őstag
Pajzs sok helyen működik, aki nem eléggé rutinos az nyugodtan használja. Én is pajzsoztam régebben. Nem hinném hogy kislányos lenne, pláne nem egy DS játékban.
Jó példa erre a DS2 havas pálya, 2 cica felé vezető út. Tower shield és problem solved. Lepattannak róla mint kecskeszar a deszkáról. Persze sokan sírnak hogy jaj de nehéz végigmenni a bossig...a fenéket. Pajzs és majdnem full estussal mehet is a boss.
Gwynnél is jó lehet a pajzs, pl a dragon crest shield. Mondjuk az mindegyik DS-ban jó a tűz ellen.
Parry nélkül tényleg brutál Gwyn apó. Volt egy kaszás karakterem, szívtam is vele bár baszott sokat sebeztem rá. -
Shadowguard
senior tag
NPC-t soha
Szeretek szenvedni. Első részben is csak NG+-ban próbáltam behívni Sifet Manushoz, de nulla haszna volt.
Egyébként nem tudom, én csak videót néztem belőle, az alapján gusztustalan fight. Teszem hozzá nálam mindegyik az, ahol egynél több ellenfél jön egyszerre. Ezt már Niohban is utáltam. Néztem Bloodborne végigjátszást is, ott még jobban tolják, három boss egyszerre.Ry0K3N: Gwyn-t dex (és glass cannon) builddel öltem, nálam az volt a taktika, hogy nem üthet meg, mert nem tudok inni és túl sok ütést sem bírok (ha és bármi megüt a karakter ledől pihenni). NG+-ban csak egyszer tudott csak megütni, akkor is saját hülyeségem miatt, nem hagytam staminát kigurulni. Megvan a varázsa ennek a buildnek, bár gyanítom, hogy magasabb szinteken már visszaüt.
És kitalálom, neked is a rare weapon achi kellAz az egyetlen amihez nem elég a NG+
-
Shadowguard
senior tag
Akkor arról bizony lekéstem. A vakon történő haladás hátulütői.
Viszont tévedtem, Manus nem is volt vészes, harmadik próbálkozásra lement. Mondjuk majdnem elvitt a greed, gondoltam minek elfutni az eső elől, már lecsapom... Nem sokon múlt, hogy meg tudtam magam gondolni.
Plusz megvan Seath is, elsőre csak nagyon "kicsit" káromkodtam mikor megölt... Na ezt is jó lett volna előre tudni, hogy ő ilyet is tud. Persze nem is sikerült visszatalálnom a lelkeimhez... Aztán még ott sikerült elbuknom 80ezer lelket a saját hülyeségem miatt.... De szereztem egy nyílpuskát (amit nem fogok használni, de akkor is összeszedtem)... Még holnap megkeresem a gyűrűs bosst és utána elhozom a sötétséget
Illetve... A lelkeket/itemeket viszem magammal new game+ba? Van egy rakás boss lelkem, amikből fegyvert kellene csinálni, de ha a holmijaim megmaradnak akkor inkább meghagyom NG+-ra. Mert a végén kétszer gyártok le valamit és NG++ lesz a vége -
Shadowguard
senior tag
Hmmm, akkor ezek szerint csak használnom kellene azokat a jeleket. Bár nem tűnt fel, hogy valami egyedi ellenfél jött volna. Egyszer jött egy inváziós figura mikor Andre-hoz mentem, de pont rossz passzban kapott el és agyonvertem az uchival.
A Gardenben még a macskás covenantot se találtam meg, tényleg szét kell ott néznem alaposabban, mert valamit nagyon csúnyán kihagytam. Egyszer találkoztam pár macskával, azt hiszem a hídtól jobbra ami Sif-hez vezetett. Na majd keresgélek még.
Keeepert még tegnap, azóta beszél is. Bár sok mindent nem mond. A duó boss után lecsaptam az aranypáncélos nyavalyást is, meglepően könnyű volt.
Ja igen, a halkígyót hogy lehet felébreszteni? Egyszer tudtam neki cuccokat eladni, de azóta folyton alszik a nyavalyás -
Shadowguard
senior tag
Köszi, én úgy érzem sehová sem haladok, csak vaktában kószálok és néha szerencsém van
Lehet csak megnyitom azt a rövidítést majd, most van egy csomó lelkem és ott van egy fejlesztett tüzem az ajtó mellett.
A boss lelkes fegyverek azok a rare fegyveres achihoz is kellenek? Mert akkor megtartom mindet. Steamen láttam csak, hogy van ilyen -
Shadowguard
senior tag
A Capra nem is volt idegesítő. A kutyái... Na azok voltak idegesítőek.
Azt hiszem elsőre két alkalommal sikerült leölnöm mellőle a kutyákat, a másodikra meg is halt. Elsőnél hülye fejjel még inni akartam. Most elsőre meglett (már úgy értve, hogy az első alkalommal, mikor mind a két tetves blöki fűbe harapott).
-
#45687808
törölt tag
Ha innen nézzük, akkor az átkot is ő hozta el? Mert Gwyn volt az első aki az First Flame-et újragyújtotta, ezzel megszakítva a természetes körforgást. A lore-ból nekem az derül ki, hogy a Furtive Pigmy teremtette meg konkrétan az embereket, de még a sárkányokkal való háború előtt. Gwyn, a Silver Knightok meg stb. azok az istenek.. faj. Vagy azokból (then from the dark, they came) a humanoidokból amiket az introban látunk, lettek az istenek és emberek is, tehát két fajra lett szétszedve az az ősi humanoid faj, aminek akár Manus is a tagja volt.
-
wierra
senior tag
Olyan hamar péppé vér, legtöbbször a kombóval, hogy pislogni sincs időm, nemhogy a moveset-et tanulmányozni.
Standard támadásnál merre érdemes gurulni? Az oldalra roll nem jött be eddig.
Azt azért hozzáteszem, hogy túl sokszor még nem próbáltam leverni. Agresszivitása és a gyorsasága hamar lelombozott, de nem adom fel. Ha a DS kánonból az összes boss-t sikerült megszabadítani a lét elviselhetetlen könnyűségétől, akkor ez sem fogja túl élni.
-
-
Mans20
addikt
Meg van. Akkor én egy másik parazsat adtam neki. Amivel áldott fegyvert lehet gyártani. a katana megint nincs ott. Hogy van ez? Előbb vissza kell fokozni alap katanára pl tüzesről és utána lehet csak 15 ig húzni ? vagy kovácstól is függ? mert a Vamos-nál csináltam tüzesre.
-
Mans20
addikt
-
nem_tom
őstag
Ha alapból erőre megy a játékos gyorsan meg van az. Kevesebb kell mint mondjuk egy Zweihander-hez. Az Upgrade már kicsit macerásabb, az tény.
Sokáig én se hittem benne, sose nyúltam hozzá. De most, hogy kipróbáltam, azt kell mondjam, húha! Párhuzamosan húzom a vitality-vel, már majdnem 30 mind a kettő és nem bírnak akkorát rámütni az ellenfelek, hogy az úgy igazán fájjon. Próbáld ki egyszer. 10-ből 9 boss elsőre megvan, ha meg is halok valahol valamiért általában én balf*szkodok el valamit, vagy lezuhanok valahonnan.
Hátránya, hogy mást egyelőre nem igazán tudok húzni emellett. Úgy tervezem, hogy 40-ig viszem ezt a három statot, úgy is ott van az endurance soft cap-je, aztán pakolom az str-re a többit.
Szerk.: Na persze ehhez még hozzájön a Darkroot erdei óriások moha borította páncélzata. Nagyon jó védelmet nyújt az is. -
Mans20
addikt
-
odinkain
tag
Én nem vagyok hős..... csak egy falusi kemény gyerek aki medál nélkül is megcsinálja......majd....
. Azért kérdeztem, mert nem tudtam, hogy mi az azt hittem valami fontosabb dolog.
Oolacile-ben pár helyen láttam ilyen üzit a földön, hogy "try light" azt hogy kell értsem?
-
BOBAKILL
őstag
Az oroboro buildet nem vágom. De majd meglesem. Ezért is jó a DS, van bőven alternatíva fegyverekre. Kaszát is lehet buffolni. Sima ütésnél szar a range az biztos.
Priscilla kaszáját viszont még nem próbáltam.
Painted guardian sword nem jött be.
Azt értem hogy a gold tracer gyorsabb és Sre scalel, viszont baromi későn jut hozzá az ember. Egy NG+os végigjátszás más tészta.
Amúgy ezt a gold tracert kipróbálom majd, lehet bejön. :) Ha nem akkor bevágom a kútba a shrineban. :D -
Mans20
addikt
Ott nem kellett átírni. Már próbáltam de nem változott. Ezt a fentit kipróbáltam és a K L É és , -re tette az mozgást.
Így lett jó
ACTION_Move_Forward = 200
ACTION_Move_Forward_mod = 300
ACTION_Move_Back = 208
ACTION_Move_Back_mod = 300
ACTION_Move_Right = 205
ACTION_Move_Right_mod = 300
ACTION_Move_Left = 203
ACTION_Move_Left_mod = 300ACTION_MenuCtrl_Up = 17
ACTION_MenuCtrl_Up_mod = 300
ACTION_MenuCtrl_Down = 31
ACTION_MenuCtrl_Down_mod = 300
ACTION_MenuCtrl_Left = 30
ACTION_MenuCtrl_Left_mod = 300
ACTION_MenuCtrl_Right = 32
ACTION_MenuCtrl_Right_mod = 300A MenuCtrl számait kellett felcserélni a Move számaival és így már a nyilakon a mozgás. A WASD meg a menüben váltás. Akkor nem a darksouls.ini-ben kellett variálni, köszi a segítséget.)
-
Mans20
addikt
Ez a darksoulskey.ini ben van
[KEYBOARD_AND_MOUSE]
ACTION_Move_Forward = 17
ACTION_Move_Forward_mod = 300
ACTION_Move_Back = 31
ACTION_Move_Back_mod = 300
ACTION_Move_Right = 32
ACTION_Move_Right_mod = 300
ACTION_Move_Left = 30
ACTION_Move_Left_mod = 300ez a darksouls.ini ben
[KeyConfigMove]
Forward = 87
Back = 83
Right = 68
Left = 65
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpársportok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PlayStation 5
- Jövőre jósolják a memóriahiányt, ami egy évtizedig is fennmaradhat?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Hardcore café
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900XT 16GB ZALMAN Z1 Plus EVGA 750W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370-A i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman T7 Zalman 500W
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XT 20GB Zalman Z1 PLUS A-Data 750W
- BESZÁMÍTÁS! MSI PRO X670-P R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900 XT 16GB ZALMAN Z1 Plus Asus 1000W
- Canon LEGRIA HF G25 Full HD
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X3D 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN M4 A-DATA 750W
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro BONTATLAN // Számla+Garancia //
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3624
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest