-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Hogyan tudom ellenőrizni, hogy NAT-olt IP címet kapok a DIGI-től? Nem tudom elérni kívülről az otthoni hálózatomat és szeretném ezt is ellenőrizni, hogy nem ez okozza-e a problémát.
Köszönöm
Szerk.: Most olvasom, hogy 100-zal kezdődik az IP cím...
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Köszönöm Mindenkinek a segítséget
-
-
Jim74
nagyúr
100/50-et nem emelik?
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Kerepes (Szilasliget) környékéről van valakinek infója internet lassulásról? Újraindítottam az ONT és az eddig 100/50-es netem, amikre 110/55 2-3 ms ping értékeket mértem, most csak ilyen 40/40 10 ms mérések jönnek ki speedtest-tel (beta-val is). 92-es kezdetű az IP-m.
-
Jim74
nagyúr
válasz Szpilu__25 #47931 üzenetére
Egy telefon az ügyfélszolgálatra és elvileg többet nem NAT-olnak. Nekem elég gyorsan visszaállították a publikus IP címet, talán kb. 1 óra volt. Mondd azt, hogy biztonsági kameráidat nem éred el kívülről, de lehet, hogy indokolni sem kell.
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Kerepes környékéről tud valaki internet hibáról?
Köszönöm.
-
Jim74
nagyúr
Szaisztok!
Jelenleg nem vagyok már omoscsomagban. Akkor is jogosult vagyok az új okoscsomagra?
Családi házas övezetben a régi ZTE (fekete szappantartó ) ONT-t cserélni fogják új csomagnál?
Ha igen, azt lehet bridge módba tenni?Köszönöm
-
Jim74
nagyúr
Köszönöm Mindenkinek a segítséget
Ma bent voltam ügyfélszolgálaton és tényleg kb. 10 perc alatt végeztem a szerződésmódosítással. Pedig az ügyintéző hölgy éppen tanult be. De türelmes, udvarias ügyfél voltam és mosolyogva kivártam, amíg szépen mindent leellenőriz és megcsinál
Azt mondták, hogy holnaptól él az új csomag. Ez gyakorlatban is azt jelenti, hogy holnaptól már átállítják a netet? Családi házas FTTH hálózatról van szó. -
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Egy barátomnál bekötötték a DIGI-s szolgáltatást. Családi házas övezet.
Kapott egy fwr-8610rw típusú dobozkát, meg egy huawei echolife hg8121h routert.A Huaweit szeretnénk lecserélni egy ASUS AC68U-ra, de a Huaweit routerbe optikai kábel megy, tehát a kisebbik DIGIS-eszközből nem tudunk közvetlenül az ASUS routerre csatlakozni.
Hogy lehetne megoldani, hogy az ASUS router végezze el a betárcsázást, NAT-olást, stb., stb? A Huaweit nem szeretnénk használni, de gondolom kiiktatni nem lehet fizikailag az optikai összeköttetés miatt.
Előre is köszönöm a segítséget
-
Jim74
nagyúr
válasz Intruder2k5 #58355 üzenetére
Köszönöm szépen.
Mondjuk nekem nem igazán szimpi, hogy nem lehet kiiktatni a huawei-t. Tudom, a felhasználók 99%-ának megfelel... -
Jim74
nagyúr
válasz DonMaster #58357 üzenetére
Az a problémám, hogy minek két szolgáltatói eszköz?
Bejön az optika, bemegy egy kisebb dobozba (fwr-8610rw), onnan átmegy a huawei routerbe (szintén optikán) és csak e mögé lehet bekötni a saját routert.Nekem egy ZTE ONT-m van. 1 szolgáltatói eszköz és mögötte a saját routerem. Ezzel a megoldással nincs is semmi problémám (nem sírok...).
Nem láttam csak fényképeket a bekötésről, ezért kérdeztem itt, mert számomra ismeretlen volt ez a megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz killerjohn #58444 üzenetére
Szia!
Szerintem ez egy öszvér megoldás. Ha már saját routered van, akkor rakasd bridge be a DIGI-s Huawei eszközt és a saját routered LAN portjára kösd rá. A privát router végezze a pppoe betárcsázást, a NAT-olást, mindent.
Ugyanezzel szívtam a barátoméknál, és a DIGI-s szerelő úgy kötötte össze neki, mint, ahogy Neked is van, de az nekem nem szimpatikus megoldás. Szeretem a saját eszközömön beállítani a dolgokat. A szolgáltatói meg csak engedje át simán a forgalmat.
-
Jim74
nagyúr
Kerepes is bukdácsol
-
Jim74
nagyúr
válasz dchard #67452 üzenetére
Nem fizet, kirakod, az ELMŰ szerződést bont vele nem fizetés miatt, Te pedig tulajdonosként új szerződést kötsz, az egyetemistán meg jogi úton, mint a tartozásért felelő szerződő félen megpróbálják érvényesíteni a követelést.
Szerinted az önkormányzati bérlakásoknál mindenhol az adott önkormányzat nevén van az óra?[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz DonMaster #67461 üzenetére
Amit belinkeltél, az a hátralékkezelési folyamat, nem az átírás (ráadásul versenypiaci szegmens, nem pedig egyetemes szolgáltatás).
Gondolj bele: veszel egy ingatlant, az eladó hoz egy nullás igazolást, amiről később kiderül, hogy nem valódi és valójában van tartozás a fogyasztási helyen, de addigra már megvetted az ingatlant.
Addig nem irathatnád át a mérőt, amíg az előző tulajdonostól nem hajtják be a pénzt? "Vicces" lenne...[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz Gyurka6 #67464 üzenetére
Ha leszerelik a mérőt, akkor az új mérőhely kialakítást, ha a leszerléskori nem megfelelő valóban ki kell fizetni. De az nem az előző szerződő fél tartozása, hanem a mérőhely jelenlegi szabályoknak nem megfelelő kialakítás amiatt van.
A vizesek előszeretettel próbálkoznak azzal, hogy nem akarják átírni, de nem tehetik meg, mert az új ügyfélnek semmi köze az előző tartozásához, ergo nem is felel érte.
Lehet, hogy járt már úgyis valaki, hogy ügyintéző elhajtotta, akkor viszont az ügyintéző nem járt el helyesen.
A közműtartozás nem az ingatlan terhe, hanem a szerződő félé, ezért is nem lehet követelni az új tulajdonoson.
DIGI-vel is jártam úgy, hogy beköltöztem bátyám lakásába, ahol előtte albérlő volt. Az albérló a sajtá nevére kötött a DIGI-vel szerződést, úgy hogy kellett volna tulajdonosi hozzájárulás (akkor még kellett, de a bátyám ilyet nem adott, tehát jogszerűtlen volt a szerződéskötés). Az albérlő elkezdett nem fizetni. Kiraktuk. Én beköltöztem és szerettem volna szerződést kötni a DIGI-vel. Mondták, hogy nem, mert tartozás van. Kérdeztem kinek, mert nekem ugyan nem? Mondták, hogy a bérlő. Kérdeztem, hogy mi alapján kötöttek vele szerződést? Mondták, hogy tulajdonosi hozzájárulás. Mondtam szeretném látni. Nem tudták bemutatni. Ezek után sem akartak szerződést kötni, majd mikor mondtam nekik, hogy mutassák meg a jogszabályi hivatkozást, ami alapján engem egy tőlem független szerződő fél miatt joghátrányba "helyeznek", akkor nagy csönd lett. 10 perc múlva kijöttem a nevemre szóló szerződéssel.Ismétlem, hogy el tudom képzelni, hogy valakit elhajtott ügyintéző előző szerződő tartozására való hivatkozással, de akkor az ügyintéző helytelenül járt el.
Kérdezzetek meg egy jogászt, ha tőlem nem fogadjátok el Nem offolom ezzel a témával a topikot tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Okos csomagban fizettem eddig 4.880,Ft-ot és most látom, hogy 03.01-től 6.299,-Ft-ra emelkedik az ár.
Gondolom lejár a z1 éves "hűség" szerződésem, és megszűnik a kedvezmény.
Nem az a kb. 1.500,-Ft többlet okoz gondot, de van valami lehetőség faragni a listaáron?
Van arra lehetőség, hogy meglévő előfizetőként a mindenkinek csomagot igénybe vegyem? Így nagyjából a régi áron kapnám a szolgáltatást ( (2.900,-Ft x 3 + 5.725,-Ft x 9) / 12 = 5.019,-Ft )Ha fentiekre van lehetőség, akkor szerintetek mehetek már 03.01. előtt is ügyfélszolgálatra szerződést módosítani? Ha igen, akkor hány nappal előtte?
Köszönöm a segítséget
-
Jim74
nagyúr
válasz sfdrakex #68739 üzenetére
Háááát, nem tudom, de UPC-s szerződés is van ismeretségi körben és ők ilyen szövegezést tettek a számlájuk végére:
"Tisztelt Előfizetőnk! Az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és ezt követően előfizetése az alább megjelölt időponttól kezdődően elkötelezettség nélkül, határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. Az új, határozatlan idejű szerződés alapján nyújtott szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételekkel megegyeznek, a szolgáltatás díja változatlan marad. Határozatlan idejű szerződésének kezdete:
Fiber Power 240: 2019.03.01;
Nonstop S díjcsomag: 2019.03.01.
Jogszabályi kötelezettségünk alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön részére elérhető, jelenlegi szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró, 12 havi elkötelezettséggel járó ajánlatunk az alábbi*: Internet 300: 7555 Ft/hó; Nonstop S díjcsomag: 1490 Ft/hó. Tájékoztatjuk, hogy a fenti ajánlat meghatározására az Ön által jelenleg igénybe vett szolgáltatások jellemzői alapján került sor, és természetesen Önnek lehetősége nyílik más kedvezményes ajánlataink közül is választani. Ha aktuális akcióink érdeklik, kérjük, hogy további tájékoztatásért keresse fel ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikét."[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz szaboi6512 #68741 üzenetére
Tv, internet, telefon + box bérleti díj FTTH területen.
-
Jim74
nagyúr
válasz Intruder2k5 #68744 üzenetére
Így néz ki a számlarészletező, csak 1 db box bérleti díj van benne.
Megnevezés Időszak Mennyiség Bruttó érték Áfa érték
BÉRLETI DÍJ HD KAON BOX 2019/03/01 - 2019/03/31 1 DB 300 Ft 64 Ft
DIGINET 1000 - FTTH 2019 2019/03/01 - 2019/03/31 1 DB 2 899 Ft 138 Ft
DIGITEL 250 2019/03/01 - 2019/03/31 1 DB 250 Ft 53 Ft
DIGITV 2019 2019/03/01 - 2019/03/31 1 DB 2 850 Ft 606 FtElnézést, hogy ilyen hülyén néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz Intruder2k5 #68749 üzenetére
Nincs kódolt szolgáltatás megrendelve.
Azért van box, mert amikor az olimpia volt az M4 nézhetetlenül kockásodott a TV tunerjével, box-szal ment normálisan. Aztán így maradt, de lehet, hogy visszaviszem szerződésmódosításkor. -
Jim74
nagyúr
válasz Intruder2k5 #68751 üzenetére
Belföldi mobilhívás jó olcsó lett...
-
Jim74
nagyúr
válasz 4Grider #68763 üzenetére
Köszönöm
Akkor kivárok mi fog történni, aztán, ha nem nagyon lesz felhördülés a dolog körül, akkor február végén bemegyek "mindenkinek" csomagra szerződni 1 év hűséggel. Havi 500 Ft-ért nincs kedvem a NMHH-val levelezgetni. (Tudom, nem így kéne hozzáállni, de már öreg és fáradt vagyok a küzdelemhez .)
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Nem sírásként mondom, de a 4580,-Ft-ról 5999,-Ft-ra való emelés, az közel 31%...
Oké, hogy még mindig a legolcsóbbak, de szerintem jobban jártak volna, ha két lépcsőben lépik meg mondjuk 1,5 év alatt. Ha újra 1 év hűséget vállalok és lehetőség van a 3 x 2900 + 9 x 5725 éves díjra, akkor csak 9,5 %-os emelés jön ki, ami szerintem már elfogadható kategória.
Ha 02.28-ig tart az okoscsomagom, akkor mennyivel hamarabb érdemes bemenni ügyfélszolgálatra újabb 1 év hűséget kötni, hogy rögtön 03.01-től az éljen?
Egyáltalán, mint meglévő ügyfél köthetek újra hűséget? -
Jim74
nagyúr
válasz Intruder2k5 #68867 üzenetére
Köszönöm
Nem volt teljesen egyértelmű számomra, de végül is az összeg alapján Ő is okoscsomag hűségidős árat fizet.
A héten nem hiszem, hogy eljutok DIGI ügyfélszolgálatra, úgyhogy így jártam... Majd meglátjuk, hogy mi lesz február 1. után. -
Jim74
nagyúr
válasz Varszegig #68877 üzenetére
Ne érts félre én nem vagyok felháborodva, csak meglepett és keresem, hogy hogyan tudnám optimalizálni a költségeket. Ha van rá lehetőség, hogy faragjak az árból, akkor ki fogom használni ezt a lehetőséget. A jelenlegi hűség ajánlatukkal éves szinten vizsgálva el lehet érni kb. 5200,-Ft/hó havi díjat átlagban. Nekem az pont megfelel. Miért fizessek 6k, amikor 5,2-t is lehet?
Nem fogok elmenni másik szolgáltatóhoz, mert teljesen meg vagyok elégedve a DIGI-vel.Ráadásul visszanéztem 2014-ig a számláimat. Akkor hűséggel 4900 volt a 100 Mbit-es net + tv + telefon. Igaz, hogy akkor még 27%-os volt az ÁFA, de a végfelhasználónak gyakorlatilag mindegy, hogy mennyi az adótartalom.
Tehát 4 év után is kb. ugyanannyiért lehet bővebb szolgáltatást (1000 Mbit) igénybevenni. Szóval mégegyszer, nem vagyok felháborodva100 Mbite-esek nevében nem tudok nyilatkozni
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani TV jelszint csökkentéshez csillapítót?
Köszönöm
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Kihez fordulhatok panasszal, ha a DIGI nem képes felfogni, hogy rosszul számláznak? Már webes bejelentőn, kétszer telefonos ügyfélszolgálaton, valamint mailben is jeleztem, hogy rosszul számláznak és a rosszul kiállított számlát nem fogom befizetni.
Erre ma küldtek felszólító levelet és még 200 Ft-ot ki is számláztak érte pluszban.
Nem vagyok hülye a dologhoz , így értem, hogy előre számláznak, azonban 3 hónapig járna a kedvezményes havi díj, ennek ellenére csak egy hónapra számították bele az előre, még a régi csomagdíjjal kiállított számlákba. (2900,-Ft)
A lényeg, hogy 2019.01.30-án az addig havi 4880,-Ft-os okoscsomagomat (már lejárt a hűség) módosíttattam DIGI MINDENKINEK csomagra 12 hónap hűséggel (első 3 hónapban 2.900,-Ft, utána 5.750,-Ft).
Ekkor már ki volt állítva a februári 4880,-Ft-os számla, valamint a márciusi 6.299,-Ft-os számla (DIGI 2019-es elnevezésű csomagok, bár elvileg ezek csak március 1-től élnek).Szóval a csomagmódosítás után azt gondoltam, hogy majd stornózzák a februári és márciusi számlákat és majd kiállítják a megfelelő összegű és díjcsomagú számlákat. Ez nem történt meg, hanem többszöri levelezés után kiállították az áprilisi amiben a februári 4880,-Ft-os díjból levontak annyit, hogy 2.900,-Ft legyen, azonban a márciusi és az áprilisi hónapot már 2 x 5999,-Ft-tal számlázták ki, ami a DIGI FULL csomag díja és nem az, amire én szerződtem januárban.
Szóval tele van a t*k*m az ügyintézőikkel és szeretnék valami felügyeleti szervhez fordulni, de nem vagyok biztos benne, hogy az NMHH-hoz kellene-e fordulnom.
Előre is köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz herdsman12 #70746 üzenetére
Dehogynem. Először a webes bejelentőjükön keresztül, aztán telefonon kétszer, majd emailen. Az utolsó mailem után sikerült az első bejelentésemre új számlát kiállítani, szintén sz*rul.
De gyorsan beugrottam a Pólusba, hátha sikerül személyesen megértetnem velük, hogy mi a problémám.
Szerencsére egy nagyon kedves és értelmes ügyintéző hölgyhöz kerültem, aki megnézte a szerződésemet és a rendszerükben lévő dolgokat és elismerte, hogy sajnos a munkatársának, aki az első bejelentésemmel foglalkozott, nem igazán sikerült értelmeznie, hogy mi a reklamáció tárgya.
Sajnos a helyszínen nem sikerült korrigálnia a számlázást, de vagy 5 percig gépelt (nem azért mert lassú volt, hanem elég sokat írt) egy emailt, amit a háttérosztályuknak el is küldött rögtön ígéretet kaptam rá, hogy napokon belül mindent rendbe raknak.(#70743) qqcqqc: köszönöm a tanácsot . Nem gondoltam volna, hogy a személyes ügyintézés eredményre fog vezetni...
(#70747) ArGab: egyszerűen érthetetlen számomra, hogy ilyen egyszerű dolgot képtelenek normálisan elvégezni. Sima lakossági szerződésről van szó, nem egy 100 telephelyes cégről.
Na mindegy, remélem jövő héten pont kerül az ügy végére és elfelejthetem a témát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen