Keresés

Aktív témák

  • spammer

    veterán

    válasz Flashget #20491 üzenetére

    Az a gond, hogy a hűséget nincs lehetőség meghosszabbítani/újrakötni, holott semmivel sem vagyok kevesebb, mint egy új előfizető, aki hűséget vállalva kap kedvezményt. Sőt, én már addigra egy megbízható, fizető ügyfélnek számítok (ezt is kellene nézniük). Ja hogy erre az a válasz, hogy "ez már úgysem megy sehova" ? Hát rendben, csak nehogy meglepődjenek majd. Most még a DIGInek jók az árai, most ők a nyerők, most megéri őket választani (már ahol lehet), főleg ha szerződéssel biztosítják az árakat. Na de jöhet jobb ajánlat és ha ők nem tartanak igényt a hűséges előfizetőkre (szerződéssel), akkor ne csodálkozzanak, ha esetleg a jövőben elpártolnak tőlük. Mennyi UPC, Trékom stb. előfizető váltott DIGIre? Jó sokan, gondolom. Semmi sem garantálja, hogy egy jobb ajánlat esetén X év múlva majd nem a DIGItől szabadulnak meg az előfizetők. Mindegy, ők tudják, nem is akarom tovább ragozni.

    (#20497) Gejza1981 : persze, hogy háboroghatna az is, aki előttem volt már régi előfizető. Ha egyszer fizet, megbízható ügyfél volt és vállalná, akkor miért ne? Mobilszolgáltatók is engednek újrakötni hűségidőt, pedig azok sem a jóságukról híresek. Na mindegy, tényleg nem érdemes ragozni, ez van.

Aktív témák