Keresés

Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz DonMaster #32473 üzenetére

    egyrészt nem lustaság, mert nem mindenki dolgozik olyan munkarendben és/vagy olyan cégnél, beosztásban...stb., hogy megtehesse, szabadságot meg csak ne kelljen már ilyen miatt kivenni, de még az sem minden esetben megoldható a mai világban, hogy annyival később megy be valaki dolgozni, vagy korábban lelép melóból - nem is egyszerű tervezni, hogy mennyi idő elég az ügyintézésre, mert egyszer csak 15 - 20 várakozás van, máskor meg a sokszorosa -, másrészt manapság minden más szolgáltatónál alap, hogy a legtöbb dolog telefonon elintézhető, végül pedig nem fizet annyival többet, mert ahol van digi, ott a telekom, upc és társai is adnak kedvezményes csomagot.
    engem simán csak bosszantott anno, hogy még azt a megrendelt stb-t sem tudtam lemondani a digi telefonos ügyfélszolgálatán, amit a gyakorlatban meg sem kaptam, mert nem volt nekik raktáron, így nem hozták ki a szerelők, várólistára kerültem volna, a jó ég tudja, hogy mennyi időre...
    még azt is hiába mondja az ügyfélszolgálat, hogy alá kell bármit is írni a személyes ügyfélszolgálaton, mert nem kell, a rögzített telefonos beszélgetés ettől bizonyítóbb erejű lenne, ha teljes értékű telefonos ügyfélszolgálat lenne...
    az olcsóságnak részint ára van, mindenki döntse el maga, hogy milyen kompromisszumra hajlandó, de aki esetleg nem az árat, hanem - különböző okok miatt - más szempontokat részesít előnyben, vagy mást is figyelembe vesz, azt nem kellene igénytelennek vagy lustának titulálni.

Aktív témák