Keresés

Aktív témák

  • Con Troll

    senior tag

    válasz Flashget #42685 üzenetére

    Az ugyfelszolgalat@digikabel.hu címen valóban max. 30 nap, és általában tényleg a végefelé érkezik a válasz. Ide nem érdemes hibabejelentést küldeni. A hibabejelento@digikabel.hu címen viszont ugyanaz érvényes mint személyesen, vagy telefonon: bejelentéstől számítva 72 órán belül kötelesek javítani a hibát, ha ténylegesen szolgáltatóoldali hibáról van szó. Az ide érkező bejelentéseket ugyanúgy kezelik, mint a telefonos/személyes bejelentéseket, amennyiben megfelel a követelményeknek (szerződésszám, elérhetőség, hiba részletes leírása benne van a mailben). De itt ugye csak hibákkal foglalkoznak, a miért ennyi a havidíjam, milyen csomagom van kérdésekre 30 nap a határidő. Ezekben az esetekben egyértelműen gyorsabb a személyes üszi.

Aktív témák