- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 7 – Még egy megosztó – de gyors – étel: resztelt máj
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 8 – Ami félresikerül, még nem biztos, hogy rossz is
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz
rongaucho #109546 üzenetére
Nem tudom igazából mi a problémád. De tudtommal a sebességet dróton adják meg. Wifire senki nem ad garanciát. Veheted a világ legdrágábbját. Az hogy az elméketi max fel van tüntetve az más kérdés. A wifi sebessége ugyanis nagyrészben az adott hely sajátosságán múlik.
-
rongaucho
tag
válasz
rongaucho #109514 üzenetére
Beigazolódott az, amit néhányan írtatok. Hiába állítottam az ONT-t bridge módba, és használom a saját routeremet (Archer C6), ugyanolyan wifi sebességet értem el (219/266), mint a Huawei HG8147X6-tal. Nem baj, ha valami annyira fontos lenne, ott a kábel.
Az egyik Diginek írt emailt az NMHH-nak is elküldtem, most kapatam tőlük is egy választ. A lényeg, hogy hiába nyit új jegyet a szolgáltató, mindig a legelső jegy nyitásától számít a 24 óra.
Az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 22/2020. (XII. 21.) NMHH rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 22. §-ában foglaltak értelmében(1) A szolgáltató az előfizető által bejelentett hibát a hiba tényleges okának feltárásával behatárolja és az elvégzett vizsgálat alapján a hibabejelentéstől számított 72 órán belüla) a valós és a szolgáltató érdekkörébe tartozó hibát kijavítja vagyb) értesíti az előfizetőt arról, hogy a hiba a vizsgálat alatt nem volt észlelhető, vagy a hiba nem a szolgáltató érdekkörébe tartozó okból merült fel.(2) A szolgáltató a hiba kijavítását követően haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül értesíti az előfizetőt a hiba elhárításáról. A szolgáltató a hiba elhárításáról szóló értesítési kötelezettségének a hibabejelentéssel vagy a helyszíni hibaelhárítással egyidejűleg is eleget tehet.(3) Ha a bejelentett hiba behatárolásához, illetve kijavításához további helyszíni - az előfizetői hozzáférési ponton vagy azt is érintően lefolytatandó - vizsgálat szükséges, a szolgáltató az előfizetővel az év, hónap, nap meghatározásával, 8 és 20 óra közé eső, 4 órás időszak megadásával időpontot egyeztet. A szolgáltató az előfizetővel történt egyeztetést és a helyszíni vizsgálatra közösen megállapított időpontot igazolható módon rögzíti.Azon időtartamok, amelyek a hibaelhárítási határidőbe nem tartoznak bele a Rendelet 22. § (4) (6) (7) pontjában kerülnek meghatározásra. Amennyiben a fentiek szerint a szolgáltató nem értesíti az előfizetőt vagy a valós, érdekkörébe tartozó hibát nem javítja ki határidőben, úgy a szolgáltató az előfizető részére kötbért fizet.A kötbér meghatározásához szükséges vetítési alap a hibabejelentés hónapjára vonatkozó szolgáltatásra vagy szolgáltatáscsomagra az általános szerződési feltételekben meghatározott kedvezmények nélküli havi előfizetési díj és az előző havi forgalmi díj összege alapján egy napra vetített összeg, előre fizetett díjú szolgáltatás esetén az előre fizetett díj egyharmincada.A kötbér mértéke a vetítési alap- összegével egyezik meg az értesítésre nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől minden megkezdett késedelmes nap után az értesítés megtörténtéig,- négyszerese, ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást az előfizetői szerződés szerinti minőség romlásával, vagy mennyiség csökkenésével lehetett igénybe venni, illetve- nyolcszorosa, ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehetett igénybe venni.A késedelmes hibajavításért járó kötbért a hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől minden megkezdett késedelmes nap után a hiba elhárításáig terjedő időszakra kell számítani. (Rendelet 23.§) Amennyiben a hiba kijavítását követő 72 órán belül Ön ugyanazon hiba újbóli bejelentésére kényszerül, a hibahárítási határidőt az első bejelentéstől kell számolni.A kötbért a jogszabály szerint a következő havi számlán kell jóváírnia a Szolgáltatónak. A Rendelet 26. § (3) bekezdése szerint, amennyibena) a szolgáltató a hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen elteltét követően a hibát 15 napig nem tudja elhárítani,b) az előfizetői szolgáltatás vonatkozásában az előfizető a felmondását megelőző 90 nap alatt több mint 10 hibabejelentést tett, amely alapján a szolgáltató valós, érdekkörébe tartozó hibát hárított el, vagyc) a szolgáltató a szolgáltatást 30 napig nem az előfizetői szerződés szerint teljesítiaz előfizető jogosult az előfizetői szerződés kötbérmentes felmondására. Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.) 138.§-a értelmében a panaszok és bejelentések kivizsgálása elsődlegesen a szolgáltató feladata. A szolgáltatónak az írásban benyújtott bejelentés, panasz kivizsgálására 30 nap áll a rendelkezésére. A kivizsgálás eredményét köteles írásban megküldeni, és a panasz esetleges elutasítását indoklással ellátni. Amennyiben a szolgáltató nem válaszol, vagy a válasza birtokában úgy ítéli meg, hogy a szolgáltató nem a jogszabályokban, illetve a saját Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF) foglaltak szerint járt el, élhet a kérelem benyújtásának jogával. A kérelmet benyújthatja a Hatósághoz :- papíralapú, aláírt dokumentumban, amelyet beküldhet postai úton vagy benyújthat a Hatóság ügyfélszolgálatain nyitvatartási időben;- elektronikus úton az e-papír szolgáltatás igénybevételével ( https://epapir.gov.hu/ ). A hatósági eljárással kapcsolatos tudnivalókat az alábbi linken olvashatja el: http://nmhh.hu/cikk/187744/Hatosagi_eljaras_elektronikus_hirkozlesre_vonatkozo_szabaly_megsertese_miatt_kerelemre A Hatóság hatásköre az elektronikus hírközlést és a médiaszolgáltatást szabályozó jogszabályok, valamint a szolgáltató saját ÁSZF-jének betartására terjed ki. A Hatóságnak nem feladata konkrét, folyamatban lévő ügyekbe beavatkozni, azokat megoldani vagy a szolgáltatókat erre utasítani.A Hatóság nem vizsgálja az egyedi előfizetői szerződés betartását, valamint nem dönt a szolgáltató és az előfizető jogvitájában, díjvitájában. Ebben az esetben az előfizetői szerződésük vitarendezésre vonatkozó szabályait kell alkalmazni.
-
-
válasz
rongaucho #109531 üzenetére
Az jó, mert a V4 a legújabb, kap még Security Update-et is. WiFi-n nem fogod tudni vele kihajtani a Gbps-ot, de egy olyan 300-400 Mbps összejöhet. Érdemes megnézned, hogy mennyi a jelenlegi ONT WiFi-vel a sebességed, meg a majd a C6 V4-gyel mennyi lesz.
Nekem is volt régebben TP-Link routerem, és az csak C5 V1,5 volt 8 évvel ezelőtt, meg persze Invitel ED3.0 60 Mbps,hoz eleinte, majd később UPC Fiber Power 240-hez, illetve Vodafone 500-hoz, elégséges volt ... de azért ilyen sebességet véletlenül sem lehetett volna vele megközelíteni:Ez az ASUS RT-AX86S-sel készült az imént.
-
-
-
Mate
nagyúr
válasz
rongaucho #109496 üzenetére
Tegyél írásos panaszt, hogy javítás nélkül zárogatják a hibajegyet és x napja nincs net. Meg tudják nézni, hogy mióta áll az ONT, úgyhogy egyértelműen kiderül eredménytelen hibaelhárítások voltak.
2 helyen is lehet rossz a kötés (aknában, osztónál), lehet rossz a csatlakozó és a kábel is sérülhetett.
-
Dragon3000
nagyúr
-
válasz
rongaucho #109505 üzenetére
Akkor szintén Yettel. Feltöltőkártyás mobilnet 5 napos korlátlan 2000 Ft körül van. Ha reggel rendeled meg, akkor majdnem 6 napot kapsz érte.
Két hétre kb. 6000-ből megvan. Megosztod telefonnal és kész vagy. Két hét alatt csak megoldják.Kábelrögzítés: nekem anno ilyennel rögzítették a DIGI-s szerelők a padláson és a ház falán: [link]
-
-
iMaverick
addikt
válasz
rongaucho #109496 üzenetére
"Erre a szerelő azt mondta, hogy majd én rögzítsem a falhoz, meg valamiféle védőburkolatot is tegyek rá. Ez tényleg az én feladatom lenne?"
A Digi szerelői a lakáson belül nem fognak ilyeneket csinálni... Bármi kár keletkezik, a Diginek kellene kártérítést fizetnie Neked. Nem foglalkoznak vele.
Nálunk ki volt építve a kábelcsatorna korábbról, abba hajlamos volt az optikát behúzni.
-
-
válasz
rongaucho #109496 üzenetére
Már az is fura, hogy ilyen részletekben intézik... Kimegy, megnézi részben, de majd az aknában legközelebb, és elmegy ... Ráadásul ha az aknában van a hiba, és valószínűsíti is, akkor prioritásként ott kellett volna nézelődnie... Mert egyébként a falnál futó kábeleknél is csak nézelődött.
Az is érződik, hogy lazák, mert nincs más konkurens, az Invitel rézdrót az nem igazán az ...Mivel esős idő várható ma is országosan, és a víz vélhetően állni fog az aknában, így lehet le sem tud menni, de ha pénteken is állt benne a víz, jobb lett volna ha azt mondja, hogy nem tudja bekötni egyelőre.
-
-
válasz
rongaucho #109490 üzenetére
Reggel fél 8-kor lesz 72 órája, hogy visszajeleztek, hogy elhárították a hibát? Ha nem, akkor még van időd jelezni nekik, hogy nem hárult el a hiba és nem fogadod el a jegy lezárását az ÁSZF ilyen, ilyen pontja szerint.
Ha reggel lejár a 72 óra, akkor pedig most írd meg nekik a levelet a fenti szöveggel.
Az eredeti bejelentéstől kezdve mennyi idő telt el? Én úgy tudom, hogyha 72 órán belül nem hárítják el, akkor kötbéres az ügy, de ebben nem vagyok 100%-ig biztos. -
-
nrg_52
addikt
válasz
rongaucho #109484 üzenetére
Én felhívnám őket kerül annyi időbe amennyibe kerül, és megkérném az ügyintézőt, hogy olvassa már el a saját ÁSZF-ük 6.2.2-es pontját mi szerint:
6.2.2. A Szolgáltató felelőssége a hibaelhárításért
Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az
előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát
ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló
szolgáltatói értesítéstől, annak elmaradása esetén a
hibaelhárítás időpontjától számított 72 órán belül
azzal, hogy ebben az esetben nem számít be a hiba
kijavítására rendelkezésre álló határidőbe a hiba
elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől, annak
elmaradása esetén a hibaelhárítás időpontjától az
előfizető által tett ismételt hibabejelentésig eltelt
időtartam.Ha tovább okoskodnak meg fogyasztóvédelem, NMHH, ahogy előttem is írták.
-
-
-
rongaucho
tag
válasz
rongaucho #109446 üzenetére
Azt meg tudjátok erősíteni, hogy az "nem normális" bekötés, hogy az optikai kábel nem lett sehol sem a falhoz rögzítve? 36 óra után továbbra is várom a DIGI hibaelhárítását, és nem mindegy, hogy majd "rám tudják-e verni", hogy éjszaka valamikor megszakadt a kapcsolat valahol.
-
-
Mate
nagyúr
válasz
rongaucho #109446 üzenetére
Szerelési lapot gondolom nem kaptál, illetve a szerelő se mondta el a pppoe adataidat. Igy 1272 kéred, hogy adják meg az adataidat és tegyék bridge módba az eszközt. ONT lan 1 portját összekötöd a routered wan portjával.
Optikai hibád van, azért villog pirosan. Ha biztosan nem lett hozzányúlva add le hibára. Majd megkeresik, hogy hol a probléma.
Kábel végére gyorscsatlakozót tettek?
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Battlefield 6
- BestBuy topik
- Elszipkázza az olvasókat a nagyobb weboldalaktól az AI
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- A napon sütkérezik a OnePlus 15
- Windows 10
- Másodszor is nekifut az AI PC-k meghódításának a Qualcomm
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A Synology visszatáncolt a saját márkás HDD-k megkövetelésének kapcsán
- További aktív témák...
- Honor X6 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2660v4 (28c/56t, 2.0/3.2GHz), 96GB RAM, 4x1G, áfás
- Részletfizetés . ASUS TUF Gaming A18 FA808UM-S8019
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest