Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ezoltan

    tag

    válasz Creever #50561 üzenetére

    Azok a gyári akksik (főleg miután rálátásod van komolyabb márkákra),egyenesen kukába valók...
    Tattu 1550/75C 3S-sel nekem simán megvolt az öt perc repülési idő,igaz,nagyon finoman terelgetve a gépet.

    Nem hiszem hogy számottevő üzemidő-növekedésre kellene számítanod bármire is cserélnéd (ez a kategória nem is erről szól),inkább a sokkal karakteresebb,határozottabb,kiegyensúlyozottabb viselkedés,teltebb gázreakció a repülés teljes időtartama alatt a jellemző szerintem.
    Azok az Eachine akksik nagyon hamar elvesztik az erejüket,még kevésbé forszírozott tempó esetén is.

  • Geller72

    veterán

    válasz Creever #50561 üzenetére

    A nagyobb teljesítményű akkukkal fogja tovább bírni, nem a kisebb teljesítményűekkel. Ezért adott méreten belül a legnagyobb teljesítményűre kell törekedni. A racerek világa nem arról szól, hogy 10 perceket fent legyünk. Amelyik fent van addig, az már nem igazán racer kategória. Majdnem biztos az, hogy az a gyári akku egy darab xar. Szerintem próbáld ki egy jobb akkuval. Akár 3s-el is. Ha tartasz a 4s-től (joggal). A gépet elég jól lehet konfigolni, hogy ne harapjon annyira pl. A jelleggörbéket szinte minden tulajdonságában széles tartományban lehet állítani. Az a gép nagy valószínűséggel egy brand 4s/1300mAh-s akkuval lesz a legjobb konfig. Állíts rajta, ha túl hirtelen reagál emelkedéskor, vagy más irányváltáskor. Addig finomíts rajta, amíg elég kezesnek nem érzed. Vagy ha még így is túl sok neked, akkor kell egy köztes gép, ami nem ilyen erős, de sok mindent megtanulsz vele. Van sok olyan gép, ami nem racer, de elég jól megy és többszöröse a repideje egy racernak. És megáll 70 euróból pl.. :U (RTF)

Új hozzászólás Aktív témák