-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #5330 üzenetére
Az emlékképet dupláztad, de két dolgot lehet belőle kiváltani, érdemes lehet így akkor az egyik emlékből az egyiket, a másikból a másikat, kivéve ha power stance-ben akarod használni a két fejszét, ami azért elég chad lenne. Power stance amúgy az, amikor két hasonló típusú fegyvert fogsz a jobb és bal kézbe és így egyedi kombókat tud csinálni a karakter a két fegyverrel, hasznos dolog.
Lesz még persze, Lands Between amúgy az egész ország, ahol a játék játszódik, a teljes térkép.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #5328 üzenetére
Általánosságban Fromsouls játékokban érdemes kiváltani minden tárgyat és nem érdemes eladni cuccokat, kivéve ha duplikáció. Sőt, itt még a duplikációt sem érdemes a power stance miatt, szóval csak ha triplikáció, egy harmadikkal már nem tudsz mit kezdeni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #5323 üzenetére
Még az a szerencse, hogy itt vagy te, aki személyeskedésen túl hasznos tagja a közösségnek.
Oh wait...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hardest Enemy in the Game | Elden Ring #22
Na jó. Tizensok éve játszom a From játékaival, de soha nem láttam még zseniálisabb paródiát a szaros kamerakezelésről, zseniális.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5306 üzenetére
Ok. A tények egyszerűek: milliós nagyságrendben vették meg és tízezres nagyságrendben játsszák jelenleg, mert egy single player játékban a nagyközönség számára hosszú távra nincs benne content, tehát amit Waterdaca leírt a single játékokról az igaz az Elden Ringre is. Ha te ebből a grafikonból azt szűröd le, hogy ez a játék eredményesen megtartotta a játékosokat, akkor nem igazán tudok már mit mondani.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5304 üzenetére
Ezeknél ez egy exponenciális görbe, élesen csökken az elején, aztán lassan csökken, míg végül beáll egy vízszintes tartományba...
Mint minden sikeres single játéknál. Nagy érdeklődés, majd csökken, a végén az újrajátszhatósági faktortól függően maradnak játékosok.Ez a pont már lassan elérkezik az Eldennél, szóval ez ilyen 15-25K-nál nem fog már lejjebb menni a gyakorlatban.
Spekuláció, eddig csökkent, nincs jele annak, hogy ne folytatódna tovább.Nem igazán értem, mit akarsz bizonyítani, mikor ott vannak a számok feketén-fehéren és azt igazolják, hogy fél év után középtávon nem tudta a játék megtartani a játékosokat. A 20ezer aktív játékos önmagában nem mond semmit, az a beszédes, hogy a kezdeti hype után kurva sok játékosból kurva kevés lett és ez egy jól követhető tendencia minden hasonló (akció, kaland, rpg, open world, soulslike) játéknál, csak itt még látványosabb a csökkenés.
Te vagy a legjobb példa rá, hogy az emberek milyen elánnal vetették bele magukat és utána hogyan fejezték be, szóval pls...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #5299 üzenetére
Mondjuk én pont azt érzékelem, hogy baromi sokan kipróbálták, akik eddig Souls közelébe se mertek menni és alapvetően nem csalódtak. Az tényleg egy óriási fegyvertény, hogy csúszka nélkül ugyan, de flexibilis a nehézség.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5297 üzenetére
Akkor ebben legyen igazad. Mondjuk ha ugyanígy napi bontásban vizsgálom az Elden Ringet, akkor még nagyobb az esés és így szeptember végére már a 20ezret sem éri el, szóval gyengébb a player retention, mint mondjuk a single only Cyberpunké, Fallout 4-é és a közelében sincs egy Assassin's Creednek. Hogy miért nem tartja meg a játékosokat az már egy másik téma és fogalmam sincs igazából.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5295 üzenetére
Figyu már, mi lenne ha megpróbálnál úgy érvelni, hogy nem a hasadra ütsz? Tessék, AC Odyssey, ha ugyanúgy a launchot követő fél éves időtartamot nézed akkor csak harmadára esett vissza a játékosok száma Steam alapján, úgyhogy a Ubi launchert is belevéve elképzelhető, hogy többen játszottak vele 6 hónap után, mint az Elden Ringgel, a Spider-Man példádat sem értem és az Elden Ring játékosszám sem állt be egy stabil bázisra, folyamatosan csökken. DS3-nál azért látni egy kiugrást most, mert újraindultak a PC-s szerverek.
Ugyanúgy nincs olyan játékeleme ennek a játéknak, ami egy platinázós végigjátszás után bent tartaná a játékosokat hosszabb távon, mint egy bármilyen másik open world rpg-nél, nincs live service (GTA), nincsenek ingyenes content update-ek (AC), nincs könnyen kezelhető multi komponens (mint bárminek a piacon ).
Továbbra is az a lényeg, hogy 1 millióan vették meg megjelenéskor Steamre, utána ki tudja még hányan és ahhoz képest nincs már 30 ezer állandó játékosa, ami folyamatosan csökken, ugyanúgy, mint bármilyen hasonló kaliberű single player kalandjátéknál.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5293 üzenetére
Továbbra sem értem, miért live service játékokkal hasonlítod, mikor nem az és nem is hasonlítható velük. Folyamatosan csökken a játékosszám, egyáltalán nem állt be sehova, ugyanúgy néz ki a görbéje, mint a korábbi DS részek, vagy akármelyik open world rpg vagy akciójáték. Azért van még a legnépszerűbb játékok között, mert 1 millióan kezdték el februárban és innen csökken, nem 300 ezren, mint a Cyberpunkot pl.
Amúgy mielőtt valaki elkezdene pampogni: ez nem azt jelenti, hogy rossz a játék, szimplán azt, hogy WATERDACA igazat szól és ez egy single player játék, ami hosszabb távon nem tartja bent a játékosokat.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na pl. pont a napokban taglalt helyi buildelési rendszer nem segíti az újrajátszást meg a játékosok megtartását, mert azzal, hogy egy karakterrel ennyi lehetőséged van egy tucat larval tearrel, végtelen smithing stone-nal, nem kell új karaktert indítani, hanem elég egy. Szóval ahelyett, hogy újabb 20-30 órát rászánna a játékos egy új karakterrel a fejlődésre, fegyverfejlesztésre, megoldja 5 perc alatt egy respec-kel meg kavics vásárlással.
Szóval hiába lenne az az alap, hogy van több karaktered több setuppal, a valóság az, hogy egy casual játékos egy karaktert alakítgat állandóan és mikor mindent kipróbált, ami érdekelte, akkor elengedi a játékot.A Fromnál is biztos figyelik ezeket a számokat és levonják a következtetéseket, hogy miért tűnnek el a játékosok gyorsabban ebből a játékból. Az is lehet, hogy tudták előre és koncepció volt, azért ilyen könnyű a platina, pl. szerintem az elég beszédes, hogy kevesebb dolgot kell összegyűjteni, mint az ötödekkora Dark Souls 3-ban.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5289 üzenetére
Mitől lenne "fennmaradó, fenntartott" játék? Nincs benne endgame, a pvp limitált és broken, a platina egyáltalán nem nehéz és 100 óra alatt megszerezhető, nincs hozzá semmilyen live service, pvp ladder, napi, heti, havi challenge, mikrotranzakció, semmi tulajdonképp, ami egy végigjátszás után a játékosokat bent tartaná. Megveszed, végigviszed, letörlöd, hacsak nem akarsz még bohóckodni vele utána, de láthatóan arra sem igazán jó, a soulslike speedrunnerek már rendszeresen más játékokról tesznek fel videókat.
Ami leszűrhető a Steamcharts alapján, hogy a player retention tényleg gyatra, a DS3 január előtti átlag 10 ezer körüli játékosával összevetve (utána lelőtték a szervereket fél évre, azért érdemes azzal a hónappal nézni) ez a 30 ezres átlag nagyon gyenge, illetve ha az egymilliós kezdő játékosbázist nézzük, akkor meg kifejezetten intő jel, ennél még a kategóriákkal nehezebb és single player only Sekiro is jobb aránnyal tartotta meg a játékosait fél év után.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz laposonly11 #5280 üzenetére
Beszűkült réteg: [link] [link].
Biztos sírnak most a Bandai-nál, hogy szar a player retention, miközben milliárd dollárt kerestek a játékukkal.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5271 üzenetére
A DS3 ugyanígy épült fel, itt csak elnyújtották az egészet, de pl. az utolsó smithing stone bell bearinget az össz játékidőhöz mérve hamarabb lehet összeszedni, mint DS3-ban az utolsó ash-t. Elden Ringben még a Mountaintop, Snowfield, Haligtree, Farum Azula, Mohgwyn Palace meg Capital of Ash jön még utána rengeteg boss-szal meg contenttel, akiken lehet kísérletezni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz laposonly11 #5267 üzenetére
Ha hardcore souls fanoknak készült volna, akkor nem lenne benne minden második méteren grace, nem lenne respec meg spirit summon és a többi. Hiába van felvizezve, attól még ez egy soulslike és ha összevissza fejlesztgetsz mindent, akkor szarban leszel. Így is legalább három fegyvert tudsz szimultán húzni smitihing stone vásárlás nélkül, ez elég nagylelkű a korábbi játékaikhoz képest.
Git gud, vagy töröld le, erre ezt lehet mondani. De amúgy pár napja jöttetek azzal, hogy Maleniát a spirit summon önmagában kicsinálja, most akkor mi van, mégis túl nehéz a játék?[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5265 üzenetére
+24-essel aligha, mert azokhoz a smithing stone 8 Consecrated Snowfielden, Haligtree-n meg Farum Azulában van. Az utolsó terület meg Ashen Capital meg a csatornái, nem Farum Azula...
Mint írtam, a vásárolható kövek nem arra vannak, hogy ugyanarra a szintre húzd velük a fegyvert, mint a világban összeszedhető kövekkel, hanem arra, hogy ha haladsz előre és vannak mondjuk 7-es, 8-as köveid, valamelyik fegyver megtetszik és felhúznád, de nincs a kisebbekből elég, akkor ne kelljen visszamenned a térkép elejére underpowered helyszíneken farmolni.
Nem célja a játéknak, hogy te egy karakterrel kipróbálj minden setupot meg fegyvert, erre van a több a save slot meg több különböző kezdő karakter. Ha te mégis ezt várod el, akkor szimplán szarul állsz hozzá.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5260 üzenetére
Te miről beszélsz? A smithing stone 5 és 6-hoz szükséges bell bearing Mountaintop of the Giants legelején van, ezekkel +13 és +18 között tudod húzni a sima fegyvereket, azért onnan még bőven hátravan a játék harmada-negyede kb, a legutolsót meg nyilván a játék végén fogod megkapni.
Leyndell előtt van közvetlenül a smitihing stone 4 és 5-höz szükséges bell bearing, ezekkel húzhatod +12-ig, egy ilyen szintre fejlesztett fegyver mindenhez is elég azokon a területeken, aztán ha jó és tetszik, viszed tovább, ha nem, eldobod.
Ez is balansz szempont, a világban gyűjtögetett kövekkel fel tudod húzni x szintre a fegyvert, a vásárolható kövekkel meg mondjuk x-2 szintűre. Egyfelől büntet a játék, ha összevissza fejlesztgetsz, de ugyanakkor megadja a lehetőséget a kísérletezésre.Amit te vársz el ettől a rendszertől azt nem egy From játékban fogod megtalálni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #5228 üzenetére
amiben több a 250-es az az, hogy talán sokoldalúbb, mert több stat van felhúzva ezáltal többféle buildra is képes, de így ennyi.
Igen, ez egy fényévnyi különbség, ha rendesen vannak a pontok szétosztva és jól van felszerelve a karakter.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ja nerf előtt nagyon keményen felszecskázta őket, utána viszont nálam elég simán kinyírták nélkülem. Akkora nerfet kapott szerencsétlen, hogy előtte az üstökös mód leradírozta a fél kompániát, utána Blaiddot telibekapta és meg se kottyant a kutyának.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Én a prenerf Radahnt imádtam. A ló tényleg komikus, de maga a fight nagyon adta az odavezető úttól kezdve a következményekig. Én az összes repkedő, elúszó, teleportáló bosstól kaptam agyfaszt, Astel 2 centi hp-n teleportálgatott percekig, mire sikerült az utolsó ütést bevinni, hülye rémszarvas is állandóan eltűnt meg töltötte a hp-ját...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na és itt jön képbe az, hogy teleszórták a térképet grace-ekkel. Meggyőződésem, hogy egyrészt azért van ennyivel több a térképen, hogy gyakrabban költs, másrészt azért hogy balanszolják az elvesztett rúnákért rohanó játékosokat, hogy ne tudjanak útközben annyit összeszedni pluszban, hogy aztán a sokkal hosszabb játékidő miatt a végén túl táposan érjenek az endgame-hez.
Az is nagy segítség, hogy a korábbi From játékokhoz képest arányaiban sokkal több az idle státuszban spawnoló ellenfél, üldögélnek, fekszenek, alszanak, imádkoznak, stb. akik ugyan őrizhetnek értékes tárgyakat, de ha véletlen legyaknak, akkor sokkal egyszerűbb gyorsan összeszedni az elvesztett rúnákat. Ez egyrészt nagyban könnyíti a játékot (nagyobb tömegek felé nyitás ugye), másrészt azért ad egy kis hétköznapi érzetet a világnak, hiába ellenséges a népesség 99%-a, nem kifejezetten az a céljuk, hogy elpusztítsanak. A Dark Souls ennél könyörtelenebb volt, a Bloodborne meg teljesen más liga, ott szinte minden npc patrol státuszban kerül az orrod elé.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Janusz001 #5207 üzenetére
De a húzok pár szintet nem egyenlő azzal, hogy 120 helyett 250-esként érkezel meg Ashen Capitalba. Ha mindent felfedezel, minden bosst kinyírsz (bár minek tennél ilyet, nem ezért vannak a játékban ugye ), nem farmolsz, de nem is vesztesz rúnát, akkor nagyjából 140-150 között lépsz át a kapun Radagonhoz.
Malenia amúgy sem mérvadó, mert szinttől függetlenül egy szarul megírt boss, ha nem tudod, mit kell csinálni, ugyanúgy összecsomagolja lvl 250-es karaktered, mint az RL1-est.Nem mintha bele akarnék amúgy szólni, hogy játssza a játékot, csak azt érdemes észben tartani, hogy Haligtree, Farum Azula illetve Ashen Capital lvl 120-ra van belőve és HLTB szerint a completionist végigjátszás 130 óra.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Ez a lvl 250/200 óra amúgy önmagában egy achievement és nem is igazán értem, hogy lehetséges, mert a végére kínszenvedés lehetett egy szinthez elég rúnát összekalapozni. Én a NG+2-t fejeztem be asszem olyan 180 között, de már ott se adott egy boss egy szintlépéshez eleget.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #5183 üzenetére
Abszolút tervezési hiba, hogy másfélszer akkora a játéktér, mint amekkora indokolt lenne. Mintha nem lett volna összhangban az environmental designer munkája mindenki máséval, a játéktér kolosszális, de nincs egyenletesen feltöltve. Megnézed a játék végén a tisztességgel felfedezett térképet és ordít róla, hogy vagy kifutottak az időből, de nem akarták eltolni a megjelenést vagy leszarták a végére.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz TESCO-Zsömle #5160 üzenetére
Még a kamerát is jobban megfektette az első fázisa.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz laposonly11 #5156 üzenetére
Erre az volt az elmés mondás ebben a topikban, hogy nem azért van ennyi dungeon ebben a játékban, hogy mindet felfedezd és amúgyis 10/10 jóvanazúgy.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Radahn is EASY | Elden Ring #21
A zene telitalálat, tényleg kicsit olyan feeling.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Tessék, segíteni ugyan nem fog, de legalább haszontalan tudás. Van egy elmélet amúgy arról, csak most nem találom azt a videót, ami szerint Maleniát nem is ebbe a játékba szánták, hanem még a Sekiróba és nem adaptálták 100%-ban az itteni játékmechanikákhoz.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ha fegyverbe rakod az ash of wart, akkor olyan a frame tartomány, mint közepes pajzzsal, kivéve a daggereket, azok kicsit közelebb vannak a kis pajzsokhoz. Sorban könnyűtől nehézig: golden parry, carian retaliation (spelleket visszalövi a casterre, mókás), buckler parry, small shield parry, parrying dagger és dagger parry, medium shield és thrusting sword, curved sword meg többi fegyver parry. Ez utóbbiakat én se tudom pl. megbízhatóan használni, a parrying dagger még nagyjából ment a legtöbb esetben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #5099 üzenetére
Haha, sehol. Neten vannak leírások minden státuszhoz, amit ott láthatsz. Amúgy a négyzetek azt jelentik hogy valami befolyásolja a HP-d (piros), az FP-d (kék), staminád (zöld) vagy pozitív (sarkában kis fehér felfelé mutató nyíl) vagy negatív (fekete lefelé mutató) irányban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz DanielLong #5085 üzenetére
Meg baromi jó early game tesztelgetni, van sok katona, vannak madarak, kutyák, közepesen nagy és nagyon nagy ellenfelek meg még egy random Crucible Knight is csak a vicc kedvéért.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Azzal kapcsolatban nem, de azt mondta segíteni akar, aztán mi lett ennek a barátságnak is a vége.
Amúgy az egy nagyon erős irónia Miyazaki részéről, hogy az ártatlanok, hősiesek és jóravalók mind megmurdálnak, bezzeg az alattomos (Gostoc) meg a gyáva szar (Kenneth Haight) megkapja a várat. Nepheli Loux talán kivétel, ő elég hősies.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz laposonly11 #5059 üzenetére
Full nem értem, ennek a kommentednek mi köze van ahhoz, hogy dodge roll közben meghatározott számú invincibility frame-ek vannak a játékban. Demon's Souls óta így működik a rendszer, nem egy véletlen hiba.
Az, hogy nem reális meg máshol nem így működik a harc egy dolog, de ettől nem lesz hiba.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz laposonly11 #5057 üzenetére
Nem glitch, feature. És többet ér, mint bármilyen páncél.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz TESCO-Zsömle #5045 üzenetére
Áh, Vaati videói összefoglalják a könyveket is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #5004 üzenetére
Azt is olvastam, hogy a Samurai nehezebben dodge-ol, ennek a ruha az oka, vagy melyik perk/tulajdonság?
Az equip load stat miatt dodge-olhat lassabban, ezt a kommentet javaslom átolvasásra.
Az íjász karaktert én nem javaslom először, a játékmechanikák nagyrészéből kimaradsz úgy és tényleg nehezebb lesz az amúgy sem könnyű játék.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Janusz001 #4977 üzenetére
Egy tucatszor újra tudod osztani egy végigjátszás során, szóval ha most próbálgatnád a BF-et, akkor oszd újra. Arcane-re nem is kell pontot rakni, mert ha nem skáláz rá a fegyver, akkor a vérzést sem növeli az arcane pontszám.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4967 üzenetére
Általában, vagy inkább úgy mondom, nekem ez volt a tapasztalatom régen a magyarításokkal, ha jön új patch, akkor a magyar szöveg marad az új verziónál is, kivéve ott, ahol változás történik az anyagban. Szóval ha lenne pl. a kövi patch-ben egy új sor egy leírásban, akkor az angol lenne.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Cookbookot alapból "megtanulod, ha felvetted, egyből tudsz olyan cuccokat kotyvasztani, ami abban az adott cookbookban volt.
A scrollokat le kell adni egy olyan személynek, akitől varázslatokat tudsz tanulni és utána tőle lehet megvenni őket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
The Best Sword in the Game | Elden Ring #18
Mikor nem ér el a sárkányig a sugár...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #4940 üzenetére
Én a kísérletezgetések után inkább poénra vettem, ha idéztem, soldjars of fortune, land squirt, jellyfish greatshield soldiers ment a gang bossok ellen.
Amit érdemes lehet mindenkinek kipróbálni, az Deenh madár, képes buffolni a fizikai sebzést, emg kiváló aggro elvonó jószág. Hasznos.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Mondjuk igazán rossz spiritek nincsenek a legendary-k közt, egész faszán vannak balanszolva, hogy minden igényt kiszolgáljanak.
Én is behatóbban tesztelgettem őket anno és mindegyikben benne van a one man army lehetőség, bár a gyökér AI miatt Tiche meg Lhutel kiemelkednek közülük, Ogha pl. hiába lövöldöz pár másodpercenként nukleáris robbanófej erejű nyilakat, ha rendszeresen beakad valahova.
Ami baromi mókás volt még az Finlay, rot procra épülő setupnál ő a leghasznosabb.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Does Elden Ring have input reading?
Röviden: nem az gombnyomást magát figyelik azok a bizonyos ellenfelek, hanem az animáció kezdetét, nem mintha ez bármit számítana a végeredményt tekintve.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Phoen|x #4839 üzenetére
És akkor ez a megoldás a világ legjobb open worldjére (#4808), hogy mivel önismétlő és unalmas egy idő után, ezért inkább hagyják ki a játékosok? Értem, nincs több kérdés, utolsó komment volt részemről a témában.
Mondjuk ezer más sebből is vérzik ez a játék (pun intended), de azt már korábban kitárgyalta a topik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #4833 üzenetére
Tök igaz, viszont a repetitív tartalom mennyisége a nem mindegy. Itt azért kilóg a rosszabbik irányba, max ti leszarjátok.
És továbbra is: attól, hogy más játékok is középszerűek ez se lesz jó.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A sémájuk ugyanazt, ugyanolyan elemekből épülnek fel, ugyanazt csinálod bennük és ugyanaz a végkimenetel. Van néhány, amelyik kicsit más, mint a fényesek, vagy amelyik megpróbál átverni a labirintusjelleggel (bár ezekből is több van), meg ahol van rejtett boss is, de az oroszlánrészük totálisan ugyanolyan. Ezek tényszerű, számszerűsíthető dolgok, amiket ide is beírtunk korábban.
Az, hogy nem kötelező lemenni megcsinálni továbbra sem érv, mert azért van a játékban, hogy lemenj és megcsináld. Nem kell más játékhoz hasonlítani, erre mondjátok, hogy a legjobb, amivel semmilyen szinten nem tudok egyetérteni ilyen ismétlődés mellett. Max a felfedezés a legjobb ebben a játékban, de az egy open worldnek csak egy része.Az meg egyenesen ironikus, hogy szerintetek az a megoldás, hogy ne foglalkozzon az ember a mellék dolgokkal, mert nem kötelező, ez a hozzáállás önmagában szépen beárazza ezt az open worldöt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Az a program hibája, hogy öt-hatféle dungeon van egy ekkora játékban, mindben ugyanazt csinálod, kevés az egyedi boss, rengeteg újra fel van használva, kevés az NPC és mellékküldetés egy ekkora játékhoz és Leyndell után össze van csapva a játék.
Nem is kell mindenhova kétszer benézni ahhoz, hogy ezt érzékelje az ember. Komolyan nem is értem ezt a gondolatot, hogy ha teleszórják ugyanazzal a 100 órás játékot és ezt a játékosok szóvá teszik, az hogy lenne már az ő hibájuk?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Phoen|x #4825 üzenetére
Ez egy jó szar példa így, már ne is haragudj. Az jön le belőle, hogy nem is érted, amit írunk.
Tudod, hogy helyes? Ha szeretsz biciklizni, letekersz napi 100 km-t, de a biciklid kerekében nyolcas van, eláll a kormányod és kényelmetlen az ülésed. De legalább a váltó jó.Viszont az a gondolat számomra ép ésszel felfoghatatlan, hogy van egy játék és szerintetek úgy helyes játszani, hogy nem foglalkozik az ember a beletömött tartalommal... Akkor minek van?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ImACeltic #4820 üzenetére
Ha Leyndell előtt mindent megcsináltál, akkor utána tíznél kevesebb új ellenféltípus lesz a játékban. Egyértelműen látszik a térképből, a mellékfeladatokból, a fősztori alakulásából, az újdonságok hiányából, hogy félkész a termék utolsó harmada.
A felfedezés megmenti amúgy élmény szinten, mert mégiscsak az az engagement legfontosabb része, de ha visszagondol az ember a teljes képre, akkor azért kiütköznek a hibák.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Phoen|x #4818 üzenetére
És ha a játékos úgy akarja, játszani, hogy minden kavics alá benéz és úgy nem igazán jó a játék, akkor az a játékos hibája? Vagy most ti tényleg azt hiszitek, hogy Miyazaki mester azért tömte tele ennyi contenttel a játékot, hogy majd a felhasználók ne törődjenek vele?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Lehet csak kiégtél az openworld-től... de akkor se a játékot kell hibáztatni.
Mondjuk ha jó lenne ebben a játékban az open world, akkor nem égne ki tőle az ember. Az nem megoldás erre a problémára, hogy skipeld a játék kétharmadát, mert megfekszi a pocid a monotónia.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #4754 üzenetére
Még a NG+2-3 is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz laposonly11 #4724 üzenetére
Az nem Bandai, hanem Playstation cím.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ellenben Somberinget rendesen fosta a game, úgy hogy abból csak 1 kell.
Ezt a részét nem teljesen értettem.
Pedig amúgy egyszerű, az egész játék a weapon artok körül forog és azoknak van igazán baszó képessége, amiket somberinggel kell felhúzni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Bad Pritt #4609 üzenetére
Van amúgy még egy eretnek gondolatom, csak hogy tovább borzoljam a PC játékosok kedélyeit. Emeljétek fel az egeret és akkor nem érzékel a szenzor. Az önkényes és kéretlen lock on bugot nem hárítja el, viszont a véletlen célpont váltást ki lehet küszöbölni, kattintgatni kell csak úgyis.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz TESCO-Zsömle #4608 üzenetére
DS1-nek is szar volt a PC-s irányítása és azt is játszották úgy, hogy harc közben (vagyis lock ont használva) nem egereztek, ezért tudom, hogy működhet.
Vágom, nagyon hasznos, nagyon jó dolog az egér, jár neki a jutifalat, de közben meg csak a baj van vele Elden Ring közben.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz vorosmarti #4602 üzenetére
Eskü nem értem, miért ördögtől való skipelni az egeret, ha a gombokat nem használnád rajta, de te tudod. De ha jól értem újraosztani sem lehet a gombokat, szóval úgyis csak elméleti a felvetés.
Hát ezt inkább rohadt gáznak lehetne mondani, de a Fromtól nem idegen.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz vorosmarti #4600 üzenetére
Gagyi. Vagyis elnézést, év játéka.
De amúgy nem értem, miért nem értelmezhető? Ha harc közben lock onnal nem kéne használni az egeret, akkor nem is kéne fogdosni, kontrollerrel sem használjuk a jobb joysticket ugyanilyen esetben, csak target váltáshoz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz vorosmarti #4598 üzenetére
De nem lehet billentyűkiosztást variálni? És akkor mondjuk az E-re vagy bármire rakni az ütés gombot, és akkor harc közben nem kéne az egérhez nyúlni, vagy a lock on target váltást billentyűre cserélni?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #4596 üzenetére
És? DS-nek is volt kánon vége.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Biztos, hogy Godwyné, nekem igazából a timeline-nal, meg a magyarázat hiányával van bajom. Godwyn és Ranni halála a törés előtt történt valamivel, szóval jó lett volna, ha a játék kicsit normálisabban elmondja, hogy pl. Godrické mi is pontosan. Ranniéról nem is tudunk semmit, már ha egyáltalán van neki, sehol semmi nem említi... Ezek azok a dolgok, amiken változtatni kéne, mert ez egy sokrétűbb lore már és az ilyen nagyon ködös és érthetetlen leírások miatt csorbul az élmény, már ha valaki fogékony rá.
Ezt a Radagon és Marika dolgot senki sem érti teljesen, hogy is működött, de láthatóan sokaknak felkeltette az érdeklődését. Amúgy ezt: Még ami érdekes, hogy Marika konkrétan halott mire odaérünk, de Radagon is darabokban van.
Ezt szerintem félreérted, Marika van felfeszítve (szőke haj, női arc és idomok), majd mikor leesik és a kezébe veszi a kalapácsot, akkor változik át Radagonná (férfias vonások és arc, vörös haj). Teljesen rájátszanak erre a két személy egy testben toposzra, csak ködösen magyaráznak róla.
Én úgy értelmeztem amúgy, hogy nem egyből jöttek rá arra, hogy ők egy, hanem fokozatosan, előbb vonzalom alakult ki köztük, Godfrey off, megszülettek az új gyerekek, majd ezután jött a következő stádium, mikor rájöttek, hogy ők amúgy egy személy, vagy lélek, vagy lény, vagy bármi. De ebbe még Vaatinak is beletört a bicskája, abszolút nem ad értelmes támpontot a játék hozzá.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Godfrey-t száműzték csak, nem halt meg.
Ami nincs nagyon megmagyarázva (a Radagon-Marika egységen túl), hogy Godrickhoz hogy került Great Rune, mikor ő csak valami sokadlagos leszármazottja Godwynnak, aki meg meghalt az egész gyűrűtörés előtt, szóval tuti nem kapott semmilyen darabot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz BOBAKILL #4583 üzenetére
Azért hoztam amúgy a Trónok harcás példát, mert teljesen ugyanaz a lényege és működése, GRRM egy az egyben kopizta, annyi különbséggel, hogy itt romantikus viszony is járt a hivatalos kapcsolat mellé. Az Elden Lord, mint cím, az istenek által kijelölt uralkodó párjának, azaz a mi időnkben Marika férjének járt, Godfrey volt az első, Radagon a második. Placidusaxról volt még leírás, hogy bőven Marikáék meg a fa előtt Elden Lord volt, de ezt nem igazán bontotta ki a játék (vagy csak én nem találtam más nyomot).
Gyakorlatilag az Age of the Stars az igazi Elden Lord ending, mert annál a szcenáriónál Ranni átveszi Marika helyét és minket fogad párjának, szóval ott tényleg lore szerinti Elden Lord leszünk. Az acsi szerinti Elden Lord endingnél meg sokkal inkább félisteni/isteni szintre emelkedünk azzal, hogy mi csüccsenünk Marika helyére.Ez nyilván csak szőrszálhasogatás részemről, ha nem röppenne fel az acsi, senki nem is tudná, mi a neve ezeknek a befejezéseknek és őszintén szólva senkit nem is érdekelne. Levadásztuk a dundi bálnát és örülünk a fejünknek.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Adam Audio A4V + Sub8, stúdió, desktop hangfalszett
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 12GB/256GB, Kártyafüggetlen, Dual Sim / Gari
- HP ProDesk 400 G4 DM
- Egyedi Gamer PC eladó! Ryzen 5 3600/GTX 1080/16GB RAM 3200MHZ/MSI B450/256GB SSD+500GB HDD
- MSI Cyborg - i5-13420H - RTX 4050 6GB - 512GB SSD - 16GB RAM - 15,6" FHD 144Hz, ÚJ! 3 év gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest