-
Fototrend
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gibbs
csendes tag
válasz balazs1956 #44347 üzenetére
Akkor íme a fotók a szétszedett és már átalakított állapotról.
A közeli képen látszik a kapcsoló és a fülek, amihez a + és a - érintkezőket kell forrasztani.
A harmadik képen az akku negatív végéhez vezetett drót és érintkező látható.
Az utolsó képen az összedugott belső rész látható, még a tokon kívül.
A fotókon látszik a lefűrészelt alsó záródugó és az alá kerülő tömítő lap.Aki szorgalmasabb, az megcsinálhatja úgy is, hogy a záródugó lukjára ráragaszt egy megfelelő lapot, akkor nem kell akku cserekor a tömítéssel játszani, mert az eredeti gumigyűrű vízállóvá teszi a szerkezetet. Csak azt kell jól eltalálni, hogy az akku ne kotyogjon a házban, mert akkor nem lesz érintkezés.
A LiIon akkuval nem kap sokkal nagyobb feszültséget a motor, mert eredetileg 2 db NiCd akku van sorba kötve egy fóliában, az egyenáramú motor pedig a feszültség változtatásával változtatja a fordulatszámát. Ezért lesz sokkal gyorsabb (kb. 40%-al) a motor. Az enyém kb. 5 éve megy így, semmi gondom vele, illetve annyi, hogy most már kb. 25 éves a gép és a kapcsoló feletti gumi burkolat elkopott és kilyukadt, amit egyenlőre egy széles cellux-al oldottam meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest