-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
goya999
tag
válasz
pakriksz
#6198
üzenetére
Nem azért elérhető egy szállítós küldetés mert távolságban elérhető neked.Hanem azért mert elfér a szállítmány a raktérben és a frakció megbízik benned.A távolságnak ehhez semmi köze.A Galaxy map pedig automatikusan a raktér súlyát figyelembe véve számol,de van ott alul egy csúszka is ahol állíthatod manuálisan is.
-
pakriksz
őstag
tudom hogy függ a súlytól, de elég könnyen kiszámolható hogy ha berakok x súlyt akkor nem tudok oda eljutni, még is felkínálja elérhetőként a küldetést. Emellett a 34. században illene a galaxy mapen a jelenlegi rakományt automatikusan figyelembe véve számolni az utat. Mindegy, megoldottam azzal hogy eladtam a basic discovery scannert amivel nyertem 2 tonnát.
Egyébként ez a hajó biztosításos dolog hogy működik? Automatikus? Ha én az ingyenes kezdőhajóra veszek extrákat, és szétlövik akkor visszakaphatom biztosítással töredék áron azokkal az extrákkal együtt, vagy ez csak saját hajónál játszik?
-
duvi
nagyúr
válasz
pakriksz
#6190
üzenetére
Amikor elvállalsz egy szállítós küldetést, mindig figyelni kell a célállomás távolságát. Az elvállaláskor az aktuális raktered és ugrótávolságod alapján kalkulál a program. Lehet, hogy üres raktérrel még elérted volna a célállomást, de amint bekerült az áru a rakteredbe, a plusz súly miatt lecsökkent az ugrótávod és pont nem éred már el. Ezt úgy tudod elkerülni, hogy megnézed a hajód üres és maximum terheléses ugrótávolságát. Innentől már egyből látod, hogy mit szabad elvállalni és mit nem.
-
zolee0307
őstag
Nálam a pajzs bug annyi volt, hogy a cobrát odakoccoltam egy npc hajóhoz és a pajzs teljesen lement, de a hajó nem sérült. Azóta is volt koccanásom, de azoknál már nem volt semmi gond.
Viszont ma olyan bugba szaladtam - legalábbis szerintem az lesz -, hogy felfedezgettem, majd elmentem az egyik anarchys bázisomra leadni a talált cuccokat. A rendszerben kétszer kiszedtek sc-ből, le is vadásztam őket, amiért kaptam 2 helyi frakciós bountyt. Viszont az állomásokon, ahol ezen frakciók is vannak, nem tudom beváltani a bountyt, a contact menüben nem szerepelnek a bountyk, csak a küldis panelon. Meg el akartam adni a térképeket, egyre rámentem, erre eladáskor az összes eltűnt, pénz nuku.
Érdemes nyitni ezekért ticketet? Valaki találkozott már ilyen bugokkal?
-
pakriksz
őstag
Ez a bugos romhalmaz plot route elcseszte az útvonalamat. Kiszámolt egy útvonalat, aminél a legnagyobb ugrási távolság 0.2 fényévvel több mint amit a küldetésben felvett rakománnyal lehet összehozni.
3 adag bor-t kéne átszállítanom. Ha kidobok 1-et mi lesz? Le tudom adni a küldetést? Vagy mit lehet csinálni ilyenkor? Gondolom az energia hajtóművekre adásával nem lehet nagyobbat ugrani, mert az túl egyszerű és logikus lenne. -
zso79
őstag
-
zso79
őstag
Itt a hivatalos válasz a collision bug miatt felrobbant hajók tulajdonosainak

"We will provide an automatic credits reimbursement for people who died by crashing and paid the insurance fee. This will be calculated from deaths by crashing after 1.1 was released until 1.1.02 is released.
Michael"
-
baphomet
senior tag
válasz
pakriksz
#6181
üzenetére
"Hát az gáz :\ azért van ott töltögetés is mert bolygó közelítésekor amikor a fénypont kezd átváltani textúrázott gömbbé akkor meg szokott állni picit."
Jogos. Elvileg 1.1-ben javítottak rajta, de még mindig megröccen egy kicsit.
Volt már egyébként 4-5 perces "hiperugrásom" is. Emellett az 1 perc már-már normális.

-
pakriksz
őstag
válasz
baphomet
#6179
üzenetére
Hát az gáz :\ azért van ott töltögetés is mert bolygó közelítésekor amikor a fénypont kezd átváltani textúrázott gömbbé akkor meg szokott állni picit.
Akkor ezek szerint max 32 fős lehet egy csata is? Hmm 7 éve lineage2-ben 200 vs 200-as pvpk voltak gond nélkül ugyan abban az instance-ban mint a többi pár ezer játékos(tehát bárki besétálhatott a pvp közepébe ha arra járt)... azt hittem azóta fejlődtek a dolgok... -
duvi
nagyúr
Hogy ne csak a rossz dolgokról írjunk... Jól működik a hosszútávú útvonaltervezés, valamint bekerült a játékba a közösségi célként építhető űrállomás. Utóbbira különösen kíváncsi leszek. ITT egy bemutató videó hozzá.
-
pakriksz
őstag
3D ügyben simán össze lehet, Az ED képtelen egy helyi szinten kívül egyszerre megjeleníteni nagyobb területet. Tölt a naprendszerek között, tölt az űrállomások megközelítésekor(pedig évtizedek óta létezik a LOD és a ED használja is, csak nem elég jól), és bizony egy bolygó megközelítésekor is be szokott állni tölteni.
Amikor ugrasz 2 naprendszer között, mit kell betölteni? A naprendszerekben van ~10 darab gömb egy kis textúrával és effektes shaderrel. Az űrállomások és űrhajók csak normál módban kapnak modellt, supercruise-ban csak fénypontok csóvával. Akkor még is mit tölt? Arról hallottam hogy supercruise-ban át lehet menni egyik naprendszerből a másikba sok idő alatt, de ezeket a töltögetéseket látva már nem tudom igaz-e.
Míg egy ingyenes játékban megoldják hogy "on the fly" töltögessen be egy 60 gigás (föld), 22 gigás(hold), és 40 gigás(mars) textúracsomagot, miközben meglátogathatod a többi naprendszerbeli bolygót, azoknak 100+ holdját, miközben a bolygók és holdak mozgását hosszú távon is élethűen modellezi (föld forgásának lassulása, hold forgásának lassulása, és távolodása a földtől, föld forgástengely precesszió, napszél, légkör, stb jó)?
A szimuláció rész mint mondtam érdekesen hatna az ED-ben, így nem tenne jót a játéknak, csak azért írtam róla, mert ha ezt így együtt megteszi az orbiter offline, akkor legalább a töltögetés észrevétlenségét illene megoldani egy 50 euros nagyon durván megtámogatott játéknál... és erre még rájön az hogy milyen ordító bugokat engednek élesbe. -
pakriksz
őstag
Hát tényleg nem, főleg nem a legújabb verzió

[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
(és a képek jpg tömörítése jelentősen ront is a minőségen)Ugyan is ahhoz hogy ezt mind(vagy akár egyéb bolygókat, holdak) látni lehessen 1x kell loading képernyőt elviselni, a játék indításakor, ellenben az elite FSD váltós töltőképernyőivel, és a domborzat az orbiterben nem csak normal map, hanem tényleg domborzat.
Na meg fizikában is ég és föld a különbség, igaz hogy egy elite szerű játék azért igencsak nehézkes lenne a valós fizikával

-
baphomet
senior tag
Az ostoba npc-ktől a solo sem ment meg, sajna. Cobránál értékesebb hajóval megfontolandó, hogy kidokkoljon-e egyáltalán az ember. Nem is baj, úgyis erőszakkal kell rávenni magamat, hogy ne csak az E: D-el játsszak. Ez az update most megoldotta.

Amíg nem javítják, lehet csak ücsörgök az állomáson és közben halmozom a rabszolgacsempész küldetéseket.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
pakriksz
őstag
pedig simán lehetett érezni, a "loading" képernyő supercruise-ből normálba váltáskor elég sokáig maradt, sőt egyszer miután majdnem egy percig ment 2 csillagnrendszer közötti ugráskor a töltés képernyő (az ugrás animáció), azt hittem hogy beragadt, de nem sokkal később végre betöltötte.
Egyébként ezek a töltések elég szánalmasak, egy 50 euros játéknál, amikor az ingyenes Orbiter űrszimulátor legújabb verziója megoldja a töltés nélküli bolygóközi utazást, pedig abban a föld, hold, mars majdnem google maps részletességű textúrákat kapott, teljes, nagy felbontású domborzattal, ahol felszállsz egy kifutópályáról a földről, elmész a hold mellett a neptunuszik, és semmiféle töltés szünet nincs.
-
duvi
nagyúr
válasz
Rakamaz
#6165
üzenetére
- "Az én mércém szerint még kész sincs a játék, és máris problémák sokasága, ha egy kicsit finomítani kell valamin?
Ajjaj!" Ezt az idézetet nem értem 
- "Viperes harcodnál az nem lehetet, hogy az ellenfeled több energiát (pipet) tett a systemre/pajzsára? Így elvileg ő a nyerő." Elképzelhető, hogy több kakó volt a systemén, mert amikor kiszedett SC-ből, akkor automatikusan középállásba tettem az energiaelosztást (utazás miatt engine volt maxon). Viszont az már durva, hogy neki maxon maradt a pajzsa és nekem még a hullból is csak 18% maradt
- "A hull javításának költsége clipper és type 7 között nagyon eltérő." Ha csak az alapárakat nézzük, akkor is jóval drágább a Clipper. T7: 17,472,252 CR, Clipper: 22,295,860 CR. Ehhez még hozzájöhet a fejlesztett modulok költsége és máris jóval drágább biztosítási összeget kapunk. Viszont a tízszeres pénz már valóban durva. (Nem tudtam még utánajárni, mert nincs birodalmi rankom a Clipperhez)(#6166) baphomet
Hát ez nagyon durva
Az első videóban (1:39-nél) látszik, hogy a T9-nek 88%-on van a hullja, miután "lelökdöste" róla a pajzsot a gyerek. Ezután mindenféle beavatkozás nélkül, 88%-ról nullára zuhan le a T9 hullja és máris elpukkan. Így már érthető ami velem is történt. Ez bizony iszonyatos durva bug! A javításig tuti nem megyek Open playbe
Gondolom, hogy van/lesz még egy pár jóképességű, akik ezzel fognak szórakozni... -
baphomet
senior tag
Az ütközés jelenleg kb. így működik: https://www.youtube.com/watch?v=zUcU9agTw_E
A béta tesztelők jelezték, sokan. Sokszor. Mégis kiadták így az 1.1-et.A másik vicc. Point(less) Defence Turret
: https://www.youtube.com/watch?v=1p9Y58euh_Y
Ment a nyavalygás, hogy dumbfire rakéták túl erősek, a PDT meg nem túl hatékony. Hát megkaptuk, két legyet egy csapásra. -
Rakamaz
tag
Az én mércém szerint még kész sincs a játék, és máris problémák sokasága, ha egy kicsit finomítani kell valamin?
Ajjaj!A pajzsos dologoknak eleinte örültem, hogy végre vége a vagány, becsapódásos és förtelmes landolásoknak, de ezek szerint kicsit elhamarkodtam.

Viperes harcodnál az nem lehetet, hogy az ellenfeled több energiát (pipet) tett a systemre/pajzsára? Így elvileg ő a nyerő.Más: A hull javításának költsége clipper és type 7 között nagyon eltérő. Nem jegyeztem le, de kb. tízszerese lehet. Ez azért van mert a clipper-en szebb a fényezés, vagy mi az ördög?
-
Kronus
tag
Már youtube-n is van videó az 1.1 "koccanós" bugról
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
baji
tag
Azt nem értem hogy volt ennek egy beta tesztje és ezek nem valami eldugott bugok, hogy a fenébe nem vették észre őket. Azt nem is merem feltételezni hogy úgy adták ki a nagyközönségnek hogy tudtak róluk.
-
Kronus
tag
Ja még 1 bug... ami elég idegesítő... a Type-9 -re szereltem dokkoló számítógépet (vagy 1000x dokkoltam már vele és picit beleuntam) és aki már használt ilyet az tudja, hogy amíg nem veszed vissza a tempót dokkolási engedély kérése után addig egy idegesítő pittyegő hangot hallat. Nos a patch óta ez a hang visszatér miután leszállt a hajó és egészen addig megmarad amíg felszállás után supercruise-ba kapcsolsz. Szóval ha az állomáson állsz 15 percig akkor 15 percig hallgatod a pittyegést (kivétel az Outfitting, ott elhallgat, de csak addig amíg a modulokkal bíbelődsz, ha kilépsz onnan visszatér a pittyegés)

-
duvi
nagyúr
válasz
Xmodule
#6159
üzenetére
Ilyen szintű lagolást elvileg látnunk kéne. Simán futott a játék, meg se röccent. 1.1-ben átdolgozták (többek között) a pajzsmanagementet. Mivel többen is belefutottunk "pajzsanomáliákba", ezért úgy gondolom, hogy itt valami nem stimmel
Nálam minden más rendben működött.(#6160) Kronus
Úgy tűnik, hogy túlságosan megbolygatták a "pókhálót" és ezzel sok szálon, nem kívánt reakciókat váltottak ki
-
Kronus
tag
Hát nekem eddig olyan 13 millióba van az 1.1 és csak 1 napja éles

Még ma kap esélyt, ha megint történik valami hasonló, akkor addig hanyagolom a gamet míg tuti ki nem javítják...

Am írtam tegnap 2 érdekes NPC viselkedést. Itt a 3dik: NPC Hauler araszol be az állomásra majd 1x csak 90 fokban odébb dobja a game vagy 300 métert és elkezdett 1 helyben pörögni

-
Xmodule
őstag
Nem lehet hogy ezek a gondok mind a server oldali laggok miatt voltak? Nekem is laggolt tegnap a game. Lehet nagyon le voltak terhelve a szerverek a sok update miatt. Vagy pedig valami hiba van.
-
duvi
nagyúr
Tegnap este kilőtték a Viperem és elég "furán" vesztettem el a hajót. ID-vel kiszedett a gyerek és egyből elkezdett lőni. Ő is Viperrel volt, lézerekkel. Mivel két SCB is van a hajómon, ezért nem volt probléma. Kitartott a pajzsom. Egyszer csak belém rohant fejjel lefelé, aminek a hatására megszűnt a pajzsom és a hull 18%-ra zuhant. Az ő pajzsa sértetlen maradt
Ezek után pillanatok alatt kilőtte a hajómat. Nem értettem, hogy mi történt, de az itteni pajzs bugos bejegyzések alapján már kezd összeállni a kép. 1.1-el valamit nagyon elcsesztek a pajzsműködésben 
-
Kronus
tag
Azt nem tudom, hogy csak a nagy hajókra érvényes-e ez a bug, de egy biztos: a patch előtt ugyanilyen szituációk sokaságát karcolás nélkül éltem túl, vagy a leges legdurvább nagy sebességű ütközésnél is elszállt a pajzs + 30-40% életerő, itt meg kb. gyök 2vel mentem kifele az NPC talán még lassabban jött felém és azonnal bumm, abban a pillanatban ahogy össze koccantunk, semmi nyikorgás vagy egyéb effect ami ilyenkor előfordul.
A pythonos esetre meg semmi magyarázat nincs, semmi nem ért a hajómhoz.
-
Kronus
tag
válasz
baphomet
#6150
üzenetére
Tudom tovább fokozni...
A Type-9 balesete után el is ment a kedvem a kereskedéstől. Akkor mondom kicsit repkedek a Pythonommal. Gondoltam megnézem személyesen is a föld mellett parkoló Federal Capital Ship-et, élőben úgyse láttam még. Ahogy közelebb repültem olyan hangot adott a játék mintha ütköztem volna, holott semmi sem volt a közelemben a pajzsom is lement. Majd még egy ilyen 2 másodpercre rá és a hajóm felrobbant... (mivel több mint 100 milkót beleöltem a biztosítás se volt olcsó)
Szóval a tegnapi napot elég szép veszteséggel zártam... -
baphomet
senior tag
Dettó, Type7-el ugyanez. Így csak másfél milla bukta, de olvasva a Te veszteségedet, a káröröm enyhíti az enyémet.

Bugnak tűnik a dolog a számomra, mert fél órával később meg az állomásról kifelé burst-tölve belerongyoltam egy NPC hajóba (nem figyeltem igazán, de legalább Asp méretű volt) és még a pajzsom se ment le teljesen. -
Kronus
tag
Vigyázzatok a koccanásokkal is... az új patch óta 1 kis koccanás és bumm.... Type-9 (pajzsal) full tele cargoval araszolok kifele az állomásról és nekem koccant 1 NPC Type-9 ... azonnal bumm 10 milkó bukta...

Patch előtt 1 ilyen koccanás max. 1 csík pajzsba került.
Az NPC-k is hülyébbek lettek... jön be az állomásra nyíl egyenesen egy ASP majd mikor már majdnem beér 1x csak 180fokos fordulat bumm neki a rácsnak....
másik eset:
NPC Orca megy kifele az állomásról, erre egy NPC Type-7 bele durrant hátulról ... Orca bumm
-
duvi
nagyúr
1.1-es patchben megváltoztatták egy pár modul energiaigényét, kapacitását, súlyát. Vigyázzatok, hogy az első belépésnél nehogy bajba kerüljetek, mint én. Első harcnál derült ki, hogy felemelték a shield cell bankok energiaigényét és amikor előhívtam a fegyvereket, leállt az összes modul
Se fegyver, se pajzs... Vicces volt 
-
pakriksz
őstag
válasz
pakriksz
#6143
üzenetére
megválaszolom magamnak, nem nem lehet látni hogy valaki követ (az túl logikus lenne), hanem egyszer csak megyek a mély űrben és interdiction úgy hogy nincs a közelben senki... Mert megint így kaptam meg, viszont most megint megléptem.
Egyébként hogy követni kell egy kört ami összevissza megy... ha valaki csak ezt a részét látná a játéknak, valami dzsunka zs kategóriának hihetné
Ez olyan mintha IL2 szerű repülő szimulátorban, nem látnád az ellenséget, hanem egyszer csak 300 méterre lövési pozícióba mögéd teleportálna...Egyébként elnézve a teljesítményét a különböző részeknek, szerintem nincs külön login, frissítés, és játékszerver. Az egész 1 gépen megy, mert ha az egyik belassul, minden belassul. Biztos nem jutott rá pénz, és egy elfekvő 486-on megy az egész

-
Xmodule
őstag
Frissitettem a jatekot azota nem tud a kliens rendesen muködni. Konkretan be sem tudok loginolni.
-
pakriksz
őstag
Ezt nem értem. Solo-ban voltam, és ahogy sikerült neki az interdiction azonnal elkezdett lőni, egy pillanatra sem állt meg. De ebben az a legidegesítőbb hogy a semmiből jön, elkerülni nem lehet, mert ezek a marhák nem voltak képesek 1 térbe rakni a játékot, nyilván mert olyan hulladék motort sikerült összehozni, ahol az a max 10 darab látótérben lévő objektumot is töltögetni kell, miközben más játékoknál több ezer dolog jelenik meg a látótérben, töltögetés aka "FSD mód váltás" nélkül.
De most lehet hogy hagyom, mert nagyon felidegesített, hogy az idióta korlátozásaival gyakorlatilag 6 órányi játékot buktam, na meg most jön a "hotfix" mert ezeknél a szerencsétleneknél a beta= alpha, és az éles=beta.
-
duvi
nagyúr
válasz
pakriksz
#6136
üzenetére
Az elején érdemes Solo módban játszani, ha nem abban lennél. Amikor megfognak ID-el, akkor vedd vissza a gázt nullára és hagyd magad kiszedni. Ilyenkor nem üti ki az FSD-t a kirántás és nem sérül a hajód. Amikor kiszedtek (és nem akarsz harcolni), egyből tegyél minden energiát a systemre és az engine-re, majd nyomjad a boostot amikor csak lehet. Az FSD ilyenkor gyorsan feltöltődik és mehet az ugrás vissza SC-be. NPC hajó nem fog üldözni, mint Openben a valódi játékosok.
-
pakriksz
őstag
Hát ez gyönyörű... hirtelen 5 percenként interdictionokat kapok, egyet elkerültem, a másodikkal vagy 3 percig küzdöttem de végül sikerült az AI-nak, és persze pillanatok alatt szét is lőtt(egyébként ez miért jó? Se bounty nincs rajtam, a hajómban semmi rakomány, mit kap értem?), mivel sokkal jobb hajóval volt. És persze 20 ezer kreditnyi felfedezésem eltűnt(mert amiatt az idióta 20 fényéves szabály miatt persze beváltani sem tudtam), mert valami 2 agysejttel bíró barom kitalálta hogy így legyen. Gondolom 3301-ben nincs egy pendrive szerű akármi amivel az adatokat magával viheti.
És megint warez próba és demo nélkül vettem meg a játékot, és megint megbántam...
-
Kronus
tag
Hm...
Ilyen se volt még. Egy NPC Federal Navy Ship kiszedte a Pythonom supercruise-ból, de nem voltam Wanted és nem is támadt rám csak körözött körülöttem. Az új patch után már ez is jellemző eljárás lesz?! -
duvi
nagyúr
válasz
pakriksz
#6131
üzenetére
"Federation-os fineom volt az independent állomáson." Ok. Ezt eddig ezt nem írtad. Lehet, hogy valóban bugba futottál. Próbálj kicsit részletesebb leírást adni a problémáknál. Úgy könnyebben tudunk segíteni is.
(#6130) zso79
"gyakorlatilag a Type9-cen kívül semmivel nem tudna lépést tartani."
Most növelték az 1.1-ben a Python boostját. "Tweaks to Python: it now has a higher max speed and improved boost speeds" -
zso79
őstag
Én úgy vagyok vele, hogy amennyibe kerül és amilyen drága felszerelni/üzemeltetni, legyen jó erős pajzsa
Amúgy az tény, hogy a jelenlegi 6-os manőverezhetőség egy kicsit durva, de hogy az előre tervezett 17%-os csökkentéssel 240-et tudjon boost-tal már elszomorító, gyakorlatilag a Type9-cen kívül semmivel nem tudna lépést tartani. Így is elég érdekes, hogy ezen kívül minden hajó azért lényegesen gyorsabb boost-tal, a Python ezzel szemben kb. +10%-ra (volt?) képes. -
baphomet
senior tag
válasz
Viper26
#6126
üzenetére
"Most megint eszembe jutott a légüres térben lassuló hajó esete."
Úgy tudom, a készítők egy dologban tértek el nagyon a valóságtól a galaxis lemodellezésénél, mégpedig, hogy 10-szer annyi a csillagközi gáz és por mennyisége, mint valójában, de ettől néz ki ennyire kúlnak az egész. Ilyen sok űrszemétben repkedve ne csodálkozz, hogy nem gyorsul a végtelenségig (na jó, a fénysebesség közelébe) a hajód.

-
duvi
nagyúr
Pedig ráférne! Pár napja belefutottam egy NPC Pythonba és jó sokáig tartott kilőni. Két Anaconda is lement volna ennyi idő alatt. Nem is a tűzereje, pajzsa a legrosszabb, hanem a fordulékonysága. Baromi sokáig tartott még egy jól felszerelt Viperrel is ez a fogócska. Pedig A3-as thrusterekkel elég mozgékony a Viper.
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
válasz
baphomet
#6115
üzenetére
És nem hazudtak
. Valóban itt az 1.1-es patch"Hi everyone,
update 1.1 is incoming at 3pm GMT today. The servers will be down for up to 30 minutes when the update begins. Here is the change log from the last beta build. If you want to see the full list of changes since 1.07 check the links at the bottom of this post.
Note that the test servers will be shut down so you cannot access the beta build until we start the 1.2 beta. I'll also close the beta forums until then.
Client Changes:
- Don't crash if hyperspacing and the ship no longer exists
- Don't clear bounties from the player until resurrect; this means other clients know correct bounty amounts when the player's ship explodes
- Reduce heat overspill from weapons
- Tweaks to Python: it now has a higher max speed and improved boost speeds (to catch those pesky haulers). Also a minor improvement to it's pitch to keep it well above the Anaconda
- Fixed: Controller 'Back' failed on Outfitting Sort Dropdown
- Community initiatives: support an optional top rank of N players instead of 1
- Fix rank icons on community challenges
- Nicer string in community initiative dialog when no rewards available yet
- Fix UI weirdness with community initiatives on bulletin board
- Fed Dropship cockpit geometry was offset in the model file, cockpit has now been placed back in the centre
- Raised health of broadside guns for Fed Capital
- Optimisations to landing pad which should help with distortions inside stations
- Change supersampling options to store multiplier rather than mode
- Change graphics option screen to offer x0.75, x1.5 and x3.0 as well as the existing options
- Fix for menu music being too quiet
- Localisation text updateDownload size: 2.5 GB
Thanks!
Michael "
-
duvi
nagyúr
válasz
pakriksz
#6117
üzenetére
A bal oldali panelen mindig tudod ellenőrizni, hogy milyen pénzmozgások és küldetések vannak folyamatban. Jutalmak és büntetések egyaránt itt vannak tételesen felsorolva:
Az is elképzelhető, hogy korábban két különböző frakció is megbírságolt. Ezeket a büntetéseket csak a saját rendszereikben tudod kifizetni, illetve a fejpénzeket is ott fizetik ki.
-
pakriksz
őstag
Na most már tényleg kezd rohadtul idegesíteni ez a tetves bughalmaz... Az utolsó űrállomáson ahol leszálltam, befizettem a birságot. Elmentem egy másik csillaghoz ahol nincs semmi, nem mentem közben űrállomás közelébe. 100 ezer fénymásodpercre megtaláltam a csillag párját, amellett 2 bolygó egyik körül egy independent űrállomás valami drog birodalomé. Leszállok, látom megint federation fine 2100...
Azt hiszem megyek anyázni a hivatalos fórumra.
-
Xmodule
őstag
válasz
baphomet
#6115
üzenetére
Na akkor lehet megint belepek tobb het utan. Bar meg mindig skeptikus vagyok azzal kapcsolatban hogy ez a fejlesztett utvonaltervezes mukodik nagyobb tavolsagokban is ahol mar nagyon surun vannak a csillagok pl ahol most en vagyok sol tol kb 25ezer fenyev. Mert ha ez megy akkor elvileg max durvan 30x kell majd utvonalat tervezzek a mostani kb 1000x helyett. Azert nem mindegy.
-
duvi
nagyúr
A héten érkező 1.1-ben található újdonságokról két összefoglaló videó:
Release Beta 1.1 - Looking at New Routing, City Lights, Gas Giants
Release Beta 1.1 2nd Look, New Heat Mechanics and Discovered
Címszavakban, az újdonságokról:
- fejlesztett útvonaltervezés
- új fegyversebzési modellek
- új pajzs és "hőháztartás"
- lakott bolygók fényei
- bővített térképészet és felfedezés
- új hajómatricák -
duvi
nagyúr
-
Diopapa
addikt
-
pakriksz
őstag
aha olvastam róla, ez is bugos. A kijelölt helyen akartam leszállni, majd kiírta és egy másik leszállóhelyet adott.
Egyébként tökjó hogy a leszállóhely körül tornyok antennák vannak és jó magasak, olyan ésszerű az
és persze a leszállóhelyhez képesti helyzet jelzés is az utólsó pár méteren indul el amikor már amúgy is túl vagyok a nehezén... -
duvi
nagyúr
válasz
pakriksz
#6104
üzenetére
- A contacts-nál lehet felvenni a kilőtt wanted hajók után a fejpénzt, illetve szintén itt kell befizetni a büntetéseket.
- Ha nem a neked kijelölt platformon próbálsz leszállni, akkor jön ez a figyelmeztetés, hogy tünés onnan vagy szétlőnek, ha nem emelkedsz fel elég gyorsan. -
pakriksz
őstag
Fine-t mire kaptam? A contacts-nál látom hogy van egy 1400-as federation fine-om, de nem tudom hogy miért és mikor kaptam.
Leszállásnál ez a loitering akármi üzenet ez mi az isten? Egyszer csak kiírja miközben ereszkedek a leszállóhelyre, elkezd visszaszámolni, és másik leszállóhelyet oszt ki.
-
rtitusz
őstag
Három hete nem játszottam, ma végre elővettem. Volna. De már egy órája frissít. Nem is frissít, csak írja, hogy sync files. És a csík még sehol sem tart. Letöltés a 0 és a 0,3 MB/s között ingadozik... Ez így nem túl mókás. Egy fárasztó nap után gondoltam lerogyok kicsit a gép elé, de ez eléggé felhúzott...

-
zso79
őstag
válasz
baphomet
#6096
üzenetére
Ez volt a megoldás, köszi! Nagyon hamar meglett az új rang, végre Ensign lettem
Ráadásul van egy low intensity conflict zone is a közelben, lelőttem 15-20 hajót és máris Expert lett a combat rangom.Most azt hiszem elmegyek, feltornázom magam az Empire-nél is és szerzek egy Clippert

-
duvi
nagyúr
válasz
pakriksz
#6100
üzenetére
- Ha csak alaphajó volt (kezdő Sidewinder), upgradelt modulok nélkül, akkor semmit nem veszítettél. Ha megsemmisül az alaphajó, akkor ugyanezt ingyen visszakapod.
- Éppen ezek miatt a kezdeti bosszúságok miatt ajánlom a Téma Összefoglaló alapos tanulmányozását. Az ED-t nem lehet vakon elkezdeni, mint egy tucat FPS játékot. Ez egy komoly űrszimulátor, aminek a használatához elengedhetetlen a kezelésének az elsajátítása! Többek között az ott található linkeken rengeteg hasznos információhoz juthat minden kezdő játékos.Például az EDHU oldalon több Tutorial cikk is megjelent a játék kezelésével kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3913, 100% Akkumulátor
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E6410, E6440, E5450 / SZÁMLA + GARANCIA
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3818, 100% Akksi
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Apple iPhone 12 Pro 128 GB Pacific Blue 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest








![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
)

Az első videóban (1:39-nél) látszik, hogy a T9-nek 88%-on van a hullja, miután "lelökdöste" róla a pajzsot a gyerek. Ezután mindenféle beavatkozás nélkül, 88%-ról nullára zuhan le a T9 hullja és máris elpukkan. Így már érthető ami velem is történt. Ez bizony iszonyatos durva bug! A javításig tuti nem megyek Open playbe






! Vére sikerült nekem is átlépnem Ensign rankra

