-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phobion
addikt
Jól érzékelem így elsőre, hogy bányászni nem igazán éri meg?

-
Phobion
addikt
Adder-hez mit érdemes fejleszteni, ha szállítást, bányászatot, felfedezést szeretnék végezni?
Fuel Scoop gondolom mindenképp szükséges lenne? Bányászathoz meg refinery

-
-
Nosam
aktív tag
Rengeteg idegennel találkoztam ELITE-ben, akármerre mentem alig ismertem valakit.

-
duvi
nagyúr
válasz
Hauptmann
#5080
üzenetére
Igen. Az űrben keringő konténerek lopott árúnak minősülnek és ha lescannelnek, akkor jön a büntipénz. Anarchy rendszerekben tudod büntetlenül értékesíteni az ilyen árukat. Ott az állomás scannelés sem fog gondot okozni. Egyéb rendszerek állomásainál marad a silent running amihez kelleni fog a Heat Sink használata. Fontos, hogy csak leszállás és eladás után kapcsold ki a SR-ot! Másik fontos részlet a hajó hőmérséklete. Ha nem tudunk elég gyorsan landolni és eladni az illegális szajrét, akkor a túlhevülés miatt felrobbanhat a hajónk. Ilyen esetben inkább kapcsoljuk ki a SR-ot és vállaljuk be a büntetést, minthogy elpusztuljon a hajónk a rakománnyal együtt.
-
Phobion
addikt
-
Hauptmann
veterán
Az űrben keringő konténereket (ancient artifact és társai), ha felszívjuk a cargo scoop-al, mindig stolen állapotba kerülnek? Tegnap 4-et szedtem össze, és dokkoláskor kaptam egy fasza 17700 credites büntetést miatta.
Az állomás milyen távolságból kezdi el szkennekni a rakteret? Ha lement a scan, a silent running-ot ki lehet kapcsolni, vagy végig mennie kell a leszállásig? Ha ez utóbbi, akkor szívás, mert nincs még az a hűtőberendezés, ami a sr-hoz kell.
-
Phobion
addikt
Az ilyen objektumok mit tartalmaznak?
Más: Imperial Slave-eket, csak Imperial rendszerből lehet szerezni? Illetve, a "kezdő" területtől milyen messze találhatóak Imperial rendszerek?
-
duvi
nagyúr
Szia!
Itt egy ikonmagyarázó táblázat a központi radarképernyőhöz:
4. Honnan tudom kiket köröznek?
Scannelés után tudod ellenőrizni a hajók státuszát. Ezt az alap scannerrel is megteheted, ha kijelölöd a másik hajót. Az a lényeg, hogy a scannelés ideje alatt tartsd rajta a hajód fókuszát (ne kerüljön ki a látóteredből). Lehetőség van még beszerezni Kill Warrant Scannert is, ami bővebb információkat szolgáltat a körözött hajókról és ezt használva nagyobb fejpénzt gyűjthetsz be értük. Ezt a scannert viszont használni kell, nem elég ha a kijelölt célpontra "nézel" vele.
5. Honnan tudom ki NPC és ki nem?
A teli sárga/piros háromszög NPC hajókat jelöl, az üresek playereket.(#5074) cunnir
Kereskedőhajóknak szerintem fontos a nagy hatótáv. Éppen ezért érdemes fejleszteni az FSD-t és mellé a szükséges mértékben a PP és PD modulokat. Mivel kereskedőhajóval nem nagyon fogunk harcolni, ezért a PD nem annyira fontos, csak az FSD és a Booster újratöltési ideje miatt. -
Diopapa
addikt
válasz
#48613632
#5075
üzenetére
Össze sem lehet hasonlítani a kettőt, nem egy ligában játszanak.
hull tömege:
Hauler: 14t
Cobra MK III: 180tmax szállító kapacitás:
Hauler: 22t
Cobra MK III: 60Nem beszélve a Cobra páncélzatáról, fegyverezetéről, utility slotjáról stb... Nyilván a 180 tonnás öntömeget több üzemanyag megmozgatni mint a Hauler 14 tonnáját. Annyi a trükk, hogy class 4-es cuccok kellenek a Cobrára, amit nehezebb találni meg drágább is.
-
#48613632
törölt tag
válasz
Diopapa
#5068
üzenetére
Oké, de a Haulerem raktere is 20-as volt, mert leszedtem a scannert, meg a pajzsgenerátort, és cargo bayt tettem a helyére.
Könnyített alkatrészekkel 15ly ugrott terhelve.
Ennek 18-as a raktere, nem ugrik, csak 9.xx-et terhelve, és 10x annyit fogyaszt. Egyelőre a Hau jobban bejött, mint ez. Próbáltam a fuelscoopot is, 50%-ra levittem a hull conditionst ...
Nem emlékszem, hogy sérült volna a hajó fuelscoop közben az eredeti Elite-ben. (Bár ez nem is lényeges) -
BP71
tag
Esetleg valaki a játékban található "jelekről" tudna valamit mondani?
1. Mi a különbség a teli és az üres, fehér és sárga négyszögek között?
2. Látok időnként fehér négyszögeket, amit kijelölve három darab háromszögre vált, de amikor repülök felé csak elhúzni tudok mellette, megállni nem.
3. Mi a különbség a kör alakú és a négyzet alakú jelölések között a főképernyőn?
4. Honnan tudom kiket köröznek?
5. Honnan tudom ki NPC és ki nem?Köszönöm.
-
duvi
nagyúr
Még egy jó tanács a használatához. Ha megtámadnak, akkor padlógázzal tűnés a helyszínről! Max. energia a systemre (a shield miatt) + az enginre és amint él az FSD mehet az ugrás (kijelölt cél nélkül is). Túl sok veszítenivalód van már egy megpakolt T6 esetében és a két small fegyó nem sok esélyt nyújt a túlélésre

-
cunnir
tag
Szerintetek kereskedelemre jó ez a hajó? "Lakon Type-6 Transporter" mert erősen gondolkozom rajta hogy megérné e egy ilyenbe beruházni? vagy maradjak a jelenlegi Cobránál ?
-
#48613632
törölt tag
-
Nosam
aktív tag
válasz
Diopapa
#5060
üzenetére
Egy-egy outpostot általában mutat a rendszerben ha nincs felfedezve akkor is, de nálam számtalanszor volt, hogy találtam állomást a bolygók felfedezésével együtt, hiszen az is ott keringett. Szóval rengeteg állomás van a játékban, amit csak akkor válik láthatóvá, ha felfedezte az ember a rendszert.
-
válasz
#48613632
#5059
üzenetére
a bázist látod a navigációs listában, ahogy beugrasz a rendszerbe. hogy milyen égitest körül kering, azt már nem feltétlenül.
@BP71: ismeretlen rendszerben a rendszer fő csillagánál rak ki. ezt elég könnyen le tudod scannelni. ha ez többcsillagos rendszer, akkor a csillagnak lesz egy pályája, amelynek síkjában (sic!) fogod megtalálni a többi csillagot. ezek néha elég messze tudnak lenni. az esetek többségében a bolygókat már befogta az egyik csillag gravitációs mezeje, ezért ezeket körülötte egy adott síkban található elipszis/körszerű pályán fogod megtalálni. ha az égitestscannelés a napnál nem hozott eredményt, vagy ezeket már mind lescannelted, akkor jó öreg newton bácsi segítségével fogod tudni megtalálni a többi bolygót. bemész a csillag alá, és onnan átlósan a csillag (elképzelt) pályájának irányába tartasz, nagy sebességgel (20 ls felett már jó), vele enyhe szöget bezárva, és nézel a kabinból jobbra-balra kifelé. a csillagos háttér nem fog mozogni, viszont egy kis gyakorlattal ki fogsz szúrni olyan kis pöttyöket, amelyek mintha mozognának (persze nem ők mozognak, hanem a hajód). na az egy bolygó. 500ls.en bellül megtalálod az alap scannerrel is.
ehhez a módszerhez persze kell bolygó, és legalább egy elég fényes csillag a rendszerben. barna törpékkel eléggé be tud olvadni minden a háttérbe, pláne, ha messzi bolygókról van szó.
ez így leírva nem kicsit hangzik zöldségnek, de van a youtubeon egy csomó oktatóvideó erről, nézegesd őket. az elsőt viszonylag nehéz megtalálni, utána viszont menni fog, mint az ágybavizelés.
lehet kérni a közönség segítségét is, néha be-beugrik 1-2 npc hajó, ők általában ellátogatnak legalább egy égitesthez, lehet menni utánnuk.
az extraction ringeket pedig alapból megjeleníti a HUD a rendszerben.
glhf! -
Diopapa
addikt
válasz
#48613632
#5059
üzenetére
Azt nem tudom, hogy az állomásokat mindig mutatja-e a felfedezetlen rendszerekben, nekem úgy tűnik, igen. De nem csak bolygókat, valamikor csillagok sem jelennek meg egyből a starmapon, csak amikor már felfedezted őket. Nem tudom mitől függ.
De volt már olyan, hogy 1 csillagot mutatott, majd felfedeztem a másikat, akkor már kettőt, később még 2 bolygót találtam, pedig amikor beugrottam, a star mapon csak 1 csillag volt. -
-
#48613632
törölt tag
Naprendszerben bolygókat úgy tudsz találni, hogy a System Map-ot választod a jobb oldali konzolon, amit az 1-es gombbal érsz el, vagy amire bekonfiguráltad.
Közvetlen a Galaxy Map alatt ott lesz.Ha le is akarsz szállni az egyik platformra (bolygóra egyelőre nem tudsz) akkor pedig ezt látod, ahol ki kell választani a számodra megfelelő bázist (itt most Binet Port) beállítod célpontnak, és uzsgyi

-
BP71
tag
Valaki el tudná mondani melyik jel mit jelent a radaron? Hogyan tudok egy naprendszerben bolygókat atlálni, ha csak a napot látom? Még csak eagle-el repülök.
-
#48613632
törölt tag
Ha valakit érdekelne esetleg.
Gallium szállítás Suchagga-ból LTT 15449-re, kb 1200Cr profit tonnánként, 14.9Ly egy ugrással, de van közbenső állomás, Wolf 835, kábé félúton.
Én itt kuporgatom a Cobra-ra valót, ha valaki jönne, röppenhetünk együtt
-
[w]
őstag
válasz
Phobion
#5047
üzenetére
őőő... nem. inkább nézelődj mindig a csillagtérképen, mert az állomásra kattintva mindig megtudható, hogy az adott rendszerben mik a tiltott termékek. ilyen pl. a narkó, amit a tiltás miatt megvenni sehol nem lehet, ezért ahhoz rakományok ellopásával lehet hozzájutni, végül feketepiacos állomásra becsusszanva eladni

-
duvi
nagyúr
- Jogos
Lemaradt a maximális mellől a terhelés szó. Köszi!
- Az útvonaltervezésbe beleírtam az útvonaltervezőt is: "A hosszabb távú útvonaltervezésnél én nem tudok jobb megoldást jelenleg, mint a leírt útvonaltervező + a rendszertávolságok ellenőrzése" Sajnos ennek a hatósugara véges, ezért írtam, hogy hosszabb távú útvonalakra már kell a rendszertávolságok ellenőrzése is. Ráadásul a beépített útvonaltervező bugos. Pl. a gyorsabb és gazdaságosabb útvonalváltásnál gyakran(mindig?) ugyan azt mutatja. Külsős appokkal (pl. Diopapáé) rövidebb és pontosabb útvonalakat kapunk, mint a gyárival.
- "Csak a tömeg számít, tökmindegy, hogy a fegyverzeten, az erőművön vagy a raktér elhagyásán spórolod meg ..." A nagyobb ugrótáv elérése érdekében, szerintem nem csak a tömeg számít
Az általad leírtak szerint ez lenne a képlet: Vegyünk egy maxos FSD-t és utána minden modulból a legkönnyebbet. Ezek szerint ebben nem értünk egyet, vagy nem értjük egymást
Egy felfedezőhajóra (aminek ugye nagy hatósugár kell) te milyen fejlesztett modulokat javasolnál, ha szerinted nem jó az általam javasolt FSD+Power Plant+Power Distributor hármas prioritás? -
Phobion
addikt
Köszönöm szépen a válaszokat! Lehűtöm magam, utána átnézem a környező piaci feljegyzéseket, ha vannak. Bányászni Haulerrel terveztem. A Cobra milyen tulajdonságokkal bír?
-
cunnir
tag
válasz
Phobion
#5031
üzenetére
Szia én most vettem meg a Cobrát előtte Adder volt és mindet kereskedés-bányászat +felfedezésből finanszíroztam és sok wanted vadászat
pedig én nem voltam benne a bétában
most a terv az Asp szerintem pár nap és megvan
az Adder is nagyon jó kis hajó de ez a Cobra sokkal jobb. -
Azért írtam a kiegészítést mert a megfogalmazásod félreérthető mivel írtál üres meg maximális hatótávot de a maximális hatótávod az azzal egyenértékű amikor üres a hajód. Ezért írtam az angol kifejezést is mivel az unladen azt jelenti, hogy üres míg a laden pedig azt, hogy megrakodva

Az útvonaltervezés meg egyszerű mint ahogy írtam is: beállítod a galaxistérképen a rakomány mennyiségét és megmondod neki, hogy hova vigyen és ennyi (esetleg még lehet állítani, hogy a leggyorsabb útvonalon vigyen vagy a leggazdaságosabban). 100 fényéven felül meg lehet próbálkozni a külső útvonaltervezőkkel (pl. [link1] vagy [link2] az utóbbit használja talán a voiceattack is).
A nagyobb ugrótáv elérése érdekében nem csak azt a 3 modult kell fejleszteni hanem az összeset könnyebbre kell cserélni, nincs kivétel. Csak a tömeg számít, tökmindegy, hogy a fegyverzeten, az erőművön vagy a raktér elhagyásán spórolod meg legfeljebb egyes moduloknál jelentősebb lesz a különbség mert eleve nagyobb tömegű volt az alap modell. -
Terrorista
senior tag
válasz
Phobion
#5031
üzenetére
1. Azok nem lehetetlen leírások.
Csupán annyi a feladatod, hogy szerezz be a kérdéses termékből annyit amennyit kérnek és vidd el arra az állomásra. Azért nem írja le, hogy hol-honnan szerezd be, mert ezt Te döntöd el. Van több állomás is ami árulja a terméket, akár különböző áron.
Magyarán, ha ismered a környező rendszerek piacát, akkor tudod hova menj, hogy beszerezd azt. Mivel drogot kérnek, ezért black marketen kell szétnézned és ebből kifolyólag óvatosan kell leszállítanod, mert ship scannél a yard pénzbeli büntetést fog adni a drog miatt.3. Erre több megoldás van:
Transport - Szállíts terméket A-ból B állomásra. Vannak ilyen küldetések is.
Mining - Bányássz ritka érceket és add el azokat.
Bounty Hunting - Keress bűnözőket és lödd le őket a fejpénzért. Vannak ilyen küldetések is.
Courier - Vigyél el üzeneteket A-ből B-be. -
rtitusz
őstag
3 esetben lehet ami leírsz, azaz a késés. Vagy gyenge minőségű a kamera, és nem tud elég fps-en dolgozni (program Hz-ben írja, 30 körül jó vagy), vagy túl magasra állítottad a smoothing-ot, én hagytam 1-en, nekem úgy a legjobb, vagy nem bírja a procid a terhelést. Esetedben ezért a smoothing értékkel játszanék első sorban.
-
Phobion
addikt
Ezzel az Elite-el két problémán van, amit miatt igen kezd frusztrálóvá válni az a kis idő is amit rászánok.
1., Miért kell lehetetlen küldetés leírásokat adni? Pl. Narkótikumokat kell szállítani a Chamunda Revolution Party-nak. Ok. Hol vegyem fel az árut? 10x átolvastam a szöveget semmi.
2., Aki kontrollerrel szeretne játszani, jól gondolj meg, mert kontrollerrel Escape Vectorozni katasztrófa, és bizony sokszor megfog történni.
3., Ilyen lehetetlen dolgok mellett, hogy vegyem meg az első hajómat (Hauler) ha még pár ezer creditet sem tudok összekaparni?
-
duvi
nagyúr
Köszi a kiegészítést!

- Az Outfitting panelen látható terhelési ugrótávot beleírtam, képpel illusztrálva: "Outfittingnél mindig meg tudod nézni, hogy mennyi az üres/aktuális/maximum hatótáv."
- A hosszabb távú útvonaltervezésnél én nem tudok jobb megoldást jelenleg, mint a leírt útvonaltervező + a rendszertávolságok ellenőrzése
Van hatékonyabb megoldás is?
- Ha nem is közvetlenül, csak közvetve, de szerintem összefügg a három modul hatásfoka a nagyobb hatótáv eléréséhez. Pl. egy gyenge Power Plant nem tud kiszolgálni elegendő energiával egy jobb minőségű FSD modult. Szigorúan nézve valóban az FSD + tömeg a meghatározó, de szerintem a gyakorlatban mégis az általam felsorolt három modul fejlesztése szükséges a nagyobb ugrótáv eléréséhez. -
[w]
őstag
válasz
#48613632
#5028
üzenetére
az összeadogatással nem egy pontos "légvonalbeli" értéket fogsz kapni, csak azt, hogy ha direktben nem éred el a célt, akkor összesen mennyi utat kell ugranod.
ezt úgy kaphatod meg, ha a térképen sorra mész az útvonaladon található pontokon és mindegyiknél megnézed milyen távolságra van a kiindulási ponttól. így ha a másodikból kivonod az első távolságát, akkor megkapod, hogy önmagában a második milyen távolságra van az elsőtől és így tovább.
ezt a módszert én arra használom, hogy kiszűrjem van-e olyan pont, amit ki tudok kerülni így egy felesleges ugrással kevesebb lesz.
-
#48613632
törölt tag
Szerintem félreértettük egymást, de köszi a részletes, kimerítő választ mindenképpen

Az én kérdésem az lett volna, hogy - a kérdést az utolsó linkelt képedhez igazítva:
Megállapítható e AIABIKO rendszerből, hogy mekkora ugrásokkal lehet eljutni LFT 1653-ból CIGURU-ra?
A válasz:nem (szerintem) illetve ezt szerettem volna megtudni.[w]
hogy az egyes rendszerek milyen távol vannak egymástól és összeadogatod azokat.
Na ez érdekelne, ezt hogyan kell???? -
Egy kis korrekció azért nem ártana: az galaxistérképen (amiről ugye beszéltem korábban) beállítható, hogy mennyi rakományt cipelsz és úgy tervezi az útvonalat, gond csak akkor van ha az útvonaltervező maximumánál (ez 100 fényév állítólag) hosszabb utat tervezel ráadásul a példád csak akkor használható ha a szomszéd rendszerbe mész különben már a kiinduló és célrendszer közötti távolságot mutatja ami semmit nem ér a tervezés szempontjából mivel a köztes rendszerek közötti távolságot már nem mutatja.
Továbbá az érthetőség kedvéért: az outfitting panelen a következő jump range-eket mutatja: üres azaz 0 rakomány (unladen), aktuális (current) és maximális tömeggel az adott konfigurációban (laden).
A jump range-et igazából csak 2 dolog befolyásol közvetlenül: az FSD minősége és a hajód össztömege a power plantnak és power distributornak egyáltalán nem befolyásolja a hatásfokát a hajó tömege (legfeljebb csak ők befolyásolják a hajó össztömegét). A power couplingnak meg konkrétan 0 köze van hozzá mivel az csak azt befolyásolja, hogy mennyi energia áll rendelkezésre a 3 alrendszerben és, hogy azok milyen gyorsan töltenek. -
[w]
őstag
válasz
#48613632
#5016
üzenetére
Duvi tökéletesen összefoglalta az ugrás lényegét, szerintem egyértelmű

ha pedig A pontból nem B-be, hanem F-be vagy K-ba akarsz ugrani, akkor a csillagtérképen megnézed, hogy az egyes rendszerek milyen távol vannak egymástól és összeadogatod azokat. ha egy ugrásból nem jön össze, akkor megmutatja, hogy hány rendszeren keresztül kell ugrálnod a célig.
ha FSD-t cserélsz nagyobbra az értelemszerűen nagyobb ugrótávot is fog jelenteni, de csak akkor ha minden más tényező változatlan marad. vagyis ha ugyanakkor rakteret is bővítesz, akkor veszítesz a nagyobb ugrótávból, mert az új modul nehezebb, ráadásul több rakománnyal lassabb lesz a csónak!
szóval nem, nem kell tudnod fejből, hogy 50 fényéven belül mekkorák a távok, a térkép megmutatja!
-
duvi
nagyúr
válasz
Menthirist
#5024
üzenetére
Igen, ez a rendszerek egymáshoz viszonyított távolságát jelöli. A beépített útvonaltervező (még ha kezdetleges is) segítségével azt legalább láthatjuk, hogy több ugrással képesek vagyunk-e eljutni a kívánt rendszerbe. A tervezőnek is van egy hatósugara. Azon kívülre már nem jelenít meg útvonalakat. A közvetlen ugrással elérhető rendszereket úgy is látjuk a bal oldali panel Navigation fülén.
-
-
BP71
tag
Sziasztok.
Ha átülök az eagle-be és az elpusztul, majd törlöm a játék mentés visszakapom azt?
-
duvi
nagyúr
válasz
#48613632
#5018
üzenetére
- Az ugrótávolság legfontosabb moduljai: FSD, Power Plant, Power Distributor. Ezek hatásfokát mindig befolyásolja a hajónk tömege. Pl. minél több fegyvert pakolunk fel, annál nagyobb lesz a hajón össztömege, ezért csökken az ugrótávunk. Pénztárcánkhoz mérten érdemes ezeket fejleszteni. Az ABC betűi és a mögöttük található szám kombinációja határozza meg a hatékonyságukat. Pl. A1-es FSD nem jobb mint egy B3-as. Viszont az A3-as már jobb mint a B3-as... Ez a tematika érvényes minden modulra.
- Outfittingnél mindig meg tudod nézni, hogy mennyi az üres/aktuális/maximum hatótáv. Illetve mennyi lenne az éppen kijelölt, fejlesztett verzióval az ugrótáv:Ezen kívül a jobb oldali panel Functions fülén bármikor elérhető a hajód aktuális ugrótávolsága.
- Az aktuális küldetéseknél feltüntetik a feladathoz szükséges hatótávolságot:Végezetül a Galaxy mapon látható a kijelölt rendszer távolsága (csak nullás képet találtam most
):Az itt felsoroltakból már könnyen kiszámolhatjuk, hogy képesek vagyunk-e végrehajtani a szóban forgó küldetést, vagy inkább ne vállaljuk el, mert nem elegendő az aktuális hatótávolságunk.
-
#48613632
törölt tag
Igen! De ez csak akkor működik, ha a helyszinen vagy. Tőled távoli végpontok esetén - tudtommal - nem látod, főleg akkor, ha a távoli szakasz több ugrásos. Jól gondolom?
szerk: Egébként az is kérdéses még, hogy ha nem az alap FSD van beszerelve, akkor hogyan számol? Figyelembe veszi e, ha fejlesztettél?
Én most készülök ilyesmire, de nem tudom, hogy rakomány és ugrótáv szempontjából rakjak a Haulerembe keményebb cuccot, vagy váltsak egy Adderre esetleg? Sajnos nincsenek szintetikus adatok felsorolva az FSD hajtóműveknél, ráadásul extra cargo bayt is akarok beszerelni ...
-
válasz
#48613632
#5013
üzenetére
Meg tudom e állapítani azt valahogy, hogy a két pont közötti ugrás(ok)hoz elegendő e a FSD kapacitása? (Elkerülvén a lehetőségét, hogy még egyszer úgy járjak, hogy rakománnyal nem tudok ugrani!)
A galaxistérképen belehet állítani, hogy hány tonna rakománnyal számoljon az útvonaltervezéshez így ha ezt jól beállítod akkor úgy vezeti az útvonalat, hogy mindig áttudj ugrani. -
#48613632
törölt tag
"kalibrálás során meg tudod nézni működik-e minden gomb és legalább azt is megtudod melyik gomb melyik
"
Csakhogy az 1.01 patch óta a játék a speckó gombokat piktogram szerűen jelzi, míg a kalibrációs ablak számozza 1-től akárhányig ... tehát már nem jó erre a célra
Amúgy igen, létezik a funkció,l tesztablaknak hívják, ahol mindent lehet, csak kalibrálni nem
SOL-ba nem tudtam, hogy repu kell, de jól van, köszönöm. Azt lehet tudni, hogy mi a minimum szint?
"szerk.: te úgy mégis hogy játszottál eddig, ha azt sem tudtad, milyen távolságra vannak egymástól a rendszerek? vagy ez valami vicc?
nem értem
"
Na, ezt meg én nem értem... Tehát tudnom kellene fejből, hogy mekkorák a távok a kiinduló ponttól számított 50Ly-n belül, a rendszerek között? Az az igazság, szégyellem magam, de még a kiinduló rendszereket sem tudom
Felvilágosíthatnál ... 
-
[w]
őstag
válasz
#48613632
#5013
üzenetére
kalibrálás során meg tudod nézni működik-e minden gomb és legalább azt is megtudod melyik gomb melyik

szóval lehet komolyan vagy akár viccesen is kalibrálni, de ez már szintén 1000 éve választható...
SOL-ba neked akkor lesz engedélyed, ha alfás/bétás vagy vagy ha a reputációd alapján jár.
szerk.: te úgy mégis hogy játszottál eddig, ha azt sem tudtad, milyen távolságra vannak egymástól a rendszerek? vagy ez valami vicc?
nem értem 
-
#48613632
törölt tag
Komolyan kalibrálni kell?
Ezer éve automatikusan bekalibrálják magukat a joyok, legalábbis eddig úgy tudtam. 
Na de nem ezért jöttem, hanem hogy Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánjak minden kedves fórumozó, és játékostársamnak.

Amit úgy háláhattok meg a szeretettel átitatva, hogy adtok nekem tippeket
Ha tudtok. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Tehát ...
Trade Router segítségével kikeresek egy jó profitnak látszó útvonalat, két bázis között.
Kérdés:
Meg tudom e állapítani azt valahogy, hogy a két pont közötti ugrás(ok)hoz elegendő e a FSD kapacitása? (Elkerülvén a lehetőségét, hogy még egyszer úgy járjak, hogy rakománnyal nem tudok ugrani!)szerk ... Még 1 ... Sol-ba hol kell permitet vennem, hogy bejuthassak?
-
zolee0307
őstag
Kaptam karácsonyra egy thrustmaster flight stick x joyt
. Viszont kellene egy kis segítség a beállításához (legutoljára még c64-nél használtam joyt). Elég csak bedugni és a win telepíti a drivert, vagy érdemesebb a thrustmaster honlapjáról leszedni a drivert? Bekalibrálni kell rajta valamit? ED-hez hogy kell beállítani? -
-
-
Dzsek
tag
Itt találtok egy fájlt, hogy működjön az ED-vel a progi! Már csak a finomhangolás van hátra nekem

-
[w]
őstag
visszaolvasgatva látom sokan rácuppantatok a mozgásérzékelős cuccra, így hát örömmel jelentem, hogy
van még 2 db eladó head track clip vázam,
akit érdekel keressen meg privátban

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Apple iPhone 13 mini Red Kompakt méret, nagy teljesítmény 256 GB Használt,szép állapot, 100%
- Xbox One X 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- UPDATE 11.13. HP üzleti laptopok Elitebook, Probook 4-13. gen gar.
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


Éppen ezért szinte kizárt, hogy bármi bajom eshetne. 







Nem emlékszem, hogy sérült volna a hajó fuelscoop közben az eredeti Elite-ben. (Bár ez nem is lényeges)

Az általad leírtak szerint ez lenne a képlet: Vegyünk egy maxos FSD-t és utána minden modulból a legkönnyebbet. Ezek szerint ebben nem értünk egyet, vagy nem értjük egymást

. Viszont kellene egy kis segítség a beállításához (legutoljára még c64-nél használtam joyt). Elég csak bedugni és a win telepíti a drivert, vagy érdemesebb a thrustmaster honlapjáról leszedni a drivert? Bekalibrálni kell rajta valamit? ED-hez hogy kell beállítani?
