Aktív témák
-
Bash
őstag
A topic-ot zártam, már így is több Mistral-t fikázó topic van, mint kellene.
-
pamacska
tag
válasz
highlander81 #28 üzenetére
Ennyit a Mistralról...
-
vtechun
veterán
válasz
highlander81 #28 üzenetére
ugytom nem lehet előleget adni, csak akkor ha nincs a boltban és megrendelik... ezt még akkor monta a csávó amikor ott voltam próbanapon...
-
highlander81
tag
Nekem eddig jó tapasztalatom volt a szegedi Mistralnál. De 1 éve van egy rövid fekete hajú srác (nem a kis alacsony aki egyébként szakmailag szerintem ott van és nem mellesleg nagyon rendes) aki egy nagy ...... Olyan flegma hogy az nemigaz. Sulinetben akartunk ram-ot venni. Hétfőn ram van matrica nincs. Szerdán lesz matrica is. Oké. Szerdán van matrica de ram nincs. Pénteken lesz mindkettő 3-kor hívjuk. 14:50 telefon :sajnos már elfogyott.
VGA kártya: van. Mondom adok előleget mert akinek a nevére lesz az nincs itt. Nem kell neki de nem is rakja félre.
Vevőcentrikus egy pasas. -
g@bo
nagyúr
''nettő havi fizetést''
igaz nem erről szól a topik.... sajnos a magyar kis-közepes vállalkozások zömére nem ez jellemző.
1ébbként az, aki napi 9-10 órát talpal és csurgatni sincs ideje, a kollegái frusztráltak mint jómaga, a kollektíva morálja alulról a 0 felé tendál, az nem fog neked bájvigyorogni soha, kényszerből dolgozik ennyiért, lenyomja a munkaidőt és köp egyet az ajtóban, mikor hazaindul. -
sh4d0w
félisten
Jól mondod: a vevőt nem érdekli. Mivel a vevő pénzéből élnek meg, illendő lenne minden figyelmeztetés nélkül udvariasnak és segítőkésznek lennie. Persze, mindenkivel előfordulhat, hogy rossz napja van, de mindennap? Mellesleg voltam olyan állásinterjún, ahol kevesellték az általam említett nettő havi fizetést...
-
g@bo
nagyúr
szerinted 65 nettóért a magyar munkaerőpiac informatika lángelméi árulják neked a stuffot?
( mikor elmész állásinterjúra, összevissza verik a szakmai tudásért a taknyukat, végül kiderül, hogy a munkabér igényért sokkal jobban rohadnak ( mert miből menjen a góré havajra ), és végül a lególcsóbb arcokat veszik vesz, akik tátott pofával csak leemelik a dobozt a polcról. ennyi pénzért egy szakember sem fog ott robotolni. persze ezt a vevő nem látja át, és nem is érdekli ) -
Kobe
veterán
első kérdés ami megfogalmazódott bennem valahogy így hangzott : na ez vajon mért a játékokhoz került ??
-
Protezis
őstag
Nekem a szegedi üzletben volt néhány rossz tapasztalatom. Volt már, hogy hangfalról kérdeztem az RMS teljesítményt, RAM-nak a késleltetését, meg mittudomén még mit. Ezekre a válasz: 34ezer mittudomén hány milliárd termékről nem tudhatok mindent!
Hát akkor az ilyen tahó f@szkalap miért áll a pult mögött, amikor semmiről se tud semmit. Nyilván nem olyat fogok kérdezni egy termékről, ami rá van írva a dobozra. Olvasni én is tudok. Igen UTP kábelt is vettem volna, de csak gyári van.
8 cm-es ventirácsot keresek. Múltkor megkérdeztem, azt mondja a fenti köcsög, hogy szokott lenni, szerdán jön. Szerdán megyek, másik srác: Milyen szállítmány? -
sh4d0w
félisten
Nekem a fehérvári üzlettel volt apró kalandom.
Venni akartam egy ECS K7S5A alaplapot, fehérvári nagykerben nem volt. Gyors körültekintés a Hálón, mellik kiskerben van; hopp, csak a Mistralban. Ehhh, mondom mindegy, rájuk telefonálok, hogy tegyék el du. fél 3-ig a lapot (ez a telcsi olyan fél 11 körül volt); nem, nem teszik el, aki előbb jön érte, vihet, mert csak 1 db vani. Na jó, munkaidőben autóval ki az üzlethez. Mondom miért jöttem, csákó nézi a raktárkészlet-nyilvántartást, okés, 1 db van még; átkutatja az egész üzletet, alaplap seholsenemvan. Hát erről ennyit... -
pamacska
tag
Kábelt még nem vettem a Mistralban, de remélem uitolsó látogatásom az lesz, mikor elmegyek a playeremért.
-
eziskamu
addikt
-
Trak
addikt
Nekem sem ovlt még rossz tapasztalatom velük, pedig vásároltam már 20-vagy 30-40 cuccot náluk. Az ott intézett garis cuccokal (5 db felett) sem volt még gondom.
-
lol
senior tag
van pár mistr*lt fikázó topic már: Bővebben: link
egyszer vásároltam náluk egy-két cuccot, de nekem semmi bajom nem volt velük > kedves kiszolgálás meg minden volt amit szerettem volna... -
Savanya
addikt
Valószinű úgy jártál mint én 3éve az AMP-nál : elvesztették vagy véletlen leértékelt árúként eladták ..... és valamiért nem tudják beszerezni ....
Pedig korrektek szoktak lenni - 15 nap után /ha nem külső garis/ akkor azt veszel az árából amit akarsz ......./eddig nem panaszkodhatok rájuk . DTK ház rossz rögzités miatt összekarcolta a lap alját és 15 nap után mégis levásárólhattam az árát / -
Dilikutya
félisten
És ezt miért a játékokhoz kellett
Amúgy a mustár garis ügyintézésének a rossz híre közismert... nekem egyedül egy olcsó házam van onnan, aminek a számláját elnézte a gyerek fizetéskor, és 4k helyett 2k-ba került csak. De ennél drágább, és főleg elromlásra képes cuccot nem szivesen vennék tőlük....
Amúgy elég hajmeresztő sztori...
[Szerkesztve] -
pamacska
tag
Gondoltam, írok keveset a Mistral-ról:
Sztori:
Vettem náluk egy mp3 lejátszót 2003 december elején. Eddig minden szép és jó, csak a következő történt: Nyár elején elromlett. Gondoltam, beviszem hozzájuk, aztána a szervízben megcsinálják. Bevittem. 2 héttel később telefonáltak, hogy kész, menjek be érte. Bementem. Megkérdeztem az eladótól, hogy mi volt a baja, mire ő nem tudott válszolni, a garancialapon pedig nem szerepelt semmi. Ezt nem akartam annyiban hagyni, így elkértem a szervíz telefonját. Fel is hívtam őket, miután hazaértem (kb 10-12 perces út volt), és a szervízben dolgozó srác kijelentette, hogy náluk NEM VOLT szervízben javításon a lejátszó. Wow. Nem hagytam annyiban, visszavittem kb 10-12 perc múlva. Még jó, hogy közel lakom. Ez július 2-án történt. A garancialapra ráírták, hogy hozzávetőlegesen 16-án mehetek érte, de telefonálnak, ha kész. Nos egész nyáron vártam. Hetente hívtam őket, de semmiről nem tudtak semmit. Mjd egyszer, október elején megcsörrent a mobilom. Már kezdetem örülni, hogy esetleg a 2004-es évben látom még viszont. De nem így lett, mert miért is lett volna így! A bolti alkalmazott hívott, hogy a szervízben van a cucc, de ELVESZTETTÉK a garilapot, így diktáljam le nekik az sorszámát. Megtettem, mire biztosítottak, hogy napokon belül itthon lesz, megkapom. Most november közepe van, de sehol semmi. Több, mint 4 hónapja nem láttam a lejátszót. Pedig már hozzák egy hónapja! Decemberben lejár a gari, addig remélem megkapom.
A fogyasztóvédelemnek is írtam már, ott készségesen segítettek. Elmondtam a panaszom, de addig nem tudnak mit csinálni, míg nem kapom vissza. Szerintem kicsit gerinctelen ez a dolog. Azt hiszik a Mistralban, hogy mindent megtehetnek.
De nyugi, mindig a vevő szív. Hogy miért is? Mert egy a Mistralban vásárolt DVD íróról kellett volna egy számlamásolat, mert elveszett. Mire a srác közölte 2500 ft lesz. Bezzeg, mikor nekik kellett a gari sorszáma és egyből megadtam nekik.
Úgy éreztem, ezt le kell írnom. Köszönöm, hogy elolvastad!
Aktív témák
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest