Új hozzászólás Aktív témák
-
nutfile
aktív tag
válasz
Kavinton75
#682
üzenetére
Interneten belépve aktiváltad újra az e-bank -ot?
-
LouiS22
veterán
válasz
Kavinton75
#680
üzenetére
És hogy jelezted? Írásban? Arra a törvény szerint 30 napjuk van válaszolni. Ha jól tudom, akkor van egy jól működő telefonos ügyfélszolgálatuk, ahol fel vannak készülve az ilyen jellegű problémák orvoslására.
-
zizizi
csendes tag
válasz
Kavinton75
#560
üzenetére
Állandó netkapcsolattal valóban furcsa. A Gránit Bank alkalmazása tartalmaz ilyen szöveget: "%d payments left while offline" és hasznos lenne, ha ez a felületen meg is jelenne, úgy mint a mastercard developer oldalon látható példaalkalmazásban. (https://developer.mastercard.com/portal/display/api/Mobile+Payment+SDK screenshotok - 10 offilne transactions remaining)
-
rum-cajsz
őstag
válasz
Kavinton75
#554
üzenetére
pedig a fizetéshez nem kell az internet, anélkül is tudod használni a telefont.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#533
üzenetére
Neked mi van beállítva az appban?
- csak isms
- isms/smsEngem sem zavarna, éppen ezt akarom aktiválni. A csóka azt mondta, hogy tiltsam le majd engedélyezzem újra a funkciót. Ez biztosan nem használ majd, ám azért megtettem. Nem hívom őket többször, addig írok nekik a netbankon keresztül üzenetet, amíg nem fog normálisan működni.
-
LouiS22
veterán
válasz
Kavinton75
#523
üzenetére
Legyen így. Azért is mondom ezt, mert - összességében nézve - súlyos ezreket bukik egy átlag magyar család azon, hogy rossz számlacsomagban van. Nem érdekli, nem nézi, lusta, vagy köti a hitel az adott bankhoz.
Nem foglalkozunk eleget ezzel a témával, pedig kellene.
-
LouiS22
veterán
válasz
Kavinton75
#514
üzenetére
Tisztázzunk néhány félreértést. Ne vedd magadra és kérlek ne is sértődj meg. Nem kifejezetten neked fog szólni, de hoztad fel.
1. lehet, hogy azt hiszed, hogy a GránitPay ingyenes, de valamilyen módon fizetsz érte. Ha nincs direktben feltüntetett ár, akkor az máshova van beépítve. Ingyenebéd nincs, a bank nem jóléti intézmény.
2. említetted, hogy miért nem csinálja ezt minden bank. Nos, egyszerű: aki fogékony az ilyen újdonságra, az általában is jobban érdeklődik a technikai dolgok iránt. Ez kb a lakosság/banki ügyfelek minimális százaléka. Hasonlóan a rootért sírók is a google közösség minimális részét teszik ki - a nagyon nagy tömeg vígan elvan nélküle - ahogy a telefonos fizetés nélkül is.
3. az, hogy neked mi lenne jó, hidegen hagy mindenkit - a bankodat is. (Bocs, ez személyeskedésnek tűnhet, de nem annak szántam. Pusztán arra akartam utalni, hogy a kutya nem foglalkozik azzal, hogy Átlag Béla ügyfél mit szeretne, ha az a szolgáltatói oldalon nem éri meg fejlesztésben, bevezetésben ésatöbbi).
4. Egyébként nagyon jól állunk országos szinten - már a mi a Paypass terjedését illeti. Az viszont sokkal komolyabb probléma, hogy a Mastercard és a pénzintézetek nem fordítottak kellő figyelmet (és pénzt) a lakosság edukálására. Mondok két példát: a héten a Mekiben a pénztáros srác kikapta a kezemből a kártyát, hogy majd ő érint. Mondom neki, hogy ez szép és jó, de a PP lényege pont az, hogy majd én kiszolgálom magam. Elnézést kért, de azt válaszolta, hogy az egyrészt a kártyás fizetők jelentős százaléka nem is tudja, hogy lehetne így fizetni, a másik felük meg elvárja, hogy a kasszás szolgálja ki őket (értsd: ők érintsenek). Egy másik boltban a pénztáros pedig arról panaszkodott, hogy sok fizető egészen egyszerűen nem hiszi el, hogy nem fognak többet leemelni a számlájukkal PP-os fizetéssel. Szóval nagy a baj, de hát tudjuk: hasitasi nem kér kódot. Az OTP próbálkozott - többnyire valami nyereményjátékos ösztönzővel - de ez szerintem édeskevés. Lásd, a Mobiltárca sem lett átütő siker, sőt. Szóval amíg nincs kellő méretű kampány, felvilágosítás - addig nagyon nincs is értelme azt várni, hogy mobillal tudj bárhol is fizetni. Az első fecskék megjelentek, de gyanítom, hogy a legtöbb bank a kivárásra játszik.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#514
üzenetére
Arra gondoltam, hogy egy nagyobb banknak nem éri meg az, hogy egy évente több ezer forintba kerülő kártya helyett ezt használja az ügyfél.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#501
üzenetére
Köszi a szándékot.

Csoda történt, 2 nap után végre digitalizálni tudtam a kártyát. Ha ennek így kell működnie, akkor ezt kommunikálhatták volna előre is, és türelemmel vártam volna.
Mivel mindezt nem tudtam, aktiváltattam a kártyát a telebankon keresztül,- kipróbáltam a kártyát az önkiszolgáló kasszánál a Tescoban, hívogattam az ügyfélszolgálatot és 30-40 alkalommal aktiváltam újra az ebankot és annak szolgáltatásait. A szerződéskötéskor nem kérdeztem semmit, mivel:
- feltételeztem, hogy egy digitális bank esetén azonnal működik az igényelt szolgáltatás
- az ügyintéző mögött ült a főnöke (annak sem volt éppen jobb dolga?), így nem akartam tapasztalata híján megválaszolhatatlan kérdést feltenni számáraCsak ennyit kellett volna írniuk a honlapon: a szerződés megkötése és a kártya aktiválása után várjon 48 órát, majd aktiválja az ebankot és annak funkcióit a netbankos felületen. A topicban olvasottakból viszont úgy érzem, hogy kellett hozzá a technikai háttércsoport közreműködése is.
Holnap ki is próbálom, mivel menni kell majd vásárolni.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#498
üzenetére
Lényegében letelt a 2 nap. Egy általános ügyintézőt hívtam most, aki továbbítja a háttércsoportnak a dolgot. Látszik, hogy ez az első védelmi vonal abszolút nem próbálta ki a szolgáltatást, mivel semmilyen kérdést nem tudott feltenni ennek kapcsán (milyen teló, milyen rendszer, nfc be van-e kapcsolva, rootolt-e teló stb.).
-
slice14
veterán
válasz
Kavinton75
#498
üzenetére
Nekem fél perc volt az egész, múlt pénteken. De nálam MC standard kártyám van.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#496
üzenetére
Kb. 20-szor telepítettem újra az egészet a mai napon, mindhiába. A kártya reggel még nem volt aktív, mivel direkt kipróbáltam egy önműködő kasszánál. Ma délután hívtam őket negyedszerre, szerintük a kártya már hozzá van rendelve a számlához. Ennek ellenére ugyanúgy nem lehet beállítani a Gránit Payt. Nem foglalkozom vele többet, ha ezen a héten nem aktiválódik, akkor a jövő héten bemegyek és lemondom a számlát.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#492
üzenetére
Mit értesz többszöri aktiválás alatt? A banki funkciók hozzárendelését az ebank apphoz, vagy már a kártya digitalizálását?
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#492
üzenetére
Most hívtam őket, és azt mondták, hogy még nem látják hozzárendelve a kártyát a számlához - szerintük ehhez 1 napnak el kell telnie. A kártyát direkt aktiváltattam dél körül, amiatt is felhívtam őket.
Ezzel a két telefonhívással ki is merült a "digitális" bank fogalma.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#470
üzenetére
Nálam sem stimmel valami. Ma de. 10 óra után nyitottam meg a számlát és kaptam meg a Most kártyát, és elvégeztem ezeket a lépéseket:
- utaltam 500 Ft-ot a számlára, hogy legyen rajta pénz
- kártyát aktiváltattam a telebankon keresztül (nem is értem, miért nincs erre menüpont a netbankban)
- telepítettem az androidos ebank appot, majd elkezdtem aktiválni
- a netbankban aktiváltam az ebankot
- a netbankban engedélyeztem a banki funkciókat
- nfc be van kapcsolva, és a Gránitbank van kivélasztva az "érintéssel való fizetés" nevezetű menüpontbanLátom az egyenleget az androidos ebank appban, a Gránit Pay menüpontnál azt írja, hogy a banki funkciók nem elérhetőek, mert vagy nem aktiváltam, vagy nem rendelkezem megfelelő státuszú bankkártyával.
Már rég működnie kellene mindennek, nem?
-
Zugi
aktív tag
válasz
Kavinton75
#474
üzenetére
Nem úgy hirdetik, hogy a MOST kártya első évben ingyenes?
Bocs most látom ezt írtad, de akkor mi az az 1390 Ft?
-
nutfile
aktív tag
válasz
Kavinton75
#470
üzenetére
akkor kapja be az ügyintéző a Westendben, hogy félretájékoztatott...

mondjuk 17:58-kor értem oda és 18:19-kor kerültem sorra. lehet, h gyorsan le akart tudni, mert így csak elém tolta az online kitöltött papírokat... -
Andralin
aktív tag
válasz
Kavinton75
#470
üzenetére
Na, csak összejött, örülök neki!

-
nutfile
aktív tag
válasz
Kavinton75
#458
üzenetére
A BANKKÁRTYA SZOLGÁLTATÁSOK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI
Digitalizált bankkártya: Olyan, a Digitalizálás során létrejövő, egyedi azonosítóval rendelkező Készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, amelynek rendszerparaméterei megegyeznek a Digitalizálás alapjául szolgáló Bankkártya rendszerparamétereivel.
vagyis, ha az eredeti kártya pin kódot kér minden fizetésnél, akkor a digitalizált is! (értsd: nem PayPass-os Most kártya)
-
nutfile
aktív tag
válasz
Kavinton75
#441
üzenetére
"Most" kártyával tudtommal az a baj, hogy nem paypass-os.
ergo digitalizálod, fizetsz nfc-s telóval, majd a pos terminálon bepötyögöd a pin kódot...
szvsz megéri egy normálisabb kártyára várni vár napot. -
LouiS22
veterán
válasz
Kavinton75
#431
üzenetére
Amennyire én tudom, már bőven fejlesztés alatt volt, amikor a Gránit Bank előállt a saját megoldással. Inkább cvsak meglepődhettek, hogy hopp, valaki beelőzte őket. Ezért jó kicsi banknak lenni: sokkal gyorsabban átmennek a döntések, mint a mamutnál.
-
Zugi
aktív tag
válasz
Kavinton75
#421
üzenetére
Ugyanígy voltam egy ideje, mióta 2012-ben az első NFC-s mobilom megvolt, hogy vajon mikor fizethetek majd vele. Sőt épp idei nyár közepén bújtam jobban bele magam a témába, gondolván biztos lehet már valahogy, csak utána kell menni, de mivel sem OTP-s nem voltam, és pont Telenor-os is vagyok, így duplán esélytelennek tűnt, erre fel meglepetésemre a Gránit bank pikk-pakk meglépte, ez volt aztán a nagy meglepi, hiszen egyik legkisebb bank, bár én náluk vagyok kb. 4-5 éve és teljesen meg vagyok elégedve. (nem érdekeltek a multi bankok, direkt magyar tulajdonúhoz akartam tenni a pénzem, és először a többségi tulajdonosa Demján Sándor volt számomra e kezdő kis bankban a garancia, egy ideje pedig a Magyar Állam részesedése)
Most pedig a gránitpay-t a megjelenése napjától elsők között kezdtem használni és azóta is vígan megy, a napokban váltottam telefont is, arra is pikk-pakk átraktam. Így számomra innen kezdve már teljesen érdektelen, hogy a Google, vagy a Samsung, vagy akárki mit lép hasonló ügyben és mikor. Ezzel a Gránit bankos megoldással világszerte ott fizetek, ahol akarok, ill. ahol van paypass. Idehaza még az Iphone-osok is szívnak, mert a rendszerükre még nem tudja a Gránit bank sem feltenni, annyira le van zárva, szóval a nagy beharangozott applepay-t is lazán lelépte a Gránit
Azt még hozzáteszem, hogy nem valószínűsítem, hogy a Gránit bank ezért elkezdene pénzt kérni. A számlavezetési és folyószámla kamataik is jók, érdekük ezt az alacsony költségű üzemeltetést fenntartaniuk. Pont erre az informatikai és jövőbe mutató innovációkra épít, ezzel is tudja a díjait lecsökkenteni, mert nem tart fent bankfiók hálózatot. Tudtommal csak egy központi irodájuk van és a Westend-ben valami, de főleg online működik az egész. Nekem meg pont ez fekszik, mivel én soha semelyik bankba nem mentem be többször csak számlanyitáskor ill. megszüntetéskor.
-
LouiS22
veterán
válasz
Kavinton75
#425
üzenetére
Nem akarok rosszindulatú lenni, de nyilván a beetető időszak után a Gránit Bank is pénzt fog kérni érte. Vagy direktben, vagy kártyadíjba építve. Ingyenebéd nincs

-
LouiS22
veterán
válasz
Kavinton75
#423
üzenetére
A Mobiltárca kb 2 éve hibátlanul működik...
-
LouiS22
veterán
válasz
Kavinton75
#421
üzenetére
Arról ne nagyon álmodj, hogy google pay éa apple pay belátható időn belül itt legyen. Kis ország és még kisebb piac vagyunk hozzá. És kell hozzá egy banki partner is...
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Latitude 5400 14" FHD IPS, i5 8365U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / 32GB DDR4 / RTX 3070 8GB / 512 SSD
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4001, 100% Akkumulátor
- Egyedi névre szóló karácsonyfadísz rendelhető! 3D Nyomtatott!
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





