Új hozzászólás Aktív témák
-
petipetya
nagyúr
válasz
Den Hadnagy
#699
üzenetére
Nem ilyen macerás, ne aggódj. Nem kell elindítani az appot, a képernyőzár feloldása is beállítástól függ. A kijelzőnek viszont ébren kell lennie. Tehát:
- telefon zsebből elő
- dupla kopp vagy power gombot
- terminálhoz tartásAz már inkább macera a saját tapasztalataim alapján, hogy jobb vagy bal kéz felé esik-e a terminál a kasszán, avagy némelyik boltban ki kell emelni a tartójából a terminált.
Nekem egy műanyag Pelosi tokban van a OnePlus One, és ezen keresztül is simán megy a fizetés.
-
petipetya
nagyúr
Az nem derül ki, hogy mit akarsz mondani ezzel a három ponttal a mondat végén. Negatív a véleményed, elgondolkodtató a számodra, választ vársz, reakciót vársz, nem hiszel a hírben, vagy nem tudom mit akarsz.
Ha pont lenne a mondat végén, akkor nem kérdeztem volna vissza. -
petipetya
nagyúr
válasz
Anonymusxx
#598
üzenetére
Bankkártyás vásárlásnak minősül, amely díjmentes. Ezt megtalálod a kondíciós listában is.
-
petipetya
nagyúr
Így lenne logikus, persze erre nem én fogom megadni a választ.
Mindenesetre elgondolkodtam ezen az egészen. Az utolsó két frissítést külön, az update tracker segítségével pakoltam fel a telóra. Jobban szeretem, ha fastboot-ból van fent a teljes rom, így ezt év vége előtt meg kell majd csinálnom.
-
petipetya
nagyúr
-
petipetya
nagyúr
Csak felhívtam őket, nem is volt aktív a szolgáltatás (mondtam, hogy a reggeli dolog nem fog segíteni). Aktiválta, és beállítottuk az 1 Ft-os határt.
Újra kellett aktiválni az ebankot és a banki szolgáltatásokat is. Már rutinnal nyomkodtam a netbank felületén a dolgokat, ha 30-szor nem tettem meg a számla aktiválása óta, akkor egyszer sem.

-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#533
üzenetére
Neked mi van beállítva az appban?
- csak isms
- isms/smsEngem sem zavarna, éppen ezt akarom aktiválni. A csóka azt mondta, hogy tiltsam le majd engedélyezzem újra a funkciót. Ez biztosan nem használ majd, ám azért megtettem. Nem hívom őket többször, addig írok nekik a netbankon keresztül üzenetet, amíg nem fog normálisan működni.
-
petipetya
nagyúr
Azt hittem limit van ehhez is, azért nem kapok isms-t az androidos appban. Most látom a szerződésen, hogy az sms szolgáltatás nem aktív, az alatta lévő sorban az isms-hez pedig ez van írva: csak az sms szolgáltatás megléte esetén működik.
Tehát aktiválni kell az sms szolgáltatást ahhoz, hogy jöjjön isms. Logikátlan.
-
petipetya
nagyúr
Nem teljesen világos az isms. Hol lehet hozzá limitet állítani? Mondjátok, hogy a honlapon a cset ügyfélszolgálat alatt is, elvégre digitális bank.
Aktívnak kell lennie a normál sms értesítőnek is, ám netkapcsolat alatt csak isms érkezik?
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#514
üzenetére
Arra gondoltam, hogy egy nagyobb banknak nem éri meg az, hogy egy évente több ezer forintba kerülő kártya helyett ezt használja az ügyfél.
-
petipetya
nagyúr
Azt nem tudom megérteni, hogy ha - nagyon legegyszerűsítve - csak egy MasterCard kártya alap és egy nfc-s telefon kell hozzá, akkor miért nem csinálták már meg ezt a nagyobb bankok?
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#501
üzenetére
Köszi a szándékot.

Csoda történt, 2 nap után végre digitalizálni tudtam a kártyát. Ha ennek így kell működnie, akkor ezt kommunikálhatták volna előre is, és türelemmel vártam volna.
Mivel mindezt nem tudtam, aktiváltattam a kártyát a telebankon keresztül,- kipróbáltam a kártyát az önkiszolgáló kasszánál a Tescoban, hívogattam az ügyfélszolgálatot és 30-40 alkalommal aktiváltam újra az ebankot és annak szolgáltatásait. A szerződéskötéskor nem kérdeztem semmit, mivel:
- feltételeztem, hogy egy digitális bank esetén azonnal működik az igényelt szolgáltatás
- az ügyintéző mögött ült a főnöke (annak sem volt éppen jobb dolga?), így nem akartam tapasztalata híján megválaszolhatatlan kérdést feltenni számáraCsak ennyit kellett volna írniuk a honlapon: a szerződés megkötése és a kártya aktiválása után várjon 48 órát, majd aktiválja az ebankot és annak funkcióit a netbankos felületen. A topicban olvasottakból viszont úgy érzem, hogy kellett hozzá a technikai háttércsoport közreműködése is.
Holnap ki is próbálom, mivel menni kell majd vásárolni.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#498
üzenetére
Lényegében letelt a 2 nap. Egy általános ügyintézőt hívtam most, aki továbbítja a háttércsoportnak a dolgot. Látszik, hogy ez az első védelmi vonal abszolút nem próbálta ki a szolgáltatást, mivel semmilyen kérdést nem tudott feltenni ennek kapcsán (milyen teló, milyen rendszer, nfc be van-e kapcsolva, rootolt-e teló stb.).
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#496
üzenetére
Kb. 20-szor telepítettem újra az egészet a mai napon, mindhiába. A kártya reggel még nem volt aktív, mivel direkt kipróbáltam egy önműködő kasszánál. Ma délután hívtam őket negyedszerre, szerintük a kártya már hozzá van rendelve a számlához. Ennek ellenére ugyanúgy nem lehet beállítani a Gránit Payt. Nem foglalkozom vele többet, ha ezen a héten nem aktiválódik, akkor a jövő héten bemegyek és lemondom a számlát.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#492
üzenetére
Mit értesz többszöri aktiválás alatt? A banki funkciók hozzárendelését az ebank apphoz, vagy már a kártya digitalizálását?
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#492
üzenetére
Most hívtam őket, és azt mondták, hogy még nem látják hozzárendelve a kártyát a számlához - szerintük ehhez 1 napnak el kell telnie. A kártyát direkt aktiváltattam dél körül, amiatt is felhívtam őket.
Ezzel a két telefonhívással ki is merült a "digitális" bank fogalma.
-
petipetya
nagyúr
válasz
Kavinton75
#470
üzenetére
Nálam sem stimmel valami. Ma de. 10 óra után nyitottam meg a számlát és kaptam meg a Most kártyát, és elvégeztem ezeket a lépéseket:
- utaltam 500 Ft-ot a számlára, hogy legyen rajta pénz
- kártyát aktiváltattam a telebankon keresztül (nem is értem, miért nincs erre menüpont a netbankban)
- telepítettem az androidos ebank appot, majd elkezdtem aktiválni
- a netbankban aktiváltam az ebankot
- a netbankban engedélyeztem a banki funkciókat
- nfc be van kapcsolva, és a Gránitbank van kivélasztva az "érintéssel való fizetés" nevezetű menüpontbanLátom az egyenleget az androidos ebank appban, a Gránit Pay menüpontnál azt írja, hogy a banki funkciók nem elérhetőek, mert vagy nem aktiváltam, vagy nem rendelkezem megfelelő státuszú bankkártyával.
Már rég működnie kellene mindennek, nem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS (210-AZBV)
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3684, 100% Akkumulátor
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 32GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090 - TOUCH
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Ha pont lenne a mondat végén, akkor nem kérdeztem volna vissza.




