• luks és Zamma értékelése egymásról

    Hirdetés: Törölt hirdetés

    luks értékelést adott Zamma számára:

    Zamma negatív értékelést adott luks számára:

    Röviden:
    Az eladó probléma esetén nem működött együtt, nem vette vissza a terméket/nem fizette a javítás felét. A semleges szintet sem ütötte meg nálam ez a kritikátlan magatartás, ezért NEGATÍV AZ ÉRTÉKELÉSEM.

    Bővebben:
    Luks-tól vásároltam egy a hirdetésben „2023. júniusig garancia védi. Állapota újszerű, hibátlan.” jelzőkkel ellátott Xtrfy MZ1 gaming egeret
    https://hardverapro.hu/apro/xtrfy_mz1_garancia/hsz_1-200.html.

    Kézhezvétel után derült ki hogy a garancia nem érvényesíthető, mert a szériaszám el lett távolítva a termékről (bár a dobozára belülre lett ragasztva), a hirdetés garanciára alkalmas eszközről szól.
    Bár még megegyezés előtt ezt jelezte, de csak telefonban, a hirdetésben erről egy szó sem esik. Az ebből fakadó garanciavesztést állítólag nem feltételezte.

    Amikor kézbevettem az egeret kiderült, hogy a görgője nem működik megfelelően.
    A csomagolása abszolút sérülésmentesen jött, ezzel kapcsolatosan az eladó itt plusz pontot érdemel!

    Elvittem szerelőhöz, aki szintén alátámasztotta az állításomat és hogy szállításkor ilyen hiba nem keletkezhet.
    Valamint nála derült ki hogy garancia nem jár rá.

    Mindezt jeleztem ezt az eladónak, aki nem ismerte el a hibát, szerinte amikor feladta minden jó volt, esetleg szállítás közben sérült, nem vette vissza a teméket, a javítást felében sem fizeti, továbbá az értékelést sem hagyta jóvá, adminnál kellett újra kezdeményeznem az értékelést.
    Mára teljesen lezárta a kommunikációt.

    Nehezen hoztam meg a döntést, de mivel több napnyi használat közben egyértelműen hogy javításra szoruló nem hibátlan a termék ezért elhatároztam hogy NEGATÍV véleményt írok róla.

Aktív témák

  • Zamma

    őstag

    válasz luks #3 üzenetére

    Hiába nyomod ugyanazt a mantrát, ha valaki ezt az esetet elolvassa - bár kétlem hogy lesz ilyen - nem fog neked igazat adni.

    És akkor visszatértünk oda, ami az első mondatom hogy „Az eladó probléma esetén nem működött együtt...”

    Nem a csomagolást, mégcsak nem is a kommunikációt vagy a terméket kifogásoltam - pedig a termék abszolút kifogásolható, mert nem hibátlan - hanem ezt: probléma esetén... Semmi rosszat nem feltételezek rólad még most sem, viszont te folyamatosan rágalmazol és olyanokat feltételezel hogy én biztos leejtettem meg kicseréltem, meg mit tudom én.

    Nagyon tévedsz. Pár ezer forintért én hülyét sem csinálnék magamból, sem nem rágnám a kefét. Viszont az igazságérzetem és elveim miatt nem hagytam annyiban a dolgot.

    Szállj le rólam, ne írj többet, semmi elmozdulást nem látok a magatartásodban, az idézett mondatot folytatva: ...nem vette vissza a terméket/nem fizette a javítás felét. A semleges szintet sem ütötte meg nálam ez a kritikátlan magatartás, ezért NEGATÍV AZ ÉRTÉKELÉSEM.

  • luks

    kezdő

    Sajnos pechedre amikor kézbevettem az egeret - amit te hibátlanként írtál le és nem volt az - és elvittem még aznap tübb, mint 1 órás autóúttal egy itt a fórumon abszolút ismert egér javításban jártas személyhez...

    Egy garanciális terméket miért is nem oda viszel, ahol az vásárolva lett? Csak mert én oda vittem volna, már amennyiben a hibát tapasztaltam volna. Gondold már végig, hogy miért is éri meg nekem egy 8.000 Ft-os tétellel átverni valakit, amikor ennél jóval drágább tételeket szoktam árulni? Azért nem voltam és nem is vagyok továbbra sem hajlandó neked egy forintot sem visszautalni, mert a hiba nálam nem volt ismert. Ha viszont te tényleg tapasztalod, akkor garanciáztasd le és amennyiben az jogos, élvezd az új egered. Ha a hibát tapasztalom, hidd el, én legaranciáztattam volna, több pénzt kérhettem volna érte, miután kaptam egy újat. Nem tudom világosabban elmagyarázni neked, hogy az egerednek (legalább is amit én küldtem neked), annak semmi baja nem volt.

    ...mert az ilyen eseteknek muszály...

    Muszáj.

    ...ne lehessen senkinek mentsvára egy olyan mentegetősés hogy szállításkor sérült.

    Én nem állítottam, hogy szállításkor sérült meg. 20 percen keresztül fárasztottál telefonon. Nem tudtad megérteni, hogy nem tapasztaltam sem görgő, sem egyéb hibát az egérrel kapcsolatban. Te kérdezted, hogy akkor szállításkor sérült meg? Valószínűleg kínomban mondtam, hogy "akkor szállításkor sérült meg". Remélem érzed a különbséget ez és az között amikor azt ténylegesen állítanám.

    A legnagyobb jóindulatommal is max. nem ismerted fel az egér hibáját.

    Ezt nem tudom értelmezni.

    ...egyébként nem 1, hanem 3 napot szoktak adni a korrekt eladók az áru kipróbálására - a terméket.

    Ha leejted az egeret és sérül, akkor a 3 nap próba garanciára hivatkozva vissza kellene vásárolnom. Ha van egy hibás terméked, tőlem megvásárolod a jót, kicseréled a tiédre és visszaküldenéd nekem a rosszat. Hadd ne soroljam, hogy hány ezer olyan eset lehetséges, ami ezen X nap alatt meg tud történni. Más ügyeskedéseinek nem tudok kiskapukat fenntartani. 90%-ban makulátlan tételeket árulok. A fennmaradó 10%-ban pedig a vevőim minden esetben tudnak az esetleges hibákról, karcolásokról vagy bármiről, ami eltér a gyári állapottól.

    EZ VISZONT MÁR ORDAS HIBA, NEM MŰKÖDTÉL SEMMIBEN EGYÜTT - EZ NEGATÍV ÉRTÉKELÉST VON MAGA UTÁN.

    Ne hőbölögj, nélküle is tud már a fél világ a negatív értékelésedről.

    Én ekkor már simán elfurikáztam azt a pénzt amit tőled kértem volna erre, de te makacsul nyomod a mantrát.

    Nem tudom finanszírozni az autózásaidat. Az enyémet sem finanszírozza senki, de nem is várom el mástól. Garancia van a termékre, ha tényleg garanciális problémád van, élj vele!

    Nagyon sajnálom hogy...

    ...nehéz eset vagy!

  • Zamma

    őstag

    Rágalmazásodra, vádaskodásodra nem kívánok vissza válaszolni, nekem nem kenyerem a köpködés...

    Sajnos pechedre amikor kézbevettem az egeret - amit te hibátlanként írtál le és nem volt az - és elvittem még aznap tübb, mint 1 órás autóúttal egy itt a fórumon abszolút ismert egér javításban jártas személyhez, aki az állításomat egyértelműen alátámasztotta.
    Nem mellesleg az egér topik moderátora is egyben.

    Semelyik feltételezésed sem áll helyt, sajnálom.

    Ellenben akiknek elmondtam és rutinos adó-vevő mind azt mondta hogy ez bizony egyértelműen negatív értékelést érdemel, ne hagyjam annyiban, mert az ilyen eseteknek muszály napvilágra kerülnie amiatt hogy ne lehessen senkinek mentsvára egy olyan mentegetősés hogy szállításkor sérült.

    A legnagyobb jóindulatommal is max. nem ismerted fel az egér hibáját, de még így sem voltál hajlandó sem visszavenni - egyébként nem 1, hanem 3 napot szoktak adni a korrekt eladók az áru kipróbálására - a terméket.
    EZ KIRÍVÓ HIBA

    Ezen felül mikor kiderült hogy eszedben sincs viszavenni dobtam fel a szervizelés felezését.
    EZ VISZONT MÁR ORDAS HIBA, NEM MŰKÖDTÉL SEMMIBEN EGYÜTT - EZ NEGATÍV ÉRTÉKELÉST VON MAGA UTÁN.

    Én ekkor már simán elfurikáztam azt a pénzt amit tőled kértem volna erre, de te makacsul nyomod a mantrát.

    Nagyon sajnálom hogy így történt, viszont a tetteid leképezéseként totál jogos a negatív értékelés. Ezt itt én lezártnak is tekintem.

  • luks

    kezdő

    Röviden:
    Hazudsz.

    Bővebben:
    A lehető legrugalmasabban kezeltem ezt az adás-vételt egészen addig, amíg általam nem ismert problémával jöttél elő és arra hivatkozva próbáltál 1-2 ezer Ft-ot visszakérni (nem konkretizáltad). Teljes egészedben furcsa szerzet vagy, ezt előled sem titkoltam. Először is nem tudtál 8.000 Ft-ot utalni, mondván nincs ennyi pénz a bankkártyádon. Nem baj, ha valaki szegény, de ugye neked befektetéseid vannak, csak ahhoz most bonyolult hozzáférni? Meg ingatlanokat is forgatsz. Hát, jó. Mindenesetre kérésedre egy olyan módon küldtem meg a terméket, hogy azt készpénzzel ki tud fizetni. 20 percen keresztül hallgattalak telefonon, ami bár az egérről szólt, de legfeljebb 20%-ban az adás-vételről. Szerintem eléggé rugalmas, együttműködő és főleg türelmes voltam veled. Viszont ott kellett volna elköszönnöm, amikor azt mondtad, hogy nem tudsz 8.000 Ft-ot utalni. Előfordult már, hogy megválogattam a vevőm, bánom hogy veled kapcsolatban nem így tettem.

    Elmagyaráztam világosan (és minden mást is), hogy a szériaszám azért lett eltávolítva az egér aljáról, mert gyárilag az egyik sarka elállt és karcolta az egérpadom. Azt is elmondtam, hogy nem váltam meg a szériaszámtól, az egér dobozában van, ott te is megtalálod. Nem volt kivetnivalód, nem utólag tudtad meg, szóval ne színezz, hogy a hirdetésben nem írtam le. Állítottam, hogy van garancia termékre, mert van rá garancia és az a birtokodban van.

    Nem a kézhezvétel után derült ki, hogy a garancia nem érvényesíthető. Sőt, ez sosem derült ki, mert hogy meg sem próbáltad garanciáztatni. Ezt te és a nagy egér szerelő barátod állította. Fel sem merült benned, hogy megpróbáld garaciáztatni, reddit-es videókkal (meg megannyi mással) viszont vegzáltál helyette.

    Két dolgot látok itt:
    A) Volt egy ilyen egered, ami tényleg hibás és azt akartad visszaküldeni részemre.
    B) Ezen módon próbáltál meg utólagosan lealkudni az egér árából valamekkora összeget.

    Érdekesnek találom az állításod, miszerint veled szemben kritikán aluli a magatartásom. Nem látom a mikort meg a holt. Gondolom akkor érezted így, amikor az A) vagy B) ponthoz nem tudtam asszisztálni.

    Nem teljesen ide tartozik, de vásároltam vissza terméket és ezt is elmondtam neked egy másik 20 perces telefonbeszélgetésben. Nevezetesen egy videókártyát, amit nem sokkal lejjebb így értékelt a fórumtárs: "Nagyon lelkiismeretes és korrekt kolléga! Bártan ajánlom bárkinek!"

    Negatív értékelésed saját sérelmed vetülete és nem az adás-vételé.

Aktív témák