Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz hobizoli #131279 üzenetére

    Van egy fiatal kollégám, neki egy Audi A3 2.0 TFSI van. Az, amelyiken az olajleválasztó gyűrűk bedájolnak. Az övén is megadták magukat. Egy idő után már nem kellett olajat cserélni, csak önteni bele. Aztán megállt az autó.

    Most próbálja egy haverjával javítani. Több gond is van. Letört a láncfeszítő vezetője egy nagyobb darabban, az beleesett a motorba és alul van "valahol". A vezérműtengely jeladója néha megy, néha nem. És ugye a dugók. Van elvileg valami csere kitt, amit bele lehet építeni, aztán akkor felfúrás után talán jó lesz.

    A srác szeret szerelni, a motorkerékpárját rendszeresen szétszedi, karbit szinkronizál, meg hasonlók. De ez egy autó, "picit" nehezebb hozzáférni dolgokhoz.

    Másik Audis történet:

    Tegnap melóból hazafelé bringáztam és a lakótelepen lakó Audi RS3 gépkocsi elhaladt mellettem. Látásból ismerem, mert tőlünk 200 méterre parkol vele a fószer és felismerem a gépet.

    Ahogy elhaladt mellettem nem tudtam nem észrevenni a kábé 2-ütemű illatot és a nagy ovális kipufogókból előbukkanó kék füstöt. Az a motor is készen van.

Új hozzászólás Aktív témák