Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
őstag
válasz Tim82 #141481 üzenetére
Akár működhet is, ha az igazából egy HUB, PD képességgel.
A PD csatis USB-C tápok már nem csak 5 V-ot adnak ki, hanem pár egyebet is, asszem talán 20V is van rajtuk. Meg 9 és 12V is, asszem. Ezért lehet, hogy ~100Wos töltő meg laptop, és működés.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
válasz Sipi- #141492 üzenetére
Arra tudok gondolni, hogy a sok youtúbos rivjúver totál segg a témához vagy egyszerűen csak egy adott vázlatot mondanak el. Vezetni iszonyatos. Teljesen döglött kormányzás, béna fékérzet, iszonyatos formájú és anyagú ülések. A driver alert állandóan csipog, de legalább ha kikapcsolod, akkor következő indításnál újra beindul. A hatótáv gyötrelmes, a csomagtartó egy vicc. Minden amit tapintasz kábé PET-flaska vagy nejlonzacskó érzetet ad. Az RWD a 200 kW erővel túl sok arra, amire majd használják. Az AWD a papíron 3,6 másodperces 0-100-al pedig agyhalott, mert 90%-ban vezetni nem tudó illetők lesznek benne utasok a kormány mögött.
Szép új világ, köszönöm nem kérem....
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #141502 üzenetére
Boomerkedjek? Mindenből azt látom kiveszett az emberi igény, meetingroomszagúak a mesék (tisztelet a kivételnek), emberi hozzáállástól eltávolodva excel táblák tervezik a használati tárgyainkat, és saját vállukat veregető felfelé bukó managerek próbálnak meggyőzni minket, hogy ez a jövő, és a megváltás.
-
Jahno
veterán
válasz -NoVa- #141503 üzenetére
Ezer éves haverom egy ismerős céghez kapott ajánlatot és megkérdezett, hogy érdemes-e. Eleinte tiltakoztam, hogy én szar projekteket fogok ki, meg romba is döntöm, lehet nem vagyok releváns. Erősködött, hogy mondjak valamit. Na, lenyomtam a litániát, hogy X jó arc, így vannak most, ez meg ez a friss infó az exektől. Megírtam, hogy akihez menne interjúzni az egy bullshitelős hozzá nem értő faszkalap, erre meg annyit mondott, hogy hát igazgatói szint az ilyen hát, mi más lenne?
-
eattila
őstag
válasz Sipi- #141494 üzenetére
Fagyihoz a nyelvem használom, az baromi hatékony
A sültkrumplis fagyit asszony mutatta, mikor még ismerkedtünk. Gofri íze van együtt. Én is csak lestem. Amúgy is falusi vagyok, szóval a meki nekem elég ritka volte-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
őstag
-
-
Jahno
veterán
-
npera
őstag
Óóó, már vágom a centit. Még 3 nap. Csütörtökön reggel bemondom az unalmast. Az irónia, hogy a helyettesítő főnök (egy nagyon kedves leányzó a csoportból) aznap délutánra tervezte az első 1:1 meetinget, amikor az éves teljesítményemet átnézzük és előkészítjük a fizetésemelési procedúrát. Az "igazi" főnököm apai szabadságon van fél évig. Háááát, ez most eléggé elő lesz készítve...
-
-
npera
őstag
válasz Sipi- #141514 üzenetére
Nem, arra gondoltam, hogy reggel amint bemegyek fel is mondok levélben, hogy le legyen dokumentálva. Svéd törvény szerint elég szóban, de én régimódi vagyok és írásban fogok. Aztán persze oda is megyek hozzá (tőlem 3 méterre van az asztala, gyakorlatilag következő sorban háttal nekem), aztán élőben is el tudom mondani.
Nem tervezek semmiféle mókás elemet belevinni, csak szépen tisztelettel és tárgyilagosan.
-
npera
őstag
válasz NauTiLUS_HUN #141515 üzenetére
Júúúúúj
Semmi ilyen svéd csavart (éééérted???) nem terveztem, egyszerűen csak átesünk rajta, mint az ablakos tót....
-
npera
őstag
-
WiZARD
addikt
válasz Sipi- #141492 üzenetére
Mi ezzel a baj?
Olyat már egy Twingo is tudott 30 éve, hogy "a sebességet kizárólag a szemünket az útról levéve, oldalra pillantva olvashatjuk le a központi kijelzőn"
Biztos én vagyok a kocka, de évente 2x állítom az utastér hőmérsékletét. Ősszel 21 fokra, tavasszal 20ra. De lehet azzal is meglennék ha gyárilag 20.5-re lenne fixálvaSoha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Sipi-
őstag
válasz WiZARD #141520 üzenetére
Picasso-n és Yarison is középen van a kijelző, de messze bent, majdnem az ablak alatt. Itt pedig középen, messze az úttól.
Én többször állítom a hőmérsékletet, pedig automata klíma van. De van amikor jobb lenne kicsit melegebb vagy meleg nyáron hűvösebb, stb.
Viszont a tabletről nyíló kesztyűtartót Te sem tudod megmagyarázni szerintemhttps://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
veterán
Yajj. Mostanában mozgás igényes vagyok, amit persze az üzem orvos is indokolna, hogy rám fér. Szóval nem nagy kaland és sík terep, hirtelen felindulásból körbementem a körúton. Világot fel tudnám zabálni olyan kajás lettem már felé úton és világot meg bírnám inni. Főleg mert minden sarkon kinőtt egy új ázsiai étterem és akad néhány szimpatikus és occsó presszó is. Viszont fáj a derekam és ezt nem értem mit baszok el ha csak így nézelődöm, minimál hátizsák, kb. 10 kilométer sík terepen az azért nem a világ vége. No majd meglátom.
-
WiZARD
addikt
válasz Sipi- #141522 üzenetére
Már vagy 4x nyitottam ki a Tesla kesztyű tartót. 1x amikor beraktam a dashcamnek az ssd-t, meg 3x amikor mentettem róla anyagot.
A többi autómban ennyit se nyitogattam
Szóval nem értem a problémát.
(Na meg így pin kóddal zárható, ha ez valakinek számít)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
-szabi-
addikt
válasz -igu- #141438 üzenetére
Foghúzás utáni, hogy a csont felépüljön 3-4 hónap.
Implantátum betekerés, a titán becsontozódása 3-4 hónap. Pár nap múlva varratszedés.
Az íny felnyitása csavarbehajtás és a csavarfejre a korona elkészítése, íny begyógyulás pár hét.
Ekkor még nem volt szó arról ha csontpótlás is kell.
Van ahol a foghúzás után egyből behajtják az implantátumot, ez kockázatosabb de ha beválik akkor ott tudsz időt spórolni.
Hosszú vakáció ott kivárni az egészet.
Fog-turizmus inkább csak a beavatkozás utáni egy két hét, ha addig nincs gond utána már nagy eséllyel nem lesz.
Aztán a hazai fogorvos meg agyfrászt kap, mert ő 2-3e€ vállalta volna de neki így csak a karbantartó feladat jut és persze minden is sz@r amit a külföldi fogász csinált. -
-igu-
addikt
válasz -szabi- #141528 üzenetére
Megmaradt párhuzamosan mindkét mellette lévő. Igazából ezt kéne inkább pótolni, a másik jóval hátrébb van, ahhoz macerásabb hozzáférni.
Viszont 30 éve élek ennek a hiányával, így jó eséllyel kibírom ezek után is.
Egyelőre élvezem a napsütést, a spanyol sonkákat, sőt sört is ittam ma.
Otthon most havaseső, nappal olvad, éjjel fagy, baaah. Ronda.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
őstag
Ez jó. Tengeralattjáró indítása. Elég sok része le van takarva vagy ki van pixelezve. Ahogy nézem:
- szonárok nagy része
- torpedóvetők
- vontatott szonár
- csavar
- a torony előtt valami vészdokkoló esetleg (vagy sodorvonalat detektáló cucc) -
npera
őstag
válasz zetor2000 #141531 üzenetére
Ja, akkor lenne 1 nap átadni mindent. 2 nap felmondási idő rulez
Június 3-án kezdek csak. Addig ugyanúgy megy a meló elvileg (!), de igazából érdemes lenne erősen koncentrálni a dokumentációra, oktatásra és úgy általában nem új dolgokba belekezdeni, hanem a meglévőket befejezni és szépen pontot tenni mindenre. Aztán utolsó héten akkor már csak a számítógépet kell letakarítani és utána megy a tripla wipe rajta és kiosztják valami másik delikvensnek gondolom. Vagy megy vissza a HP-hez, aztán meg lehet venni Lengyelországból használtan. Fogalmam sincs mit csinálnak vele. Addigra le kell vegyem róla a matricáimat is, mert fel van dekorálva RC-témájú matricákkal természetesen. But of course.
-
Bujdy81
aktív tag
Tegnap elment a Rifter éves szervizre. Meg műszakira. Meg első fék cserére...
Ártipp? Minden márkaszervizben, mert még lesz dolguk, nem akarom, hogy bármibe bele lehessen kötni.
Amúgy poén, hogy 5 év / 100.000 km gari volt rá és most ha venni akarok rá plusz garit, hogy 8 év / 160.000 km legyen, akkor az kb. 140k HUF-ba kerül. Tekintettel arra, hogy múltkor egy merő olaj volt a motor alja, szerintem meg fogom venni a gari kiterjesztést. Lesz még 2028-ig turbó és egyéb csere, attól tartok...
Néztem a szalonban az autókat, hát egy vicc, hogy 10M alatt nincsen már kb. semmi, de egy normálisabb szedán 12 millió az 1.2-es PureTech motorral (sok cikk van róla, könnyű utána olvasni), miközben már 15 körül vannak vállalható elektromos autók...
-
npera
őstag
válasz Bujdy81 #141538 üzenetére
Mai autóipar kezd teljesen megőrülni. "Szerencsére" most megint jön egy komolyabb kijózanodás nemsokára. A következőket látom az üveggömbömbe nézve:
- Kína szó szerint lefejezi a saját autóiparát, marad majd max 15 OEM a jelenlegi közel 100 db helyett
- VW egy durva krízisen megy keresztül
- Mercedes, BMW, Audi erősen átgondolja a stratégiát. Több hibrid, kevesebb BEV. Vélhetően mint a Toyota kábé, maximum 1/3-ad volumen lesz BEV
- Tesla bemutatja nemsokára a Model 2-est, az gigantikus pofon lesz mindenkinek. Kábé 6 év múlva érik utol a többiek megint
- Amcsi piac kábé beleáll a földbe, Mustang, elektromos pickupok és hasonló őrületek eltűnnek
- kamionok BEV-esítése lassul, de 7,5t-ás cuccok szerintem lesznek Scania, Volvo és lehet egyéb OEM-től isEgy dolog nem lesz sajnos: olcsó autó. Az az idő elmúlt. Még a hibridek is vagyonokba fognak kerülni. Egyszerűen saját magát fojtja meg az ipar a sok szabályozással és egyhalott kibocsájtási normákkal.
Ha a tengerjáró hajókra tennének katalizátort és szabályoznák a kibocsájtást, akkor az hatna is. De Európa ha átáll csak kerékpárra akkor sem tudja "megmenteni" a világot kibocsájtás tekintetében.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #141542 üzenetére
Sokan szeretik a kubai utcaképet a 70+ éves üzemben tartott autókkal, egzotikus, hangulatos, és érdekes. Na 30 év múlva majd itt is ezt mondják a keletről, nyugatról ideözönlő, pénzt szóró turisták, te meg nem érted az üzleti tervet. Már most sem olcsó trabantot bérelni, de 30 év múlva egy jó kockaswiftért vagy egy zőcségesmerciért ölni fogják egymást a reptéren a mókafaktor miatt.
-
npera
őstag
válasz -NoVa- #141543 üzenetére
Ja, végső soron "rezervátum-üzemben" fog ez még működni. Amikor MadMaxolják majd a 68-lovas 1,3-as Swiftet, mert az még SW-update nélkül is el tud indulni. És 27 HUF bele a légszűrő. Meg a 13"-os abroncsokba sem rokkan bele az ember. Míg a 22"-os malomkerekes SUV-os kollégák majd csúszkálnak a tükörradiál bakeliten és a vasig kopott fékkel csikorgatnak. Amíg a SW le nem tiltja az egészet.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest