Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gabibácsi
őstag
itt sincs posta sem, jelezném , hogy a szomszéd faluba kellett menni
prágát meg hagyjuk, hogy félórás kerülőket kell tenni (helyismerettel) a teljesen random lezárások miatt
az egyik hidat meg lezárták mert annyira rossz az állapota, de most újranyitották, mert nélküle meghalt a városHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
FőDudu
veterán
válasz Gabibácsi #5709 üzenetére
Es akkor a Praga helyere helyettesitsuk be a Budapest szot es az jon ki, hogy szerencsetlen pestieket meg jobban megszopattak az osszes felujitas nyarra idozitesevel (M2-M3-M0-harmas metro-villamosok, stb).
Most olvasom, hogy az M7 Siofok koruli reszet is felujitjak. Dicseretes.
BP. felol a kulso savban haladva kb eletveszelyesen dobalos az a szakasz.
Egyedul a belso sav nem annyira gaz. A 210 napos idotartam elsore soknak tunik.
De mint tudjuk, jo munkahoz ido kellFőDudu
-
-
Gabibácsi
őstag
Budapest közlekedése egy csoda Prágához képest. Őszintén mondom. Még így széttúrva is.
Prágában fogalmad sincs csomószor mi hová vezet, melyik sáv hol folytatódik.
A tömegközlekedés meg nagyságrendekkel jobb itt, mint ott. Ezt ott élő (is) mondja.Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
FőDudu
veterán
Nem ugy van, hogy mar semmit nem visznek ki ami levelnel hehezebb/masabb/nagyobb?
Mondjuk oraszij pont belefer egy boritekba.En amikor kiskinaitol sim olvasot meg SD kartyat rendeltem azt siman bedobtak, mivel sima boritekban jott.
A tobbi foleg postan atvevos tortenet - foleg ha a Carina (vam) belekukkant.FőDudu
-
FőDudu
veterán
De miert mindet egy idoben?
Csinalja meg az m0-t telen, az M2-t tavasszal, a harmas metrot meg kutvagyorsan (nem evek alatt).
Az egyes villamost is nemreg ujitottak fel? Az most megy a levesbe? Ha meg emklekszem ra, akkor nem lehetett olyan reg es egy ilyen munka az nem par evre szol. Ugyanezt kerdeznem a koruttal kapcsolatban is.
Ott is turnak ha jol remlik.A metro felujitas pedig pont az a munka ami tetszolegesen parhuzamosithato munkafolyamatokat igenyel a befejezes elotti palyamunkak kivetelevel. Csak eleg embert kellene raallitani.
FőDudu
-
Samott
addikt
Telen nem lehet ileysmit csinalni, tavasszal meg osszel nagy a forgalom megintcsak nem lehet. Nyar az ideje ezeknek.
Metronal lehet felemlegetni f.szsagot, mert nyilvan azzal a szakasszal kezdtek ami a legujabb mind kozul.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
veterán
Kivancsi leszek mikor ebred fel az 1 millio cigany es erti meg, hogy veluk senki sem szamol(t).
Par eve nyilatkozott egy cigany vezeto - azt mondta, hogy 1-2 even belul 1 millioan leszunk es akkor majd szamolni kell a ciganysaggal...Viszont amig a vezetoik sikeresen atverik oket...
FőDudu
-
Samott
addikt
válasz Gabibácsi #5716 üzenetére
Az olasz nagyon durva, a pont most gyoztes 5 csillag kepviseloje furta a hid felujitasat ahol csak tudta.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
addikt
Amúgy egész jogosan. Ok, hogy Kőbánya az egy romhalmaz, de legalább nem annyira tájidegen a metró. Ellenben a Váci úti övezetben sorban nőnek az irodaházak, Bank és fejlesztőközpont, irodaövezet, jobban megéri itt túlesni hamar a fejlesztésen, mert mire megnyit még pár tucat irodaház, ez lesz a legterheltebb vonal, nem akkor kell nekiállni. Szóval nem hülyeség, csak komplex.
-
Jahno
veterán
Nem is mindent csinálnak egy időben, elvégre egy csomó más dolgot jövőre hagytak. Amiért sír a nép, hogy miért egy időben csinálják a másik fele meg azért, mert éjjel krampácsolnak az ablaka alatt, másik fele azért, mert MEGINT nem dolgoznak, vagy éppen miért ennyit egyszerre, de csinálják már meg...
Ugyan.
Az, hogy elég embert kellene ráállítani az meg a világ lebnagyobb megmondós fassága a hozzá nem értő projektvezetőktől és főnököktől, de nézzük meg. A metróból mit tudsz, mennyire dolgoznak párhuzamosan vagy sem? Hány megállóba néztél be és mikor, hogy mennyire haladnak milyen munkákkal? Szerintem párhuzamosan tolják, nehh?
Amúgy rajtam kívül ki használ rendszeresen ennyiféle tömegközt? Hungáriáan az autósok akadályozva vannak, Vácin is szívás a sávok elhúzása, de bármelyiket megkapnám házi feladatnak, akkor hümmögnék 1-2 napig és azt mondom, hogy nemtombazefeladom. Tudom, itt mindenhez is érteni illik :-D
Sokkal nagyobb probléma a troli útjába parkolós fasz, a buszmegállóban "csak 2 percre" mert Neki szabad, meg hasonlók.
Körúton is kérdezheted, 10+ éve történt. Az mondjuk nem kevés és csak szakaszonként van némi tákolás. Ahogy nézem elég hatékonyra vették azt is.
Egye fene, hasonlítsuk össze, nézzük meg más városokban ez milyen munkával jár, hány megálló, százalékosan mekkora átépítés és természetesen az üzemórát valamint a /embermennyiséget hozzászámolni.
-
Jahno
veterán
válasz Gabibácsi #5712 üzenetére
Megnézed a tömegközt 3 másik véletlenszrű városban és mikor Londonban a szomszéd részbe esélytelen este 11 után átjutni vagy hasonlók, itt meg egész jó az éjszakai közlekdés és pld. egész éjjel jár a4es6aos, akkor jahh.
Többieknek meg fogalma nincs róla.
Bár valamelyik tudós csoport mindig megmagyarázza, hogy MERT az 1es mindig késik, hogy a 17es FOLYTON tele van és bezzeg Londonban is haza lehet jutni. Azokat nem értem. Olyan szépen takkra járnak, hogy ihajj, egyéb fennakadásokról ott a BKK oldala, sok a baleset és rajtuk kívülálló ok, vagy éppen az utasok baromsága miatt van a baj. Az is jó, mikor az 1es lekonyul, kések kb. 8 percet, mert át kell menni az út túloldalára és ott a pótló, közben BKV Face oldalát telesírják még fél óra múlva is, hogy jaaaaaaj itt állunk 45 fok melegben árnyék nélkül, térdig érő hóban, szakadó jégesőben és a kocsog BKV miért nem tud -2 perc alatt mentesítő járatot küldeni. Tudósok meg csak rákerekítenek, sírnak, fogalmuk sincs, hogy ezzel kb. fizikai határokat feszegetnek, és nem is akarják látni, hogy az 1es mellett még vasárnap este esőben is dolgoztak, mert a lényeg, hogy valamit szidni kell és puffogni, hogy de milyen szar. Mert az emberek ostobák.
De ok, fogjuk meg, hasonlítsuk össze. Szingapúr biztos nyer 1-2 dologban. Aztán jöhet a többi, bár fogalmam sincs róla mondjuk Svájcban milyen a tömegközlekdés, de remélem majd valaki elmeséli.
-
eattila
őstag
válasz Gabibácsi #5729 üzenetére
Az legyen azok baja akik ott közlekednek. Én itt fizetek adót. Mindenfélét, nem is keveset. Ha már modernek vagyunk, meg minden, akkor az autópálya legyen minőség is. Osztrákoknál a mellékút jobb minőségű.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
FőDudu
veterán
Mondjuk az osszes allomast egyszerre felujitani - azokban vannak jol parhuzamosithato reszek.
Remelem igy csinaljak, nem pedig ugyanaz a brigad dolgozik szakaszosan haladva.A palya az valoszinuleg kevesbe parhuzamosithato munkafolyamatokkal ujithato fel (nyilvan lehet valamennyire azt is, csak nem teljesen).
En meg emlekszem a metro epitesre - akkor voltam kozepiskolas (Ujpest kozpont fele, Arpad hid-Ujpest kozpont resz). Az ha jol remlik alig 1-2 ev alatt elkeszult (lehet rosszul emlekszem). Pont Angyalfoldrol jartam Ujpestre suliba.
FőDudu
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Minden, ami Unreal Engine
- BestBuy topik
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Társasjáték topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs