Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
válasz Gabibácsi #5753 üzenetére
Az intel a wifi mesh kommunikációját meg az IOT cuccait reklámozza ilyen drónfelhős cuccokkal. Kínában kicsit többet engedtek fel, animált magasabb poligonszámú 1200 drónos madarat mozgattak meg, mert kicsit lelkesebben öntöttek bele pénzt.
https://fstoppers.com/bts/bts-incredible-2018-pyeongchang-winter-olympics-drone-light-show-221780
Nálunk meg a pirotechnika után ez kicsit szerencsétlen béna izé volt. Magában még vicces, de az előzmény túltolta az ingerküszöböt ezen.
-
-NoVa-
addikt
Akkor már értem, miért nem tudtak egy magasságban pontosan odavonulni, szétcsúszott a GPS. Akkor vagy valami arducopter, PI, vagy Parrot open source alapra reszeltek valamit. Mindegy is, az egész drónozás annak látványos csak, aki csinálja, amíg kicsik a gépek, és kevesen repülnek. Párezer apró cucc zümmögése már meggyőzőbb, de egyetlen katonai nagyvas egyszerű védekező megmozdulása látványosabb:
-
FőDudu
veterán
-
-NoVa-
addikt
Elég csak meggyőző volt a struktúramerevítő acél cuccok leverése is, néhány hétig verték óvatosan csak az itteni megállóét. Meglett volna akár egy óra alatt is, csak akkor más épület nem marad egyben a környéken, így is remegett a födém, amikor nekiestek a konténer méretű öntömeggel kalapáló célgéppel.
-
FőDudu
veterán
Miert kell mindent erovel megoldani?
Furnak eleg melyre, berakjak az acel izeket, aztan kiontik yool....
Ott meg az az elony is megvan, hogy x tavolsagonkent belekapaszkodos legyen mint a tipli.Biztosan van ilyesmi megoldas is - nem mindenutt dongolessel vernek le tarto pillereket.
Pile driver a neve az ilyen leveros gepnek.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
-NoVa-
addikt
Ez itt, még ha a látszat nem is azt mutatja, de ez egy mocsár. Ott ha fúrsz, és öntesz, akkor a következő 10-20 évben a talaj saját maga oldja meg a sűrítést, elhelyezést, arrébbvándorlást. Jobb azt előre elkészíteni, akkor ott lesz minden később is, ahová építéskor tervezted.
Persze lehet kapkodva odarakni az épület, aztán a szomszédokhoz viszonyítani a süllyedés sebességét, konkrét céges esetben 2 centi / évvel gyorsabban merülünk alá a sárba, mint a falszomszéd. -
FőDudu
veterán
tulajunk must fizetett kb 1M Eurot, hogy a kornyekbeli csatornakat kibovitsek.
Durva volt, amikor nagy esozes eseten a csatorna fedelek lukaibol spriccel 2m magasra a viz...Altalaban nincs gondunk a vizzel - de volt mar meter magasan nalunk is tele a melygarazs.
Annyi eso zudult le a hegyrol, hogy utat talalt a melygarazs racsan keresztul lefele. Pedig ott is van rendes vizelvezetes - csak nem annyi esore mereteztek (azt sem).Es azon szint alatt van a szerver szoba
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
veterán
Van elonye a dombon levo haznak.
Mi kb felig dombon lakunk egy kanyarban (van tolunk fentebb is, de felenk mar pont nem er el akarmilyen nagy a viz).A legdurvabb par eve volt, akkor az felszedte a beton utat es a vasuti kocsikon szokasos 63000 literes tartalyt a a folyo partjarol bevitte tokek koze vagy 300 meternyit. Tulaj meg szokta tolteni egy szivattyuval a tartalyt a folyobol, aztan szepen csepegteto ontozessel megy napokig a teljes foldjen az ontozes.Szivattyu is ilyen tuzolto tomlo vastagsagu aluminium csovekre taplal ra - eleg jol kitalalta a muki.
FőDudu
-
FőDudu
veterán
ezek a melygarazs elotti racsok egy 5x5x5 meteres beton godorbe viszik az esovizet - az van bekotve a varosi vizelvezeto halozatba. Nem volt eleg. Most ezt is kibovitettek - es egy nagy cso (~2m atmeroju) az egeszet beviszi a tengerbe 400 meterre a parttol. Vasarnap jon valami durva eso - az lesz a teszt
FőDudu
-
Jahno
veterán
Biztos így van, ahogy mondod ezek meg mind hülyék. Ellenben van 1-2 ismerősöm aki meg bírja mutatni, gyere el, fél évre ülj be a J1re, mentek ide-oda, megnézhetsz kb. bármit, aztán beszámolsz a tapasztalatokról. De tervek alapján egy jó mentes kóla mellett (évente félszer sörözik, jogi feleősségge is van, legtöbbnél folyamatos a szolgálat és autózni kell) konkrétabb dolgokról is lehet elmélkedni. Én már nem nagyon kérdezek, úgyis visszakérdeznek, hogy milyen balfasszal vitakozol már megint a fórumon, vagy milyen idióta blogot olvastál?
Igazából ha körbenézek, akkor legalább két szakágban minden ilyen beruházásnál van valami ismerősöm, aki nem csak simán lapátolós Sanyika. Villamos, metró, út. felüljáró, csiribiri. Grillot nem számoltam, mert annyira nem közvetlen ismerős és amúgy is csak valami alibi melós kelekólás homályzóna.
-
Jahno
veterán
válasz eattila #5762 üzenetére
Összevontam a két témát. És akkor kérdezzük meg a helyi parasztot, hogy mi a véleménye Svájcról. Hozzájuk viszonyítva teljesen kikelt magából, hogy nem sokat látott belőel, kanyon/vízesés szép, de alapban milyen putri szemetes egy környék :-D Én meg csak lapítottam itt pestiként.
-
FőDudu
veterán
En annyit mondtam, nem kell mindent erovel megoldani.
Tuti van ra valami ertelmes megoldas a kornyek lerombolasa es zajterhelese nelkul isElkepzelheto, hogy az ismeroseid a szakmajukban profik - max nem talalkoztak meg a vilag ezen reszen ilyen megoldassal. De ez nem jelenti azt, hogy nincs es nem is mukodne
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
hobizoli
nagyúr
jajaja, tesom itthon volt ket hete, aszondja Voralrberg-ben (Boden see, CH, D, A hármas határ) is olyan tuti utak vannak, hogy hihetetlen
pedig ott vannak hegyek, max telen esik a ho is rendszeresenes nem akar szetesni az auto amig vegig mesz egy 3km-s szakaszon, mint pl Kobanya egyes reszein
több drón kell ;P
-
Jahno
veterán
Le sem romboljűák a környéket, zajterhelés meg X, betont vágni, sínt igazgatni, aljzatot tömöríteni az olyan.
Biztos van olyan ami máshol van, max. nézzük meg azt is. Nem az a baj, hogy nincs és nem létezik, esetleg nincs gépészet és szakérttelem, valamint a paraszt (ért: én) sem viselné el a 3ezer pénzes vonaljegyet. Ez avegyünk Macet, mert az biztos kurva jó megmondás. Jó, de minek?
Akad 1-2 arc, aki olyan munkát csinál, amihez a földkerekségen kb. 5 ember ért. És ha tényállás van, akkor három ott lesz a helyszínen. Na, akkor sír a paraszt, hogy miért tart sokáig és mi kerül ezen ennyie :-D Mármint olyan 5 ember, aki meg is bírja mutatni és van mögötte tapasztalat és meglepő módon a korral is halad.
Nézd meg mennyi papírmunka van csak a környező házakkal, panaszkezeléssel, hatástanulmánnyal, amit le kell rendezni és iktatni. És még sorolhatnánk. Én meg erőt nem teszek bele, úgysem érdekel senkit, de gyere el, odatollak valamelyik megmondóember mellé és szocializálódj sisakban, bakanccsal.
-
Jahno
veterán
Hümm, megint szembejött egy melóhelyes lehetőség. Egy ideje nem talának ember, viszont rám nézve elég jók a követelmények, mert Avaya VOIP, Polycom cuccok és hasonló réteg baromságok is vannak a kiírásban, amit már pont láttam fényképen. Ráadásul ismerem a HR-est :-D Nemtom matekozzak-e kifele itt a mocsárból esetleg több pénzt bepróbálkozva. Hivatalos feltételek közt már előre emlegetik az utaztást mindenfelé, ez azért nem mindig olyan jó ha az elvett időről beszélünk, de persze azt is lehet magyarázni, hogy tapasztalt meg karrier és izé lehetőségek. Amikben egy ideje konkrétan nem hiszünk :-D Idehaz a szokásos csehek, írek, németek, Luxemburg, Belgium vonal, aztán Santa Clara, Vancouver, Brisbane. Már az a gyanús, hogy Boston/Atlanta nincs a sorban :-D
-
FőDudu
veterán
válasz #09908736 #5786 üzenetére
En epp ma vettem kartyat a tomegkozlekedesre.
Ilyen 'kontaktless' kartya - aztan tettem ra 10 Eurot.Holnap megyek Piranba az eves kivizsgalasra - oda meg nem lehet autoval behajtani.
Igy vagy hasznalom az ingyenes jaratot ami nem onnan indul ahol az autot lerakom - vagy veszek egy ilyen feltoltokartyat es a helyi busszal megyek. Inkabb utobbi.Elvileg ez a kartya jo az osszes szloveniai buszon - majd max utazunk a fiammal passiobol
FőDudu
-
Jahno
veterán
Ott is vannak haversrácok, gyere ide nézzük meg.
Ilyemsiket szokott fényképezni, amik azért nem a sarki tyúkól építésére jellemzők. Meg olyanokat, ahol nem lehet fényképezni, vagy éppen lehetőség kevés, mikor egy viharban félig megcsuklott olajfúró torony korlátjához kötözve próbálnak paramétert gyűjteni, hogy mit is kellene, de hirtelen.
Valami rendeset majd lefényképeztetek Velük, bár felének nincs ilyen látványos melója.
-
Jahno
veterán
-
-NoVa-
addikt
-
FőDudu
veterán
Akkor vallad el, ha a sok marhasag mellett meg pozitiv a hozadeka (nem csak penz szamit).
Utazas is lehet moka - meg lehet total szopas a sok atszallas/rohanas miatt.Avaya voip is mar csak par evig lesz - polycom meg tenyleg nagyon reteg cucc.
Itt mar a telekomos fonok is cloud PBX-et tesztel majd nalunk - jobb a mobilitas.
Mindenfele konferencia, mellek a telefonon/tableten/laptopon. ott csorog ahol a user epp tartozkodik.Wifi ugyis lassan epp olyan alap lesz mint az aram.
FőDudu
-
Jahno
veterán
De, csak a pénz számít és a kevés túlóra.
Előre úgysem lehet tudni semmit, oszt ha jövő héten változik A Terv? Vagy bármi? Itt most főnököm is motyogott az orra alá, hogy igazából nem is ez a dolga, nem is ezért vették fel és nem érti az egészet mit is akarnak.... De nálam is kezdődik, tervezzek rendszert. Okés, de az a tervező dolga.
"Avaya voip is mar csak par evig lesz"
Ezt mondták 10 éve, mikor megvette a Nortelt, közben senki nem szeretné a teljesen jól működő, több 10 millióért bevezettt és támogatott rendszerét lecserélni, csak ha nagyon muszáj.
Többi is emélet kérdése, nálunk speciel a wifi nem támogatott, Siemnsnél sem és utóbbi azért elég nagy húzóerő a világpiacon. Nálunk meg júzerek miatt nehéz bármit is megoldani. Leírni tök jó, aztán csak káosz lesz belőel ha fut a szoftver és kirántja alóla a dokkolót, átmegy másik tárgyalóba akkor változik a MAC address, izé. Egyelőre marketingileg jó, mi meg az idegbetegséget hozzuk ki belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen házat vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen széket vegyek?
- Automata kávégépek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sweet.tv - internetes TV
- Tömeges letartóztatás volt Dél-Koreában az ország legnagyobb kriptocsalása miatt
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest