-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #11748 üzenetére
nekem chipes 1.8TSIm volt, akár kevesebbel el lehetett vele járni, mint a diesel mondeoval.
TSIk jól fogyasztanak, ha nem használod ki folyamatosan az erejüket. kb annyival rosszabb, mint a diesel, hogy ha nyomod, hatványozottan többet eszik. De nem tudod folyamatosan padlózni. Pálya az más kérdés, ott sokkal jobb a diesel. hasonló tempóval a mondi ugyanúgy 6.7et eszik ott, ahol a TSI 8.5öt evett.
Autóúton mondeonál nem hiszem, h 6.3 alá le tudnám vinni, ellenben az oktávot simán 6 körül vezettem, és nem voltam mozgó útakadály. Asszonynak 4.8volt vele a rekordja. Egy 200lovas 300Nm turbó benyától azért nem rossz.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #11751 üzenetére
Autóúton 6.3-at eszik a mondid? Az eléggé sok. Bár ha jól rémlik faceliftesed van azok többet esznek mint a prefacelift.
Nekem legutóbb is 5.0-5.5 között volt dújv-sümeg oda-vissza úgy hogy nem 90-el mentem, hanem dinamikusan előzgetve. A rekord meg 4.5 volt dújv-zalakaros szintén oda-vissza. Fater meg anno minden héten kijárt vele osztrákba autóúton és 4.8-as átlagot tartotta jó pár éven keresztül igaz az osztrák gázolajjal.
TSi: Igen azok valóban jól fogyasztanak, de én az 1.5 ecobooston csodálkozok ráadásul fóka kasztniba sokallom.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #11752 üzenetére
ilyen számokkal nem büszkélkedhetek. Sőt, első utamon hazafele városon át majdnem 9et evett azon a 40kilóméteren. Igazából baromira nem zavar, jókora hombár kocsi ez, ha 10et enne se érdekelne, csak menne jobban.Szomszédom vett egy 240lovas 500Nm passatot, azt jobban bírnám. Alig több, mint 6mp a 0-100 egy 2literes diesellel.
Igen autóúton 6.3 környéke a legalja, sztem, bár hozzátenném, mivel nem érdekel, ezért nem szoktam nullázgatni az átlagot. Annak viszont örülök, hogy 6.8 fölött még sose láttam, mióta kerülöm BP belvárost, és pl Miskolc, Szeged, Balcsi tempósan se több.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
félisten
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Statikus regenerálást csinált már valaki csak úgy karbantartásjelleggel? Forscannel végzett mutatványra gondolok.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz bajnokpityu #11757 üzenetére
Na én meg pont arra gondoltam, hogy havonta egyszer megcsinálom ezt a mutatványt.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Beca1990
senior tag
2006-os Ford Fiesta 1.3 Fresh felszereltség 120 ezer km-el megér 900k -t?
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
embe
nagyúr
Nem pályázok vele. És nem szeretnék a félbemaradt regenerációval foglalkozni. Mivel többnyire ingázásra használom a kocsit (pár kilométerre lakom a várostól) illetve városi járat, ezért gondolom azt hogy megelőzés szempontjából van ennek létjogosultsága.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz bajnokpityu #11763 üzenetére
Nem adom. Örülök hogy megvettem. Hátha nem!
Ezért is kérdeztem amit....Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
bajnokpityu
félisten
Kizárt h ilyen használat mellett ne legyen baja. Ismerős másfél év ilyen használat mellett 7e kmnél újat vehetett. 0km kocsi volt.
Tökéletesen leírtad, mire nem való diesel. Be se melegszik, már le is állítod.
Régi se szerette, új meg rendesen büntet.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #11766 üzenetére
Oda-vissza 25 km... de ez naponta akár többször is.
bajnokpityu - Na azért 1,5 év alatt 7ekm.... Nekem azért megvan a 20ekm. évente.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
DeFranco
nagyúr
azt mondjátok meg nekem, hol ázhat be a csomagtartó... hátul a csomagtartónál állva a jobb kézre eső sarokban nedves a fém a kárpit alatt, nedves a kárpit is erősen, van hogy még a pótkeréküregben is van pici víz, de főleg a kárpit dunsztos.
a lámpa mögötti részen a padlókárpit a legvizesebb, de a függőleges kárpit alsó széle is, sőt, ott az nedves még a csomagtartó zár "szélességében" is...
meg volt ott nyomva a kocsi de kizárólag a lökös sérült, lemez nem, és ahogy alá próbáltam nézni a csomagtartó lemeze mindenhol zárt kifelé/befelé, csak a lámpa kábeleinek kivezetésénél találtam lyukat, de ránézésre nem ott jön be a víz (nem is olyan az alakja, hogy befolyjon ott, meg elvileg tömítve is van).
mit nézzek, mit keressek? van még valahol belépési pont, szellőző, akármi? esetleg van a kasztnin olyan szellőző vagy vízlevezető arrafelé ami eltömődhetett? holnap délelőtt tudok alámenni, akkor tudok érdemben foglalkozni vele úgy hogy nem egy tömött parkolóban próbálok bontani hullára dermedt kézzel szürkületben.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #11770 üzenetére
most a pára is patakokban csorog a kocsiról, a kérdés, hogy hol jön be. ahhoz sok és egyenetlen, hogy sima páralecsapódás legyen, viszont így meg megeszi a rozsda a lemezt. ott valahol valami (tömítetlenség vagy dugulás) van, amit el kell hárítani.
azért jöttem kérdezni, hogy ha valaki ismer valamilyen neuralgikus pontot, akkor tudjak az infóról, nyilván sokat segítenie.
nem hiszem hogy a csomagtartó tömítése lenne, mert a kárpit mögött vizes, ha "csomagtartóról" ázna, akkor belül kellene vizesnek lennie inkább, ha jól kalkulálok.
-
LamaCube
addikt
Jobban jártál volna benzinessel ilyen távokon. Nekem a főnökömnek az S-max-a 1.5 évet bírt kb. ilyen használat mellett 3 évesen vette. Neki a porlasztócsúcsok is gallyra mentek + a dpf. Az ismerősömnek OFF Fiat Doblo-ja OFF, amit vadi újonnan vett, de folyamatosan szívott a dpf miatt napi 20-30 km-es használat mellett. Múlt évben el is adta. Ettől függetlenül nem biztos, hogy te is így jársz, de sajnos a tapasztalatok azt mutatják.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
vasimnbt
csendes tag
Tisztelt Fórumtársak!
Ford Transit Connect kisteherre szeretnék utólag előre, ultrahangos érzékelővel ellátott hangjelzést adó radart beépíteni.Nem maga az érzékelők beépítése,hanem azoknak a vezérlésére,-ha tudnátok adni-,szeretnék megoldást találni.A hátsó érzékelők beépítését,bekötését magam elvégeztem.Hátramenetbe kapcsolás esetén azt a tolatólámpa vezérli. 2015-ös évj. a Connect.
Köszönettel. -
-
LamaCube
addikt
Arra gondolt, hogy az első érzékelők hogyan kapják a jelet, mert a hátsók, akkor kapnak áramot, ha tolatásba teszi. Gondolom az nem szerencsés, ha mindig kap jelet az első, mert akkor jelezne akkor is, ha előtte áll a lámpánál valaki.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
válasz LamaCube #11777 üzenetére
Igazad van, afelett elsiklottam.
Gyári radaroknál ez úgy van megadva, hogy nálam pl. 15 vagy 20km/h óra felett kapcsol ki elöl. Ezt utólag nagyjából lehetetlen megoldani, valamiféle időmegszakítós megoldásban gondolkodnék. Alternatív megoldásként egybekötni a hátsóval, majd egy megszakítót bevezetni egy kapcsolóként az utastérbe, amivel kilőheted az elsőket.
-
vasimnbt
csendes tag
Igen,a hátsó tolatóradar jól működik,amikor hátrairányba kapcsolok, a tolatólámpa + 12V-ja kapcsolja be a modult,s csipog.Ezt szeretném kombinálni az első lökhárítóba szerelt 4 db érzékelővel ellátott modullal.A legegyszerűbb megoldás az lenne szerintem,hogy a műszerfal valamely szabadon levő kapcsolóhelyébe tennék egy ki-bekapcsolót,s ha szeretném,hogy csipogjon, jelezzen, akkor bekapcsolnám,ha már nincs rá szükségem,kikapcsolnám.
De valaki azt mondta,hogy a gyáriak olyanok,hogy akkor kapcsolnak ki az előremeneti érzékelők,amikor a kocsi valamely sebességet ér el.
Na ez,hogy működik? -
válasz vasimnbt #11779 üzenetére
Azt nem fogod tudni megoldani, ahhoz az ECU-tól kéne jelet venni, programozni, stb.
Én is a kapcsolós megoldásra mennék rá, viszont hátramenettel mindkét radart indítanám, az elsőket hagynám áram alatt és csak arra építeném be a megszakítót.
Gyári megoldás nálam: rükibe téve mindkét radar indul, előremenetbe kapcsolva mindkettő marad aktív (bár a hátsónak sok értelmét nem látom már ilyenkor). Értelemszerűen a hátsó hátulról szól, az első a műszerfalból másfajta tónussal. X sebességet elérve automatán kikapcsol, vagy bármikor kikapcsolható a gombbal.
-
LamaCube
addikt
válasz bajnokpityu #11781 üzenetére
"Sztem úgy lenne jó, hogy idokapcsolot raksz a ruki jeladojara, fel perc alatt tuti vége a parkolasnak. De akkor le kéne venni az izzorol a kapcsolast, külön kéne hátra vinni."
Gondolom előre menetben is szeretné használni. pl. szűk garázs és a falig meddig állhat. Azt rüki lámpára kapcsolással nem az igazi. Bár időkapcsolóval talán nem kivitelezhetetlen. Én is a sima kapcsoló beépítését választanám, ha kell bekapcsolja azután meg ki.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
embe
nagyúr
Na ma eladtam a jó kis Isuzu motoros Merivát.... Legalább lesz miből DPF-et venni.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
vasimnbt
csendes tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Azt hiszem az egyszerű,sima kapcsolós megoldást fogom választani. -
ReSeTer
senior tag
Szerintetek a motorburkolat szigetel valamit a motorzajból? mk2 1.6 tdci
Jelenleg nincsen.
Vagy esetleg melegedést elősegíti érezhetően? -
ReFleXx
addikt
válasz vasimnbt #11779 üzenetére
igy mukodik a gyari ahogy irod, az kap egy sebesseg jelet es X km/ora folott kikapcsol magatol is.
nem lehetetlen megoldani, mert pl a radio is megkapja ezt a sebessegjelet, onnan lelehet venni. utana kell googlizni milyen lehet a jelforma es arra epiteni kell valami kis elektronikat.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
SzlobiG
félisten
-
ReFleXx
addikt
válasz SzlobiG #11792 üzenetére
Faceliftnel ugy tudom nincs meg tokeletes DPF irto megoldas, legalabbis tavaly meg nem volt Amugy nekem meg nincs bajom vele koppkopp. 1/3-1/3-1/3 aranyban hasznalom varos/orszagut/autopalya igy valamennyire sikerül regenelnie magat.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
SzlobiG
félisten
válasz ReFleXx #11793 üzenetére
Faceliftesbe nem ástam bele magam, de szerintem már kell lennie arra is megoldásnak. Fater külföldre járt vele csak hosszútávon és még is elb@szódott jobban mondva később kiderült a szenzor volt a hibás. Maga a dpf belseje szép tiszta volt. Ez olyan 140e km körül volt most van 204 benne.
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #11793 üzenetére
ma már kell legyen megoldás (ha pl kifúrnád a szűrőt hosszirányban, akkor úgy érzi a kocsi, hogy mindig tiszta), engem is ezzel abajgattak,amikor gondom volt. Akkor csak városban ment a kocsi 1 tankot, és orrba szájba regenerált. Azt hittem, valami baja van.
2 ok miatt nem szedettem ki: 1. sztem vérciki, amikor valaki mögött koromfelhő van padlózás után 2. Amikor eladja az ember a kocsit, akkor büntetőjogi felelősség van, hogy az autó tudja a forgalmiba bejegyzett környezetvédelmi normát. Namost egy kifúrt dpfről nem létezik, hogy nem tud az ember.
Akartam venni egy bontott szűrőt, biztos, ami biztos, az utóbbi miatt, de FL mondit nem nagyon bontanak. Ha tudomásotok van róla, plz szóljatok, a mondi face csoportot nem nézem, rettenetesen ki vagyok az ottani emberektől.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #11797 üzenetére
hogy oldottad meg vegul? kenyszeritett regen + neha megkergeted varoson kivul?
sajna bontott FL-t meg en sem lattam, pedig jo lenne par aprosag.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #11798 üzenetére
2 egyébként valszeg nagy tapasztalatú (fél fórum oda jár) kimondta, hogy szar, nem segit tisztitás, utángyártottat ne vegyek, mert szarok, és így jártam.
A 3. aki 9éve szereli az autóinkat, viszont nem reggeltől estig mondeokat szerel, aszongya: menjél le vele balcsira meg vissza 120al, meg fogja oldani. Mit ad ördög, tényleg megoldódott, azóta beállt normális ciklusra. Elég kemény egyébként, ha újra be van fogva városi üzemre pár napra, akkor az első városon kivüli padlóra megint hirtelen ugrik a telitettségmérő. Nagyon nem bírja a várost.
Tudtam, h ilyen lesz a modern diesel, nekünk 2 kocsink van, egy benyás 30kmnél rövidebb távra, meg a mondi, ha 30kmtől messzebbre kell menni. Néha persze cserélnek, de 90%ban városon kivül megy a mondeo, így teljesen problémamentes. Ráadásnak jól fogyaszt.
forscannal látom a kipuffgáz hőmérsékletet is, jóhogy nem mindegy, városban 120fok, autóúton 250körül, pályán meg 300fölött.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Hobby rádiós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Le Mans Ultimate
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Külpolitika
- Renault, Dacia topik
- Macska topik
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...