-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Azt vettem észre, hogy amikor jár a motor, a középkonzol felől hallok ilyen relé? kapcsoló hangot, mint amikor az ablaktörlő megy. Kit-katt.......kis szünet......kit-katt. Ez megy menet közben is.
Elvileg minden kivan kapcsolva. Mi lehet ez?
Ford focus 1.6 tdci 2005
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
ReSeTer
senior tag
válasz bull84ghia #11452 üzenetére
Nem, full analóg.
Egy Nokia kihangosító van még benne, az előző tulaj rakta be valószínűleg, de félig már ki van kötve, maradékhoz meg már sokat kellene bontani. Az esetleg adhat ki ilyen hangot?
[ Szerkesztve ]
-
pet007
aktív tag
válasz molnarpeter #11453 üzenetére
10dodo kerekenkent, raadasul ahogy latom egyszer hasznalhato, nem a legjobb vetel.
-
IntelKiller7
veterán
Hello. MK7 Fiestaban cserélt már valaki gyári fejegységet Sony fejegységre? Megérnél kicserélni?
Iletve gyárilag nincs bluetooth és USB csati a kocsiban. Valamilyen formában lehetséges lenne ennek beépítése?
09-es Fiesta.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Valaki kért már le a Fordtól elektronikus "szerviz füzetet"? Ez tartalmazza az elvégzett konkrét munkákat?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #11463 üzenetére
Köszi!
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
TigerCat
nagyúr
válasz szab13 #11465 üzenetére
Én is hallok valami finom kattanást, mintha egy óra mutatója ugrana, de csak akkor, amikor leállítom az autót. Közben a motor hőfok, vagy az üzemanyag szintjelző ugrik egyet-egyet. De csak egy pillanatra. Érdekes...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
zakoss
tag
Sziasztok,
Először is köszönöm az előző kérdésemre a választ.Másodszor, lehet kicsit off de a Fiestámban van beszerelt Webasto. A muszerfalon kihelyezett kis kijelzőt ha osszedugom az elektronika kabelével, akkor a kijelző LCD mukodesbe lép, de olvashatatlan az írás, csak akkor lehet latni ha bizonyos szögben picit megnyomom de nem tudom ugy tartani a kezemet. Kipróbáltam azt hogy ha a Heat-et megnyomom beindul, ad hangot, és egy par perc mulva már pöfög is el kezd fűteni, keringetni.
A kerdesem hogy mi lehet a baja, lehet hogy nem kap elég nagy tapfeszt, es a biztositekokkal lehet a gond (persze ez lenne a legjobb eset).Az alábbi manualt találtam hozzá, ezzel próbálok mt operálni: Link
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
kiment egy izzó a műszerfalban, a fordulatszámmérő tetején (mk1 fóka)
mennyire necces ezt kicserélni házilag? nem vinném ezért szerelőhöz, ha egy sima izzócsere bonyolultságával vetekszik, milyen módon van benne rögzítve az izzó? foglalatos, vagy forrasztva van? mennyire nehéz hozzáférni, kivenni az óracsoportot?
-
LamaCube
addikt
válasz DeFranco #11469 üzenetére
Próbáltad ráütéses módszerrel javítani? Nálam is az ment ki, próbaképpen ráütöttem és jó lett valószínűleg kontakt hibás volt, persze neked lehet kiégett. Párszor eljátszotta és már 2 hónapja jó. A fordulatszám mérő fölötti részre üss.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Hátha valaki tud segíteni.
Pár hónapja van egy MK 2,5 tulajdonomban. Lecseréltem benne az izzókat és tompítottnak Cool Blue Intense került bele. Viszont 2 hónap alatt megette mind a két izzót az autó. Kiderült, a Focus különösen szereti enni az izzókat, főleg az ilyen feszített izzószálúakat. Viszont nekem nagyon tetszik a fényük így nem akarok hagyományos színhőmérsékletű izzót rakni bele. Inkább szemezgetem a valódi 4200K-es izzókkal (ugye maximum ilyet lehet legálisan beletenni)
Találtam Conrad-nál ilyen túlfeszültségvédőt, 3000Ft sincs teljesen, az akku két sarujára kell rákötni.
Érhet valamit?
Esetleg valaki már próbálkozott ilyen téren? Mik a tapasztalatok?
Nem szeretnék azért 2 havonta izzót cserélni az autóban.
Elméletileg a gyári feszültségszabályozó a ludas érte, ugyan ilyen évjáratú Octavia-ban is ugyan ez van és az is szabálja az izzókat. Ezért gondoltam ilyen túlfeszültségvédőt.
Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #11469 üzenetére
Nem olyan bonyolult, de azért nem is olyan könnyű.
Az izzók szabvány izzók műanyag foglalatból ki kell húzni és újat betenni, visszacsavarni.
Amire figyelj oda, hogy a műszercsoport plexijét ne karcold össze. Az eléggé sérülékeny.Klemens: jó ötlet a túlfesz-védő de én ezt csak a tompított fényszóróra tenném nem a teljes rendszerre.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Klemens
őstag
válasz radi8tor #11472 üzenetére
Ilyenre én is gondoltam, de ahhoz szerintem más fajta kellene. Plusz kizárólag az akkumulátortól tud nagyobb feszültség érkezni a kelleténél. Szóval ha már ott meg van fogva egy faszültségvédővel, akkor nem jut el sehova magasabb feszültség. Pl. télen képes nagyobb feszültséggel is tölteni a generátor és ez is okozhat ilyesmit.
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Klemens #11473 üzenetére
Megnéztem ezt a Conrados csoda cuccot (varisztoros túlfeszvédő). Nem hiszem, hogy ez ennyire hatásos lenne ilyen formában. Akku eleve egy pufferként üzemel, ha rendben van, akkor nem emelkedhet meg annyira a feszültség. Ilyenkor egy ilyen kütyü sem segíthet.
Multiméterrel meg kéne nézni mennyi az annyi. Alapjáraton mennyit mérsz? 3-4000-es fordulaton?⭐ Stella
-
Klemens
őstag
válasz radi8tor #11474 üzenetére
Majd 22-én fogok tudni rámérni, mert itthon nincs multiméterem, csak bent a cégnél.
Én kifejezetten ezt néztem.
Szerintem az ilyen H7-es izzóknak akár tizednyi V is számíthat. Nagyon érzékenyek, főleg a feszített izzószálas.[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
pet007
aktív tag
Azt tudja valaki, hogy mk4 mondi edge verzio eseten van-e labter lampa? Rendeltem led izzokat, de csak 5ot tudtam kicserelni (tetovilagitas 3 elol, 1 hatul, egy csomagtartoban), es fogalmam sincs hogy hova kellene a maradek 5 izzot betenni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Klemens #11479 üzenetére
Olyat én sem találtam, viszont azt írják ne az akkun mérj feszültséget, hanem húzd le a csatlakozót mindkét fényszóróról és ott mérj feszültséget. 13.6 V körül kell ott lennie alapjáraton és magasabb fordulaton is.
- correct voltage of 13.6V at lamp socket = life span of some 1,500 hours
- 0.5V too high (eg 15V at battery and hence 14.1 at lamp socket: lamp life reduced to some 300 hours
- 1V too high (eg 15.5V at battery and hence 14.6 at lamp socket: lamp life reduced to some 30 hours or less
- 2V too high (eg 16.5V at battery and hence 15.5 at lamp socket: lamp life reduced to a couple hours[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz Klemens #11479 üzenetére
ha igazán komolyan veszed, akkor teszel áramkorlátot is az izzók elé. Ha már feltételezzük, hogy a gyártó túlfeszt enged az izzókig, akkor azt is nyugodtan feltételezd, hogy szarul van méretezve az oda vezető vezetékek eredő ellenállása.
Ha nem engedsz csak 1-2 A-t folyni az izzón mondjuk 5mp-ig a felkapcsolás után, akkor nagyon sokat tettél érte, hogy elérd az elméletileg lehetséges maximális élettartamát az izzóknak.
(vagy veszel bele hagyományost, ami nem ilyen rohadtul érzékeny... szerintem az enyémben 1 éve ugyanaz van már, miközben korábban az emelt fényerejűekből fogyott évi 2-3 készlet)...csak én vagyok helikopter?
-
skopy
tag
Sziasztok .
Egy kis segítséget szeretnék kérni a szakiktól.
2004 es Focus C-max 2 literes dízelem van és a hibakód olvasó szerint
P0380 - Izzító gyertya, vezérlő áramkör létező hiba
Ezt írja ki, valakinek esetleg tapasztalat ? - az autószerelő nem tudott konkrét dolgot mondani
Mert ahogy néztem az izzító gyertya kiszedés nem olyan nagyon egyszreű, nem akarok mellényúlni .
Köszönöm előre is a segítségetAz akasztott embert, még az ág is húzza.
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Szert tettem egy 2 éve egy helyben álló 2007es fókára, olyan problémám lenne, hogy ha leállítom, akkor is megy a rádió és a kilométer óra kijelzője. Még akkor is ha lezárom. (rádió egy androidos fejegység, ami volt benne nem működött) Valaki tudna valami tippet adni mit nézzek meg?
A várjak még vele és hasonló segítőkész válaszokat mellőzzük, ne mondja nekem senki, hogy 15 perc alatt nem kellene mindennek leállnia.Köszi
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
félisten
válasz bigrob #11486 üzenetére
Érdekes, nekem a 2006-os Fókám 1x csinált ilyet, de aztán soha többet.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Klemens
őstag
válasz ReFleXx #11484 üzenetére
Köszönöm szépen!
Meg alapból mindenkinek a segítésget!skopy: Hátha ez a leírás segít a megoldásban. A lényeg ami segítség lehet, az utolsó részben van.
Az izzógyertyákat nem igazán szeretik cserélni, mert hajlamosak arra, hogy beletörnek a hengerfejbe.
Ha cserélni kell, akkor ajánlott mindet cserélni és beszerelés előtt rézpasztával megkenni őket, mert akkor nem fognak, vagy legalábbis kevésbé fognak belerohadni a hergerfejbe. Sokan csak zsírral kenik meg, de az nem jó, mert egy idő után az kiég a nagy hő hatására."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
Klemens
őstag
válasz bigrob #11490 üzenetére
Nekem egyszer volt eddig olyan (Focus 2008), órák óta áltt már lezárva az autó, majd amikor kolegám beállt mellé, látta, hogy világít a műszerfal. Szólt, hogy menjek ki előre az autót megnézni. Kimentem és nem világított addigra.
Meg lezárás után nem kapcsolt le a beltér világítás, de kinyit és újra lezár és lekapcsolt."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
AusWolf
őstag
válasz bigrob #11490 üzenetére
A rádió nálam lekapcsol amint leveszem a gyújtást (igaz, gyári Sony hangrendszerem van), de a műszerfalon lévő LCD az én fókámban is lezárás után még 10 percig világít. Eleinte nekem is furcsa volt, de elvileg ez normális.
Más: Észrevettem, hogy a motor főleg hideg indítás után, illetve keveset járatva enyhén cicergő hangot ad, mint valami tücsökzene. Ha gázt adok, a cicergés a motorral együtt gyorsul. Szerintetek mi lehet ez? Én laza ékszíjra, esetleg valami kopásra tippelek, de nem értek hozzá. A kocsi tökéletesen jár, de ha lehet, inkább megelőzném a bajt. Egy '08-as Focus CC-ről van szó 2.0-s Duratec HE motorral.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Fagy + gumi nem barátok. Ma leért egy járdán a sárvédő gumi és eltört.
⭐ Stella
-
aginor
addikt
Sziasztok!
Ma produkált az autó egy érdekes jelenséget: reggel hideg indításnál másodpercekig csak forgatta az önindító a motort, de mintha nem lobbant volna be az üzemanyag. Ez ugye még eddig lehetne a gyújtás hibája is (kábel, elosztó, trafó), de máskor nem csinálta a nap folyamán pedig további 3 indítás volt a két középső között több, mint 8 óra difivel. Egyszerűbb ODB-vel hibakód olvasás megvolt, üres a hibatároló.
Fiesta 1.6 benzin, 2005.Ötletek?
Vajon lehet az üzemagyagpumpa? Megdermed benne éjszaka a zsír és ameddig ki nem mozgatja magát a hidegben, addig nem szív üzemanyagot?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt