-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokee78
félisten
válasz Sethdobaloah #10198 üzenetére
-
pet007
aktív tag
Sziasztok! Mk4es mondim balelso lampaja bevizesedd hetvegen, eleg csunyan, volt mar valakinek hasonlo? Tud valaki valami jo megoldast a kiszaritasara? Erdekesseg a dologban, hogy baloshoz meg hozza se nyultam, jobbosban kb 2hete csereltem egot..
-
Sethdobaloah
senior tag
Valaki meg tudja nekem nezni, hogy mk2 focus "titkos" menujeben valamelyik AD ertek (vagy barhol) a sebessegvalto jeladoja -e? Nem mukodik a tempomatom, es ez az egyetlen resz amit nem tudom hogyan tudnek ellenorizni.
...csak én vagyok helikopter?
-
Norbika88
senior tag
válasz Dorien #10059 üzenetére
Vissza térnék egy kicsit ehez az olaj kérdéshez.
Ajánlottak egy eneos olajat
Eleg jó áron kapnam meg, kérdés hogy az 1.4 benzin fóka szeretné. -
7Sony7
addikt
Sziasztok. Új vagyok itt, cimbi vett egy Mondeo mk4 2.0 tdci-t.
Kérdeznék párat:
A motor hátoldalán lent van egy műanyag doboz, olyan légszűrő szerű, az mi? Meg van repedve, lehet e ez gond?
Turbó közepe körül olajcsepp van, ez mennyire természetes?
Oajteknő alján repedések(öntés hiba?) szivárog az olaj. Ezzel mit lehet kezdeni?-
-
Dorien
veterán
válasz Norbika88 #10207 üzenetére
A Mannol majd fele annyiba kerül és tudja a FORD WSS M2C913-C előírást: 4L 5L
Ha valaki meg nem bízik benne, annak ott a Ford olaj: 5L
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
7Sony7
addikt
Köszi srácok, ha legközelebb alatta leszek lefotózom, szerintem a kuplungtól odébb van ez, de nem találtam róla képet a neten sem. Turbo-olajcsepphez mit szóltok?
-
-
ReFleXx
addikt
en ugy vagyok vele hogy ami teljesiti a gyártói speciket az nyugodtan beletölthető olaj, szerintem nem ezen fog mulni a dolog, inkabb legyen rendesen lecserelve idoben, vagy inkabb hamarabb azt jol van. olyan teszt meg a vilagon nincs hogy vesznek 8 féle olajat, 8 ugyanolyan kocsit mennek mindegyikkel 300e km-t azonos korulmenyek kozott a vegen meg kianalizaljak a motor allapotat nem 1-2 olajcsere alkalmaval fog kijonni a diferencia.
ha mar itt tartunk az olajszuro fajtajanak kerdese sose merul fel, pedig siman lehet hogy nagyobb kulonbseg van egy dragabb es olcsobb szuro kozott mint az olajok kozott.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
TigerCat
nagyúr
válasz ReFleXx #10218 üzenetére
Márkaszervizben szervizelték az előző autóm, évenkénti (keveset mentem) olaj-olajszűrő cserével és minden mással, amit km-hez kötve cserélni kellett. Hibátlanul tette a dolgát közel 13 évig. Most az új gépbe is mindenből gyári-márkaszervizes, szerintem nem lesz probléma. Egyébként gondolkodtam sportlégszűrő, gyertya, miegymás szetten. Kár, hogy sok macera a légszűrő tisztítás...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
-
-
nagyúr
válasz DeFranco #10223 üzenetére
Mikor voltam pesten a Fordnál a srác 2 szűrő közül engedte a választást. Annyi különbséggel, hogy az egyik kissebb a másik nagyobb volt... Mindkettő jó volt az mk1-hez...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #10224 üzenetére
a cromax ezt hozza eredeti ford szűrőnek
amit te mutatsz az az 1.4-1.6 / 1.8-2.0 kategória váltásnál van, szerintem a nagyobb motorba kell a nagyobb szűrő.
lehet persze belerakni nagyot is, akkor nyilván a feltöltési mennyiséget is kell korrigálni valamelyest, de szerintem éves csereperiódusnál jó olajnál elég a rövid szűrő is erre a lökettérfogatra, ezen én nem aggódom.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
westcoastog
veterán
Nekem Alko olajszűrő volt a kocsimban, most ford van benne, az alko sokkal alacsonyabb volt de kicsit szélesebb, a ford pedig olyan széles kb mint a gumigyűrű az alján, de sokkal magasabb. Szerintem legközelebb is gyárit veszek csak. Bár különbséget ugye nem érezni.
-
Recon666
Közösségépítő
Szaisztok!
Egy Mondeo MK3 2001-es TDDI autóm van. A problémám az hogy nem igazán megyen , legalábbis a turbót nem hallom felpörögni, laacsony fordulaton elváltásnal halaltja a hangját, de enyni, 1e fordulat körül szokott dolgozni, de most csak a motor pörög, turbót nem hallani. Amúgy indult pöccre, hibakódot csak egyet találtam egy U1900-át, de az elvileg nem számottevő dolog. Füstölni nem füstöl, alapjárat nem ugrál, csak nem akar dolgozni a turbó, ami változó geós elvileg.
Azt hozzá teszem hogy sokat megy városban. EGR hiba lehet az vagy 4 éve nem lett takarítva. turbót próbáltam a Wynn's féle tisztitósprayel tisztitani de nem ért semmit. Meg is hajtottam, de az sem ért semmit.
Valami ötlet mitől van ez?[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz Recon666 #10229 üzenetére
4 éve? Az az EGR már full dzsuva lehet, érdekes, hogy nem ír rá hibakódot...
Mondjuk ettől még lehet turbó hiba is, nekem eddig csak szívómotoros autóim voltak.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
mtade
aktív tag
válasz Recon666 #10232 üzenetére
Megnézném akkor azt a turbócsövet. Ha elrepedt, lesz ott olan is. Ha igen, ne az autóhoz vegyél turbócsövet, ha minden igaz, szabványos derékszögű idom, szilikonos gumicső örök darab lesz.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Recon666
Közösségépítő
-
mtade
aktív tag
válasz Recon666 #10234 üzenetére
Szerelőt is cserélnék rögtön, turbónyomás terhelésre épül, nem fordulatra. Ha van diagnosztikás eszköz, élőben lehet látni, hogy volt vagy 0,2bar túlnyomás álló helyzetben kétezres fordulaton.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
őstag
Kértem árajánlatot olajcserére a helyi KwikFittől. Februárban a Motul Specific 913D-nek az anyagára 20.000 forint volt, már akkor is húztam rá a számat, de az került bele, viszont most ugyan erre az olajra 26.600-at mondtak. Marad a Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 (A5) 14.700 forintért, ami így is 50%-al drágább a sima bolti árnál.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Dorien
veterán
válasz xEon1337 #10239 üzenetére
Szép. Motul + Fuchs aranyárban van, de sokan ezeket tartják az egyetlen valamire való olajnak. Én 20eFt-ból inkább 20 liter Mannolt veszek, 14 éves 300e km-t futott 75 lovas szívó 1.4-be nehogy ne legyen már jó.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Erdei88
veterán
Uraim!
Egy nagy kérdéssel fordulnék hozzátokEladóvá vált a Focusunk. Viszont az árral kapcsolatban nem sok elképzelésünk van.
Szerintetek mennyiért lehet eladni egy 2000.12. évi 1.6-os benzines, 4 ajtós Ford Focus-t Ghia felszereltséggel?
170 ezer km környékén van benne, első, nem dohányzó, női tulajdonostól. Minden kötelező szervizt elvégeztünk rajta, második autóként használtuk -
Gombinyó
őstag