-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz radi8tor #10700 üzenetére
A turbó miatti járatás benne van manualban, de ezt meg rohadt körülményes lenne körülírni, ezt készséggel elhiszem. Ezért kellene a félcentes led, dehát sajnos nem fér bele az árba...
szerk.: sőt még led sem kellene, ezen autók (itt főleg a Mondeora gondolok) zömében van valamilyen műszerfali kijelző, ki is írathatja oda hogy "regenerálok, ne állíccsad le"
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10696 üzenetére
Megdumaltuk.
-
bajnokpityu
félisten
válasz radi8tor #10700 üzenetére
ilyet nem irhatnak le, nyugaton álló autónak kresz szerint meghatározott ideig szabad csak járnia.
Valamit ilyesmit meséltek a kinti cimborák. Ilyen 1-2 perc után jöhet a rendőr. regen simán lehet 15perc is. azzal már dutyiba visznekskodri használatijában olyan volt leirva( és gondolom a többiekében is ez van), hogy min 4km-es utakra használja.
esetleg olyat irhatnak még le, hogy hosszabb autópályaüzem, vagy megterhelő menet utána fél percet járasd, de sztem ilyet se irnak le. meg annak semmi köze a koromszűrőhöz.
cserekoromszűrő sztem minimális környezeti teher. ami videokat láttam, ez inkább valami szövetszerű párnabelsőre hasonlított. platina az a katalizátorban van. nomeg nézz meg egy dpf nélküli tádét, mi kormot küld ki hátra egy kicsit megemelt turbonyomás mellett. és az pár mp, nemhogy százezer kilóméter.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #10705 üzenetére
Megkerestem, ez van benne:
-
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #10707 üzenetére
én is el tudtam olvasni
Pedig teljes bizonyossággal emlékszem, hogy régebben benne volt (turbósnál) hogy kicsit járasd. Majd megtúrom az enyémet is, csak az lent van a kocsiban.
-
7Sony7
addikt
Nem tudom most miből van a turbó csapágya, de régebben úgy hallottam, hogy a csapágy kerámiából van, és ha "erőltetett menet" után egyből leállítod, akkor a forró fémház aktív hűtése leáll ( nincs olajcirkuláció), a hirtelen megnövekvő hőmennyiség miatt megrepedhet a csapágy/csapágyház.
+ az ott maradt olaj leéghet, lekokszolódhat.-
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #10711 üzenetére
igen, az is mekkora már, hogy 60fokos viznél csomó autó 90fokot jelez. ahogy gondolom 105foknál is 90.jó a parasztnak, hogy azt hiszi oké.
valaha olajnyomás,olajhő volt a turbosokon, most meg még a vizhőfokot is kamuzzák.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DeFranco
nagyúr
tudtok nekem egy árat mondani egy kuplungcserére? tárcsa, kuplungszerkezet, munkahenger, kinyomócsapágy csere, munkadíjjal, luk kuplunggal.
a pedál alatti nyomóhenger nélkül.
akinek van valid infója, hogy ez kb. milyen nagyságrendet kóstálhat, ossza már meg legyen kedves.
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10713 üzenetére
Nekem 100 ezer körül volt még 2013-ban, ebben benne volt az alkatrészek ára is. Ha jól emlékszem, akkor tárcsát, szerkezetet és kinyomócsapágyat cseréltek. A munkahengerben nem vagyok biztos.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #10714 üzenetére
köszönöm, nekem most 120-as ajánlatot* adtak. közben olvtárs talált egy ilyet referenciának: [link]
*jó, tulajdonképpen ez ultimátum volt, mert trélerről csörlőztük le a kocsit, szóval nem volt nem kérem opció
de akkor ez az ár nem példa nélküli, valamiért 70-80k-s árszint volt a fejemben.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Ford Fiesta 1.4 benzin, FXJA. Pár napja Check Engine hiba... kiolvas... 0420 ... Katalizátor hiba. Össze vissza telefonálok, mondták, hogy 99%, hogy ez csere, ez ilyen. Már a víz kert a 120ezres javítás miatt. Amikor kiolvastam Forscan-al, akkor próbáltam törölni, de egyből visszajött, tehát a hiba fennállt.
Most eltelt két nap, használtuk, mert kellett. Ma a feleségem hazaért és mondja, hogy eltűnt a hibajelzés. Az mondja ment a kocsival és mintha egy pillanatra elgyengült volna, majd mintha mi sem történt volna, ment tovább és eltűnt a hibajel.
Ilyenkor most akkor mi van? Csere, nem csere?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
pet007
aktív tag
Azt esetleg tudja valaki, hogy duratec-he motoroknal muanyag szelepfedelhaz csavarjait mekkora nyomatekkal kell meghuzni?
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #10729 üzenetére
még csak keresgélek, de akarok rövid időn belül akkut venni. nincs különösebb preferenciám, amit linkeltem ott a legolcsóbb, ennyi.
@DZs: ahogy nézem radi akkuja 175mm magas, amiket én néztem viszont 190mm magasak, erre a két méretre gondolsz? ezek egyébként szabvány méretek? a 190-es nem fér be a fókába a fedél alá, jól értem, és 175-öset kell keressek?
-
troll81
addikt
sziasztok vagy egy 2002 1.8 zetec motoros fokam.kombi.kicsit erdekes a hangja a motornak de csak hidegen melegen csendesebb rendszeres karbatatras alatt van,igaz sokat megy napi varosi hasznalat illetve palya hetvegen mi lehet a hiba?
-
nagyúr
válasz ReFleXx #10745 üzenetére
Ezt én sem tudtam. Ha semmi zaj nem jön ki, akkor is kell gondolom...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Ijk
nagyúr
Tavasszal vásárolt Fiestához (még nem 2017-es) akarok venni téligumit felnivel.
Megkerülhető a nyomásérzékelő rendszer?/人◕ ‿‿ ◕人\