-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz radi8tor #10149 üzenetére
üzembentartósághoz nem értek, de alapban úgy működik, h veszel B9es autód mellé egy újat, akkor az 0val indul. Két év múlva ez B2 lesz, és ha cserélsz, akkor az új 2. kocsi B2t viszi tovább.
az üzembentartó kb úgy működik, mintha tulaja lenne? akkor tőle függ, h hova kerül.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ReSeTer
senior tag
Mit gondoltok, 1.6 tdci nívópálca felső háromszögének (vagy kúpjának) a csúcsáig van töltve az olaj, az káros? Pont ott ahol már kezdődik az egyenes drót rész.
[ Szerkesztve ]
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #10151 üzenetére
Üzembentartó aki használja az autót ténylegesen.
Amikor fizetős parkolást vezettek be nálunk át kellett iratni a kocsit a nevemre, hogy kapjak parkolási engedélyt.⭐ Stella
-
Real_Necro
veterán
Nem, jelenleg mindkét autó tulajdonosa én vagyok. A régi kocsinak lesz üzembentartója (feleségem), de a tulaja én maradok. Az új marad nálam.
Tavaly, mikor a Mondeot vettem nem irattuk át, így az Astra B9 lett a Mondeo meg A0. Gondolom az átiratás után asszony indul A1-ről az Astrával, én viszont nem B1-ről a Mondeoval, hanem B9-ről?„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DZs
senior tag
válasz Real_Necro #10156 üzenetére
A mondeos szerződésedet így átsoroltathatod b9-be.
-
DZs
senior tag
válasz Real_Necro #10158 üzenetére
Ha a biztosító egy, akkor astrás szerződést megszünteted érdekmúlással és kéred, hogy a b9-et a mondeos szerződésnél vegyék figyelembe.
Ha két biztosító van, akkor az astrás biztosítótól bonus igazolást kérsz, amit bemutatsz a mondeos biztosítónak. -
Real_Necro
veterán
Allianz mindkettő. Ez esetben akkor ÜSZ-al felveszem majd a kapcsolatot.
Közben próbálok friss infót szerezni ezzel kapcsolatban. Olyasmit olvastam, hogy ha feleségemnek ajándékozom, akkor 2x6000Ft illetéket kell fizetni, ha csak üzembentartás, akkor 1x6000Ft. Mindkét esetben kell szerződés, meg a szükséges papírokkal elballagni az okmányirodába. Remélem jól értelmeztem.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DZs
senior tag
válasz Real_Necro #10160 üzenetére
Ajándékozásnál a feleséged lesz a gépjármű adó kötelezettje, de ez a biztosítás intézését nem érinti.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #10156 üzenetére
az aszony a0-rol fog indulni, nem a1rol, hiszen ő uj szerzodo.
vezettem mar at bonuszt egyik kocsirol masikra, 1-2 honapig volt meg mindketto, a0-rol indult a masodik, majd az adasvetelivel at tudtak vinni a bonusom az elsorol az ujra. csak esetedben nem adas veteli lesz, hanem valszeg az uzembentartoi valtozasrol keszult papairt.
ha ezt tavaly intezed amikor a masodik kocsit vetted akkor 1 bonussal elorebb lenne most[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #10162 üzenetére
Elírtam, A0 akart lenni
Igen, tavaly kellett volna, de csak idén szembesültem vele, hogy manapság nem csökken, hanem emelkedik a biztosítás díja...
Melyik a megfelelő nyomtatvány?
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #10163 üzenetére
annyibol szerencsem volt, hogy minden szerzodesem a netrisken van, igy ők inteztek az ugyet a biztosítóval en csak megbiztam őket.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Norbika88
senior tag
Nem tudja valaki fejből, hogy mk1 fókában a belsőtér világításba, 41mm-es szofita, kesztyűtartóba pedig w5w bliszter kell?
[ Szerkesztve ]
-
-
DZs
senior tag
válasz Real_Necro #10163 üzenetére
Én az elsőt használnám.
-
TigerCat
nagyúr
Srácok, MK3.5 Fókuszban hol találom a klíma kondenzvíz kivezetését? Csekkolnom kellene, hogy sikerült-e megszüntetni a dugulást...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
AMD Power
titán
Ez csak szerintem nagyon jó?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ReSeTer
senior tag
Köszönöm a válaszokat, viszont most egy nagyobb problémával jöttem.
Egyszer elpörgettem az autót meleg motorral 3000-ig, és utána elment az erő. Olyannyira, hogy negyedikben kettőezer fölé már nem is tud szinte pörögni, pedig nyomom a pedált. A turbó felpörög a hangjából itélve. Fényképeztem, van egy cső ami a turbó elötti résznél kezdődik és a hengerfej fele megy. Ott van egy illesztés. Amikor jár a motor kifúj ritmikusan, amikor felörgetem akkor meg alig. Ez lehet a baj? A kijelzőkön semmi hibaüzenet. Képek mindjárt -
Gombinyó
őstag
válasz ReSeTer #10179 üzenetére
Valószínű akkor az a levegőcső lesz a ludas. Mindkét végén van tömítés ami szar lehet, illetve ki is repedhetett a cső. Szereld le és nézd át. 6 csavar tartja össz-vissz.
Nekem repedt volt, vettem gyárit 18ezerért a cromaxból, de nem passzolt... Így megjavítottam a gyárit és nincs probléma. -
ReSeTer
senior tag
válasz Gombinyó #10180 üzenetére
Megnyugtató, remélem ennyi a probléma. Viszont aggódom, ez a rész ugye nem a turbó hűtéséért felel?
Mert ha logikusan gondolkozom, ez az intercoolerhez tartozik, aminek csak az a dolga, hogy lehűtse a levegőt, hogy több férjen be, de magát a turbót nem ez hűti. Csak nehogy az legyen, hogy most túlmelegedett, aztán odaég az olaj vagy valami. -
ReSeTer
senior tag
válasz Gombinyó #10183 üzenetére
Valamiért nem sikerül most telefonról átrakni gépre a képeket, mobilnézetből meg nincs feltöltés ide....
Fekete műanyag gumi cső, és a vékonyabb felfele tartó, amelyik megy a hengerfejbe. Ez a vastag szívócsonkból jön ki. Pont a hengerfej előtt van egy illesztés, nálam kilóg egy tömítés is belőle, úgy van oda kötegelővel szorítva.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Na, szétszedtük, az a műanyag csatlakozó idom volt széttörve, amelyiknek az egyik vége a műanyagcsőbe a másik a hengerfejbe megy. Gyorsan esztergáltunk egyet, O gyűrű bele, tömít mint állat, semmi kifújás, máshol se vettünk észre, de nem jó.
Konkrétan amikor hideg motorral kimegyünk, kicsit melegszik, majd odalépek, az elején szépen ment fel 90-re, de azért nem olyan durván, aztán megfordultam, és a következő kigyorsítás már másodikban is szenvedés.
Turbó hangot hallunk, tehát forogni forog, akkor gondolom az jó, de viszont akkor nem tudom mi romolhatott el.
EGR szelep?
Tehát akkor röviden: Első próbálkozós nagyobb kigyorsítás még még jó, de aztán a következő teljesen erőtlen, alig akar felpörögni 2.000-ig.
-
Gombinyó
őstag
válasz ReSeTer #10186 üzenetére
Vidd el szervizbe, ha nem csak a csővel van gond itt már sztem nem fogunk tudni segíteni. Ha pesti vagy tudom ajánlani Miller Attilát. FB-on vn egy Ford Focus magyar csoport és a tagoknak ingyenes diagnosztika van nála. Eddig 2X jártam nála és semmibe nem került.
Érti ezeket a PSA franciadízel motorokat.1.6 TDCi van neked is? 90 vagy 109ló?
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #10185 üzenetére
ismerek én is egy fusiont meg egy fiestát hasonlóan vén, ellenben ultrakevés kilcsimétereset. hulladék mindkettő, fillért nem adnék értük. vidéki, felsőfokú végzettségű, hölgy tulajos mindkettő
össze-vissza kóvályognak az úton, lámpa kb nincs, fékhatás kimerül a csirkogásban,stb.mikor csóváltam a fejemet, meg jöttek, hogy de sose hagyott cserben
2-3x annyi km van a mondimban, féke katonás, belül hangtalan, futóműben kb semmit se találtak, pedig gyári.
ilyenkor szoktam nevetni amikor valaki a kilométert keresi a vásárlásnál.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gombinyó
őstag
Arról nem tudtam, nekem eddig csak jó. A TDCi-vel lehet menni hozzá bátran sztem.
Egyszer EGR hibával mentem hozzá, amire más műhelyben porlasztó hibát mondtak. Másodszor pedig a féken a porvédő beleért valamibe és az nyikorgott kanyarban. Arra máshol betétet akartak cseréltetni...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Srácok, lenne egy kis bajom a kocsival!
A szellőzőket, középen, ami a lábhoz, lábhoz és a "fejhez" stb. állású kapcsolót nem bírom az "ablakhoz" állásba tekerni. Gondolom a bowden megadta magát, mert olvastam facebook csoportban már jópáűr embernek is szétment. Keresgéltem neten, de nem találtam semmi ilyen bowdent, csak a kapcsolót magát.
Tudtok linkelni valami használhatót! Cromax, bárdi oldalon keresgéltem de valahogy nem találtam, bármilyen csoport-, alcsoportba kerestem.Szerk: Megtaláltam, levegőirány bovden, vagy mi... 12 ropi...
De ugye a hiba ez, hogy a bowden elszált, ugye?!
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
dokee78
félisten
Adott egy 2007-es Ford Focus 6000 CD gyári audioval.
Nem találom benne a Bluetooth opciót.
Vagy nincs ilyen benne?
Azt hittem,ha már ott vannak rajta a hívás és numerikus gombok akkor adott,hogy Bluetooth képes.
De ezek szerint nem.Néztem videókat,hogyan kellene beállítani,de az advanced menüben nincs Bluetooth opció.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz dokee78 #10194 üzenetére
Nincs benne. Azok a gombok a rádiónak és a jelszónak vannak. 😂
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."