-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szuszinho #10600 üzenetére
5-50k Ha leszeded, és tudsz felújító műhelyt, az lenne a legolcsóbb, persze függ a baj milyenségétől, de általában nem lehet felcserélni a két bekötési pontot. (OFF autón 14k volt egy fokozatosan lelassult, majd megállt önindító felújítása kiszerelten, bár az dízel, kisebb benzines esetén valószínű olcsóbb. Kauffer webshopon találsz új árat.)
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szuszinho #10600 üzenetére
Generátoromat itt cseréltettem, foglalkoznak önindító javítással/cserével is.
Meg voltam elégedve velük.Hívd fel őket, elmondják telefonban a lehetőségeidet.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
viszont most jutott eszembe, hogy egy ismerősöm hogy járt egy tök másik helyen.
elment egyes szakik nagy cöccögésére mi szerint döglődik ez az akku, de a generátor is deficitben van egy ajánlott helyre valami belvárosi szerelőbrigádhoz, hogy nézzenek már rá legyenek kedvesek.
ott rámértek a generátorra, ment a nagy vakítás meg a kedvesuramozás nagy mellénnyel, huhuhu hahaha nem is értik deficites a töltés, ha fel van kapcsolva minden (értsd ablakfűtés, légkondi, maxventi, rádió minden ami világít még a vészvillogó is stb.) akkor bizony nem tölt eleget a genrátor hámiezmá soha nem láttak még ilyet biztos zárlatos az akku.
ismerősöm vitt lezsírozott papírba elrakott csilliárd amperórás feltöltött kölcsönakkut, huhuhu hahaha azzal is deficites ők ilyet még nem láttak
indult a revolverezés, hogy hátők ezzel már el se indulnának mert lehet ott rohad le de bizony ha kiszedik akkor csak akkor van garancia ha fel is újítják átvizsgálás nincs felújítás van csilliópéz vagy menjen innen ne álljon az ajtóban de ennyi idősen már ennek rég halottnak kellene lennie egyébként is, biztos tekerve is volt az óra benne van abban a kocsiban vagy a másfélszerese.
ok, legyen tényleg gáz, nem tölt eleget hát mi lesz ha este ködben reflektorozva ködlámpáznék és közben fűteném a hátsó ablakot és klímáznék előre, hát azt nem lehet, gondolta magában az ismerősöm.
a kocsi leparkolása konkrétan úgy történt, hogy fizetős utcai parkolóban megáll, motorháztető felnyit, hogy ne kelljen fizetni (az utcában cirkáló etnikumnak pedig önkiszolgáló svédasztal gyertyával gyújtáskábellel mindennel), amikor elkezdett esni az eső akkor meg kérdésre válasz le van szarva hát esőben is felveri a vizet nem? nem.
vár három órát, megcsinál, ötvenezer, berak rámér, cöccög, huhuhu deficit, nemtudjuk kedvesuram, lehet még valami alkatrész nyolcvanezerért beszerzi ismerősünk önnek jövő hétre. ekkor hívta fel ismerősöm a rezidens gödi szerelőjét ahol közölték, hogy
1: jól át lett ismerősöm b.va mert eleve a generátor "alul" méretezett, nem akkora kapacitású gyárilag, hogy mindent, (de mindent) egyszerre elvigyen, mert ez életszerűtlen, olyan nincs, hogy minden egyszerre megy. nem csak a fordnál van így, rovernél, stb. ez nem szokatlan dolog. tehát ez nem bug.
2: ha gondolom menjen ki ránéznek.
ok, kérte a visszaszerelést, majd a visszaszerelő srác diszkréten közölte, hogy most jött el a ford szervízből 15 éve fordot szerel telefonszámot adna fusi céljából.
ismerősöm gödre ki, ahol kibemérték kiderült, hogy minden szabványértéken, kivéve a hosszbordás szíjfeszítő két tartócsavarja, amit elfelejtett meghúzni a 15 év fordszervíz kedvesuram, szóval előfizetés volt egy csavarelhagyásra, szíjgörgőszétesésre trélerre for fun reasons.
tehát ismerősömnek volt egy full téves (99 év tapasztalattal feltételezhetjük, hogy megvolt a szakismeret, ami alapján azt mondhatjuk, szándékos) diagnosztikája, ez alapján meg lett etetve egy 50 ezres felesleges generátorfelújítással ki tudja milyen minőségben, kint állt az autója tárva nyitva az esőben mert le van szarva ők nem intéznek parkolást DE az utcán szerelnek, és még szarul is lett összerakva egy full kruciál alkatrész.
az akku azóta is megy.
jókat röhögtünk ismerősömmel a sztorin, szerencse hogy ez nem velem esett meg.
-
válasz bull84ghia #10595 üzenetére
Azért van hátul (is), mert ha beül 3 feketelaci, akkor is illik álltani rajta.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
Hajhó!
1.5 dízel 120le-vel van valakinek tapasztalata? Vagy ezzel kapcsolatban valami infója?
-
TayRol
veterán
válasz SzlobiG #10618 üzenetére
Ezt már néztem, köszi.
Jah, egy Focus Kombin gondolkozunk. Ugye most cserélni akarok valami frankó kombira 3.5M-ig, de ha lenne valami jó finanszírozás, akkor újba is beleugranánk. Asszonynak csak annyi a kérése a köv. kocsihoz, hogy sokáig ne kelljen hozzányúlni. Mondom akkor újban gondolkozz. Kb. ilyenen.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10620 üzenetére
nem tudom, ezért is kérdezem kinek-milyen infója van. 2.0 dízelem volt.
de talán saját motor.
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #10622 üzenetére
A bátyámnak és a nagybátyámnak elég jó tapasztalatai voltak az MK1-es Mondeo 1,8TD-jével. Évekig használták úgy, hogy már eleve idősen és sok kilométerrel vették, de nem voltak különösebb gondok a motorral.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
bajnokpityu
félisten
válasz Goose-T #10623 üzenetére
én is ismerek kettőt, amit meg 200e km előtt kért egy fél millás szervizt. Tekintve, hogy a kocsik kb 1M et értek, kicsit sokallták. De mivel nem lehetett volna eladni, ráköltötték, és így már megmaradtak.
TayRol:értem én, de azt vágod, hogy a diesleknek most nagyon esik az áruk. újonnan drágábbak, mitn a hasonló benyások, 2 évesen meg jóval olcsóbb a diesel autó.
ha pénz nem számit, persze, én is vennék új dieselt. De én inkább a 2.0-t.A 2.0 HDI esetén pl a koromszűrő külön egységet kapott, amikor EUR6ra váltottak. Már nem a befecsirendszer heviti fel a szűrőt regen esetén, hanem egy külön egység a koromszűrő előtt, motor után. (Igy hallottam legalábbis) És így tudtak egy nagyságrenddel jobb károsanyagkibocsájtást elérni, miközben jóval kevesebb probléma várható a szűrővel.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10622 üzenetére
nem tudom, de azért merek új autónál dízelben gondolkozni, hogy ezzel ne kelljen 100e km múlva foglalkoznom.
-
Gombinyó
őstag
válasz bajnokpityu #10622 üzenetére
nem.
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10624 üzenetére
akkor 1.6 benzin 125 le? de az 5-ös váltó nekem nem jó, többet forog ötödikben mint a 6-os hatodikban.
illetve új kocsinál 5.5M a felső határ.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz TayRol #10627 üzenetére
Én most várom az 1.5 ecoboostot, az Astrával volt versenyben, és azt tudom mondani, a Ford a kinézet miatt nyert, tudásban az Astra jelenleg többet ad. Ott dízelt vezettem, az 1.6-osuk kellemes volt, a Fordét sajnos nem sikerült kipróbálni, és eleve benzineset akartam.
Szóval ha nem feltétlen Ford a kiszemelt, ránézhetsz az Astrára is, nekem bejött, csak kicsit csúnyább szerintem, mint az ST-Line Focus
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bajnokpityu
félisten
válasz TayRol #10627 üzenetére
Te tudod mire kell. városi tökörészésre nem jó a diesel, akkor bármilyen szivó benyás. diesel hosszabb utakra, városon kivül, autóútra, pályára való.
nem éves km szabja meg, inkább az üzemek hossza, szerintem. a régi 1.6HDI jó motor, ismerek többet is 350e fölött, amik 10évesen kezdenek el-el romlani, de 250ig abszolút problémamentesek voltak. Olyan már nincs?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10629 üzenetére
évi 35e km, 40% város, 60% autópálya.
de az új autó csak egy opció, a 3.5M felső határos használt azért még ott a mérleg másik oldalán.
-
DZs
senior tag
válasz bajnokpityu #10622 üzenetére
Nem kell jó dízelt csinálniuk, sem nekik, sem senkinek. A dízelt sose szánták személyótóba, az teherótóba való.
-
bajnokpityu
félisten
Dieselt hogyne szánták volna személyautóba.
én sem értettem sokáig, miért jó, aztán ki is próbáltam egy erősebb dieselt. pályára a legjobb.
Ne viccelj, 3.5ért olyan 2.0HDI mondeokat kapsz, hogy ihaj. 3 évesen már titanium, 120-140e km-el. Ami sztem nem gond, ha szervizelték.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10632 üzenetére
nem váltam el jó szájízzel a 2.0 dízel 4-es mondeomtól...
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #10635 üzenetére
alapból nem vagyok a pénztárcám ellensége, szóval a használt jobb lenne. mikor is volt FL? 2013 az már jó?
(#10634) bajnokpityu: amikor megvettem, ráköltöttem bő 300-at (bár ezeket tudtam), kéttömegű, kuplung és társai, vezérlés, xenon izzók, majd Szlobi segítségével egy fél éves herce-hurca végére tettünk pontot a dpf.fel kapcsolatban. majd turbócső, majd kis turbó sípolás, aztán a motorburkolat alatt kicsit kezdett olajat könnyezni, lengéscsillapítók... Nem tudom, mit hagytam ki. Ja és ismerősé volt, 1 gazdás, hazai kocsi, összes (vásárlási is) számlával. Amúgy imádtuk, de nagyon sokat költöttem rá, és nem volt felhőtlen a viszonyunk mikor elváltunk. Hozzá kell tenni, ez a legelső magyarországi forgalomba helyezésű 4-es mondeo volt 2007-ből, és kb. 220-230e km-rel adtam el, 180e körül vettem (valami ilyesmi).
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz TayRol #10636 üzenetére
nagyon kevés márkából merek venni tipus első évéből. suzukiból, esetleg skodából, ők szeretik mások levetett (és jó alaposan letesztelt) teknikáját használni.
Nah, a fordból, VWből nem mernék megvenni új tipust
Amennyire olvastam, a DPFet nem a használat öli meg, hanem, ha van valami egyéb baja a gépnek. Én pl olyan vagyok, ha valahol nedves egy tömítés, azonnal cserélném. Nomeg emberiség elleni bűnnek tekintem kiütését. Nem röhög, komolyan mondom. Ha ki kell ütni egy kocsiból, annak egész más oka van, a DPF csak elszenvedője, hogy előtte valami nincs rendben. Ellenben irgalmatlanul kormolnak a nagy teljesitményű dieselek. Azt mondják a modernek is
enyémben valami 15x van, lengéscsillapítók 80% körül járnak, 2x vettem észre, h regenerál, mindkettő előtt kb fél tankot városban ment. olajpára sehol sincs. 13as autó.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10637 üzenetére
biztosan egyéb baja volt (talán Szlobi tud ezzel kapcsolatban infót mondani), de az Auto Fort elég hosszadalmasan nézte a dolgokat, diaggal-laptoppal mentek egy kört egészen Vácig, majd ott és akkor tényleg jó volt.
a kiütését amúgy én sem támogatom (nem röhög), pedig egy hétvége alatt megvolt a 3500 km mégsem regenerált. aztán láttuk, hogy miért nem ....
ha esetleg vennék újra, akkor valami fórumos-club-ostól, 2013 körülit, minél kevesebb km-rel és jobb állapottal.
-
szuszinho
őstag
4db Ka acélfelnit nyári gumival mennyiért lehet eladni?
-
bajnokpityu
félisten
válasz TayRol #10638 üzenetére
eurofleet elmegy már fórumosnak? árengedményre ne nagyon számits, de nekem korrektül elmondták a kocsi előéletét. Jogilag is rendben van, hivatalos állapotfelmérőlap, 1 év szavatosság, és 2+3 éves garit megkaptam vele. Utána átnézettem egy nagyon nagy tapasztalatú sráccal, rendben találta, mindenben megerősítette az állapotfelmérésüket.
Néhány apróságban tévedett aki a hirdetést feladta, de vállalták érte a felelőssége, szó nélkül. Máshol el akartak ilyenért zavarni, hogy akkor úgy értik, hogy el akarok állni a vételtől, tehát buktam a foglalót. MIközben ők akartak elállni, amikor tájékoztattam őket jogi felelősségükről.
kevés km? mi számit annak? évi 15öt mi a helyi használatú autóval megyünk. Az kapja rendesen az ivet. ovijárat, bevásárlás sztem irtóra megterhelő, mig a ford évi 40et ment, és kvázi újszerű mechanikailag. Viszont nem lehet ovijáratban évi 40et belerakni, ezért nem féltem tőle.
Miért nem regenerált? El volt kompletten tömődve?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10640 üzenetére
persze. már beszélgetek vele.
nagyon durván el volt tömődve, szinte nem volt üres rész benne. de ilyen beleégett, belekeményedett kormot képzelj el. kár, hogy nem fotóztuk le...
kevés km az évi 30e. az most 150e max ha 2013-as kocsit nézünk. az még jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz TayRol #10641 üzenetére
erre vannak már szakműhelyek, akik átnyomnak valami tisztitó löttyöt nagy nyomáson. Hogy jó-e, azt nem tudom, gondolom nem nagyon használ neki a vegyi anyag, de a nullától biztosan több kormot fog meg.
nah, én ilyet vettem. kb 4 éves, 14x km,trend, de jól feszerelt kombiné 3.2, ha jól emlékszem. jobb első kerékiv, ajtó fénye volt javitva, de szerkezet, futómű teljesen gyári, érintésmentes.
kisebb problémája van a kocsinak, a menüvezérlő és tempomat gombokból kettő kontaktos (tipushiba) a helyzet majd romlani fog, de egyelőre nincs időm visszavinni szentendrére.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #10642 üzenetére
Mágus említett mostanában VAG topikban egy nagyon profi DPF tisztító helyet, úgy rémlik vibrációval segítenek rá, és nem vészes pénz egy újhoz mérten
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10642 üzenetére
valami ilyesmivel én is kiegyeznék. ha fényezve volt nem érdekes, asszony használja pár hónapig úgyis lesz rajta karc (amúgy ugyan ezen motorral szerelt francia testvérét is nézegetem - C5 kombi).
az a baj, hogy azokat a gombokat nehéz beszerezi bontóból, ritkák. nekem a szürke bevonat jött le róla, de vagy csak kormánnyal együtt adták vagy bolti áron.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #10643 üzenetére
100alatt is van már új. állítólag
szerencsére mocskosul elterjedt tipus, motor kombi, 2007óta gyártották, szóval már nem horror az alkatrészár.nem a gomb a baja. mondeo fórumon leírják, hogyan lehet javitani. Egy nyákon levő biztosíték forrasztása enged el, ill öregszik. a gombok különböző ellenállást, igy feszt engednek vissza a vezérlőpanelre, és amikor öregszik az a forrasztás/smd biztosíték, akkor nem pont 50, hanem 60-70Ohm lesz belőle, és nem tudja értelmezni a gombnyomást, mert olyan érték meg nincs. ezért a tempomat programot kilépteti. Logikusan a legkisebb ellenállás esetén kezd el tévedni, ami a sebesség csökkentés gomb, ez szokott néhanapján beszarni.
Megmozgatod a kormányt, akkor megint jó lesz egy darabig. ezért amikor kicserélik a gombot, akkor azt hiszik, hogy megoldották a dolgot, közben megcsak ideiglenes tüneti kezelés.
Regenerálást jelző ledet építettem be tegnap a műszerfalra (mama ne állítsa le közben), most már látom, hogy kell szétszedni, megjavitani, lehet megcsinálom magamnak, hamarabb megvagyok, mint egy szentendre odavissza+elmagyarázni szerelőnek melyik alkatrészt kell cserélni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10646 üzenetére
Az a LED sok embernek segítség lenne...
-
TayRol
veterán
válasz bajnokpityu #10648 üzenetére
Ha lesz egyszer ilyen autóm, megyek hozzád. Nekem ez a cucc sokszor jól jött volna.
-
SzlobiG
félisten
válasz TayRol #10619 üzenetére
Pofás darab elfogadnèk egy ilyet,viszont feltelezem a kocsi súlya elírás, kizárt hogy 1.5 tonna felett legyen egy focus mikor nekem a mondi nincs annyi.
Amúgy PSA a motor úgy mint az előd 1.6 is.
Nem kell annyira fosni a dpf-től a lényeg, hogy ne adblue-s legyen, mert azzal aztán lehet szívni. A céges 208—akat hetente visszük kb szervizbe az adblue végett. Nem értem mi a fenének rakták bele, mikor a ford ugyanúgy teljesíti az euro 6 normát adblue nélkül.
[ Szerkesztve ]