-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz ReFleXx #11300 üzenetére
Akkor inkább maradok a Rezinél, szerintem nekem jól fog jönni a perem...
Köszi a választ![ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
GabN73
addikt
Sziasztok,
napi ingázós kocsi vásárlás előtt állok, szóba jött az MK6-os Fiesta, és az MK1-es Focus is.
Dízelek és a benzinesek is érdekelnének (napi ~60-65 km, jórészt az M0-án [részvéteket privátban]), mennyire kényesek, klasszikus szériahibák, gyerekbetegségekre lennék kíváncsi. Mivel a keret nem hatalmas (1m$), így a 600-700k-s árral rendelkezők között keresgélek (+átírás+rendes gumik+vésztartalék)
Ha valakiben régóta lappang az írói véna, és még nem tört felszínre, hát itt az ideje...Vagy csak dobáljatok érdemes linkekkel, ahol jobban utána lehet olvasni a dolgoknak
-
Goose-T
veterán
válasz GabN73 #11302 üzenetére
A helyedben én egy benzines Fiestát vennék legalább 1,4-es motorral. Nem nagyon mennek tönkre, és kevésbé rozsdásodnak, mint az MK1 Focusok. Ráadásul mivel kisautók, ezért jellemzően kevesebbet futottak, mondjuk ez túl sokat azért nem jelent. Ennyi pénzért a kínálat alsó-középső harmadából lehet válogatni. Ha esetleg kifogsz egy facelift utáni MK1 Focust legalább 1,6-os benzinmotorral, ami nem rozsdás, azt is megveheted. Szerintem MK6 Fiestából könnyebb találni rozsdamenteset, mint MK1 Focusból.
Szerk.: több ismerősömnek is van/volt MK6 Fiestája, egyik sem panaszkodott rá, szerették/szeretik.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #11304 üzenetére
Ezért írtam, hogy ki kell fogni. Ismerőstől, ismerős ismerősétől, ismert előélettel. Idegentől no way. Esetleg márkaszervizes nagy átvizsgálás után. Tény, hogy a piaci ára az ilyen példányoknak magasabb.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz GabN73 #11302 üzenetére
Egy ismerősöm egyébként pont hirdet egy Fiestát, de ez dízeles, és kisautóhoz képest sok kilométer van benne. Bár az 1,4-1,6 TDCi motorok nem különösebben problémásak, de azért ebben is van common rail és turbó, ha DMF nincs is.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz GabN73 #11302 üzenetére
Közben eszembe jutott egy típushiba, ami érinti a Fiestákat és a Focusokat is: a rugótörés. Ha megveszed a kocsit, és a gyári rugók vannak benne, akkor nem árt lecserélni az egész garnitúrát, pár tízezresből megvan.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
GabN73
addikt
válasz Goose-T #11307 üzenetére
Nálam a km nem számít, ha végig megkapta a kötelezőket, és karban volt tartva. Ilyen korú (vagy régebbi) és árú autóknál azért nem várhatja el az ember hogy csak 100k km legyen benne
Dízeleknél inkább a kettőstömegű, turbó élettartalma érdekel, meg az EGR mennyire szokott rosszalkodni.
Vagy a sima Di Focusok? -
embe
nagyúr
Sziasztok!
Beléptem a Focus klubba. Ismét. Igaz molnarpeter ?Egy 2013-as Focusról van szó. A feleségem panaszkodik, hogy nem lát ki belőle rendesen, mert nem lehet léggé megemelni az ülést. Nem tudom így hirtelen mihez viszonyítani, de van valakinek hasonló problémája?
Nekem megfelelő, bár az is igaz hogy én is úgy érzem, hogy az ülőlap hátsó támla felőli része mintha túlzottan hátra felé lejtene.
Természetesen lehet emelni a baloldali karral, és süllyeszteni. Csak nem tudom mi a normális magasság, az-e ami ebben van.
Hirtelen nem is tudok másik ilyen kocsit megnézni.
Más tapasztalt ilyet?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Honnan szívja a levegőt a turbó Ford Focus 1.6 TDCI 2005-nél? 109 lovas
Alig akar melegedni, eltakartuk az embléma körül az egész rácsot, hátha segít, csak aggódok kap-e levegőt a turbó.
-
embe
nagyúr
Illetve még egy kérdés: 1 bicska kulcsot, illetve egy hagyományos nem távkapcsolós, ránézésre hagyományos egybeöntött szárú kulcsot kaptam a kocsihoz.
Van valami olcsó megoldás arra hogy még egy távirányítós kulcsra tegyek szert?
Ebay, Ali, vagy valami hasonló..... Vagy csak a Fordtól rendelés működik?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
ReSeTer
senior tag
válasz SzlobiG #11315 üzenetére
18 km a táv, 4km falu egyenes útszakasszal, 12 km országút, 2 km város kb.
A 60 fokról (onnan kezdődik a mutató) csak akkor mozdul el, amikor már kint vagyok országúton kb 2 km után.
Tehát akkor kb majdnem 6 km után mozdul el a mutató, mire felmegy 85 fokig kb, akkorra már az út 70%-ánál járok.
-
-
-
Tothgera30
Ármester
Ezt az 1.6Ti-VCT Focus-t hogy küldték szét? Elvileg tartós szívó motor.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gombinyó
őstag
válasz Tothgera30 #11319 üzenetére
Mindent "szét lehet küldeni", még 200ezret se kell futni hozzá. Elég egy nem dohányzó, orvos, női tulaj.
-
molnarpeter
nagyúr
Tagadhatatlan!
A kilátás nem csak a géptető lejtése miatt csalóka? Illetve attól is függ, mihez viszonyítva alacsony, inkább lent van, mint "furgonos" az üléspozíció alapvetően.
Kulcsra kérj ajánlatot a Fordtól is, Bp-n az autokulcsmasolo.hu korrekt hely. [link] van utángyártott kulcs. -
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #11321 üzenetére
Köszi a tippet!
Majd összehozok egy hasonló típus próbát. Opel Meriva 1 után valóban mély az ülés pozíció.Ez az Alis akkor szerinted jó hozzá? Ezt be lehet tanítani hozzá a használatiban 30. oldalon leírt módon? Ezzel az imot lehet így felprogramozni?
A kulcsot meg egyszerűen lemásolom?
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #11321 üzenetére
A két alis típus között mi a különbség? 4D6380 bit és a 4D60között? Honnan tudom, hogy nekem melyik jó?
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
molnarpeter
nagyúr
A Meriva kifejezetten magasabb fajta, ahhoz képest természetes, hogy alacsonyabb a Focus ülése, hiszen a tető is lejjebb van Gépre kell dugni az autót mindenképp kulcs miatt.
Elvileg a 63-as kell neked, de [link] itt 2010-ig írja Egy jó másoló meg tudja nézni géppel, milyen chip van benne.
[link] ez is érdekes lehet.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #11324 üzenetére
Ok. Köszi!
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Goose-T
veterán
válasz GabN73 #11310 üzenetére
Az MK6 Fiestában nincs kettőstömegű (DMF). Sőt, DPF sincs. Az EGR és a turbó pedig nem annyira drágák, de a turbó nagyon érzékeny az olajcserére, a sarasodás könnyen eltömíti a kis járatokat, amik a turbó felé mennek, és akkor a napjai meg vannak számlálva. Ha rendesen karban van tartva, akkor ilyen természetesen nem fordulhat elő.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
zozyk
addikt
Hello topik.
200e KM mennyire gázos egy MK.IV mondeónál?
Konkrétan ezt néztem/nézném. -
ReFleXx
addikt
sztem nem veszes, inkabb egy fiatalabb 200k-t futott mint egy idosebb keveset futott. en igy vagyok vele.
allapotot vesz az ember, meg kell nezni.
kicsit fura az a szervizkonyv, hamarabb pecseteltek a 160k-s szervizt mint a 140k-st.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz Lomha 8V #11332 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, ekkora motorhoz, teljesítményhez nem volt jellemző. Dízeleknél mondjuk elkél, nekem egyik autómban van, másikban nincs. Mindkettő benzines, de nem kimondottan mondanám, hogy érezhető. Egy nagyon picit finomabb talán, amiben van, talán a váltókaron érezhető.
-
SzlobiG
félisten
válasz ReFleXx #11334 üzenetére
Miáltal? a DMF által? Van 1.4 hdink semmit nem venni észre hogy egytömegű van benne a kettő helyett.
(#11335) zozyk Az enyém most nem rég lépte át a 200k-t (2008-as). Azt döntsd el, hogy mennyi időre és mekkora futás teljesítményre tervezel vele, na meg hamarosan nagy szerviz jön azzal is érdemes kalkulálni a legtöbbet ilyen futás után adják el.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ReFleXx #11334 üzenetére
Persze, pöccre indult.
Először a gyertyákat és kábelt cserélte ki, de úgy is rángatott még (1 henger nem ment valszeg), aztán trafót is rátette, és boldogság volt.⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
Használattól függ, autópályán szvsz kb. 50-100 ezer városi km-nek felel meg - DPF ki tud égni, lendkerék sem kap annyit, stb. Maga a motor 20 éves konstrukció (PSA HDi), kiforrott és tartós. Mivel fiatal autó, egy lekérdezést megér szervizben és km-t illetően is, ránézésre reális. Kérdés, hogy pl. törve volt-e és mennyire.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #11340 üzenetére
Sztem még kevesebbnek. Ismerős új kocsijában 7e kmt ment el a dpf. Csakváros jelszóval fél éves kocsi csinált egy pár százas számlát.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #11341 üzenetére
Először simán kb 50-et akartam írni, de akkor egyetértünk
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #11342 üzenetére
abszolút. anno anya rá akart beszélni a mondi helyett egy 28ezret futott 8éves leonra. tényleg ragyogó állapotú volt, de mondom, aki ennyire keveset megy, oda nem való diesel. fél nap alatt elkelt. 1-2 hónapra rá láttam, megint meghirdette az új tulaj, felhivtam, mondja, h nem akar rákölteni sokszázat, inkább betudja bukónak a felét, és eladja.
ott legalább korrekt volt a 2. tulaj/ eladó, tudja, h sokat kell rá költeni. egy 28at futott majdnem újszagú kocsiraeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Lomha 8V
addikt
válasz AxBattler #11299 üzenetére
Ha sima 1.6 benzint vettetek, akkor bármelyik autósboltban tudnak hozzá adni, Volvo 1.6-ra való motortakarót és le van tudva a beázás gond. Ha Ti-VCT, akkor szigetelt ablakmosó fúvókát a lehető leggyorsabban beszerezni. Arra sajnos nem passzol semmilyen más autó takarója.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #11347 üzenetére
á, szerintem ilyennel ott nem szórakoznak, ha azt mondják gyári akkor én elhiszem, hogy gyári, nagyon max. gyári beszállító. megmondják, ha mást raknak, azt is hogy miért.
trafó is gyári lett?
nekem a gyertya nem tudom milyen, 2050957 a cikkszáma a számlán (mondjuk oda azt írnak amit akarnak), szerintem akkor nekem is gyárit tettek bele, a kábel valeo, azt látom, meg ki is gugliztam. ez a kettő volt anyagárban 40, nekem trafót nem kellett cserélni.
[ Szerkesztve ]