-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz DeFranco #11100 üzenetére
Attól tartok ebből nem egyszerű mintát venni, mert csak a tartály alsó felében láttam folyadékot. Egyébként erre nem küldene a fedcom jelzést ha kevés? Sima desztvizet nem biztos, hogy töltenék bele, tartok tőle, hogy "megfagy". Egyébként van valami speckó adalék bele? 2.0 dízel a lelke.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #11101 üzenetére
kb. hol van a szint a minimum és a maximum jelzés között? vagy bement egészen a minimum alá?
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #11101 üzenetére
Nyugodtan mehet bele a desztvíz, 10 liter felett van a teljes hűtőkör, ha hozzátöltesz felet nem lehet belőle gond.
De ha megnézed milyen színű a hűtőfolyadék, akkor pl. Cromaxban kérhetsz ugyanolyan Ford folyadékot (nekem piros volt). -
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #11101 üzenetére
Ne fossá már ennyire. Hogy fagyna meg pár deci víztől? Hígíthat rajta 1-2 fokot fokot azt annyi, nem kell itt megijedni 10 liter körül van benne. Töltsd fel deszt vizzel menj vele kicsit aztán méresd be. Én pont tegnap mértem meg magamnak.
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #11098 üzenetére
siman ratölthetsz 1x desztvizet, majd miutan mentel egy kört ahol jol bemelegedett a kocsi, jaro motor mellett nyitsd fel a mocitetot es nezd meg hogy latszik-e hogy valahol kinyomja.
muterenel a tartaly sarka volt kirepedve es spriccelt ki a lé, ha szerencséd van valami ilyesmi vagy egy gumicső van kidörzsölödve , kirepedve es nem a motor eszi.(#11097) Pardise , asszem pont te hoztad fel anno a temat
mi a helyzet azota a kocsival? durrog még?más, tudotok BP-en, mondjuk 10, 14, 16 kerület környékén müszaki vizsgaállomást ahol nem pörgetik ész nélkül a motor álló helyzetben fölöslegesen?
25-én lejár a müszaki, egyébként gond nincs a kocsival, lehet a ledes hatso rendszamtabla vilagitas helyett visszapattintom a gyarit addig, nehogy belekossenek.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
senior tag
válasz ReFleXx #11106 üzenetére
Néha csinálja de nem is durrog hanem elől koppan valami. Tahat indulok egyesben leesik a fordulat hiába nyomom a gázt nem reagál kopog elől valami kettőt harmat utána már jó. A benzin jutott eszembe, vpowert tankolok csak. Mintha sima 95nel nem lett volna ilyen de majd kiprobalom.
Your car, your life ;)
-
LamaCube
addikt
válasz ReFleXx #11106 üzenetére
Ledes rendszámtábla világítást leszedni? Nekem most ment át másodjára, úgy hogy az volt benne. Sőt lehet már harmadjára, mert az előző tulaj tette bele. Nem is gondoltam, hogy ez baj lehet.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
senior tag
Én sem értem felvenni nem tudom, mert van amikor kb 100kmig nem csinálja meg van amikor 20kmen többször előjön. Májusban amikor Pesten voltunk vezettem jo 300kmt akkor semmi nem volt. De akkor tan sima 95os benzin volt a kocsiban. Ezért is jutott eszembe h a vpower nem tetszik a kocsinak.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
ReFleXx
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz aginor #11117 üzenetére
én nem értek az autókhoz meg hülye is vagyok, de tankoltam tukkó mezitlábas lukoil benzint, aztán omv maxxspuriturbómósönrészing99-et (nem egy teli tankot, hármat), aztán talpas aviát és az ég világon semmit nem éreztem sem dinamikában sem fogyasztásban sem semmiben.
akkor ez hogy van?
mert igyekeztem experimentálni a valót.
-
LamaCube
addikt
válasz radi8tor #11119 üzenetére
Megmondom őszintén nem tudom, mert már ilyen volt mikor megvettem. A szegedi KPM-hez vittem vizsgára és ott nem nézték, vagy van rajta jelölés. Holnap meglesem.
Üzemanyag témához:
- mikor megvettem fél évig mol-t kapott, utána kétszer tankoltam ömv-t mindkétszer egy hosszabb út során elkezdett égni a sárga ikon katalizátor hibával, mindkétszer kiütöttem a hibát és azóta nem jött elő. Mondjuk nem is tankolok ömv-t azóta. Én már több mint egy éve avia-nál tankolok, semmi változást nem éreztem a 3 kút alapján /kivéve az ömv-nél megjelent hibajelenséget/radi8tor
Persze értelek. Most a szerelőm vitte, de azt mondta nem volt semmi gond. Minden jó rajta. Mindig megcsodálja mennyire egyben van a verda, pedig 2003-as és csillaggarázsban áll évek óta.
[ Szerkesztve ]
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
Real_Necro
veterán
válasz DeFranco #11102 üzenetére
Meglestem itthon, a min alatt van 1-2mm-rel. Most meg meleg a motor, reggel majd toltok bele desztvizet, de vettem egy flakon bekevert rozsaszin lottyot. Ha ebbe nem jo megy az astraba.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #11120 üzenetére
Fogyasztásban, dinamikában nem is lesz különbség, a fizika az fizika. Az adalékolás a különbség, de én még a maxmotion 95 és 100 között is hallom a motoron a különbséget. Mondjuk az is igaz, hogy van valami fura hangja mostanában, ami annál jobban jön elő, minél mezítlábasabb a benya a tankban.
Amúgy ez is olyan hitéleti vita, mint a melyik kúton tankoljak (omw, shell, mol, stb).Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
nagyúr
válasz Pardise #11114 üzenetére
Nálam a mol üzemanyaggal, 95, hangos volt a motor. Mint egy traktor.
Shell fuel save-t tolok bele. Vagy omw."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
kcsa
veterán
Hol van ez az omw? Mindenfelé kerestem, de nálunk csak omv van
-
aginor
addikt
-
alex devil
senior tag
Szevasztok, C-Maxhoz (2005) milyen első féktárcsát ajánlanátok ami nem rezegteti a kormányt fékezésnél 100km/h felett?
S23
-
nagyúr
válasz alex devil #11131 üzenetére
Ha rezegteti, akkor szerintem alapból rossz, a hullámos tárcsa szokta ezt csinálni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Real_Necro
veterán
Megitattam a tartályt, nem is kellett bele sok desztvíz, talán 1dl...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #11134 üzenetére
Ezért mondtam hogy nem kell túlparázni
-
alex devil
senior tag
válasz Tsebacsi #11132 üzenetére
KÖSZI. Hát erre magamtól is rájöttem, hogy rossz ...ezért szeretném kicseréltetni. (Textar márkájú amúgy))
Azért tettem fel a kérdést hátha valaki tud valami bevált márkát amiben kevesebb a selejt, talán majd nem rezegteti, tehát nem lesz rossz és akkor olyanra cseréltetném ki. Ezt a rossz rezgetőset meg küldöm vissza garanciában.
S23
-
kcsa
veterán
válasz alex devil #11136 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de hullámos féktárcsát legariztatni mission impossible.
-
nagyúr
válasz alex devil #11136 üzenetére
Alapból nem szokott hullámos lenni a tárcsa, azt te teheted azzá helytelen fékezésekkel, vagy x idő alatti elkopásával.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gombinyó
őstag
válasz alex devil #11136 üzenetére
ATE, Trw jók.
-
nagyúr
válasz alex devil #11140 üzenetére
Nem értem a kérdést. Amúgy ha van garilap ahol vetted, és szerepel rajta a tárcsa, van esélyed. Ha nincs, akár azt is mondhatják, hogy a szervizből kijövet a sarkon túl többször megpadlóztad a gázt, majd a féket, és hopp máris hullámosra kopott a tárcsa, esetleg rossz/öreg volt a fékpofa, nincs jól beállítva a futómű, stb...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz alex devil #11142 üzenetére
Ha ok nélkül vészfékezgetsz, rövid időn belül sokszor, akkor olyan hőterhelésnek van kitéve a tárcsa, hogy hullámosodhat. Ehhez pedig elég lehet akár 30 perc is. Vagy egy erőltetett hegy lejtmenet is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
válasz alex devil #11136 üzenetére
A gyári fék a kocsidon ATE gyártmány, én azt venném (és vettem is a sajátomra) vagy a gyárit.
"Less but better" - Dieter Rams
-
#48967168
törölt tag
Sziasztok!
Apósomnak karácsonyi ajándékként szeretnénk tolatóradart a 2013 körüli Focusába (alvázszám beszerzés folyamatban... ) Létezik hozzá valamilyen gyári megoldás? Elvileg rendelhető extra lehetett volna...
Ha nem, akkor milyen aftermarketes megoldást javasoltok? Lehetőleg minél kevesebb faragással, a legesztétikusabb módon...
Előre is köszi!
-
Poultier
tag
Hali!
Akinek van MKIV-es Mondeo-ja, mire kell első sorban figyelni? Mik a típushibák? 2.0 tdci-ről lenne szó.
-
jupp008
senior tag
válasz #48967168 #11146 üzenetére
Nekem Ford Solymár szerelte be Mondeoba 2 hónapja, de a gyárit nem tudják utólag a rendszerhez passzolni ezért elviekben mindegy milyen utólagos kerül bele.
Egyébként egy Valeot raktak be [link] Csak olyanra volt szükségem ami csipog.
Természetesen fényezhető.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Poultier #11148 üzenetére
tipushibák?
amit tudok, leirom, de nyilván nem teljes a lista.hát, pl a kormánygombok. jobb oldali menü lefele, ill. tempomat sebesség csökkentés szokott legelőször meghalni, illetve hibázni.
pieburg szelepek (leállításkor nyöszörög közvetlen gondot úgy tudom nem okoz, egyébként)
hátsó fékek be szoktak ragadni, ezt nem szabad megvárni, mert nyereg csere.amit mindenképp tudni kell, hogy ezek kifejezetten hosszú távú utazást birják, pályázni valók, főleg. várost nem komálják. koromszűrő hamarabb telitődik, ezért könnyebb kinyirni (saját mérés szerint kb 5x olyan gyorsan telitődik a koromszűrő). fogyi is meglepően magas. 129+ tempoval pályán nálam 7körül, városban simán 9)
futómű masssziv (de mivel bonyolult, ezért, ha elkopott, akkor drága), utastér cicergésmentes nagyon sokáig, kopásálló is. elektromos nyavajával nem találkoztam, nem is nagyon hallottam róla, miközben pl a komfortelektronika ugyanaz, mint pl a picassoé
motorja simán tud 500e km-t probléma nélkül, ezzel nemigen lesz gondod, a gyári 20e km olajperiódust, ha betartják, akkor se.legnagyobb gond az, hogy mindenki keveset futott, jólfelszereltet akar, természetesen annyiért, amennyiért az import fosokat kínálják százával a nepperek. kevés futás sztem egyébként azért nem feltétlen előny, mert a keveset tudott kocsi városban megy. ha meg valami nonstop regenerál(na, amit nem tud, ha állandóan leállítják), húzza magára a vizes lepedőt. évi 30-40e km sztem a minimum, amivel több az esély megkiméltre.
ha igy használod a dieselt, akkor nem lesz gondod a dpf-el. ha faceliftes, akkor meg pláne, ott jobb a konstrukciója. kéttömegű pályán használatknál 230at ki szokott birni, és akkor se vészes az ára. (szerelő mondta saját statisztikáját)mivel ford, ezért legyen tartalék lé javitásra, valami biztos lesz, minél öregebb, annál esélyesebb. km-t jól birja, éveket kevéssé, úgy látom ez a márka. persze ismerek én is hibátlan tinit, de saját tapasztalatom nem ez. 8év fölöttit én már nem vennék, családban van ex ford kereskedő, max 10ig javasolja használatot.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO