-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz AMD Power #9749 üzenetére
Abszolút értékelem a látható lelkesedésedet minden témában, de ebben a mezőnyben nem nagy eredmény negyediknek lenni
Volt a mezőnyben 8 négyévszakos, 2 téli, és 5 nyári (ezekből egy-egy használt)
A tesztmódszer részleteit sem tudtam meg (tény, a videót nem néztem meg).
Itt egy számomra relevánsabb, még a botrányokkal együtt is hitelesebb teszt, közepes eredménnyel. Ahogy mondtam, ez egy jó budget gumi
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #9754 üzenetére
jó hát tudod hogy van ez, 30-40 centi az itt sok százezer forint lehet.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz bajnokpityu #9756 üzenetére
nem vagyok álszent, nekem is barum gumim van, ennek megfelelően is vezetek. arra reagáltam csak, hogy lehet azonos arányban degradálódik a minőségi meg a bugyet, de nem mindegy, hogy honnan indul meg hol tartunk fékútban, tapadásban mondjuk a 4. év végén, ahogy te is írtad.
a télim dunlop, ott szerintem nagyobb a jelentősége annyival.
-
Primary92
senior tag
válasz bajnokpityu #9743 üzenetére
Erre gondoltam, köszi.
Törekszem arra, hogy magyar, első tulajos legyen, lekérdezhető történettel.
Itt van olyan, hogy mondjuk a motorvezérlőből ki lehet olvasni a futásteljesítményt?
Van esetleg valahol egy check list, hogy mire kell kiemelten figyelni a típusnál? -
-v-
addikt
válasz DeFranco #9757 üzenetére
Hát igen, de ahogy írtad is, pont erre nincsenek tesztek. Szerintem túl van lihegve ezeknek a teszteknek a jelentősége, annyi a lényeg, a jobbik feléből vegyen az ember valami értelmes márkájút, aztán jóvan ... gőzünk sincs melyik hogy öregszik, ahogy fogy a minta hogy romlanak a tulajdonságok stb.
Az is lehet átlagban kijön bizonságosabbra, ha csak barum, de 4 évente cseréled, mintha valaki a tesztgyőztest veszi, de 7 évig hajtja .. ennyire nem kell szerintem túlspilázni. -
bajnokpityu
félisten
egy elég sportos csókát faggattam a gumivásárlásról.
alapvetően tök ugyanaz volt a véleményünk azokban a gumikban, amiket ismerek, és kiválónak tartok.
no, amikor kérdeztem új gumival kapcsolatban, több régi fejlesztést ajánlott. 8éve nem is tesztelik őket, mégis kiválónak tartja őket.
magam részéről hitelesebb forrásnak tartom, mint a támogatókból élő tesztelők irásait.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
aginor
addikt
Tudom, de ezek a magyar tesztek mindig olyan furák.. Nekem mindegy mert van most jó téli (6-6,5mm), és idei nyári is (sportrac 5) így egy darabig nem érint a kérdés.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Mit gondoltok megbízhatóság szempontjából a 2005-2008 közötti 1.6 tdci gyengébbik 90 lovas motorról?
-
aginor
addikt
válasz ReSeTer #9764 üzenetére
Ha ugyanaz, mint a 116lovas verzió. Akkor az egy PSA HDI dízel (Peugeot és Citroenekben is ez volt), megbízható, viszonylag egyszerű szerkezet, turbóval és kéttömegűvel, de még részecskeszűrő nélkül és jól csippelhető.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
ReSeTer
senior tag
válasz Sethdobaloah #9767 üzenetére
Hát akkor annyira nem lehet az rossz, ha már annyi bele tud menni.
Köszönöm a többieknek is!
-
ReSeTer
senior tag
Találtam egy focus mk2-t 1.6 tdci-t 109 lovasat.
Elvileg euro 3-mas és nincs benne részecske szűrő a kereskedő szerint. Mégis a 90 lovasat ajánljátok vagy máshol ajánlották.Miért?
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz ReSeTer #9773 üzenetére
A motorok csak a kiegészítőkben különböznek. (turbo, dpf ilyesmi) Szóval nem nagyon lehet különbség a megbízhatóságukban. Értelemszerűen egy változó geometriás turbó az erősebb motorokban érzékenyebb mint a 90 lovasé, és a 90 lovas van a legkevésbé "kihegyezve"... de azért alapvetően ugyanaz.
...csak én vagyok helikopter?
-
AMD Power
titán
Csalószoftvert keresnek a Mondeókban
Szerintem minden gyártó csalt az olajkályhákkal.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bajnokpityu
félisten
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #9778 üzenetére
valószínűleg lehetséges úgy is csalni, hogy csak a mérési üzemtartományra van optimalizálva a károsanyag kibocsátás, alatta-felette le van szarva. De ez jogi értelemben nem csalás...
-
tomiii.
aktív tag
válasz bajnokpityu #9780 üzenetére
Ha minden szabálynak, előírásnak megfelel, akkor egyszerűen nem csal, nem sért semmit, él a lehetőségeivel. Ez ilyen egyszerű. Ezt most nem neked írom, de az a baj a legtöbb emberrel, hogy ezt nem értik meg.
-
bajnokpityu
félisten
válasz tomiii. #9781 üzenetére
azért az viszont csalás (és ez károsanyaggal összefügg) hogy köze nincs a valós fogyasztási értékeknek a katalógusban megadotthoz. tehát oké, jogilag nem csal. de, hogy b*sznak a legtöbben 2500as fordulat fölött normálisan leprogramozni a térképet, mert, h úgysincs következménye, azért necces.
gyakorlatilag az összes autóra igaz, h megcsipelik, akkor kevesebbet fogyaszt.
másképp fogalmazva: szarok a jogszabályok, szabványok, mert hagynak kiskaput.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
aginor
addikt
válasz bajnokpityu #9778 üzenetére
Dpf-el még rosszabb a helyzet, mert kisebb részecskéket szór a levegőbe, amik beágyazódnak a tüdőbe menthetetlenül..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
darvinya
titán
Ez így igaz, s még rosszabb a helyzet, mert rákos gyulladást okoz ugyanakkora porhoz tapadva ékelődik be tűdőbe.
Ráadásul növényeket is öli ugyanez okból, emiatt nem tudja CO₁₂ átalakítani.Tehát jobban károsít.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Goose-T
veterán
DPF nélkül is kiszórná ugyanúgy a kisebb részecskéket, csak mellé jönne még egy rakat nagyobb is. Nem a DPF darálja le a kormot, hanem egyszerűen megfogja a nagyobb részeket.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Mi5u
tag
válasz bajnokpityu #9778 üzenetére
"hogy dpf nélkül korommal burkolja a várost" - Egy NEM szmókendcshármos dízel 800-1000KM alatt "tölti meg" a részecskeszűrőt, autópályán ez bőven kitolódik. Ennyire azért ne sarkítsunk.
Többet árt a környezetnek a rengeteg szilárd vagy vegyestüzelésű kazán.#9784: A DPF nemcsak összegyűjti , hanem a regeneráció során el is égeti a kormot egyszerű hamuvá.
Mikor egy DPF úgymond kifárad, akkor nem a korom miatt, hanem telítődik ezzel a hamuval. Ezt lehet orvosolni cserével, vagy újabban egész megbízható technikák vannak a szakszerű mosására/tisztítására.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
rosszabb semmiképp, ezt elég rosszul vezetted le
nekem 1 hónapon belül volt közvetlen befecsis turbo benya, szivo benya, DPFes TDm, közvetlen befecsis sima benya, és kipu koromban elég jó helyen végzett a DPFes TD.
DPF nélküli diesel nagyon más lenne. hány füstölgő mondeot látok, észveszejtő.kitolódik? hja, tizenezer kilométerekre. sőt, még inkább egyáltalán nem regenerál a pályázós diesel.
Mi5u eltömődött DPF nem a hamu miatt telitődik, hanem a korom miatt.ha tud regenerálni, akkor elvileg nincs gond. akkor van gond, ha nem tud regenerálni, mert vagy megszakitgatják a regent, vagy nem hagyja el a diesel a várost, nem megy kellő fordulaton, sebességgel, hogy el tudja inditani a koromégetést.
néztétek, hogy miben lett más az euro6os diesel mondeo? teljesen külön egység lett már, szinte független a motortól a koromszűrő, kiégető rész.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mi5u
tag
válasz bajnokpityu #9788 üzenetére
"kitolódik? hja, tizenezer kilométerekre. sőt, még inkább egyáltalán nem regenerál a pályázós diesel." -
Mond valamit az, hogy nyomáskülönbség érzékelő? Ha nem, akkor innentől kár vitáznunk.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
hogy a viharba ne mondana. és még egyszer, tapasztalat, h azok a dieselek, amik naponta min. 40-50km-t mennek pályán, egyáltalán nem regenerálnak, nincs nyomáskülönbségük, ami elinditaná a regen programot.
ahogy az enyém se regenerált 10e km alatt, mert 4km városi használatra jut 300km pálya.szintén nicns értelme vitáznod, ha nem vagy képes elolvasni, amit leirok.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mi5u
tag
válasz bajnokpityu #9790 üzenetére
Valóban, bár ahogy nézem én is jobban kifejthettem volna a mondandómat. Én kérek elnézést.
(#9792) Sub-ZeRo: Nem kell tőlük félni. Enyém...eddig hibamentes, pedig flottás volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Annyit dumáltok erről a dízelről hogy tuti nem veszek ilyen hulladékot... 😁😂🤓
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
velem is előfordul, h valamit félreértek. no para, és grat a kocsihoz.
én is flottás kocsit vettem.ha karbantartják, ezek nagyon tartós autók tudnak lenni.
szerencsére enyémnél se ritkították meg túlzottan az olajcsere-periódust. (20e)eladni persze nehezebb lesz, de ez még odébb van.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ReFleXx
addikt
Bp-en X. ker környeken tudtok szakit aki fektarcsat cserelne mondin?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #9798 üzenetére
Én hozzájuk hordom a Mondeonkat, a IX. kerület külső részén van a műhelyük. Van a honlapon egy telefonszám, azon el tudod érni őket. Munkaidőben sajnos nehezen veszik fel a telefont, mert folyamatosan melóznak, de ez ne tántorítson el.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- Anime filmek és sorozatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...