-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
westcoastog
veterán
válasz darvinya #9150 üzenetére
Eddig pozitívan áll hozzá a dologhoz.
Karosszéria lakatos, tudja mit kell csinálni.
Tudom hogy nem tudjuk mi van a belső küszöbbel..
Korróziógátló alapozóra gondoltam. A környéken sok olyan lakatolt kocsit láttam amin ki vannak cserélve az elemek, de nincs gittelve, csak szürke színű valamivel le van kenve, és már rég óta úgy szaladoznak vele.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Plazmacucci #9149 üzenetére
16900km éves futás lenne ez. Ha valóban ennyi van benne. Reális. Mondjuk benzinesnél ez szerintem már majdnem soknak számít. ( Ilyen éves 20e km környékén már inkább a dízel a jobb választás. Főleg ha pályázik sokat az ember.)
Igy külső alapján nem rossz. Kintről behozott gép valószínűleg.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
-
AMD Power
titán
válasz Plazmacucci #9153 üzenetére
Meg kell nézni/nézetni. Nem biztos ,hogy rossz. Bár ennyiért Mk2 Focust "jót" venni....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
-
AMD Power
titán
válasz Plazmacucci #9155 üzenetére
Akkor hajrá. Vedd meg.....
Amúgy a "reális árat" mindig a piac , kereslet és a kínálat állítja be. Ameddig el lehet lazán adni egy 12 éves Golfot vagy Focust 1.3-1.5 millióért adni addig az a piaci ára.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz Plazmacucci #9157 üzenetére
3-4 éves autókért is Simán szokás új árának 80%át kérni. Miközben ettől olcsóban kapják a nagy fogyasztók.
Nomeg sokszor semmi baja a 10 éves kocsinak. Én pl jobb állapotban, kevesebb kmel adom el 9 évesemet, mint ahogy vettem a 4 évesemet másfélszer ennyiért.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DeFranco
nagyúr
válasz Plazmacucci #9157 üzenetére
do you even marx?
-
aginor
addikt
válasz Plazmacucci #9157 üzenetére
Az, hogy ki, mit tart reálisnak az elég szubjektív. Egy új Fóka cca. 5 misi, ehhez képest az 1-1,3 milló talán nem sok. Nem tudom.
Ami viszont biztos, hogy ha autót szeretnél, akkor kénytelen leszel kifizetni azt az árat, amit kér az eladó. Lehet puffogni, de vagy elfogadod, vagy nem veszel autót, mert nem reális az ára. Te döntesz..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
lajafix
addikt
válasz Plazmacucci #9157 üzenetére
rosszul látod, hirdetési ár vs eladási ár. Na ez utóbbi szokott más lenni és nem kerül a szemed elé.
Rock'n Roll
-
Gombinyó
őstag
válasz Plazmacucci #9155 üzenetére
Ennyiért a kínálat legalja van. Ha minden rendben az autóval akkor pillanatok alatt elmegy. A jobbak 1m felett indulnak.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
DeFranco
nagyúr
válasz Plazmacucci #9163 üzenetére
ki kell menni a piacra, és venni egy jót 600-ért aztán beleautózni a naplementébe.
az a helyzet, hogy a fóka (az mk1 és az mk2 is) válságautó lett. nem azért kerül ennyibe, mert ennyit ér a kor/ár profil alapján, hanem mert nincs alternatíva. az embereknek jó, gondmentes autó kell egymillióért. tök mindegy mi, ennyi van rá, ez kell, erre van kereslet. kínálat meg nem nagyon van, ugyanis van egy elég széles rés a kínálatban, a válság ugyanis úgy visszadobta a lakossági újautó-eladásokat, hogy az a generáció gyakorlatilag kiveszett a piacról. éppen ezért akinek 2003-as 2005-ös autója volt,nem cserélte 2008-2010-esre, most akinek 2008-2010-es autója van nem cseréli 2013-2015-ösre. És mivel akinek van egy jól működő 08-10-es autója az nem adja el, ezért az sem tudja lecserélni akinek 03-05-öse van.
ez pedig szépen beállítja a piacot mint a gerelyt, mert maradnak a piacon a lefingott hasmenések, a lerúgott cégesek, meg a gtk-ból felállított német és svájci behozott vasak.
igazad van, nem ér ennyit az alapján, hogy 10+ éves, de mivel nincs más a piacon, és mivel a jobb (gondmentes) autók kint sincsenek a piacon (lásd fent, nem tudják lecserélni mert nincs mire) ezért ennyi az ára. ezt hívják piaci anomáliának, ezért nincs más választás az 50 darab húszezreseddel, mint hogy ráteszed egy patent mk1-re vagy egy vállalható mk2-re és lenyeled a keserűt. (átlagjánosról beszélek, elhiszem, hogy te hazaviszed a hétéves versot ennyiért)
persze, homlokmoziban mindenki megcsinálja amerikát, és gyakran ez a vásárlás után sem akar megváltozni (senki nem szereti beismerni hogy balf.sz módon választott) de a gyakorlat mást mutat.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9164 üzenetére
Ha már konteó, akkor szőjük tovább a mesét..
Minden piacon, minden termékre igaz, hogy ahogy mész egyre lentebb a kategóriák és az árak szépen összecsúsznak, és jellemző, hogy egy alacsonyabb szint valamiért értéknövelt darabjai akár két kategóriát is tudnak ugrani árban. A mostani magyar használt autó piacon ez másfél milliónál kezdődik, tehát azalatt csúsznak össze a dolgok.
Ugyanakkor mindenki maga dönti el, hogy milyen terméket szeretne venni, és mennyit hajlandó kockáztatni vagy áldozni az alacsonyabb árfekvés oltárán.
Saját példámból kiindulva, én kb 840-ért vettem egy 2005-ös Fiestát. Többen is hülyének néztek, mondván, már vannak 5 kilóért is, annál többet ez a típus nem ér. Ugyanakkor mióta megvettem, azóta nem állt meg, nem hagyott cserben, lényegében csak a kötelezőket költöttem rá. Mindezt úgy, hogy a nagy motor miatt állandóan ott a vigyor a képemen ha vezetem, ha beszáll valaki, akkor dagad a mellem, mert a beltér állapota állítólag egy 5-7 éves autóéval vetekszik, és a megjelenése is maghazudtolja a korát. Bejött a drágábban jót elv? Igen, és eztán is ennek megfelelően fogok autót keresni, ha szükség lesz rá.
Amit írsz, abban van igazság, ugyanakkor azt is megnézhetjük, hogy ha csak az autó mivoltát nézzük, akkor egy mk1 vagy pláne mk2-es Fóka minden igényt ki tud elégíteni, mint közepes családi autó. Sokan már csak a magyar használtautó piac sajátságai miatt sem szívesen cserélnek, mert látják, olvassák a sok átverést, ugyanakkor egy kipróbált, ismert autót megtartani sokkal kisebb kockázatot jelent, mint belevágni egy újba. Több ismerősöm is jár hasonló cipőben.Plazmacucci: én nem mondtam neked ellent, csupán vázoltam a lehetőségeidet. Ugyanakkor van egy harmadik is, ezek alapján az való neked: vegyél autót abban az árkategóriában, ahol szerinted megérik az árukat.
De ha már itt tartunk, hogy mi éri meg és mi nem, akkor az nem szúrja a szemedet, hogy 5 milla alatt nem kapni középkategóriás autót, és akkor is csak a belépő szintet? Vagy az, hogy anno a Fiesta ST150 ára cca. 4,3 milló volt, a mostanié pedig 6,7 körül van? Az én véleményem meg az, hogy az új autók ára pofátlanul magas, ami viszi el felfelé a használt piacot is, miközben egyre csak drágul a fenttartásuk is.[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
DeFranco
nagyúr
bennem van fél üveg bor de jelen helyzetben úgy látom teljesen valid amit írsz, elférnek az érveink egymás mellett.
én is az árlista felső részéről vettem a fókát 2013 elején, a milliós ársávban (a vicc az, hogy tényleg nem esett sokat az ára) és igaz, hogy voltak szexepiljei (szamárfüles lökhárító, cserélt szélvédő) de értő szemmel rendelkező arcok simán rámondták, hogy ez egy őszinte autó, amit ígér az látszik is rajta. nincs polír, nincs motormosás, a szöveg a kép meg az állapot egyezik, és az ár is ezt tükrözi.
s lőn tényleg olyan is volt. láttam már pár jónak mondott autót, erősen kellett nyeldekelnem, hogy ne mutassak rá 3-5 neuralgikus pontra, hogy akkor keszköszé tisztelettel legalább magadat ne b.szd már át, hogy ez patika meg csak olajat kér meg benzint.
az a baj, hogy ez nagyon relatív. van aki az enyémet is megrugdosná, hogy hogy lehet ezzel a csajkával közlekedni, hát hogy néz ez ki, meg bőven van olyan, ami a gazdája szerint így jött ki a gyárból de én már a sarkon fogom a majrévasat. és ő is teljesen meg van elégedve, mert nincs igénye jobbra, vagy kevésbé fáj ha magának sem ismeri be hogy ez bizony el lett hanyagolva.
-
félisten
Hát nem tudom, hogy vagytok vele, de új autókat nézegetni, az valami olyasmi amire az időt is sajnálom. Természetesen annyiért fogok venni autót amennyiért tudok, és úgy gondolom tapasztalt ember segítségével jót is lehet találni 1m körül, vagy le lehet alkudni értelmes árra. Szerencsére az emberem megvan erre a célra, én laikus vagyok.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
darvinya
titán
Azért annyira nem.
Itt van közelembe Mazda szalon, ahol Mazda 6-os 5.2milla, ami már alapból nem annyira fapados.
Inkább használt piac ami fel van árazva.
Ha senki nem venné meg, egyből beállna rendes árakba.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
aginor
addikt
válasz DeFranco #9168 üzenetére
A lényeg az, hogy műszakilag jó jegyen. Nem baj ha van rajta pár kisebb horpadás, karc ilyesmi. Általában a magukat többnek mutató autók szoktak hamar elmenni, mert a magyar vásárlási szokások jellemzően a "megnézem, ha beindul a motor és hűt a légkondi, akkor ha szép, akkor megveszem" elvet követi, így egy puccos de széteső félben lévő autó hamarabb és drágábban megy el, mint egy átlagok küllemű, de kifogástalan darab. Sajnos ez is tapasztalat az ismerősi körben.
Ez igazából nem igény kérdése, hanem a biztonságé. Az autó veszélyes üzem, és én csak megfelelő műszaki állapotú autóval merek felülni a hullámvasútra. Ide tartozik az is, hogy a kezelőszervek jól működjenek. Mondom ez azután, hogy vezettem olyan autót, ahol a váltót nem mindig lehetett kivenni egyes, vagy kettes fokozatból, de olyat is, ahol hajlamos volt leragadni a kuplung. Mindkét esetben a többi alkatrész alapvetően rendben volt, de az érzés felejthetetlen, amikor kikanyarodsz valahová és nem tudsz felváltani a forgalom kellős közepén..
DZs: azt nem tudom, hogy mennyire mesterséges a folyamat, de az biztos hogy a típusok nőnek és drágulnak, és mivel az új ár merőben meghatározza a használtat, így ez kihat ránk, használtautó vásárlókra is. A másik oldala viszont, hogy cserébe viszonylag jól tartják az áraikat az ilyen modellek.
Plazmacucci: nem mondtam, hogy nem lehet jót találni 1 misi környékén (de vélhetően nem mk2 Fóka lesz, bár még az sem lehetetlen), pont az ellenkezőjét mondom, hogy lehet, csak nagyon körül kell nézni, rá kell szánni az időt, nem szabad kapkodni, és a legfontosabb, a szerelő.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-v-
addikt
válasz Plazmacucci #9170 üzenetére
én laikus vagyok
Igen, az atjott legelsore is
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Sziasztok , 1.5M-ből érdemes MK2-es Focust vásárolni?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Gombinyó
őstag
válasz Luck Dragon #9179 üzenetére
Annyiért már jók vannak.
-
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #9181 üzenetére
Igen valahogy úgy.
Figyelj, hogy a kombi fehér 1.6 az a rendőrségi flottabol való.
1.6tdci esetén pedig érdemes a gyengebbet venni ott nincs dpf. -
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #9181 üzenetére
Benzin vagy dizel?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
kcsa
veterán
válasz Luck Dragon #9184 üzenetére
És miért a hatsebességes váltó dönt, sok más fontosabb szempont helyett?
-
Milyen sok fontosabb szempont?
Szerintem egy megbízható motor és a hatos váltó gazdaságosága pályázni és főútra az egyik legfontosabb szempont.
Semilyen kötekedés nélkül kérdem, mire gondolsz?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kcsa
veterán
válasz Luck Dragon #9186 üzenetére
Az átlagos hétköznapi autók jelentős százaláka nem ötödik, hanem negyedik sebességben éri el a végsebességét - ebből logikusan következik az, hogy ötödikben nem tudja leforogni, mert már kevés az ereje. Persze ez főleg szívó benzinesre igaz, pont ezért kérdeztem amit, mert 1.6 olyan
A végáttétel a legmagasabb fokozatban nem hiszem hogy nagyon eltér, cserébe a városban állandóan váltogatni kell majd, többet mint az ötösnél. Jártam már hatossal eleget, (Octavia 1.4 TSI) nyilván megszokást igényel, nekem a használat ideje alatt nem sikerült, mindig kerestem az ideális fokozatot, ezerszer többet váltottam mint a Mondeoval.
Automatánál nyilván más a helyzet, az váltogat helyetted, de kézinél...
-
Gombinyó
őstag
válasz Luck Dragon #9186 üzenetére
A 6-os váltó miatt kiesik a legolcsóbban fenntartható 1.6 TDCi 90LE motorral szerelt. Pedig az se fogyaszt sokat, nekem 4,5l a vegyes amiben van kis város meg sok pálya 110-120 tempóval, de 130-140-nél is kényelmesen 6 alatt marad.
Csak a 2 literes 136LE dízel van 6-os váltóval.
Szerk: mármint, ha dízelben gondolkozol.
[ Szerkesztve ]
-
Köszönöm a válaszod ,1.6-os motorral nem nagyon szeretnék, jelenlegi H Astrában is az van, jó-jó, de nem az igazi, picit nyomatékosabb motorral ellátott autót keresek. Nem azt mondom hogy legyen benne 200-paci, de azért ezek a Focusoknak is van bőven súlyuk gondolom. És kevésnek titulálom így előre is azt a 116-pacis motort.
Igazából maximum 10-15% lenne csak használva városban, inkább főúton és autópályán vannak használva.
És az 1.6-116-pacival is elgondolkodtató az előzés a legtöbb esetben.Gombinyó
1.6 TDCi igaz nem tesz eleget a fentebb írtaknak, de ha 130-as tempónál valósan 6/100 a fogyasztás akkor elgondolkodtató és ebben az esetben tudnék kompromisszumot kötni.""Csak a 2 literes 136LE dízel van 6-os váltóval."" Gondolom ez ugyan az a motor ami a Volvo S40-ben van?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #9193 üzenetére
Gondolom ez ugyan az a motor ami a Volvo S40-ben van?
Igen, de eredetileg az egy PSA motor, és elég jó. Tavasszal mentem egy 1300km-es kört egy ilyen motorral szerelt Forddal, nem kíméltem egy cseppet sem, és 5.7 lett a vége. (Sok országút, rengeteg előzés, némi autóút és kevés bp).
[ Szerkesztve ]
-
Ez jól hangzik, olvastam erről a motorról egészen jó kritikákat és felhasználóktól tapasztalatokat is egyaránt. Nem tudtam hogy a Focusban is ez van. Bevallom őszintén nem is követtem a Ford vonalat soha.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Gombinyó
őstag
válasz Luck Dragon #9193 üzenetére
Igen, PSA dízel.
Peugeot, Mazda, Volvo és a Ford is használta. -
válasz Luck Dragon #9195 üzenetére
Igen oda szerencsére azt rakták, nem a Pumát. Best buy lenne az mk3 mondeo azzal.
-
-
Gombinyó
őstag
válasz Luck Dragon #9199 üzenetére
Arra, hogy az MK3-as mondeo egy kiváló autó lenne azzal a 2l-es psa motorral (ami a focusban is van) a beteg ford dízel helyett.
Az MK4-be már jó a dízel is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Autós topik
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 3D nyomtatott versenypályák